Levy ulos tännä vuonna, ja Ginn pitää huolen siitä ettei bändillä ole jatkossakaan yhtään huonoa lättyä.
Gregg Ginn on jossain määrin aliarvostettu muusikko, Black Flagkin muistetaan laajemmin lähinnä Rollinssista.
Onhan Ginn raakattu sadan parhaan kitaristin joukkoon. Hän tunnetusti perusti, ja heilutti tahtipuikkoa tässä, yhdessä kaikkien aikojen kovimmista ja kompromissittomista bändeistä, vastaten sen pääasiallisesta annista.
Jo pelkkä Damaged riittäisi nostamaan hänet lahjakkaasta astetta korkeampaan kastiin.
Ite arvostan eniten myöhäisempää Black Flagia.
Bändin jatkuva halu uudistua ja kokeilla uutta suosiosta piittaamatta, Rollinsin maanisuus ja intensiteetti joka loi sanoituksiin uskottavuutta, Ginnin neuroottisen kitaran vieraannuttavan äänimaailman outo lumo, sekä punk-asenne yhdistettynä bändin älyttömän intensiiviseen ulosantiin, on mulle se kovin ja aidoin Black Flag - "kaasu pohjassa, jarrut rikki" kuten Rollins tiivisti.
Tulee ainakin kovempi levy kuin Sabbath:eilta.:)
http://www.youtube.com/watch?v=9CAfTThsASg
Black Flag is back
Family Man
1
320
Vastaukset
- JaÄkkijä!
Järkkäispä joku näille muutaman keikan suomeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021186
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37894Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40890- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697- 34596
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60593Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s59593- 52536