Onko neitsyysvaatimus yleistäkin

utelias....

Mitäs luulette, että kuinka yleistä suomalaisille miehille on vaatia, että naisen pitää olla neitsyt, jotta hänen kanssaan voi harkita parisuhdetta.

Tai entä sitten, kuinka suurelle osalle suomalaisismiehistä se on ehdoton edellytys parisuhteelle, että naisella ei ole kokemusta yhden yön jutuista yms. satunnaisseksistä.

Jotenkin vain olen yllättynyt tämän keskustelualueen juttuja lukiessa, kun sitä aina ja kaikkialla toitotetaan kuinka vapaamielisiä ja suvaitsevaisia myös seksin suhteen Suomessa ollaan, niin miesten kuin naistenkin keskuudessa.

278

8576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasaneikäyonnenlahja

      Kyllä on tärkeää, vaikka itse en naista koskaan saakkaan, veljeni paneskeli naisia säännöllisesti, ja lopulta kelpuutti vaimokseen juuri neitsyen.

      • ei tosiaan käy

        No sun veljes on poikkeus, ja sä tunnet tosi vähän ihmisiä, koska pidät sitä yleisenä totuutena. Mä tunnen paljon ihmisiä ja jos edes 1/10:stä löytää kerralla Sen Oikean niin hyvin on. Suurin osa eroaa, tai sekoilee ainakin tauon ajan muiden kanssa jne. joten kerralla ei löydy eikä ainoaksi jää kovinkaan monella se kumppani. Suurin osa ihmisistä löytää jonkun oikeen, kenet pitää iällä 25-35 vuotta eikä ne tosiaankaan ole neitsyitä enää siinä vaiheessa, vaikkei kaikilla tosin ole mitään hirveetä satojen yhden illan juttujen arsenaaliakaan, mitä yritetään väittää. Ei kaikille sekään sovi eikä jokaisella 3kymppisellä sinkulla ole heti kymmeniäkään seksikumppaneita takana. Ihan yhtä naurettava väite, että miehet yleisesti kaipaisi neitsyttä enää nykypäivänä tai että "kaikki" harrastaisi yhden illan juttuja tai ei voisi olla ilman tyyliin neljää viikkoa.

        Jokainen veljesi kanssa seksiä harrastaneista on todennäköisesti tahoillaan naimisissa ja muista, että yhtälailla kun veljesi harrasti seksiä heidän kanssaan, he harrastivat sitä veljesi kanssa: seksi on parilaji. Ainakin hyvä seksi. Voihan tietty olla että veljesi on näitä surkimuksia, jotka tosiaan vaan panee sängyssä eikä osaa millään ymmärtää seksin harrastamista minään muuna kun säälittävänä ja surkeana pussiensa tyhjentämisenä. Semmoiset miehet ovat sääli itselleen ja muille. Hyvät miehet sen sijaan (siis hyvät seksissäkin) tajuavat hyvin että jos haluu saada on pakko antaa. Ja he paneskelevat naisten KANSSA eikä vain naisia.


    • Päivänselvää

      Minä ainakin lähden siitä, että poksautan itse oman naiseni eikä sitä tee kukaan toinen mies. Vain minulla on oikeus spermoittaa minulle kuuluva nainen.

      • ...

        Kai sinullakin on poikuus tallella ja menet elämäsi aikana vain yhden naisen kanssa sänkyyn? Muuten sinulla ei ole mitään perustetta vaatia naiselta neitsyyttä.


      • tasapituus
        ... kirjoitti:

        Kai sinullakin on poikuus tallella ja menet elämäsi aikana vain yhden naisen kanssa sänkyyn? Muuten sinulla ei ole mitään perustetta vaatia naiselta neitsyyttä.

        Tarkoittaa tämä myös sitä, että naiselle ei ole perustetta vaatia itseään pitempää miestä?


      • Päivänselvää
        ... kirjoitti:

        Kai sinullakin on poikuus tallella ja menet elämäsi aikana vain yhden naisen kanssa sänkyyn? Muuten sinulla ei ole mitään perustetta vaatia naiselta neitsyyttä.

        Miehen poikuus on arvoton ja hänelle häpeäksi, kun taas naisen neitsyys on arvokas. Siksi mies onkin aviomiehenä laadukkaampi, kun hänellä on aiempaa panokokemusta. Nainen puolestaan on aviovaimona kelvoton, jos hänet on jo korkattu.


      • ...
        Päivänselvää kirjoitti:

        Miehen poikuus on arvoton ja hänelle häpeäksi, kun taas naisen neitsyys on arvokas. Siksi mies onkin aviomiehenä laadukkaampi, kun hänellä on aiempaa panokokemusta. Nainen puolestaan on aviovaimona kelvoton, jos hänet on jo korkattu.

        Ja mihin ihmeeseen perustat väitteesi?

        En minä ainakaan halua itselleni sellaista miestä, joka on harrastanut kymmeniä yhden yön juttuja. Ällöttää ajatuksin, että mies on vain hyppinyt sängystä toiseen.


      • ..............
        ... kirjoitti:

        Ja mihin ihmeeseen perustat väitteesi?

        En minä ainakaan halua itselleni sellaista miestä, joka on harrastanut kymmeniä yhden yön juttuja. Ällöttää ajatuksin, että mies on vain hyppinyt sängystä toiseen.

        No eipä seksisuhteiden määrällä ole enää mitään väliä, jos niitä on ollut yli viisi.


      • ...
        .............. kirjoitti:

        No eipä seksisuhteiden määrällä ole enää mitään väliä, jos niitä on ollut yli viisi.

        Onhan se ihan eri asia onko seksisuhteita ollu 6 kuin 60.


      • 60 pillun mies
        ... kirjoitti:

        Onhan se ihan eri asia onko seksisuhteita ollu 6 kuin 60.

        Kuuttakymmentä pannut on parempi panemaan. Sellaisenhan naiset haluaa. Sellainen on myös todistetusti naisten suosima mies, joten huippusaalis kaiken kaikkiaan. Älä petkuta itseäsi.


      • ...
        60 pillun mies kirjoitti:

        Kuuttakymmentä pannut on parempi panemaan. Sellaisenhan naiset haluaa. Sellainen on myös todistetusti naisten suosima mies, joten huippusaalis kaiken kaikkiaan. Älä petkuta itseäsi.

        Miehet voi lopettaa sen itsensä huijaamisen, sen suhteen että suuri määrä panoja tekee heistä kiinnostavia naisten silmissä. Moni nainen haluu sellaisen miehen, joka ei ole joka viikonloppu iskenyt uutta mimmiä sänkykaverikseen baarista. Moiset sängystä toiseen hyppivät miehet on ällöttäviä, enkä sellaista itselleni halua.


      • ..........
        ... kirjoitti:

        Miehet voi lopettaa sen itsensä huijaamisen, sen suhteen että suuri määrä panoja tekee heistä kiinnostavia naisten silmissä. Moni nainen haluu sellaisen miehen, joka ei ole joka viikonloppu iskenyt uutta mimmiä sänkykaverikseen baarista. Moiset sängystä toiseen hyppivät miehet on ällöttäviä, enkä sellaista itselleni halua.

        Se nyt vaan on tosiasia, että naiset kiinnostuvat aina ennemmin miehestä, josta muutkin naiset ovat kiinnostuneita (panomies) kuin miehestä, josta kukaan ei ole kiinnostunut (neitsytpoika).


      • nainen=valehtelija
        ... kirjoitti:

        Miehet voi lopettaa sen itsensä huijaamisen, sen suhteen että suuri määrä panoja tekee heistä kiinnostavia naisten silmissä. Moni nainen haluu sellaisen miehen, joka ei ole joka viikonloppu iskenyt uutta mimmiä sänkykaverikseen baarista. Moiset sängystä toiseen hyppivät miehet on ällöttäviä, enkä sellaista itselleni halua.

        Naiset voisivat lopettaa tämän tekopyhän valehtelun. Todellisuudessa naiset kuitenkin levittävät haaransa niille kovimmille panomiehelle, vaikka tekopyhinä hurskastelijoina väittävät aivan päinvastaista. Panomiehet päätyvät aina parisuhteeseen lopulta.


      • tuplapukki1

        joo kyllä kaikki haluais neitsyeen,mut,jos sellaisen meinaa täs maas saada ittelleen täytyy syyllistyä ala ikäsen naimiseen.suomeksi sanottuna rikokseen.


      • höpö höpö
        60 pillun mies kirjoitti:

        Kuuttakymmentä pannut on parempi panemaan. Sellaisenhan naiset haluaa. Sellainen on myös todistetusti naisten suosima mies, joten huippusaalis kaiken kaikkiaan. Älä petkuta itseäsi.

        Määrä ei takaa laatua


      • päivänselvälle

        Yäk. Halusit sitten neitsyen tai epäneitsyen, viestistäsi päätellen voi olla varma, ettet ole hyvä mies. Ihan kauhea. Sääliksi käy naista joka sinun luoksesi pakosta ajautuu - mutta jollei aika tuo sinulle viisautta, jäät ehkä yksin. Se olisi parempi.


      • xxbbff
        ... kirjoitti:

        Ja mihin ihmeeseen perustat väitteesi?

        En minä ainakaan halua itselleni sellaista miestä, joka on harrastanut kymmeniä yhden yön juttuja. Ällöttää ajatuksin, että mies on vain hyppinyt sängystä toiseen.

        Kuitenkin ei sinua haittaa, jos mies vaan on tarpeeksi komea. Tiedän tällaisen miehen, joka vielä 60-vuotiaanakin yrittää olla kova pukki ja joka on pannut montaa naista työpaikallaankin (erään ministeriön virkamies kyseessä).


      • -------
        xxbbff kirjoitti:

        Kuitenkin ei sinua haittaa, jos mies vaan on tarpeeksi komea. Tiedän tällaisen miehen, joka vielä 60-vuotiaanakin yrittää olla kova pukki ja joka on pannut montaa naista työpaikallaankin (erään ministeriön virkamies kyseessä).

        sairaat voi vetää käteen,syötä muijalles mäskit pääsiäiseksi.


      • ei pidä paikkaansa
        nainen=valehtelija kirjoitti:

        Naiset voisivat lopettaa tämän tekopyhän valehtelun. Todellisuudessa naiset kuitenkin levittävät haaransa niille kovimmille panomiehelle, vaikka tekopyhinä hurskastelijoina väittävät aivan päinvastaista. Panomiehet päätyvät aina parisuhteeseen lopulta.

        se että mies harrastaa yhdenillan panoja ei tee hänestä hyvää rakastajaa & voi nainenkin haluta panna ja lujaa


      • abi 96

        www.pikavippiluottotiedottomalle.com Alhainen koulutustaso käyttää tätä.


      • Tuskin 564yrt
        60 pillun mies kirjoitti:

        Kuuttakymmentä pannut on parempi panemaan. Sellaisenhan naiset haluaa. Sellainen on myös todistetusti naisten suosima mies, joten huippusaalis kaiken kaikkiaan. Älä petkuta itseäsi.

        Ei tosiaan ole, todennäköisesti se on vaan ihminen joka kelpuuttaa kenet tahansa eikä pysty olemaan ilman, tulee pettämään heti ekassa kriisissä tms. 60 pannut saattaa olla just sitä, niitä pannut eikä niiden kanssa, se saattaa olla surkee sulkien kerääjä, joka ei oikeesti osaa ajatella eikä tajua seksistä mitään syvempää.
        Naisten suosima dildo se on eikä mikään mies välttämättä. Kyllä ne naisetkin joskus kaipaa miestä, joka antaa helposti, täyttää tehtävänsä ja suksii kuuseen ilman roikkumista. 60-mies on hommaan sopiva eikä sen tunteista tartte välittää, sillä tuskin niitä on?


