Vai onko sitä vaan luonnostaan joillain henkilöillä?
Saako rahalla karismaa?
22
347
Vastaukset
- Carisma c:llä
Paha, jos olisit sanonut c:llä, niin olisin kertonut että "kyllä, Mitsubishi Carismaa saa tosiaan rahalla - eikä edes maksa paljoa (käytetty kuin on)!"
- empatiaa1
Karismaa ei saa rahalla, kuten ei rakkauttakaan. Joillakin sitä on ja toisilla taas ei.
- Joku vaan
Karismahan nimenomaan on sellaista magneettista vetovoimaa ja hehkua, jonka muut voivat aistia ja tuntea.
Moni sekoittaa karismaan esim. ulkonäön, fiksuuden, älykkyyden, olemuksen, jne. Totta kai noitakin varmasti tarvitaan, mutta tällöin on kyseessä enemmänkin mielenkiintoinen ihminen, ei karismaattinen. Karismaan sekoitetaan kaikkea sellaista, mitä siihen ei todellakaan kuulu.
Karisma on esim. sitä, että jossakin tietyssä paikassa on ihmisiä. Koko ajan tulee uusia ja uusia henkilöitä, kukaan ei sano mitään. Sitten yhtäkkiä paikalle tulee joku henkilö, jonka muut vain aistivat. Kyseinen henkilö vain täyttää koko huoneen henkullaan ja tietynläisellä säteilyllään. Karismaattisen henkilön ei tarvitse kuin vaikkapa lukea lehteä, niin hänestä hehkuu sellainen vetovoima. Se ei ole mitään asennetta tai itseluottamusta, eikä itevarmuutta, vaan ihan muuta.
Karisma ei liity mitenkään ulkonäköön, ei olemukseen, ei fiksuuteen, ei ikään, ei kokemukseen, ei älykkyyteen, ei itseluottamukseen, jne. Nuo asiat tekevät ihmisestä ainoastaan MIELENKIINTOISEN, ei karismaattisen. Karismaa on HYVIN PIENELLÄ osalla ihmisistä. Itse olen tavannut lukuisia jalkapallovalmentajia, opettajia, yritysjohtajia, eri alan asiantuntijoita, jne. ja vain ja ainoastaan yhdellä ihmisellä on ollut SITÄ OIKEAA karismaa.
Rahalla saa ehkä ihmisten mielenkiintoa kohdistettua itseensä, mutta mitään karismaa eikä rakkautta se ei tuo. Kannattaa aina muistaa, kun ajattelee, että kun olisin rikas, niin minulla olisi naisia. Ehkä, mutta siinä vaiheessa kun rahat loppuvat, niin loppuvat myöskin naiset. Kaveritkin saattavat yhtäkkiä kadota, kun ei ole ollutkaan muuta annettavaa kuin se rahallinen puoli. Henkilö, jolla taas on ulkonäköä, sosiaalisuutta, fiksuutta, jne. säilyttää asemansa, vaikka rahat loppuisivatkin.
Rahalla voi "ostaa" naisia, kavereita, ihmisten mielenkiintoa, jne. mutta eri asia onkin, kuinka aitoa se ihmisten mielenkiinto ja kaveruus on. Kuinka aitoa se naisten seksuaalinen kiinnostus oikeasti onkaan.
Se OIKEA KARISMA saadaan synnyinlahjana, sitä ei voi harjoitella. Aina voi toki kehittää omia piirteitään ja ominaisuuksiaan tiettyjen raamien ja linjojen välissä. Mutta niitä piirteitä, mitkä tulevat syntymän mukana, ei voi kehittää. Karismaa joko on ihmisellä tai sitten ei ole. Joko tai.
On olemassa paljon erilaisia yritysjohtajia, kurssien vetäjiä, opettajia, urheilulajien valmentajia, jne. jotka ovat opetelleet toimimaan ihmisten kanssa. He ovat opetelleet tuntemaan eri ihmisryhmiä, ovat opetelleet johtamista ja opettamista, jne. Mutta se aito johtajuus, joka tulee syntymän mukana, se aito läsnäolo ihmisten seurassa, se aito, synnynnäinen toimeentuleminen ihmisten kanssa, jne. Sitä ei voi harjoitella. Syrjäytyvästä introvertista ei saa SYNNYNNÄISTÄ puheliasta ekstroverttia. Toki se introvertti voi harjoitella ja kehittää sitä sosiaalista puoltaan, mutta hän ei muutu LUONNOLLISEN puheliaaksi ikinä. Hän ei voi muuttaa omaa PERUSTAANSA. Se puhuminen ei tule ikinä niin luontevasti ja sujuvasti ja ennen kaikkea LUONTAISESTI kuin niillä synnynnäisesti puheliaille.
