Onko tunnettu ilmoitus?

"Svetlana"

Treffi-ilmoitukseeni oli tullut myös seuraavanlainen yhteydenotto, ja kaikella todennäköisyydellä kyseessä on jonkunlainen muu tavoite kuin normaali tutustuminen.
Olisiko jollain lukijalla tarkempaa tietoa asiasta?
Hei, haluaisin todella tavata ellet ole vastaan. Haluaisin tavata sinut, oppia sinusta enemmän. jos haluavat jatkaa puhua ja saada tietää kirjoitat minua sähköposti: [email protected], jos et voi kirjoittaa niin anna minulle e-mail niin voin kirjoittaa teille itse. Jos kirjoittaa minua email me voisi sinut tuntemaan, ja voisin lähettää teille kuvia. Toivon, että te kirjoittaa minulle, minä odota kirjeenne, osalta
Svetlana!

6

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pa russki

Pidä kiinni rahapussistasi:-)

• rumamies

Onhan tuo tuttu. Mulle kirjoittanut samaa liirun laarumia.

• niin nähty.

jok olmen vuoden takaa..kuva on kyllävkiva,,,mut jos kerrot ettei sulla ole rahaa jää asia siihen.

• :-D Kokeile toki. Kirjoita hänelle hyvin henkilökohtainen viesti, esitä paljon kysymyksiä ja katso kuinka vastaa.

• plentymoneyhoney

Todennäköisesti taustalla vanha partasuu-ukko ja suomalaismiehet mielellään lähettää rahaa kuvitelluille kaunottarilleen ehehehehee

• 2435ewreWERW

Tuttu on.
      Kirjoita hänelle pitkä viesti jollakin tuntemallasi murteella.
      Tarjoa maat ja taivaat ja lupaa vaikka mitä.
      Kysy mahdollisimman paljon eri asioita ja anna ymmärtää, että kaikki riippuu hänen vastauksistaan.
      Tarjoa hänelle rahaa yhteydenotosta.
      Näin saat kivaa luettavaa Googlen käännöskoneelta joka ei ymmärrä stadin slangia eikä savon murretta.
      Koko saamasi ilmoitus on huijausyritys. takana on miesporukka joko Venäjältä tai jostain Afrikan maasta.
      Vastaa ja pidä hauskaa heidän kustannuksellaan.
      Ps,,,tarjoa niin paljon rahaa yhteydenotosta , että he eivät voi vastustaa sinua,,esim,5000e on hyvä alkusumma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109