      • kokemus opettaa
        tuplapukki1 kirjoitti:

        joo kyllä kaikki haluais neitsyeen,mut,jos sellaisen meinaa täs maas saada ittelleen täytyy syyllistyä ala ikäsen naimiseen.suomeksi sanottuna rikokseen.

        Neitsythän on sellainen joka makaa lahnana paikallaan kun ei osaa vielä muuta. Mies sitten tyydyttää häneen itsensä. Onko se kivaa?

        En itsekään halua neitsytmiestä koska myös hän tyydyttää vaan itsensä eikä osaa huomioida naista.


      • fbg g gh
        ... kirjoitti:

        Ja mihin ihmeeseen perustat väitteesi?

        En minä ainakaan halua itselleni sellaista miestä, joka on harrastanut kymmeniä yhden yön juttuja. Ällöttää ajatuksin, että mies on vain hyppinyt sängystä toiseen.

        Minä taas juuri pidän siitä, että miehellä on ollut paljon naisia. Se tuntuu vahvistavan käsityksen, että hän on muidenkin naisten mielestä haluttava, sekä itsevarma mies, kun on pystynyt ne kaikki monet kymmenet naiset iskemään. Ja on hän siinä sivussa oppinutkin paljon, koska on taitavin mies sängyssä, mitä olen tavannut. Olisi jotenkin kamalaa, jos mies olisi ollut vain parin naisen kanssa. Pääasia on, että hän ei enää näin vanhemmiten ole kiinnostunut lentämään kukasta kukkaan, jokeilut jäivät nuoruuteen ja nyt on yksiavioinen.

        Luulisi, että myös miehet pitäisivät siitä, että nainen tietää suunnilleen, mitä tehdä sängyssä. Onhan seksi osittain myös taitolaji, vaikka voi opetella toki myöhemminkin.


      • Virginia
        60 pillun mies kirjoitti:

        Kuuttakymmentä pannut on parempi panemaan. Sellaisenhan naiset haluaa. Sellainen on myös todistetusti naisten suosima mies, joten huippusaalis kaiken kaikkiaan. Älä petkuta itseäsi.

        voin sanoa neitsyenä että arvostan miehessä kokemusta


      • Yhteiset pelisäännöt
        Päivänselvää kirjoitti:

        Miehen poikuus on arvoton ja hänelle häpeäksi, kun taas naisen neitsyys on arvokas. Siksi mies onkin aviomiehenä laadukkaampi, kun hänellä on aiempaa panokokemusta. Nainen puolestaan on aviovaimona kelvoton, jos hänet on jo korkattu.

        "Miehen poikuus on arvoton ja hänelle häpeäksi, kun taas naisen neitsyys on arvokas."
        Ole hyvä ja perustele tuo väite.

        "Siksi mies onkin aviomiehenä laadukkaampi, kun hänellä on aiempaa panokokemusta. Nainen puolestaan on aviovaimona kelvoton, jos hänet on jo korkattu."
        Itse ainakin lähden siitä, ettei kumppanilta voi vaatia neitsyyttä, jollei itse ole myös neitsyt. Samalla periaatteella (joskin mielestäni vielä edellistä perustellummin) kumppanilta ei voi vaatia uskollisuutta, jos itse pettää tätä.


      • voi taas näitä
        ... kirjoitti:

        Ja mihin ihmeeseen perustat väitteesi?

        En minä ainakaan halua itselleni sellaista miestä, joka on harrastanut kymmeniä yhden yön juttuja. Ällöttää ajatuksin, että mies on vain hyppinyt sängystä toiseen.

        Mistä ihmeestä voit tietää ettei miehelläsi ole ollut muita naisia..Ei naisista jää mitään merkintää alakertaan..


      • nÖJv*V
        Päivänselvää kirjoitti:

        Miehen poikuus on arvoton ja hänelle häpeäksi, kun taas naisen neitsyys on arvokas. Siksi mies onkin aviomiehenä laadukkaampi, kun hänellä on aiempaa panokokemusta. Nainen puolestaan on aviovaimona kelvoton, jos hänet on jo korkattu.

        Tiedoksi "Päivänselvää": sulla on kivikautiset ajatukset. Nainen ei ole käyttötavaraa kuten autot tms. Minä en ole arvostanut miestäni hänen laajemman kokemuksen vuoksi vaan siksi, että HÄN oli se oikea, eikä hänkään pitänyt minua kelvottomana. Itseasiassa, entisisten seksisuhteiden määrästä ei edes olla miloinkaan keskusteltu ja me ollaan oltu naimisissa jo 32v.


      • Melamies2030
        Päivänselvää kirjoitti:

        Miehen poikuus on arvoton ja hänelle häpeäksi, kun taas naisen neitsyys on arvokas. Siksi mies onkin aviomiehenä laadukkaampi, kun hänellä on aiempaa panokokemusta. Nainen puolestaan on aviovaimona kelvoton, jos hänet on jo korkattu.

        Minä arvostan kokenutta naista.Ison melan omaavana seksi onnistuu ja on nautinnollista ainoastaan synnyttäneen tai kokeneen naisen kanssa.


    • dadadaada

      Ei ole yleistä. Se on enemmänkin trollien provoilua vaan. Epäilen kuitenkin itse, että olisin kovinkaan monen kevytkenkäisen naisen kanssa samalla aaltopituudella.

      • suomessa ei arvoja

        Ilmeisesti suurinosa maailman miehistä on sitten provoavia trolleja. Joista osa provona jopa tappavat yli yhden miehen nussima tyttärensäkin.


      • ....

        Vaikka nainen ei olisi neitsyt, hän ei silti ole välttämättä ollut sängyssä kymminien miesten kanssa. Vain parisuhteessa sänkyyn menevällä naisella saattaa ennestää olla joku sänkykumppani, muttei niitä ole kymmeniä. Se tuntuu näissä keskusteluissa aina unohtuvan.


      • realismus
        .... kirjoitti:

        Vaikka nainen ei olisi neitsyt, hän ei silti ole välttämättä ollut sängyssä kymminien miesten kanssa. Vain parisuhteessa sänkyyn menevällä naisella saattaa ennestää olla joku sänkykumppani, muttei niitä ole kymmeniä. Se tuntuu näissä keskusteluissa aina unohtuvan.

        Kreikassa neitsyys on tärkeää. Siksi esiaviollinen seksi sujuukin taka-aukon kautta.


      • ....
        realismus kirjoitti:

        Kreikassa neitsyys on tärkeää. Siksi esiaviollinen seksi sujuukin taka-aukon kautta.

        Neitsyen vaatijat voi sitten muttaa kreikkaan.


      • häpykumpu
        .... kirjoitti:

        Neitsyen vaatijat voi sitten muttaa kreikkaan.

        niinpä


      • xxbbyy
        realismus kirjoitti:

        Kreikassa neitsyys on tärkeää. Siksi esiaviollinen seksi sujuukin taka-aukon kautta.

        Turkissahan juuri noin tehdään!


      • dadadaada 2

        Ei ole yleistä. Se on enemmänkin trollien provoilua vaan. Epäilen kuitenkin itse, että olisin kovinkaan monen kevytkenkäisen naisen kanssa samalla aaltopituudella.


    • Fkewefkwefwef

      Tahdon tehdä selvän eron käsitteiden "vaatimus" ja "mieltymys" välille.

      Väitän että vähintään 85% miehistä viehättää enemmän nainen joka on kokenut vähän tai ei lainkaan seksisuhteita. Kysymys ei ole "vaatimuksesta" koska kulttuurissamme miesten vaatimuksilla ei ole merkitystä - vaan kyse on esim. kumppanivalintakriteeristä ja siitä että kuinka todennäköisesti erilaisilla seksuaalihistorioilla oleva nainen otetaan suhteessa (tai muutenkin) vakavasti.

      Kyse on mieltymyksestä / arvostuksesta jonka miehet antavat tässä asiassa naisille. Naisille sensijaan voisi olla tervettä mieltää tämä asia "Hyvän parisuhteen vaatimuksena" koska sitä se melko usein oikeasti on. Me miehet emme vaadi, muttemme myöskään hyväksy lorttoa.

      • tuskin vain

        Ja minä väitän, että väitteesi on väärä. Useimmat haluavat, että kumppani ei ole ensikertalainen sänkyyn mentäessä. Ja pätee molempiin osapuoliin. Opettelu kuuluu siihen lapsuuden jättämisen aikaan.


      • Fewkmlwefklefewf
        tuskin vain kirjoitti:

        Ja minä väitän, että väitteesi on väärä. Useimmat haluavat, että kumppani ei ole ensikertalainen sänkyyn mentäessä. Ja pätee molempiin osapuoliin. Opettelu kuuluu siihen lapsuuden jättämisen aikaan.

        Kolmesataa satunnaista kännipanoa ei reaalisesti lisää kenenkään todellista seksuaalista kokemusta - vain hoonausastetta.


      • Käytetysnaisenkauppi
        tuskin vain kirjoitti:

        Ja minä väitän, että väitteesi on väärä. Useimmat haluavat, että kumppani ei ole ensikertalainen sänkyyn mentäessä. Ja pätee molempiin osapuoliin. Opettelu kuuluu siihen lapsuuden jättämisen aikaan.

        Näytä entisten miestesi kuvia ja me päätetään "ostetaanko" me sen näköisltä miehiltä käytettyä naista?


      • lehmämiehet
        Käytetysnaisenkauppi kirjoitti:

        Näytä entisten miestesi kuvia ja me päätetään "ostetaanko" me sen näköisltä miehiltä käytettyä naista?

        Itsetunto puhuu taas. Veikkaan niin että minkä tahansa kuvan tuollaisen kommentin kirjoittaja näkisi, se olisi niin kova kolaus itsetunnolle ettei enää seisoisi. Pää niin kierossa valmiiksi.


      • Fwenmfjfwewef
        lehmämiehet kirjoitti:

        Itsetunto puhuu taas. Veikkaan niin että minkä tahansa kuvan tuollaisen kommentin kirjoittaja näkisi, se olisi niin kova kolaus itsetunnolle ettei enää seisoisi. Pää niin kierossa valmiiksi.

        Tuon mukaan se on naisille itsetuntokysymys olla ei-suositun miehen kanssa, eli kaikilla naisilla on lähtökohtaisesti olematon itsetunto.

        Kerroppa, miksi miehillä ei saisi olla mieltymyksiä jotka tekevät osan naisista heille vastenmieliseksi vaan asiasta pitää tehdä itsetuntokysymys väkisin? Tietääkseni itsetunnon ydin on se että pitää kiinni arvoistaan jotka kokee itselleen oikeaksi eikä anna toisten määrittää noita arvoja uudelleen.

        Jos olen sitä mieltä että vähänkäytetty nainen on ainoa oikea valinta minulle ja tuon pidän koska se on minulle oikein - niin se on juurikin vahvaa itsetuntoa vaikka lopputulos olisi ääretön epäsuosio naisten keskuudessa. Itsetunnoltaan voimakkaan ei tarvi taipua sosiaalisia pisteitä kerjätäkseen tai naisten silmissä hyväksynnän saadakseen.


    • suomi=aisureiden maa

      Suomalaiselle "miehellä" nyt ei ole mitään mahdollisuuksia vaatia yhtään mitään asiaa kritisoida koskien naistansa nussineiden miesten määrää tai edes naisensa painoa.

      Sillä pillunnälkäisiä uusherramiehiä joita "asia ei häiritse" (siis häiritse nussimista) riittää kyllä kulman takana jonoon asti.