Johtajuutta voi harjoitella, mutta se vain ei tule läheskään niin luontevasti kuin sellaisilla ihmisillä, jotka ovat synnynnäisesti johtajia. Aina voi harjoitella tuntemaan eri ihmistyyppejä, mutta se onkin vain teorian avulla. Sellainen ihminen, joka jo lapsesta asti, syntymän lahjana, tuntee ihmisten mielialoja ja ihmistyyppejä, ikään kuin tuntee muut ihmiset "syvällisemmin", onkin ihan eri asia. Aistii, tuntee, vaistoaa ja huomaa ihmisten keskuudessa lukuisia sellaisia asioita, joita muut eivät huomaa. - S Etämies
Karisman voi tuotta feromonitkin ja silmien katse
Mies, joka on naisista kaismaattinen voi herättä aggressioitamuissamiehissä
Yx mustalainen neuvoi, kun ihmetteli sitä, miksi kolikon pummaajat pyytävät aina minultajust kun kulen jonku kaverin kanssa?
Neuvo oli että jos kauempaa jo aavistaa pummin, ei saa katsoa silmiin
se tulkitaan ystävällisexy ja anteliaaksi--minulla kun on viel huomiota herättävät silmät-------toimivat jonain lapsimagneettinakin-------naperot tulevat helposti jutskailemaan - Joku vaan
Feromonithan vetoavat yleensä juuri vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tässä tarkoitan henkilö, joka vetoaa molempiin sukupuoliin. Eihän nyt mies vetoa seksuaalisesti toiseen mieheen vaan naisiin, mutta tällä karismalla tarkoitan sitä, että myös kaikki muutkin henkilöt aistivat sen vetovoiman.
Esim. joku paikka missä on sekä miehiä että naisia. Sisään tulee paljon erilaisia henkilöitä, mutta yksi henkilö, vaikkapa mieshenkilö, täyttää säteilyllään ja hehkullaan koko huoneen ja tilan. Eli kyseisestä miehestä vain aistii sellaista hehkua. Naiset kiinnostuvat tietysti seksuaalisesti, mutta miehetkin vain aistivat sen "erityisyyden".
Feromoneilla ei siis ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Feromonit tietysti houkuttelevat naisväestöä, mutta sillä taas ei ole karisman kanssa mitään tekemistä. Karisman aistivat sekä miehet että naiset, kummatkin osapuolet. Karismaattinen ihminen vetoaa kumpaakin sukupuoleen ja hänen seurassaan olevat ihmiset aistivat sen tietyn hehkun ja säteilyn.
Ehkä n. puolella prosentilla ihmisistä on SITÄ OIKEAA karismaa, itse olen elämäni aikana tavannut vain kerran.
Karisma ei ole mitään ennakkokäsityksiä, vaan edelleen sellaista selittämätöntä hehkua ja säteilyä, jonka muut ihmiset aistivat. Ulkonäkö, fiksuus, luonne, persoona, itsetunto, asenne, olemus, jne. tekevät ihmisestä varmasti mielenkiintoisen. Nuohan ovat sitä mielenkiintoisuutta lisääviä tekijöitä. Karisma taas on ihan jotain muuta.
Ujo, mutta komea mies on varmasti naisten mielestä mielenkiintoinen tyyppi, koska kyseinen mies ei pyri tuomaan komeuttaan esille ja varmasti tuo sellaista salaperäisyyttä mieheen. Mutta SITÄ AITOA KARISMAA miehessä on nolla prosenttia. Mies voi toki olla mielenkiintoinen ja salaperäinen, mutta ei karismaattinen.
Komea ja fiksu mies voi olla karismaattinen, mutta LÄHESKÄÄN kaikki komeat ja fiksut miehet eivät ole karismaattisia. Älykäs ja elämäänähnyt ihminen voi olla karismaattinen, mutta LÄHESKÄÄN kaikki älykkäät ja elämäänähneet ihmiset eivät ole karismaattisia. - Moraalin vartija
ei saa.
