sinkuille oma kori, niin miksei tuota samaa voi käyttää muuallakin. Baareissakin voisi olla vaikka ilmaiseksi tarroja, tai ihmiset voisivat käyttää sinkkupaitoja.
Jos kerran kaupassakin on
1
77
Vastaukset
- ....................
Voihan niitä ideoida erilaisia sinkkutuotteita miten paljon hyvänsä, mutta eri asia on sitten kuka niitä käyttäisi. En varmasti ole ainoa joka ei tuollaisia käyttäisi vaikka maksettaisiin, vaikka sinkku olenkin. En myöskään osallistu mihinkään sinkkuristeilyihin, sinkkuiltoihin ravintoloissa tai kulje missään muuallakaan mainostamassa sinkkuuttani koko maailmalle. Enkä näe tälläisille tuotteille mitään käyttöä mistä olisi mihinkään mitään hyötyäkään. Mikäli mies on niin auttamattoman ujo ja saamaton, että ei uskalla lähestyä kiinnostavan oloista naista edes sen verran, että ottaisi selvää onko tämä sinkku, niin tuskin siitä miehestä olisi tekemään mitään aloitteita, vaikka naiset mainostaisivat sinkkuuttaan vaatetuksellaan tms. Jos taas aloitekyvyttömät miehet kuvittelevat, että jos vain naiset tietäisivät heidän olevan sinkkuja, niin naiset lähestyisivät heitä ja tekisivät koko työn tutustumisen eteen heidän puolestaan, niin voin sanoa, että ei tule tapahtumaan, mikäli epäilee tätä, niin siitä vain sitten kirjoittamaan paitaansa sinkku ja kaupungille kokeilemaan. Epäkiinnostavia ja epäviehättäviä ei kukaan lähesty olipa sitten millaiset mainostarrat rintapielessä hyvänsä ja kiinnostavia ja viehättäviä piiritetään olipa heidän parisuhdestatuksensa sitten mikä vain. Typerä idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828