    • 15+9

      Mikäli nainen ei ole neitsyt ja edellisiä kumppaneita enemmän kuin kaksi niin se on vain merkki siitä, että nainen ei osaa sitoutua suhteeseen. Nainen saattaa myös olla ties minkälainen tautipesä jos ehkäisynä on toiminut pelkästään e-pillerit.

      • 17x18

        Arvaan ettet ole kauheasti itse saanut naista?


      • ....

        Eikös sama päde myös mieheen? Jos hän on ollut monen kanssa sängyssä ei osaa sitoutua ja saattaa kantaa tauteja.


      • 15+9
        17x18 kirjoitti:

        Arvaan ettet ole kauheasti itse saanut naista?

        Olen kyllä. Yksikään suhde ei ole päättynyt sänkyyn asti. Syyn varmaan arvaatkin.


      • 15+9
        .... kirjoitti:

        Eikös sama päde myös mieheen? Jos hän on ollut monen kanssa sängyssä ei osaa sitoutua ja saattaa kantaa tauteja.

        Pätee kyllä. Minulla on poikuus tallella enkä ikinä pettäisi puolisoani.


      • mies32
        15+9 kirjoitti:

        Olen kyllä. Yksikään suhde ei ole päättynyt sänkyyn asti. Syyn varmaan arvaatkin.

        Eli olet saanut naista porttikongeissa, sovituskopeissa ja baarien vessoissa?


      • 15+9
        mies32 kirjoitti:

        Eli olet saanut naista porttikongeissa, sovituskopeissa ja baarien vessoissa?

        Menes jo siitä provoilemasta. T: neitsyt.


      • mies32
        15+9 kirjoitti:

        Pätee kyllä. Minulla on poikuus tallella enkä ikinä pettäisi puolisoani.

        Jos pidät poikuudestasi aina kiinni, niin varmastikaan et petä ketään.


    • fghytff

      Ei kukaan normaali mies sitä mieti. Nämä jutut nyt ovat muutaman häiriintyneen yksilön huvittelua.

    • mies32

      Tämä palsta on oma lukunsa. Ei se vaatimus ole varmaan juuri kenellekään terveelle, mutta kyllä sitä varsinkin siinä sopivassa iässä olevista aika moni arvostaa, puhuttaneen kymmenistä prosenteista.

    • lifemocker

      ei se ole kuin harvojen ja vinksahtaneitten yksilöitten oma henkilökohtainen mielisairaus

      • 40 pillun AT-mies

        Sinähän olet jo korkannut kolmea neitsyttä omistukseesi, niin olet vähän väärä mies puhumaan.


      • Kyllä näin on, puhuu lifemocker nyt ihan asiaa. Ei se naisen tai sinkkunaisen arvoa laske yhtään mihinkään, vaikka hän olisi eronnut ja hänellä olisi myös lapsiakin.

        Nämä tämän palstan periaatteen miehet ja muut idiootit voisivat vaikka hakeutua hoitoon, niin saataisiin tämäkin palsta paremmaksi, kun ei tarttisi lukea heidän typeriä saman asian toistojaan.


      • yksvaanainavaan
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä näin on, puhuu lifemocker nyt ihan asiaa. Ei se naisen tai sinkkunaisen arvoa laske yhtään mihinkään, vaikka hän olisi eronnut ja hänellä olisi myös lapsiakin.

        Nämä tämän palstan periaatteen miehet ja muut idiootit voisivat vaikka hakeutua hoitoon, niin saataisiin tämäkin palsta paremmaksi, kun ei tarttisi lukea heidän typeriä saman asian toistojaan.

        Kultirakaspiiperoinen - älä sinä ikinä puhu toistoista!!!


      • yksvaanainavaan kirjoitti:

        Kultirakaspiiperoinen - älä sinä ikinä puhu toistoista!!!

        Ketkähän ne tällä palstalla eniten jaksaa jankata niitä samoja asioita ja mitä aihetta koskevia? Kyllä ne on vaan nämä periaatteen miehet ja kumppanit.


      • .......
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä näin on, puhuu lifemocker nyt ihan asiaa. Ei se naisen tai sinkkunaisen arvoa laske yhtään mihinkään, vaikka hän olisi eronnut ja hänellä olisi myös lapsiakin.

        Nämä tämän palstan periaatteen miehet ja muut idiootit voisivat vaikka hakeutua hoitoon, niin saataisiin tämäkin palsta paremmaksi, kun ei tarttisi lukea heidän typeriä saman asian toistojaan.

        Kyllä lapset laskee naisen markkina-arvoa ihan todistetusti.


      • lifemocker
        40 pillun AT-mies kirjoitti:

        Sinähän olet jo korkannut kolmea neitsyttä omistukseesi, niin olet vähän väärä mies puhumaan.

        entä sitten? ei ole kuitenkaan minkäänlainen vaatimus, minulle sillä kun ei ole mitään merkitystä monen ihmisen kanssa se nainen on ollut, sillä suhteessa hän on VAIN MINUN?


      • lifemocker
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä näin on, puhuu lifemocker nyt ihan asiaa. Ei se naisen tai sinkkunaisen arvoa laske yhtään mihinkään, vaikka hän olisi eronnut ja hänellä olisi myös lapsiakin.

        Nämä tämän palstan periaatteen miehet ja muut idiootit voisivat vaikka hakeutua hoitoon, niin saataisiin tämäkin palsta paremmaksi, kun ei tarttisi lukea heidän typeriä saman asian toistojaan.

        no itse en kyllä lapsia suvaitse, ne naiset kierrän kaukaa


      • ....... kirjoitti:

        Kyllä lapset laskee naisen markkina-arvoa ihan todistetusti.

        Eivät kyllä laske, eikä ole edes olemassa mitään markkina-arvoa, tai ei missään muualla kun tällä palstalla.


      • dream on
        DarkFear kirjoitti:

        Eivät kyllä laske, eikä ole edes olemassa mitään markkina-arvoa, tai ei missään muualla kun tällä palstalla.

        Eli sinä olet ihan yhtä suosittu kumppaniehdokas kuin Ville Valo, koska ei ole mitään markkina-arvoa mikä määrittäisi ihmisten parisuhdehaluttavuudeen.


      • lifemocker
        DarkFear kirjoitti:

        Eivät kyllä laske, eikä ole edes olemassa mitään markkina-arvoa, tai ei missään muualla kun tällä palstalla.

        todellakin lapset laskee naisten markkina-arvoa, ovat aikalailla ARVOTTOMIA niitten miesten silmissä joilla ei itsellään lapsia ole!


      • lifemocker kirjoitti:

        todellakin lapset laskee naisten markkina-arvoa, ovat aikalailla ARVOTTOMIA niitten miesten silmissä joilla ei itsellään lapsia ole!

        No ehkä sä oot tätä mieltä, mutta itse ajattelen tästä eri tavalla. Muutenkin mielestäni turhan rankasti tai voimakkaasti sanottu tollainen, että olisivat arvottomia miesten silmissä.


      • lifemocker
        DarkFear kirjoitti:

        No ehkä sä oot tätä mieltä, mutta itse ajattelen tästä eri tavalla. Muutenkin mielestäni turhan rankasti tai voimakkaasti sanottu tollainen, että olisivat arvottomia miesten silmissä.

        hyvin HYVIN harva lapseton mies haluaa alkaa muitten hauskanpidon jälkiä siivoamaan


      • qwsabb
        40 pillun AT-mies kirjoitti:

        Sinähän olet jo korkannut kolmea neitsyttä omistukseesi, niin olet vähän väärä mies puhumaan.

        Jos todella olet AT-mies niin sitten 40:n saavutus tarkoittaa sitä että olet ostellut huoria.


      • sdfgtvb
        lifemocker kirjoitti:

        hyvin HYVIN harva lapseton mies haluaa alkaa muitten hauskanpidon jälkiä siivoamaan

        Kyllä se niinkin on. Minäkin haluan itse "survoa" omat lapseni, enkä muiden kakruja elätellä. Oikeastaan niitä omia lapsia jo minulla onkin, kaksi täysi-ikäistä poikaa. Riittäköön se.


      • asdasdedf
        lifemocker kirjoitti:

        no itse en kyllä lapsia suvaitse, ne naiset kierrän kaukaa

        Luultavasti sinulle kelpaisi kaunis thaimaalainen nainen ja hänen tyttärensä - moni voisi harkita tällaista valmista perhettä!


      • Voihan sillisalaatti
        40 pillun AT-mies kirjoitti:

        Sinähän olet jo korkannut kolmea neitsyttä omistukseesi, niin olet vähän väärä mies puhumaan.

        "Sinähän olet jo korkannut kolmea neitsyttä omistukseesi, niin olet vähän väärä mies puhumaan."

        Mielestäni on jo lähtökohtaisesti väärä asenne parisuhteesta puhuttaessa, jos aletaan esittää väitteitä toisen "omistamisesta"...


      • vain sinun
        lifemocker kirjoitti:

        entä sitten? ei ole kuitenkaan minkäänlainen vaatimus, minulle sillä kun ei ole mitään merkitystä monen ihmisen kanssa se nainen on ollut, sillä suhteessa hän on VAIN MINUN?

        OIKEIN..Noin asia todellakin pitää ajatella. Olet viisas mies..


      • ail-ihmiset
        Voihan sillisalaatti kirjoitti:

        "Sinähän olet jo korkannut kolmea neitsyttä omistukseesi, niin olet vähän väärä mies puhumaan."

        Mielestäni on jo lähtökohtaisesti väärä asenne parisuhteesta puhuttaessa, jos aletaan esittää väitteitä toisen "omistamisesta"...

        Kukaan korkkaaja tai poksauttaja ei ole koskaan ollut naisen kanssa - eikä varmaan tule koskaan olemaan. Ajatelkaas sitä.


    • 15+20

      "Mitäs luulette, että kuinka yleistä suomalaisille miehille on vaatia, että naisen pitää olla neitsyt, jotta hänen kanssaan voi harkita parisuhdetta. "

      Ei ole yleistä. Suorastaan harvinaista lukuunottamatta korkeintaan jotain ääriuskovaispiirejä.

      "Tai entä sitten, kuinka suurelle osalle suomalaisismiehistä se on ehdoton edellytys parisuhteelle, että naisella ei ole kokemusta yhden yön jutuista yms. satunnaisseksistä. "

      Parisuhteitakin on erilaisia. Minä ainakin olen sopeutuvainen ja osaan säätää omaa käytöstäni naisen mukaan. Jos naiselle satunnaisseksi on luontevaa, niin rajat suhteen aikanakin on sitten väljemmät. Jos taas naisen mielestä seksi kuuluu vain kiinteään parisuhteeseen, niin olkoon sitten niin.

    • Neitsyt atm

      Se on erittäin harvinaista tietenkin.

    • dfbebf

      Sanotaan näin, että mielummin neitsyt kuin ei neitsyt.

      Mutta voin hyväksyä sen jos nainen on muutaman miehen kanssa ollut, jos hän on muulla tavoin unelmien nainen.

      Yhden yön jutut ovat kieltämättä turn off. Seksiä ei kuulu irrottaa rakkaudesta. Naisen täytyy olla todella kaunis ja ihana ihminen muulla tavoin, jotta voisin yhden tai kahden hairahduksen hyväksyä kumppaniltani. Enhän itsekään ole alentunut moiseen. Naisen tulisi myös katua sitä typeryyttään. Sitten voisin harkita suhdetta hänen kanssaan.

      Tämä ei tarkoita etten olisi suvaitsevainen. Totta kai kaikilla on oikeus tehdä mitä haluaa, mutta ei kukaan voi pakottaa minua ottamaan vaimokseni jakorasiaa. Toivottavasti tässä maassa voidaan olla sen verran suvaitsevia, että mies saa itse päättää millaisen vaimon haluaa.