- css~
Ei, mutta karismalla saa rahaa.
- Nasdaq
Ajattelin ensin juuri näin, mutta olosuhteiden pakottamana täytyi kehittää evo 2.
Karisma ei tarvitse rahaa.
(tylpän esineen tuottamaa naurua) - css~
Nasdaq kirjoitti:
Ajattelin ensin juuri näin, mutta olosuhteiden pakottamana täytyi kehittää evo 2.
Karisma ei tarvitse rahaa.
(tylpän esineen tuottamaa naurua)Minun täytyy taas korjata omaa maksiimiani, sillä olen sittenkin sitä mieltä, että myös raha voi tehdä karismaattiseksi.
- Nasdaq
css~ kirjoitti:
Minun täytyy taas korjata omaa maksiimiani, sillä olen sittenkin sitä mieltä, että myös raha voi tehdä karismaattiseksi.
Myös päämäärätön seilailu mielipiteissään verottaa karisman kokonaisantia. Tulen huomenna vilkaisemaan, mihin johtopäätökseen olet päätynyt.
(uupunutta naurua) - sss~
Nasdaq kirjoitti:
Myös päämäärätön seilailu mielipiteissään verottaa karisman kokonaisantia. Tulen huomenna vilkaisemaan, mihin johtopäätökseen olet päätynyt.
(uupunutta naurua)Päämäärätön? Mielipiteissä kannattaa seilata, että tietää mistä puhuu.
- valoshow lavalla
Rahalla saa lavakarismaa.
- Kyöstix
Lähinnä prameemmat kuteet, mutta aitoa karismaa ei saa rahalla. Se tulee äidinmaidon mukana
Ei saa. Karisma on lavasäteilyä. Lava-aikaa rahalla kyllä saa. Samoin esiintymisvalmennusta, mutta ei karismaa. Sama kuin sex appeal. Sitä joko on tai ei ole.
- Livre
Jos karisma on asenne ja tapa toimia karismaattisesti (ei siis kuin paholainen) niin muututko rahalla sellaiseksi?
Jos karisma on reippautta, niin muututko rahalla reippaaksi?
Vai kysyitkö sitä muututko toisen silmissä karsimaattisesksi/ vetovoimaiseksi jos sinulla olisi mycket rahaa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Karisma Rahalla saa imagoa ja toiset pitää imagoakin karismaattisena. Ei rahalla saa minusta karismaa siinä muodossa ainakaan, jossa minä karismaa tarkastelen ja kaipaan toiselta ihmiseltä.
- Joku vaan
"Lähinnä prameemmat kuteet, mutta aitoa karismaa ei saa rahalla. Se tulee äidinmaidon mukana"
Nimenomaan. Kuten aiemmin tuossa totesin, niin aitoa karismaa ei saa kuin äidinmaidosta. Sitä ei voi harjoitella eikä sitä mitenkään saa itselleen. Sitä joko on tai ei ole. Rahalla saa juuri noita prameampia kuteita, jotka vaikuttavat ulkonäköön, mutta AIDON karisman kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
"Ei saa. Karisma on lavasäteilyä. Lava-aikaa rahalla kyllä saa. Samoin esiintymisvalmennusta, mutta ei karismaa. Sama kuin sex appeal. Sitä joko on tai ei ole."
Tässä toinen loistava pointti. Rahalla kyllä saa kaikenlaista materialistista, lavasäteilyä ja esiintymisvalmennusta, mutta AIDON karisman kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Seksuaalinen viehätysvoimakin eli juuri se seksuaalinen karisma, mikä vetoaa toiseen sukupuoleen, niin ei ole harjoiteltavissa, eikä kehitettävissä
Toki siihen viehätysvoimaan vaikuttaa aina tietenkin vaatteet, itseluottamus, asenne, lihaksikkuus, miten itsensä kantaa, jne. mutta ne eivät ole SEKSUAALISTA KARISMAA. Joissakin harvoissa ihmisissä on sellaista sisäistä hehkua ja säteilyä, sellaista seksuaalista energiaa ja voimaa. Moni sekoittaa sen juuri seksihaluihin tai johonkin luonteeseen. Sitä se ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA ole. Totta kai seksihalut ja luonne kuuluvat siihen karismaan, tietenkin, mutta ne eivät ole sama asia. Lähes kaikilla ihmisillä on seksihaluja, monilla vielä itseluottamustakin, mutta heillä ei millään muotoa ole SEKSUAALISTA KARISMAA.
