Hei!
Aloitin eilen syömään taas Mirelle-pillereitä. Minulla oli niistä siis tauko jolloin en käyttänyt muuta ehkäisyä kuin kortsuja. Eilen ja tänään minulla on esiintynyt kummallista hengenahdistusta, syke on ehkä ollu vähän korkeempi ja väsymystä. Voisiko tämä johtua pillereistä? Onko muilla ollut vastaavia oireita?
Ei ole kiva olo tämä.. :( Luulen et johtuu pillereistä. Saan kyllä joskus paniikki-kohtauksia mutta nyt en ole kyl saanut mitään aihetta panikoida tai ei ole kohtausta tullut..
Mutta kohta tulee varmasti ku ei tiedä mitä tämä meinaa!
Ajattelin syödä levyn loppuun ja sitten kokeilla NuvaRing-ehkäisyrengasta mutta voisinko tehdä niin että lopettaisin pillerit aikaisemmin ja seuraavana päivänä ottaisin renkaan käyttöön? Pakkaus-selosteessa sanotaan että näin voi tehdä.
Kannattaako mun jatkaa pillereitä näiden oireiden takia? Onko ollu jollain vastaavaa ja menny ohi?
pillerien haittavaikutuksia?
2
342
Vastaukset
- minä
sitä ole sanottu, että kolme kuukautta tulisi kokeilla yhtä ehkäisyä (hormooni). Minulla tuli myös edellisistä pillereistä hengenahdistusta ym. siis kun aloitin niitä syömään.. mietin itsekkkin asian yhtenäisyyttä.
- marilee
Aloin itse syömään taas pillereitä vuoden tauon jälkeen muutama päivä sitten (mercilon) ja olen huomannut myös samankaltaisia hengenahdistus-oireita...on jotenkin tosi vaikea olla muutenkin ja koko ajan itkettää.
Ehkä se johtuu vaan siitä kun hormonitasapaino muuttuu yhtäkkisesti ja menee ajan kanssa ohi mutta tekisi tässä vaiheessa lopettaa koko pillereiden syönti ja todellakin siirtyä johonkin muuhun ehkäisymenetelmään, mutta ehkä kannattaa ainakin tämä liuska syödä loppuun ja katsoa sitten uudestaan.Tai sitten oireet voivat kokonaan olla jostain muusta johtuvia, pistää vaan miettimään...
Kuitenkin kaipaisin enemmän tietoa pillereiden negatiivisista vaikutuksista, koska usein nostetaan esille vain niiden hyötypuolet(joita niitäkin tietenkin on monia).Kokemuksia muilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800