      • lifemocker

        " Sanotaan näin, että mielummin neitsyt kuin ei neitsyt."

        mulla menee toisinpäin. ennemmin hieman kokenut kuin neitsyt. ne neitsyt naiset harvemmin tietää parisuhteista ja seurustelusta yhtään mitään joten pitkän suhteen luominen heidän kanssaan on aika pirun hankalaa heille vielä tulee jossain vaiheessa se "kokeilun halu", että pitää päästä "näkemään elämää" - suhde loppuu


      • dfbebf
        lifemocker kirjoitti:

        " Sanotaan näin, että mielummin neitsyt kuin ei neitsyt."

        mulla menee toisinpäin. ennemmin hieman kokenut kuin neitsyt. ne neitsyt naiset harvemmin tietää parisuhteista ja seurustelusta yhtään mitään joten pitkän suhteen luominen heidän kanssaan on aika pirun hankalaa heille vielä tulee jossain vaiheessa se "kokeilun halu", että pitää päästä "näkemään elämää" - suhde loppuu

        "Ne neitsyt naiset harvemmin tietää parisuhteista ja seurustelusta yhtään mitään"

        Sen parempi. Ei ole saanut seurustelun suhteen opetusta miltään luonnevikaiselta kusipäältä, vaan voin itse opettaa hänet, jolloin hänestä muodostuu tasapainoinen ihminen.

        "heille vielä tulee jossain vaiheessa se "kokeilun halu", että pitää päästä "näkemään elämää" - suhde loppuu"

        Tuo onkin se suurin ongelma. Jos ei ole päässyt kokemaan niitä vääriä miehiä, niin pystyykö arvostamaan sitä oikeaa?
        Itselläni ei ole koskaan ollut kiinnostusta hyppiä kukasta kukkaan vaan olen aina tiennyt millainen on hyvä kumppani, kokeilematta huonoja.
        Luulisi että naisistakin löytyisi niitä järkeviä.


      • lifemocker
        dfbebf kirjoitti:

        "Ne neitsyt naiset harvemmin tietää parisuhteista ja seurustelusta yhtään mitään"

        Sen parempi. Ei ole saanut seurustelun suhteen opetusta miltään luonnevikaiselta kusipäältä, vaan voin itse opettaa hänet, jolloin hänestä muodostuu tasapainoinen ihminen.

        "heille vielä tulee jossain vaiheessa se "kokeilun halu", että pitää päästä "näkemään elämää" - suhde loppuu"

        Tuo onkin se suurin ongelma. Jos ei ole päässyt kokemaan niitä vääriä miehiä, niin pystyykö arvostamaan sitä oikeaa?
        Itselläni ei ole koskaan ollut kiinnostusta hyppiä kukasta kukkaan vaan olen aina tiennyt millainen on hyvä kumppani, kokeilematta huonoja.
        Luulisi että naisistakin löytyisi niitä järkeviä.

        kaikista suhteista oppii kuitenkin jotain. jos on täysin kokematon niin pirun vaikea semmoisen ihmisen kanssa on olla kun ihan perusasiatkin pitää vääntää rautalangasta!

        se ei tarkoita, että olisi mitään huonoja tapoja oppinut vaikka suhde olisikin mennyt mönkään! kyllä ne huonot tavat tulee ihan ihmisestä itsestään, huonoja tapoja kun voi olla jo ihan lähtökohtaisesti sillä neitsyelläkin!

        ei se ole yhtään sen parempi ihminen kuin "korkattukkin", todellä vääristynyttä ajatella niin. kun todellisuus on, että heiltä puutuu niitä ihmissuhdetaitoja, joita seurustellessa oppii! kuten opit myös omasta itsestäsi kun voit peilata käyttäytymistäsi toisesta

        tasapainoisuus tulee itsetunnosta ja arvaappa onko neitsyillä hyvää itsetuntoa? no eihän niillä ole. ja kuka sanoo että sinä osaat opettaa yhtään mitään? sitäpaitsi se on ihan pirun raskasta opettaa kaikki kädestä pitäen, kun toiselle AIVAN KAIKKI on uutta.


      • dfbebf
        lifemocker kirjoitti:

        kaikista suhteista oppii kuitenkin jotain. jos on täysin kokematon niin pirun vaikea semmoisen ihmisen kanssa on olla kun ihan perusasiatkin pitää vääntää rautalangasta!

        se ei tarkoita, että olisi mitään huonoja tapoja oppinut vaikka suhde olisikin mennyt mönkään! kyllä ne huonot tavat tulee ihan ihmisestä itsestään, huonoja tapoja kun voi olla jo ihan lähtökohtaisesti sillä neitsyelläkin!

        ei se ole yhtään sen parempi ihminen kuin "korkattukkin", todellä vääristynyttä ajatella niin. kun todellisuus on, että heiltä puutuu niitä ihmissuhdetaitoja, joita seurustellessa oppii! kuten opit myös omasta itsestäsi kun voit peilata käyttäytymistäsi toisesta

        tasapainoisuus tulee itsetunnosta ja arvaappa onko neitsyillä hyvää itsetuntoa? no eihän niillä ole. ja kuka sanoo että sinä osaat opettaa yhtään mitään? sitäpaitsi se on ihan pirun raskasta opettaa kaikki kädestä pitäen, kun toiselle AIVAN KAIKKI on uutta.

        En ole ikinä tajunnut tuota kaikista ihmissuhteista oppii roskaa. Itse en ole oppinut yhtikäs mitään ainoaltakaan naiselta jota olen tapaillut. Osasin suudellakin ennen kuin olin koskaan suudellutkaan.
        Siis kun annoin ensi suudelmani niin nainen kehui sitä ihan fiiliksissään. Sai vasta sen jälkeen tietää etten ollut koskaan aiemmin suudellut.
        Mitään en ole keneltäkään heiltä oppinut, mutta he ovat oppineet aika paljonkin minulta. Yksikin oli ollut yhdentoista eri miehen kanssa, mutta täysin pihalla perus ihmissuhde taidoista.
        Kaikki suhteeni ovat ainoastaan vahvistaneet käsityksiä joita minulla oli jo aiemmin. Luulisi että naisistakin löytyisi niitä jotka tajuavat ihmissuhdeasioista jotain ilman että tarvitsee paneskella yhden sun toisen kanssa.
        Itseasiassa kaikkein mukavimpia ihmisiä yleensä ovat olleet kaikkein kokemattomimmat naiset. He kun ovat vielä vilpittömiä eivätkä ole oppineet pelailemaan pelejä. Ja vilpittömyys on KAIKKEIN TÄRKEIN ihmissuhdetaito, jonka suurin osa naisista tuntuu kadottavan leikkiessään kaiken maailman pelimiesten kanssa.
        Kokemukseni mukaan tuo "kaikista suhteista oppii" on jakorasioiden mantra. Sillä he jotenkin yrittävät perustella itselleen miksi heidän toimintansa on oikein järkevää.


      • 1+12
        dfbebf kirjoitti:

        En ole ikinä tajunnut tuota kaikista ihmissuhteista oppii roskaa. Itse en ole oppinut yhtikäs mitään ainoaltakaan naiselta jota olen tapaillut. Osasin suudellakin ennen kuin olin koskaan suudellutkaan.
        Siis kun annoin ensi suudelmani niin nainen kehui sitä ihan fiiliksissään. Sai vasta sen jälkeen tietää etten ollut koskaan aiemmin suudellut.
        Mitään en ole keneltäkään heiltä oppinut, mutta he ovat oppineet aika paljonkin minulta. Yksikin oli ollut yhdentoista eri miehen kanssa, mutta täysin pihalla perus ihmissuhde taidoista.
        Kaikki suhteeni ovat ainoastaan vahvistaneet käsityksiä joita minulla oli jo aiemmin. Luulisi että naisistakin löytyisi niitä jotka tajuavat ihmissuhdeasioista jotain ilman että tarvitsee paneskella yhden sun toisen kanssa.
        Itseasiassa kaikkein mukavimpia ihmisiä yleensä ovat olleet kaikkein kokemattomimmat naiset. He kun ovat vielä vilpittömiä eivätkä ole oppineet pelailemaan pelejä. Ja vilpittömyys on KAIKKEIN TÄRKEIN ihmissuhdetaito, jonka suurin osa naisista tuntuu kadottavan leikkiessään kaiken maailman pelimiesten kanssa.
        Kokemukseni mukaan tuo "kaikista suhteista oppii" on jakorasioiden mantra. Sillä he jotenkin yrittävät perustella itselleen miksi heidän toimintansa on oikein järkevää.

        "Siis kun annoin ensi suudelmani niin nainen kehui sitä ihan fiiliksissään. Sai vasta sen jälkeen tietää etten ollut koskaan aiemmin suudellut.
        Mitään en ole keneltäkään heiltä oppinut, mutta he ovat oppineet aika paljonkin minulta. Yksikin oli ollut yhdentoista eri miehen kanssa, mutta täysin pihalla perus ihmissuhde taidoista."

        Toisaalta taas, voihan olla että tuo pussaamasi nainen oli vain kohtelias. Itsekin olen kehunut keskinkertaisia miehiä (ja jättänyt arvostelematta päin näköä niitä ihan avuttomia), koska miesten ego on hauras ja mitä kaikkea.
        Ja oletko ihan varma, että he ovat "oppineet" sinulta tai että sulla on jotenkin superhypersisäsyntyiset ihmissuhdetaidot?
        Meinaan, että omien taitojen suhteen aika moni ei pysty olemaan objektiivinen ja pitää itseään muita parempana (vähän niin kuin lähes jokainen autoilija on mielestään muita parempi)...

        "Itseasiassa kaikkein mukavimpia ihmisiä yleensä ovat olleet kaikkein kokemattomimmat naiset."
        Tämä taas johtuu siitä, että kokemattomat naiset ovat epävarmempia ja yrittävät hampaat irvessä miellyttää toista ja kävelevät kuin munankuorilla, haluamatta keikuttaa venettä.
        Tälläkin hetkellä yksi tuttavani tuskailee parisuhteessa, jossa ei uskalla olla oma itsensä: "Eli minulla on koko ajan olo, että vaikka yritän kaikin voimin muistaa, mitä ei saa sanoa, ja kuunnella häntä ja noudattaa ohjeita ja olla puhumatta vääristä asioista ja olla valittamatta ja kyselemättä ja yrittää olla hyvällä tuulella ja tarjota hellyyttä ja tykkäämistä en silti ole sitä mitä hän haluaisi, enkä tarpeeksi hyvä saati mieluisa. (...) Osaisinko rentoutua ja olla ylianalysoimatta? En tiedä. En tiedä pystynkö koskaan lakkaamaan pelkäämästä, että minut hylätään, koska en ole(kaan) sellainen kuin toinen haluaisi tai koska teen jotain väärin. Mutta joo, on käynyt aika monta kertaa mielessä, että ehkä olen liian viallinen ollakseni parisuhdekelpoinen."
        Lainaukset tuolta jossain muualla olevasta keskustelusta.
        (Tällä hetkellä minä ja muut toivomme, että tyttö älyää lähteä suhteesta ajoissa, ennen kuin mies lyttää hänet kokonaan "parisuhdeosaamisellaan" ja arvostelullaan. Osa jutuista on aivan käsittämättömiä ja järkyttäviä. Mikään suhde ei onnistu, jos toisen pitää yrittää olla sellanen kun toinen haluaiis. Suhteeseen pitää kelvata omana itsenään.)