Sellaisilta henkilöiltä kun otetaan ne tyylikkäät vaatteet, lihaksikkuus, supliikki ja flirttailutaidot, jne. pois, niin he ovat edelleen yhtä seksuaalisesti karismaattisia. Tyylikkäät vaatteet, supliikkitaitojen puute, jne. ei vähennä yhtään heidän seksuaalista karismaa. He vain säteilevät sitä seksuaalista energiaa ja voimaa ympärilleen, tekivät tai sanoivat mitä tahansa.
"Rahalla saa imagoa ja toiset pitää imagoakin karismaattisena. Ei rahalla saa minusta karismaa siinä muodossa ainakaan, jossa minä karismaa tarkastelen ja kaipaan toiselta ihmiseltä."
Imagohan ei missään tapauksessa ole karismaa, ketä muuta väittää niin puhuu pelkkää paskaa. Tietysti jos yleisesti tiedetään, että jollakin on paljon rahaa, niin hänestä saatetaan puhua että "tuolla tyypillä ei ole rahasta pulaa". Eli on jollain tapaa henkilö, josta puhutaan ja joka pystyy hankkimaan materialistisia juttuja enemmän kuin toiset. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Tässä piileekin nimenomaan se pointti, että raha on hyvä renki, mutta huono isäntä. Monesti aina luullaan, että rahalla saadaan jotain AITOUTTA. Kun ei muuten naisia saa, niin mennään maksullisiin ja ollaan niinn kuninkaita, niin kuninkaita. Pillua siinä mies ehkä saa, mutta onko se koko homma AITOA? Niinpä. Nainen tekee työtään ja vaihtokauppa (nimenomaan kauppa) on toisella seksi ja toisella raha. AITO seksi käydään kahden ihmisen välillä sen takia, että ollaan toisesta SEKSUAALISESTI kiinnostuneita, eikä mitään muuta tarvita.- Joku vaan
Yleisesti myöskin luullaan, että kun minulla on paljon rahaa, niin saan naisia. Tässä piilee se miesten yksinkertaisuus, ei sillä ole väliä, miksi naiset ovat kiinnostuneita, miten naiset ovat kiinnostuneita, miten niitä naisia saa, kunhan vain saa. Tuollaiset miehet harvoin miettivät sitä, että kyseiset naiset eivät pyörisi hänen ympärillään, jos hänellä ei olisi rahaa. Eivät ne naiset pyöri sen miehen ympärillä sen takia, että kyseinen mies on TODELLA KIINNOSTAVA JA SEKSIKÄS mies, vaan koska hänellä on rahaa. Seksuaalista kiinnostusta ei välttämättä ole yhtään. Pillusta maksetaan rahalla välittämättä siitä, että siinä kyseinen mies ei välttämättä ole millään tavoin seksuaalisesti kiinnostava.
Pääasia, että saadaan naisten huomiota, saadaan pillua, jne.
Rahalla myös pyritään parantamaan ulkonäköä. Ostetaan hienoja vaatteita, kenkiä, tuoksuja, rannekelloja, jne. Tavallaan luullaan, että nyt niitä naisia tulee ovista ja ikkunoista, kun on näin hienot vaatteet. Tosiasiassa nimenomaan naiset katsovat sitä kokonaisuutta, sitä kokonaisuutta, minkä muodostavat kasvot, ruumiin ja raajojen pituus, silmät, lihaksikkuus ja urheilullisuus, kalun koko, sänkytaidot, tyylikkäät ja siistit vaatteet, fiksuus, keskustelutaidot, SEKSUAALINEN KARISMA, jota on hyvin, hyvin, hyvin, hyvin harvalla ihmisellä, itseluottamusta, asennetta, ryhtiä, jne.
Kyllä minäkin olen ostanut paljon kaikenlaisia tyylikkäitä vaatteita, kauluspaitoja, farkkuja, t-paitoja, neuleita, rannekellon, kaikenlaisia tuoksuja (Calvin Klein, Kouros, Diesel, James Bond), jne. Mutta en todellakaan ikinä kuvitellutkaan, että ne olisivat mikään avain naisten saamiseen. Kunhan vain ostin, koska haluan pitää siistejä vaatteita ja laittaa vähän tyyliä, kun lähden vaikkapa ravintolaan.
