Levy ulos tännä vuonna, ja Ginn pitää huolen siitä ettei bändillä ole jatkossakaan yhtään huonoa lättyä.
Gregg Ginn on jossain määrin aliarvostettu muusikko, Black Flagkin muistetaan laajemmin lähinnä Rollinssista.
Onhan Ginn raakattu sadan parhaan kitaristin joukkoon. Hän tunnetusti perusti, ja heilutti tahtipuikkoa tässä, yhdessä kaikkien aikojen kovimmista ja kompromissittomista bändeistä, vastaten sen pääasiallisesta annista.
Jo pelkkä Damaged riittäisi nostamaan hänet lahjakkaasta astetta korkeampaan kastiin.
Ite arvostan eniten myöhäisempää Black Flagia.
Bändin jatkuva halu uudistua ja kokeilla uutta suosiosta piittaamatta, Rollinsin maanisuus ja intensiteetti joka loi sanoituksiin uskottavuutta, Ginnin neuroottisen kitaran vieraannuttavan äänimaailman outo lumo, sekä punk-asenne yhdistettynä bändin älyttömän intensiiviseen ulosantiin, on mulle se kovin ja aidoin Black Flag - "kaasu pohjassa, jarrut rikki" kuten Rollins tiivisti.
Tulee ainakin kovempi levy kuin Sabbath:eilta.:)
http://www.youtube.com/watch?v=9CAfTThsASg
Black Flag is back
Family Man
1
320
Vastaukset
- JaÄkkijä!
Järkkäispä joku näille muutaman keikan suomeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522