      • dfbebf
        1+12 kirjoitti:

        "Siis kun annoin ensi suudelmani niin nainen kehui sitä ihan fiiliksissään. Sai vasta sen jälkeen tietää etten ollut koskaan aiemmin suudellut.
        Mitään en ole keneltäkään heiltä oppinut, mutta he ovat oppineet aika paljonkin minulta. Yksikin oli ollut yhdentoista eri miehen kanssa, mutta täysin pihalla perus ihmissuhde taidoista."

        Toisaalta taas, voihan olla että tuo pussaamasi nainen oli vain kohtelias. Itsekin olen kehunut keskinkertaisia miehiä (ja jättänyt arvostelematta päin näköä niitä ihan avuttomia), koska miesten ego on hauras ja mitä kaikkea.
        Ja oletko ihan varma, että he ovat "oppineet" sinulta tai että sulla on jotenkin superhypersisäsyntyiset ihmissuhdetaidot?
        Meinaan, että omien taitojen suhteen aika moni ei pysty olemaan objektiivinen ja pitää itseään muita parempana (vähän niin kuin lähes jokainen autoilija on mielestään muita parempi)...

        "Itseasiassa kaikkein mukavimpia ihmisiä yleensä ovat olleet kaikkein kokemattomimmat naiset."
        Tämä taas johtuu siitä, että kokemattomat naiset ovat epävarmempia ja yrittävät hampaat irvessä miellyttää toista ja kävelevät kuin munankuorilla, haluamatta keikuttaa venettä.
        Tälläkin hetkellä yksi tuttavani tuskailee parisuhteessa, jossa ei uskalla olla oma itsensä: "Eli minulla on koko ajan olo, että vaikka yritän kaikin voimin muistaa, mitä ei saa sanoa, ja kuunnella häntä ja noudattaa ohjeita ja olla puhumatta vääristä asioista ja olla valittamatta ja kyselemättä ja yrittää olla hyvällä tuulella ja tarjota hellyyttä ja tykkäämistä en silti ole sitä mitä hän haluaisi, enkä tarpeeksi hyvä saati mieluisa. (...) Osaisinko rentoutua ja olla ylianalysoimatta? En tiedä. En tiedä pystynkö koskaan lakkaamaan pelkäämästä, että minut hylätään, koska en ole(kaan) sellainen kuin toinen haluaisi tai koska teen jotain väärin. Mutta joo, on käynyt aika monta kertaa mielessä, että ehkä olen liian viallinen ollakseni parisuhdekelpoinen."
        Lainaukset tuolta jossain muualla olevasta keskustelusta.
        (Tällä hetkellä minä ja muut toivomme, että tyttö älyää lähteä suhteesta ajoissa, ennen kuin mies lyttää hänet kokonaan "parisuhdeosaamisellaan" ja arvostelullaan. Osa jutuista on aivan käsittämättömiä ja järkyttäviä. Mikään suhde ei onnistu, jos toisen pitää yrittää olla sellanen kun toinen haluaiis. Suhteeseen pitää kelvata omana itsenään.)

        "Toisaalta taas, voihan olla että tuo pussaamasi nainen oli vain kohtelias. Itsekin olen kehunut keskinkertaisia miehiä (ja jättänyt arvostelematta päin näköä niitä ihan avuttomia), koska miesten ego on hauras ja mitä kaikkea. "

        Hän oli kyllä aika rehellinen ihminen ja tarkoitti mitä sanoi. Naiset ovat myös kopioineet minulta suutelu tekniikoita. Tekisivätkö he niin jos se olisi huono tapa suudella?

        "Ja oletko ihan varma, että he ovat "oppineet" sinulta tai että sulla on jotenkin superhypersisäsyntyiset ihmissuhdetaidot?"

        Kyllä he ovat ihan silmissä muuttuneet positiivisempaan suuntaan. Niin että he ovat itse alkaneet arvostamaan itseään enemmän. En tiedä ovatko ihmissuhdetaitoni sisäsyntiset. Luulenpa että ne ovat pikemminkin hyvän kasvatuksen tulosta.

        "Meinaan, että omien taitojen suhteen aika moni ei pysty olemaan objektiivinen ja pitää itseään muita parempana (vähän niin kuin lähes jokainen autoilija on mielestään muita parempi)..."

        Itse pidän itseäni keskiarvoa huonompana kuskina, vaikken mikään huono olekaan. En todellakaan pidä itseäni minään erityisen hyvänä muuta kuin niissä asioissa joissa olen hyvä.
        Ja on minulla ihmissuhdetaidoissakin opittavaa, siinä mielessä että en ole mikään supliikkimies. Mutta esim. empaattisuus ja vilpittömyys puolella olen kyllä parasta A-luokkaa. :D

        "Tämä taas johtuu siitä, että kokemattomat naiset ovat epävarmempia ja yrittävät hampaat irvessä miellyttää toista ja kävelevät kuin munankuorilla, haluamatta keikuttaa venettä. "

        Niinpä! Siksi heidän pitäisi saada hyvä mies ensimmäiseksi kumppanikseen, eikä mitään kuvailemasi kaltaista narsistia. Sitten hei eivät menettäisi sitä vilpittömyyttään, vaan saisivat vastarakkautta niinkuin he ansaitsevat.

        "Mikään suhde ei onnistu, jos toisen pitää yrittää olla sellanen kun toinen haluaiis. Suhteeseen pitää kelvata omana itsenään"

        Toki suhteeseen pitää kelvata omana itsenään. Enkä koskaan ole muuttamalla muuttamassa ketään mieleisekseni. Olen kuitenkin opettanut esim. täydellisen avoimuuden merkityksestä ja naiset ovat ihan itse tajunneet että se on hyvä juttu ja siinä mielessä muuttuneet ihmisinä parempaan suuntaan. Toisin kuin tuollaisten kuvailmasi kaltaisten narsistimiesten kanssa he oppivat että kaikesta ei ole sopivaa puhua ja tunteet on parempi kätkeä jne...


      • sen1
        dfbebf kirjoitti:

        "Ne neitsyt naiset harvemmin tietää parisuhteista ja seurustelusta yhtään mitään"

        Sen parempi. Ei ole saanut seurustelun suhteen opetusta miltään luonnevikaiselta kusipäältä, vaan voin itse opettaa hänet, jolloin hänestä muodostuu tasapainoinen ihminen.

        "heille vielä tulee jossain vaiheessa se "kokeilun halu", että pitää päästä "näkemään elämää" - suhde loppuu"

        Tuo onkin se suurin ongelma. Jos ei ole päässyt kokemaan niitä vääriä miehiä, niin pystyykö arvostamaan sitä oikeaa?
        Itselläni ei ole koskaan ollut kiinnostusta hyppiä kukasta kukkaan vaan olen aina tiennyt millainen on hyvä kumppani, kokeilematta huonoja.
        Luulisi että naisistakin löytyisi niitä järkeviä.

        "Tuo onkin se suurin ongelma. Jos ei ole päässyt kokemaan niitä vääriä miehiä, niin pystyykö arvostamaan sitä oikeaa?
        Itselläni ei ole koskaan ollut kiinnostusta hyppiä kukasta kukkaan vaan olen aina tiennyt millainen on hyvä kumppani, kokeilematta huonoja.
        Luulisi että naisistakin löytyisi niitä järkeviä. "

        Olet aina tiennyt millainen on hyvä kumppani? Miksi olet kuitenkin sitten ilmeisesti eronnut ainakin kerran?
        Kuulostaa siltä kuin sinä olisit opettanut enemmän kuin yhtä? Olet siis itse varmasti maannut parin(tai 10) naisen kanssa ja silti huolisit itse melkeinpä vain neitsyen? Aika jännää.


      • dfbebf
        sen1 kirjoitti:

        "Tuo onkin se suurin ongelma. Jos ei ole päässyt kokemaan niitä vääriä miehiä, niin pystyykö arvostamaan sitä oikeaa?
        Itselläni ei ole koskaan ollut kiinnostusta hyppiä kukasta kukkaan vaan olen aina tiennyt millainen on hyvä kumppani, kokeilematta huonoja.
        Luulisi että naisistakin löytyisi niitä järkeviä. "

        Olet aina tiennyt millainen on hyvä kumppani? Miksi olet kuitenkin sitten ilmeisesti eronnut ainakin kerran?
        Kuulostaa siltä kuin sinä olisit opettanut enemmän kuin yhtä? Olet siis itse varmasti maannut parin(tai 10) naisen kanssa ja silti huolisit itse melkeinpä vain neitsyen? Aika jännää.

        "Olet aina tiennyt millainen on hyvä kumppani?"

        Jep!

        "Miksi olet kuitenkin sitten ilmeisesti eronnut ainakin kerran?"

        Määrittele eroaminen. En ole koskaan virallisesti seurustellut, koska en ole tavannut itselleni sopivaa kumppania. Mutta tapaillut olen ja siinä mielessä siis eronnut.

        "Kuulostaa siltä kuin sinä olisit opettanut enemmän kuin yhtä?"

        Jep!

        "Olet siis itse varmasti maannut parin(tai 10) naisen"

        Tarkemmin sanottuna kahden kanssa. Toinen heistä olisi periaatteessa ollut hyvä kumppani, mutta ei ollut oikeanlainen juuri minulle. Toisen kunnollisuudesta en ole aivan varma. Se juttu jäi vähän kesken.
        Tuohon joku voisi tietysti sanoa että "no olethan sinä kokeillut niitä vääriä eli et voi sanoa aina tienneessi millainen on hyvä kumppani kokeilematta niitä vääriä, kun kerran olet ollut väärien kumppanien kanssa.
        No myönnän kyllä olleeni parin väärän naisen kanssa, mutta olen silti aina tiennyt millainen on hyvä kumppani jo ennen noita ns. hairahduksia.

        "silti huolisit itse melkeinpä vain neitsyen?"

        Kuten sanoin, neitsyys on ihanne mutta voin hyväksyä muutaman hairahduksen jos nainen on muuten unelmien kumppani.
        Itse olen monin tavoin unelmien kumppani, eli jos löytäisin itseni kaltaisen naisen niin todellakin hyväksyisin ne pari kumppania.

        Sitäpaitsi, jos olisin nainen, niin en koskaan olisi sortunut seksiin väärien miesten kanssa. Ainoa syy, miksi luovuin ajatuksesta että säästäisin itseni avioon oli, koska NAISET EIVÄT ARVOSTA KOKEMATTOMIA MIEHIÄ. Olisin halunnut säästää itseni avioon, mutta kun jokapuolella deitti-ilmoituksissa sun muualla naiset etsivät kokenutta miestä. Haluan olla naiselle ihanne kumppani, joten hankin kokemusta.
        Naiset sen sijaan tietävät että miehet arvostavat kokemattomuutta. Siksi jos nainen haluaa olla ihannekumppani niin hän pidättäytyy seksistä.
        Tässä ei ole kyse kaksinaismoralismista vaan siitä, mitä kumpikin sukupuoli toisissaan arvostaa.


    • sde1

      No ite naisena haluisin kanssa mielummin nietsysmiehen ku tautipesäkettä.

      • ei pelkästään taudit

        Eihän tässä kysytty sitä kelpaako miehille tautipesäke vaan sitä kelpaako ainoastaan neitsyt.

        Jos miehelle kelpaa ainoastaan neitsyt, on kyse psykologiasta jolloin nainen on osoittanut kykenevänsä pidättäytymään lihallisista himoista eikä sorru kaikkiin haluihin mitä vastaan tulee. Tällainen nainen on sellainen joka kunnioittaa parisuhteessa toista osapuolta siinä määrin ettei lähde irtosuhteisiin joista saattaa tulla tauteja. Eikä taudit ole ainoa ongelma mikä irtosuhteista voi muodostua. Jos pari aikoo hankkia lapsia, tietää mies ettei nainen kokeile useampaa miestä ja valitse parasta jonka jälkeen nainen voisi kuitenkin vaatia elatusmaksuja jos nainen vie lapset uuden miehen luo.