Tuossa moni menee juuri siihen, että nyt hanat aukeaa ja naisia alkaa tulemaan. No, valitettavan harvalla miehellä se noin menee. Ravintolat, kuntosalit, lenkkipolut, opiskelupaikat, yms. ovat täynnä urheilullisia, lihaksia omaavia, tyylikkäästi ja siististi puettuja miehiä joilla on itseluottamustakin. No sitten tulee kysymys: Saavatko niitä malli ja missitason naisia joka viikonloppu sänkyseuraksi? Eivät taida ikävä kyllä saada. Ehkä yksi sadasta tuhannesta saa, muut joutuvt tyytymään vähempään.
Itse asiassa on paljon tyylikkäästi pukeutuvia miehiä, joilla on lihasta, urheilullisuutta, itseluottamusta ja asennetta, mutta kuitenkin se naismenestys on jotain ihan muuta vaikka yrittävätkin. Eivät kauniit naiset tule missään ravintoloissa iskemään, eivät kauniit ja seksikkäät naiset tule kuntosaleilla juttelemaan, eivät ne kauniit naiset vain kiinnostu, vaikka mies hyvällä itseluottamuksella meneekin aloitteen tekemään. Ei vain taso kuitenkaan riitä, ei vain ole sillä tasolla kuitenkaan, että saisi kuvankauniita ja hehkeitä, fiksuja ja korkeakoulutettuja, nuorempia ja vanhempia, jne. naisia jatkuvasti mukaansa seksiseuraksi.
Eli rahalla et todellakaan saa kaikkea, varsinkaan sitä AITOUTTA.
- sisic
Rahalla saa itse asiassa kaikkea. En tiedä, ovatko suomalaiset köyhiä siksi, että vähättelevät aina rahan merkitystä, vai vähättelevätkö he rahan merkitystä siksi että ovat köyhiä. Varmaankin kyseessä on itseään ruokkiva kierre.
- Joku vaan
Rahalla saa toki paljon, mutta miten saat kasvoja komeammiksi rahalla? Ehkä kauneusleikkauksia voidaan tehdä, mutta aina se lopputulos on todella hirveän näköinen ja kaukana siitä, mitä on alunperin haluttu.
Miten saat kropan pituutta pidemmäksi, jos olet lyhyt? Kasvuhormonilla saa ehkä pituutta, mutta siinä on niin suuret terveysriskit, että ei paljoa kannata. Tunnen muutaman tyypin, jotka näitä on käyttäny ja lopputulos oli ja on aika karu.
Miten saat rahalla ääntäsi matalammaksi ja sellaiseksi, joka viehättää naisia? Äänikin kuitenkin on synnynnäinen piirre, ja ehkä sitä voi jonkun verran vielä muuttaa, mutta ei TÄYSIN JA KOKONAAN.
Miten rahalla saa sitä SYNNYNNÄISTÄ SEKSUAALISTA KARISMAA? Sitä kun ei myydä missään kaupan hyllyllä, sitä kun ei voi ostaa mistään. Aniharvalla miehellä sitä on, mutta SITÄ EI VOI OSTAA MISTÄÄN.
Miten saat rahalla vaihdettua geeniperimäsi? Tähän päivään asti toista ihmistä ei ole voinut muuttaa TÄYSIN SAMANLAISEKSI kuin joku toinen, eikä sitä täten saa rahalla. Tuokaan ei ole mahdollista, et voi muuttaa geenejäsi, et voi muuttaa perimääsi, et voi muuttaa niitä SYNNYNNÄISIÄ piirteitäsi ja ominaisuuksia. Voit tietysti jonkin verran vaikuttaa omaan itseesi, mutta et voi OMAA PERIMÄÄSI JA GEENEJÄSI muuttaa toisiksi, vaikka kuinka yrität.
Aina voi tietysti väittää, että kun on rahaa, niin näillä jutuilla ei ole väliä. Riippuu mitä itse haluaa. Jos ainoa juttu millä voit naisia hurmata on raha, niin naiset kiinnostuvat RAHASTA. He menevät sänkyyn kanssasi siksi, koska haluavat RAHOJASI, ei siksi että olet HARVINAISEN KOMEA, fiksu, isokaluinen, jumalaiset sänkytaidot omaava mies, jonka luokse ne kauniit naiset tulevat vaikka sinulla ei niitä rahoja olisikaan.