        Sama tietysti pätee miehiin, mutta mies harvemmin saa pitää lapset. Harvemmin mies muutenkaan haluaa omia lapsia jos mies pitää lapsista. Jos mies pitää lapsista ja haluaa lapsille hyvän tulevaisuuden, on syytä valita sellainen nainen joka kelpuuttaa miehen ainoaksi mieheksi jolloin nainen ei lähde levittelemään haaroja muille miehille sillä ajatuksella että tärppäisi joku parempi mies kohdalle. Ne miehet jotka käyvät vieraissa, eivät yleensä etsi parempaa naista, mutta he eivät yleensä myöskään välitä lapsien tulevaisuudesta. Jos syrjähypystä koituu ongelmia oman naisen kanssa, eivät lapset luonnollisestikaan pidä siitä jos äidille ja isälle tulee ero tätä kautta. Tällöin isä voi syyttää itseään siitä jos lapset eivät pidä isästä kun isä ei ole kunnioittanut äitiä ja huolehtinut ettei äidille tule tauteja tai psyykkisiä ongelmia siitä ettei äiti koe itseään riittäväksi kun isän pitää hyppiä muiden naisten sängyissä.

        Yleisesti ottaen ne ihmiset jotka kykenevät pidättäytymään lihallisista himoista, joihin lasketaan kaikki nautintoaineet, kuten esimerkiksi ruoka, ovat hyviä kumppaneita parisuhteeseen koska heille ei tule fyysisiä ongelmia riippuvuuksien kautta eikä myöskään psyykkisiä ongelmia tätä kautta. Taudit ovat tietysti yksi ongelma mikä syrjähypyistä tai aiemmista suhteista voi tulla. Taudit voivat myös olla piilevinä ja aiheuttaa myöhemmin ihmiselle esimerkiksi syöpää.


    • avoccaado

      Uskoisin että asia johtuu vain siitä, että koska naisetkin ovat nirsoja niin miehet ovat keksineet yhden asian jonka avulla voivat olla nirsoja. Neitsyt naista on hankala löytää ja neitsyyden vaatimuksella miehet saavat olla samalla tavalla nirsoja kuin naiset.

      Omakin käytös on asian tiimoilta muuttunut. 18-vuotiaana olin innoissani aina jos joku nainen osoitti kiinnostusta, mutta nykyään 29-vuotiaana en niinkän. En tajua miksi pitäisi olla valmis tekemään mitään ylimääräistä jonkun kymmeniä miehiä kaataneen naisen eteen. Nykyään tulee naiset valittua paljon tiukemman seulan läpi. Neitsyt ei välttämättä tarvitse olla, mutta kun asun Jyväskylässä niin näin pienen kaupungin sisällä näkee hyvin ketkä ovat ns. käytettyjä ja ketkä eivät. Naisista kun miehistäkin näkee aika helposti onko kokemusta vai ei pääpiirteittäin. Toisaalta tilanne rippuu niin paljon tarkoituksesta. Jos olen viikonloppuna ryyppäämässä baarissa niin kelpaa käytettykkin vallan mainiosti. Jos nainen pyytää treffeille niin tutkin tarkemmin naisen taustat. Tähän myös pätee se että mitä taakseen jättää sen edestään löytää. Ei ole vaikea selvittää onko nainen jakorasia vai ei.

    • Virgin bride or bust

      Ei turhaan sanota: impeys on neidon kallein aarre. Jos miehen tarkoituksena on vain helpottaakseen eläimellistä kiimaansa tyhjentää siemenensä, voi hän tämän hyvin tehdä myös toiselle miehelle impeytensä menettäneen naisen häväistyihin haaroihin. Ei se ole julkisen käymälän käyttämistä vakavampaa.

      Puolisokseen, elämänkumppanikseen, lastensa äidiksi kunnon mies sen sijaan kelpuuttaa vain koskemattoman immen, johon hän voi aidon ensilemmen hekumaa tuntien yhtyä, lävistää kalvon, vuodattaa uhriveren ja siten sinetöidä ikuisen ja luovuttamattoman omistusoikeutensa naiseen.

      Mies joka hyväksyy puolisokseen häväistyn naisen on tavallaan tehnyt itsestään aisankannattajan jo ennen hääyötä. Kulttuurissamme moni mies joutuu epätoivon ajamana tähän alistumaan, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö heidän porttopuolisonsa haarojen häpeä vaivaa heidän mieltään ja etteivätkö he haaveilisi paremmasta tulevaisuudesta: nuoresta, kauniista, koskemattomasta, tahrattomasta, puhtaasta immestä!

      • mies32

        JOS saat kutsuja häihin, niin kyseletkö nuo korkkausasiat hääparilta suoraan, jotta tietäisit kuinka kunnioitettava avioliitto on kyseessä?


      • Virgin bride or bust
        mies32 kirjoitti:

        JOS saat kutsuja häihin, niin kyseletkö nuo korkkausasiat hääparilta suoraan, jotta tietäisit kuinka kunnioitettava avioliitto on kyseessä?

        Ainoastaan kunniallisen väen kanssa olen niin läheisissä väleissä, että saan kutsuja heidän häihinsä, joten morsiamen neitsyys ei ole kyseenalainen.


      • Miksi iksi
        mies32 kirjoitti:

        JOS saat kutsuja häihin, niin kyseletkö nuo korkkausasiat hääparilta suoraan, jotta tietäisit kuinka kunnioitettava avioliitto on kyseessä?

        Olin neitsyt kun menin naimisiin. Kuitenkin erosin 17 vuoden päästä.


      • syytä itseäsi
        Miksi iksi kirjoitti:

        Olin neitsyt kun menin naimisiin. Kuitenkin erosin 17 vuoden päästä.

        Koska menit naimisiin ikäisesi miehen kanssa ja naiset rupsahtavat nopeammin?

        Olisi antanut neitsyytesi vanhemmalle miehellle joka arvostaa nuorempaa ja puhdasta naista ja jonka ei tarvitse vaihtaa ikäistään kurppaa nuorempaan.


      • asdasdrt

        Jumalauta, ihan kuin minun toiveajatusmallini! Kyllä ainakin nuorempana haittasi paljon ajatus jostain käytetystä luuskasta! Veit jalat suustani!


      • usko voi olla kaunis

        tää virgin bride on taas niin hirveä olento

        ihan elänyt tuollaisena, ja elää. ajatelkaa!

        kulttuurissamme moni nainen joutuu uskonnon uhrina hirvittävään kotihelvettiin, uskonnon tekosyyllä alistavan hirviömiehen alaisuuteen, mutta se ei tarkoita sitä, ettteikö heidän hirviömiehensä ruman sielun ja sivistymättömän kylmyyden häpeä vaivaa heidän mieltään ja etteivätkö he haaveilisi paremmasta tulevaisuudesta: rehdistä, kaunissieluisesta, monia maailmoja nähneestä ja ymmärtäneestä, korruptoitumattomasta, puhdasmielisestä miehestä!


    • mies32

      Aikalailla ikäriippuvainen juttu. 20-vuotiaaksi asti arvostin naisen neitsyyttä ja ylipäänsä kokemattomuutta miesten kanssa. Nykyisin 30 iässä tajuaa, että on liki mahdotonta löytää sopivaa naista, joka olisi neitsyt. Jokainen "normaali" on hankkiutunut neitsyydestään eroon viimeistään parikymppisenä. Ja tämän ikäisen ukkelin suhde alle 20-vuotiaaseen olisi vähän erikoinen. Ja ne 30-vuotiaat neitsyet taas hyvin suurella todennäköisyydellä jotenkin ongelmaisia. Ja kun ei siitä omasta neitsyydestäkään ole enää edes muistikuvia, niin ei oikein ole varaa vaatiakaan.

      Lieneekin siis paras pariutua jonkun aiemmin omistukseeni korkkaamani kanssa.

      • gl.gkj

        Eli haluat edelleen neitsyen, mutta olet tajunnut, ettei se ole tuossa iässä mahdollista. Tyydyt sitten olosuhteiden pakosta immenkalvottomaan.


    • Kyllä

      Käytetyllä miehellä ei tee mitään.

    • 7+8

      Tuskinpa tuollainen vaatimus on varsinaisesti kovin yleinen, mutta suurin osa miehistä varmasti toivoisi, että nainen olisi neitsyt ja miehen ensimmäinen. Rakatuvathan ne miehet kevytkenkäisiin ja haureutta tehneisiin naisiinkin, mutta ei se ole mikään ihanne naisessa vaan ennemminkin laskee naisen arvoa miehen silmissä paljon.

      Naiselle ei ole kuitenkaan luonnollinen tila lentää kukasta kukkaan jatkuvalla syötöllä. Sellainen käytös kielii ennemminkin jatkuvasta hyväksynnän hakemisesta ja luonneviasta kuin tavallista voimakkaammasta seksuaalisesta aktiivisuudesta.

      • NäinMeillä

        On olemassa aika monta asia sen väliltäkin että on neitsyt tai kevytkenkäinen kukasta kukkaan lentelijä. Tavallisella mukavalla naisella saa olla mielestäni aivan vapaasti suhteita ennen minua. En edes ajattele asiaa sen enempää. Tärkeintä on että hän on muuten sopiva ja arvot ja ajatusmaailma sopivat yhteen. Jotkut täydellisyyden vaatimukset neitsyyksineen kuullostavat minusta lähinnä huvittavilta ja teinien päiväunilta. Aikuisen miehen itsetunto kestää sen että ei ole ainoa mies maailmassa.


      • joooooo::::

        eh...? oletko koskaan tutustunut naisen seksuaalisuuteen? nimenomaan on normaalia, että naisella on vähintään yhtä paljon kumppaneita kuin miehillä.. kyse ei ole hyväksynnän hausta vaan ihan siitä, että panettaa ja munaa on kiva saada jalkojen väliin :) hauskoja nämä kateellisten miesten kommentit.


    • mies maalta

      Taitaa tuo neitsyyden vaatiminen olla ainostaan muutaman palstahörhön ja uskovaisten päähänpinttymä. Itselle asialla ei ole merkitystä. Olisi varmaan jopa parempi jos omalle kohdalle osuisi nainen joka olisi jonkin verran kokenut niin voisi opastaa minua alussa kun itsellä ei ole kokemusta.

    • jhhujgyo

      Eli esim. lapsena rasikattu ei kelpaa:(

      • p8ptp

        Ei ainakaan mulle, kyllä ne suurin osa on reikäänsä jaellut monille eri iehille ihan omasta toiveestaan. Tiedän erään naisen, joka väittänyt tulleensa neitsyestä raiskatuksi, mutta se on valhetta. Humalapäissään ja messengerin kautta reikäänsä on käynyt halukkaille jakamassa teinistä asti. Pimppi jakanut moni alkoholia ja tupakkaa vastaan mesessä.

        Jätesankonaiset kelpaavat vain rumille miehille.


      • niingfdghjkl
        p8ptp kirjoitti:

        Ei ainakaan mulle, kyllä ne suurin osa on reikäänsä jaellut monille eri iehille ihan omasta toiveestaan. Tiedän erään naisen, joka väittänyt tulleensa neitsyestä raiskatuksi, mutta se on valhetta. Humalapäissään ja messengerin kautta reikäänsä on käynyt halukkaille jakamassa teinistä asti. Pimppi jakanut moni alkoholia ja tupakkaa vastaan mesessä.

        Jätesankonaiset kelpaavat vain rumille miehille.

        Tämä ei kelpaa kellekään, ja se sitä varmaan kyrsiikin.