Kun sinulta loppuvat rahat, niin loppuvat myös naiset. Koska sinulla ei ole ollut mitään muuta kiinnostavaa kuin se raha.
Tätä juuri tarkoitan, sitä AITOA SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, joka miehellä on ja joka viehättää SUURINTA OSAA naisia. Naiset kiinnostuvat silloin siitä MIEHESTÄ ITSESSÄÄN, vaikka rahaa ei paljoa olisikaan. Mies on silloin sen verran SEKSUAALISESTI vetoava, hänellä on niitä SEKSUAALISUUTEEN vetoavia piirteitä ja ominaisuuksia, hän kiinnostaa naisia SEKSUAALISESTI.
Hän ei tarvitse rahaa, koska hänellä on sitä kaikkea muuta, mistä naiset kiinnostuvat. Mies voi sillä rahalla saada sitä pillua maksulliselta naiselta, mutta tällöin ei ole kyse siitä, että mies on SEKSUAALISESTI VETOAVA, vaan koska se nainen saa siitä rahaa. Se pointti on se RAHA!!!!!!!!!!!!!!! Ei mikään muu kuin se RAHA!!!!!!- Joku vaan
Kun oikeasti HARVINAISEN KOMEA, fiksu, isokaluinen, jumalainen sängyssä oleva, seksuaalista KARISMAA omaava mies tulee paikalle, niin naiset kiinnostuvat HETI, vaikka miehellä ei olisi yhtään rahaa. Tuo on sitä AITOA KIINNOSTUSTA, rahalla voi yrittää huijata, mutta silloin naiset kiinnostuvat RAHASTA.
Minä olen erittäin ruma mies, minulla ei ole seksuaalista karismaa lainkaan, olen lyhyt, jne. Minulla ei ole mitään sellaisia piirteitä, jotka vetoavat naisiin. Okei, voisin hankkia sitä rahaa paljon, voisin käydä maksullisissa, voisin pröystäillä rahoillani joka paikassa, jne. Mutta tiedätkö mitä? Tiedätkö, mistä silloin on kyse, kun saan naisia?
He eivät ole kiinnostuneita MINUSTA. Olen edelleen se yksi ja sama lyhyt, ruma, karismaton mies. Olen edelleen se sama mies, en ole ihmisenä, en persoonana, en ole geneettisesti muuttunut yhtään mitenkään. Se sama juippi olen edelleen. Jos tänään voittaisin 100 miljoonaa, niin ihmisenä olisin edelleen se sama lyhyt, ruma, karismaton, naisia saamaton mies. Jos naiset kuulisivat rahoistani, niin he olisivat kiinnostuneita RAHOISTANI, jumalauta RAHOISTANI. Missä minun ihmisyys on? Missä se minun seksuaalinen viehättävyys on? Viehätän seksuaalisesti, kun minulla on 100 miljoonaa euroa RAHAA!!!!
Olisin tasan se sama mies kuin eilenkin. Ehkä ajelisin hienolla urheiluautolla, ehkä minulla olisi todella tyylikkäät vaatteet, ehkä minulla olisi muutama loistohuvila, Espanjassa, Italiassa ja Kreikassa. Ehkä minulla olisi hienompi kämppä, jossa olisi palkattua palveluväkeä. Sitten naiset olisivat kiinnostuneita, mutta miksi? Koska he ovat kiinnostuneita RAHOISTANI. Minun RAHOISTANI. En minä ihmisenä heitä kiinnosta, en minä miehenä heitä kiinnosta, en minä heitä SEKSUAALISENA OLENTONA heitä kiinnosta, vaan heitä kiinnostaa minun RAHANI!!!!
Voisin tänäänkin lähteä tästä maksulliselle naiselle, tarjoaisin 100 euroa ja tunnin ajan saisin pillua. Mikä menee pieleen? Se, että nainen tekee TYÖTÄÄN. Se, että nainen saa RAHAA. Se, että minä en miehenä ole millään tavoin SEKSUAALISESTI VIEHÄTTÄVÄ mies. Minä en miehenä ole sellainen, että nainen kiinnostuu minusta SEKSUAALISESTI, vaan saan seksiä siksi, koska annan hänelle RAHAA!!!
Hän kehuu pientä kaluani, että "voi kuinka tuntuu hyvältä, anna lisää!!!". Mitä minä tuollaisesta saan, koska se ei pidä paikkaansa???? Ei hän sano sitä REHELLISESTI, vaan sen takia, että se kuuluu hänen toimenkuvaansa. Se on varmaan kiva kuulla kaikenlaisia kehuja itsestään, vaikka se ei paikkaansa pitäisikään. On kiva kuulla, että itsellä on oikein iso kalu, vaikka totuus on ihan jotain toista. Onhan se varmasti kivaa, että saa sitä pillua, mutta...
Niin se menee, toiset saa kauniita ja seksikkäitä naisia. Joku vaan kirjoitti:
Kun oikeasti HARVINAISEN KOMEA, fiksu, isokaluinen, jumalainen sängyssä oleva, seksuaalista KARISMAA omaava mies tulee paikalle, niin naiset kiinnostuvat HETI, vaikka miehellä ei olisi yhtään rahaa. Tuo on sitä AITOA KIINNOSTUSTA, rahalla voi yrittää huijata, mutta silloin naiset kiinnostuvat RAHASTA.
Minä olen erittäin ruma mies, minulla ei ole seksuaalista karismaa lainkaan, olen lyhyt, jne. Minulla ei ole mitään sellaisia piirteitä, jotka vetoavat naisiin. Okei, voisin hankkia sitä rahaa paljon, voisin käydä maksullisissa, voisin pröystäillä rahoillani joka paikassa, jne. Mutta tiedätkö mitä? Tiedätkö, mistä silloin on kyse, kun saan naisia?
He eivät ole kiinnostuneita MINUSTA. Olen edelleen se yksi ja sama lyhyt, ruma, karismaton mies. Olen edelleen se sama mies, en ole ihmisenä, en persoonana, en ole geneettisesti muuttunut yhtään mitenkään. Se sama juippi olen edelleen. Jos tänään voittaisin 100 miljoonaa, niin ihmisenä olisin edelleen se sama lyhyt, ruma, karismaton, naisia saamaton mies. Jos naiset kuulisivat rahoistani, niin he olisivat kiinnostuneita RAHOISTANI, jumalauta RAHOISTANI. Missä minun ihmisyys on? Missä se minun seksuaalinen viehättävyys on? Viehätän seksuaalisesti, kun minulla on 100 miljoonaa euroa RAHAA!!!!
Olisin tasan se sama mies kuin eilenkin. Ehkä ajelisin hienolla urheiluautolla, ehkä minulla olisi todella tyylikkäät vaatteet, ehkä minulla olisi muutama loistohuvila, Espanjassa, Italiassa ja Kreikassa. Ehkä minulla olisi hienompi kämppä, jossa olisi palkattua palveluväkeä. Sitten naiset olisivat kiinnostuneita, mutta miksi? Koska he ovat kiinnostuneita RAHOISTANI. Minun RAHOISTANI. En minä ihmisenä heitä kiinnosta, en minä miehenä heitä kiinnosta, en minä heitä SEKSUAALISENA OLENTONA heitä kiinnosta, vaan heitä kiinnostaa minun RAHANI!!!!
Voisin tänäänkin lähteä tästä maksulliselle naiselle, tarjoaisin 100 euroa ja tunnin ajan saisin pillua. Mikä menee pieleen? Se, että nainen tekee TYÖTÄÄN. Se, että nainen saa RAHAA. Se, että minä en miehenä ole millään tavoin SEKSUAALISESTI VIEHÄTTÄVÄ mies. Minä en miehenä ole sellainen, että nainen kiinnostuu minusta SEKSUAALISESTI, vaan saan seksiä siksi, koska annan hänelle RAHAA!!!
Hän kehuu pientä kaluani, että "voi kuinka tuntuu hyvältä, anna lisää!!!". Mitä minä tuollaisesta saan, koska se ei pidä paikkaansa???? Ei hän sano sitä REHELLISESTI, vaan sen takia, että se kuuluu hänen toimenkuvaansa. Se on varmaan kiva kuulla kaikenlaisia kehuja itsestään, vaikka se ei paikkaansa pitäisikään. On kiva kuulla, että itsellä on oikein iso kalu, vaikka totuus on ihan jotain toista. Onhan se varmasti kivaa, että saa sitä pillua, mutta...
Niin se menee, toiset saa kauniita ja seksikkäitä naisia.On vaikea kantaa totuuden soihtua väkijoukossa polttamatta kenenkään partaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413132
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582492Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291979- 1301647
- 751464
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761415Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641408- 891105
- 901059
- 1351037