    • Max Martin

      Ei sellaista ole suomalaisuudessa olemassakaan.

    • suomihorot, yäk

      Ei-uskovainen suomalaisnainen joka olisi neitsyt on parhaimman sortin letkautus.

    • Urbaani legenda.

      Että naisen pitää olla neitsyt, jos haluaa parisuhteen.

    • kadunmiesx

      Voi kuulkaa. Neitsyeitä on hyvin vähän yli 50 -vuotiaissa. Useimmat naiset on porattu jo kymmenillä eri kokoisilla peniksillä. Näin vaan on. Sama voi sanoa miehistä , jotka ovat kokeneet monenalista ammetta.

    • kakkaa pimpis
    • lapinukkeli

      Mistähän tänä päivänä enään löytää tytön joka olisi parikymppisenä neitsyt .Eiköhän nuo aloita seksin kokeilemisen jo siinä viistoista kesäsenä.Jos joku sailyttää itsensä sille ainoalle valitulle ihan kaunis ajatus mutta totuus on yleensä toisenlainen.

    • vitsikästä

      Kaikkihan sitä ollaan jonkun vanhoja, ei saada tuoretta tapausta sitten missään nimessä ainakaan vanhemmat ja nuoretkin on alkaneet niin aikaisin sukupuolisen kanssakäymisen että uusia ei ole vaan vereksiä, näillä mennään. Koittakaahan käsittää, että ette ole mitään yliluonnollisia olentoja vaan normaaleja ihmisiä.

    • ei kiitos

      Hyi. Hyi hyi hyi.

      Olen 21-vuotias neitsyt, ja tätä ketjua lukiessa alkoi kyllä yököttämään. Ovatko miehet oikeasti näin kuvottavia? Joo, minäpä taidan pitää reidet kiinni tästä edespäinkin, eipähän ainakaan kukaan ällötys voi kehua "lävistäneensä" minun "kalvoni".

      Hyi helvetti teitä miehiä.

      • Dino Rex

        Täällä on lähinnä äidinhelmoissa pyöriviä ja Call Of Dutya kaikki päivät pelaavia r*nkkareita. Heidän mielipiteensä muuttuisi jos saisivat edes kerran kauniin naisen baarista mukaansa.


      • päästä irti, olet va

        ei kiitos: sinun pitää vain varmistaa, ettet joudu mihinkään tekemisiin sellaisten yököttävien miesten kanssa, mistä tässä ketjussa näkee esimerkkejä. Kysyt vähän valittuja kysymyksiä, kyllä se sieltä tulee se totuus jos ei heti ensi sekunneista sitä päällepäin näkisikään.

        Sitten olet sellaisten miesten kanssa, joilla pelaa polla, jotka ovat nähneet elämää, ja jotka osaavat arvostaa naista. Niitä nimittäin on. Mistään suljetuista ryhmistä jossa eläminen on kielletty ja ajattelu rangaistuksen ja karkotuksen uhalla estetty, niitä on turha etsiä.


    • yksjukkis

      heheh ei kannata vaivata ajatuksiaan mokomalla jutulla, sehän menee umpeen kuin veneen vana, ja väljää voi polkea, kuin tulpatonta mopoa käyntiin.
      Jos naisihminen on päälle 30v ja neitsyt, parempi kiertää kaukaa, kuin läheltä:))

    • 11+19

      En koskaan ala seurustella neitsyen kanssa. (Olen kolmissakymmenissä.) Minua etoo yli-ikäinen piikuus, se on epänormaalia.

      Jos väen väkisin haluaa miehekseen piikuutta arvostavan pervon, saa samalla helposti mustasukkaisen naisenhakkaajan. Esimerkkejä on pilvin pimein!

    • Pikkuseksiukkeli

      No, en usko, että kovin moni muu, kuin uskovaisena elämänsä elänyt pistää tuollaista vaatimusta. Jos on itsekin pitänyt itsensä neitseenä, mietseenä, se mies. Itte en oo, vaikka en oo kuin yhen kanssa ollut kerran mielisairaalassa sillai. Eikä se ollut edes suomensukuinen, vaan seemiläinen naikkonen, arabi oikeastaan. Mutta siis voi valita, joka laittoman suvaitsevaisen ja vapaamielisen suhteen, tai orjallisen oikeaoppisen lainkuuliaisen suvaitsemattoman. Ne, joilla ei ole isoja rötöksiä, valisevat tuon orjallisen luonnostaan.

    • säälin vain

      Aloitus vaikuttaa sairaalle, armoa sairaille mutta itse en sairaaseen mieheen koskisi ei oikein sytytä, sori.

    • 5667jhjh

      "Jos joku sailyttää itsensä sille ainoalle valitulle ihan kaunis ajatus"
      No mutta näinhän se teinitytön mielestä on! Hän tapaa pojan, rakastuu, uskoo että he ovat elämänsä loppuun asti yhdessä, suostuisi varmasti naimisiinkin jos poika kysyisi! Mutta poika ei kysy, poika ei halua naimisiin vaan elää villiä nuoruuttaan, he seurustelevat ja ovat rakkautensa kukkuloilla! Tyttö on valmis antamaan itsensä tälle ainoalle valitulle vaikka naimisissa ei ollakaan, koska nykyään se on hyväksyttyä. Nuori lempi ei kuitenkaan kestä ja ero tulee yleensä nopeasti. Poika ei ollutkaan "se ainoa oikea". Mutta mistä tyttö sen olisi voinut tietää?

      Onko tosi että miehet täällä ovat sitä mieltä että jokaisen naisen on elettävä selibaatissa niin kauan aikaa että joku mies vie hänet alttarille? Miten nykymaailmassa nainen kykenee edes tutustumaan miehiin koska aika nopeasti kuitenkin tulee seksistä puhe ja jos vastaus on "odotan avioliittoon", ei taitaisi kovin monen miehen kantti kestää. Nykyään kun varsinkin on tapana tuntea toinen kauemmin kuin kuukausi, (keskimäärin taitaa olla että pariskunta seurustelee yli kaksi vuotta) ennen kuin mennään naimisiin ja jos suhteeseen omistautuvat molemmat, se tarkoittaa selibaattia myös miehelle.

      Miehet, jotka vaativat nykymaailmassa naisilta neitsyyttä, periaatteessa kieltävät naisilta seksin lisäksi myös rakkauden sekä seurustelun. Koska, jos rehellisesti kohtaamme realiteetit, on hyvin epätodennäköistä että teinitytön ensimmäinen poikaystävä on juuri se oikea..

    • Jämpti mies

      Ensiksikin passittaisin sen jakorasian aids testiin,jos hän haluaisi alkaa seurustelun vakiperiaatteella.Ties mikä tauti tulisi mukana,eikä sitten kaikinpuolin edes synkkaisi.

      • jakorasiaaidstestiin

        taas yksi 40-v neitsytmies siellä kirjoittaa


    • halukas

      Mieluummin otan kokeneen naisen, joka tietää mitä haluaa. Nämä neitsyinä avioon menneet sitten eroavat vuoden sisällä naimisiin menosta.

    • nykyisyys!

      Ei mulle suhdehistorialla ole väliä. En ole niin tekopyhä paska tai pervo että vaatisin jotain neitsyttä. Eli ei haittaa vaikka naisella olisi takanaan myös yhden illan juttuja.

      Ainoa millä on väliä on se, että sopii naisen kanssa hyvin yhteen. Jokaisella ihmisellä on menneisyydessään huonoja ja hyviä asioita. Nykyisyys on se millä on väliä.

    • Suomipoikeliini

      Mustavalkoinen ajatusmaailma tuskin on monellakaan suomalaisella miehellä.

      Neitsyyden vaatimus kuuluu sinne missä morsian on vielä lapsi kun hänet jo pakkonaitetaan juuri syntyneelle lapselle tai jollekin äijän käppyrälle jota morsmaikku on tuskin nähnyt tai koskaan millään muotoa halunnut.

      Henkilökohtaisesti en jaksa edes ajatella aikuista naista joka jostain kukun syystä ei ole ollut "sillai" kenenkään kanssa ja teinejä en huoli. Yäks, molemmat!

      Aikuinen nainen, joka on maannut useiden yhdenillan tapausten kanssa ei myöskään kiinnosta/sytytä, vaikka ketäs tässä esimerkiksi nuoruuden hölmöilyistä tuomittaisiin. Mennyt on mennyttä!!!! Kaikkein eniten kunnioitan mieleltään tervettä ja (kauniisti) kokenutta naista! Rakastan teitä kaikkia fiksut suomi-naiset!

    • Dino Rex

      Ei se ole niin justiinsa, vaikka naisella olisi pari yhdenillanjuttua takana, mutta en voi väittää etteikö se olisi plussaa jos nainen olisi sillä saralla kokematon tai peräti ihan neitsyt. Iso määrä yhden illan juttuja (sanotaan vaikka enemmän kuin 10) tai se että tiedän naisen harrastaneen seksiä (oli kyse sitten parisuhteesta tai yhdestä yöstä) jonkun b-luokan jätkän kanssa, estäisi kyllä tehokkaasti mua kiinnostumasta vakavasti ko. naisesta.

    • Mielestäni nainen saa olla kokenut seksissä samoin kuin mieskin.
      Jos ja kun naisella on kokemusta, voi hän verrata nyt saamaansa ennen saatuun.

    • en lipsu

      Se on kuulkaa sitä luonteenlujuutta . Jos pystyy pitämään itsensä kurissa houkutuksia vastaan tässä asiassa, pystyy olemaan luotettava ja uskollinen monessa muussakin asiassa. Ja mitä vanhempi sitä koetellumpi.
      Ja nämä asiat täytyy toteutua molemmissa, yksipuolinen puhtaus on merkityksetön.

    • Pieni Suomi

      Nyt käsi sydämellä. Nuori sievä neitsyt on minun valintani. Iällä on väliä - ei ikäerolla. Mitä nuorempi tyttö, sitä todennäköisemmin hän on vielä neitsyt, jolla ei ole sitä rikottua sydäntä. Eritoten Kaakkois-Aasiassa on miljoonia ihania, tummia ja viattomia tyttöjä, jotka unelmoivat suomalaisesta vaaleasta aviomiehestä. Heille miehen ikäero merkitsee perhesuhteen vakautta. Win-Win -tilanne molemmille.

      Miksi Suomessa parin ikäero on aina lähtökohtaisesti negatiivinen asia? Voisiko joku tytöistä antaa tähän vastauksen? Kiitos. Ja pahoitteluni, mikäli satuin loukkaamaan jotakuta.

    • Kyllä sillä periaatteella mennään, että käytettyyn huoranvittuun ei kosketa! Ja sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!

      • koiran kaa

        Pidä se "terveys" ja "kunnia" toki tallella, mutta jos niin haluaa tehdä ei kannata kirjoittaa naisista tuolla tavalla. Eiväthän naisetkaan koske mieheen, joka on käyttänyt huoraa, mutta tuskin vaikka yksinhuoltajaäiti mikään huora on.

        Eli ajattelupuoli sinulla vähän hakusessa, mutta meitähän se ei häiritse jos et olisi tuota kirjoittanut, ja naisetkin jäävät häiriintymättä kunhan kierrät heidät kaukaa. Niin on hyvä.


      • nyrkki ja hella
        koiran kaa kirjoitti:

        Pidä se "terveys" ja "kunnia" toki tallella, mutta jos niin haluaa tehdä ei kannata kirjoittaa naisista tuolla tavalla. Eiväthän naisetkaan koske mieheen, joka on käyttänyt huoraa, mutta tuskin vaikka yksinhuoltajaäiti mikään huora on.

        Eli ajattelupuoli sinulla vähän hakusessa, mutta meitähän se ei häiritse jos et olisi tuota kirjoittanut, ja naisetkin jäävät häiriintymättä kunhan kierrät heidät kaukaa. Niin on hyvä.

        Joidenkin miesten vain kannattaisi kääntyä muslimiksi .... ei voi muuta sanoa. Yleisesti ottaen suomalaiset miehet ovat ihania, muutamia poikkeuksia ottamatta - nämä neitsyysvaatimusmiehet voisivat kääntyä muslimiksi - nainen alistettu, itse pukkeja...


    • Ryhtiä!

      Naisen koskemattomuus on vaatimus josta en voi tinkiä yhtään.

      Minulle ei kelpaa mikään naikkonen joka on maannut yhden jos toisenkin miehenpuolikkaan kanssa - ei todellakaan.

      Naiseni on oman arvonsa tunteva ja periaatteita omaava, eikä mikään avuttomuus. Naiseni säästää itsensä juuri ja vain sille yhdelle ja oikealle ja hänen mielestään seksi kuuluu vain vakavaan suhteeseen ja näitä vakavia suhteita mahtuu elämään vain yksi kappale.

      Itse olen nelikymppinen mies - poikuus tallella luonnollisestikin ja odotan vastakappalettani joka ajattelee ja toimii seksiasiassa samoin kun minä - seksiä vain vakavassa suhteessa.

      En ole uskossa vaan kunnian ja periaatteen mies.

      • menolippu menolippu

        Poikuus tallella - bravo. Siis et ole saanut vielä yhtäkään naista - voi yrjö...Tiedoksi vain, sellaista yhtä ja ainutta oikeaa ei ole olemassa...muutamia hyviä ja oikeita on, mutta periaatteessa osa on pikajunia, osa paikallisjunia...ja osa pitkänmatkan junia...siis miehet...


      • mietittävää

        Ajattelit nelikymppinen poikuus sitten, että joku nainen haluaa nelikymppisen miehen joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa? Taitaa olla joku muu sinulla poikuuteesi.


    • Aina Oikeassa

      Kun sen oikean löytää, niin se on siinä ensisuudelmasta alkaen ja ikuisesti. Kakskymppisenä finninaamana voi katsella, kolmekymppisenä voi jo tanssiakin, nelikymppisenä voi mennä kihloihin ja viisikymppisenä naimisisiin. Kuusikymppisenä voi harkita jopa lapsien tekoa. Revi siitä.

    • 2+13

      Olen 19 -vuotias tyttö, kaveripiirissä lähes kaikki muut naiset menettäneet neitsyytensä ajat sitten ja meno on sen mukaista. Pannaan ketä sattuu, nuoleskellaan kenen kanssa sattuu, joo vaikka ois se poikaystävä siellä kotona niin se on korkeintaan hidaste, ei este.... ja miehet nauraa niille selän takana, että taas tolta "sai". Ei ne naiset siitä välitä eivätkä aina tajuakaan millaisia ovat miesten silmissä, mutta väliäkös sillä. Kai heillä on hauskaaki

      Mä olen neitsyt, en harrasta edes mitään kännisäätöjä, koska odotan sitä oikeaa miestä :) ja sen miehen on turha huolehtia että mulle tulisi joku kaipuu kokeilla muita, kyllä se kaipuu nuorena sekoiluun jo tulisi jos ois tullakseen. Mua ei vaan kiinnosta, sivusta seurannut mitä se tekee ihmiselle ja se ei oo kaunista kateltavaa. Siitä ei jää MITÄÄN käteen, siitä ei selvästikään "oteta opikseen", siihen jää vaan koukkuun tai sitten kyllästyy ja lopettaa.

      eli joo, se että haluaa säästää itseään sille oikealle, voi olla myös ihan puhtaasti oma päätös ja tahto, eikä liity mitenkään mihinkään ahdasmielisyyteen, uskontoon tms.

      • sweet world

        Mäkin olin täysikäinen ennen kuin menetin neitsyyden...mut täytyy nyt jälkiviisaana sanoa, ettei siitä ole mitään hyötyä...neitsyydestä ja itsensä säästämisestä.... Voihan sitä elää sellaisessa harhaluulossa, että se oikea tulee, mutta voipi käydä niin, ettei sun miehes kunnioita sua ollenkaan. Toivottavasti sulle käy hyvin...pidä jalat maassa ja älä rakenna mitään pilvilinnoja...putoat korkealta ja lujaa...
        Kun miehiä panettaa, niille on yksi hailee, oletko neitsyt vai et....ihminen kun on pitkälti eläin...


      • surullista

        Jos teini paneskelee pitkin ja ketä sattuu, se varmaan paneskelee pitkin ja ketä sattuu myös myöhemmin. - Oma mielipide on ettei kumpikaan ääripää ole hyvä. Täysi kokemattomuus aikuisella on kysymyksiä herättävää ja ehkä hiukan outoa, mutta niin myös sängystä sänkyyn hyppely ja baarista seuraa -tyyli. Eiköhän sen silmistä äänestä hahmosta näe, jos elämäntapana on ollut tuo äsken mainittu.

        Miksi tällaisesta muuten pitää edes olla ketju?


      • puuman metsästys

        Homman nimi on se, ettei naisen kannata itseään kaikille jaella...miehet ovat aina seksin perään, siis aina, varsinkin, jos nainen on seksikäs....rumat naiset pääsee hieman helpommalla, ei ole niin paljon miehiä tyrkyllä. Naisen tehtävä on valita, miehet metsästää - ja naisen pitää sen verran kunnioittaa itseään, ettei nai kaikkia, vaan valitsee.
        Mä en oikeasti tiedä, onko se niin,et miehet haluaa sen neitsyen - musta on joskus todella hämmentävää, kun nuoret miehet ovat kimpussa. Mut ehkä ne haluaa vaimoksi sit sen neitsyen tai ainakin vähemmän kokeneen, mut hakevat itse vähän kokemusta, koska miehen pitää osata hommat, näin se vain on.


      • nuoruus

        Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Muistan kun itse olin nuori ja kokematon, hyvin kasvatettu....Toivon kaikkea hyvää sinulle, ja että löydät kaltaisesi, nimittäin kiltit tytöt rakastuvat usein pahiksiin...
        Mut ei ehkä kuitenkaan kannata mennä sen ekan rakkauden kanssa naimisiin, vaan katsoo hieman pidemmälle. Moni parisuhde kun päättyy juuri huonoon seksielämään....


      • Voi että...
        sweet world kirjoitti:

        Mäkin olin täysikäinen ennen kuin menetin neitsyyden...mut täytyy nyt jälkiviisaana sanoa, ettei siitä ole mitään hyötyä...neitsyydestä ja itsensä säästämisestä.... Voihan sitä elää sellaisessa harhaluulossa, että se oikea tulee, mutta voipi käydä niin, ettei sun miehes kunnioita sua ollenkaan. Toivottavasti sulle käy hyvin...pidä jalat maassa ja älä rakenna mitään pilvilinnoja...putoat korkealta ja lujaa...
        Kun miehiä panettaa, niille on yksi hailee, oletko neitsyt vai et....ihminen kun on pitkälti eläin...

        "Mäkin olin täysikäinen ennen kuin menetin neitsyyden...mut täytyy nyt jälkiviisaana sanoa, ettei siitä ole mitään hyötyä...neitsyydestä ja itsensä säästämisestä...."

        No mutta silloin se ihminen ei ole ollut semmoinen jota sinä olisit tarpeeksi rakastanut.

        "Voihan sitä elää sellaisessa harhaluulossa, että se oikea tulee, mutta voipi käydä niin, ettei sun miehes kunnioita sua ollenkaan. Toivottavasti sulle käy hyvin...pidä jalat maassa ja älä rakenna mitään pilvilinnoja...putoat korkealta ja lujaa..."

        No ehkä siksi just kannattaisikin tutustua ekaksi kaikessa rauhassa, niin ei pety ja todennäköisemmin jopa välttyykin tuollaisilta.

        "Kun miehiä panettaa, niille on yksi hailee, oletko neitsyt vai et....ihminen kun on pitkälti eläin... "

        Ja kun ihminen ei ole eläin. Ihmistä ei ole edes tarkoitettukaan eläimeksi! Ihmiselle on katsos kehittynyt ajattelu-, harkinta-, ymmärrys-, ja itsehillintäkykykin. Eläimet sen sijaan kulkevat taas vaistojensa varassa!


      • No eivät nyt kaikki?
        puuman metsästys kirjoitti:

        Homman nimi on se, ettei naisen kannata itseään kaikille jaella...miehet ovat aina seksin perään, siis aina, varsinkin, jos nainen on seksikäs....rumat naiset pääsee hieman helpommalla, ei ole niin paljon miehiä tyrkyllä. Naisen tehtävä on valita, miehet metsästää - ja naisen pitää sen verran kunnioittaa itseään, ettei nai kaikkia, vaan valitsee.
        Mä en oikeasti tiedä, onko se niin,et miehet haluaa sen neitsyen - musta on joskus todella hämmentävää, kun nuoret miehet ovat kimpussa. Mut ehkä ne haluaa vaimoksi sit sen neitsyen tai ainakin vähemmän kokeneen, mut hakevat itse vähän kokemusta, koska miehen pitää osata hommat, näin se vain on.

        "miehet ovat aina seksin perään, siis aina, varsinkin, jos nainen on seksikäs...."

        Väitteesi perustuukaan mihin?


      • moralisti1
        sweet world kirjoitti:

        Mäkin olin täysikäinen ennen kuin menetin neitsyyden...mut täytyy nyt jälkiviisaana sanoa, ettei siitä ole mitään hyötyä...neitsyydestä ja itsensä säästämisestä.... Voihan sitä elää sellaisessa harhaluulossa, että se oikea tulee, mutta voipi käydä niin, ettei sun miehes kunnioita sua ollenkaan. Toivottavasti sulle käy hyvin...pidä jalat maassa ja älä rakenna mitään pilvilinnoja...putoat korkealta ja lujaa...
        Kun miehiä panettaa, niille on yksi hailee, oletko neitsyt vai et....ihminen kun on pitkälti eläin...

        Väärin.
        Ihminen ei ole kuten eläin. Ihmisellä on kyky arvioida omaa toimintaa eettisestä näkökulmasta ja eläimellä ei ole sitä ominaisuutta. Jo tämän vastatausketjun vastaukset osoittavat se todeksi, että osa näkee asian eettisesti vääräksi ja osa oikeaksi. Loppupeleissä se mikä on eettisesti oikeaa ja mikä väärää on subjektiivista.


      • hahahahaa
        puuman metsästys kirjoitti:

        Homman nimi on se, ettei naisen kannata itseään kaikille jaella...miehet ovat aina seksin perään, siis aina, varsinkin, jos nainen on seksikäs....rumat naiset pääsee hieman helpommalla, ei ole niin paljon miehiä tyrkyllä. Naisen tehtävä on valita, miehet metsästää - ja naisen pitää sen verran kunnioittaa itseään, ettei nai kaikkia, vaan valitsee.
        Mä en oikeasti tiedä, onko se niin,et miehet haluaa sen neitsyen - musta on joskus todella hämmentävää, kun nuoret miehet ovat kimpussa. Mut ehkä ne haluaa vaimoksi sit sen neitsyen tai ainakin vähemmän kokeneen, mut hakevat itse vähän kokemusta, koska miehen pitää osata hommat, näin se vain on.

        no yhtälailla ne naiset on seksin perään :) naisia himottaa vähintään yhtä paljon...


    • Eihelppoamiehenä

      Ei se aivan merkityksetöntä ole, kuinka monen kanssa nainen on nainut. Kaikki saavat tehdä elämässään mitä haluavat, sama vapaus on kaikilla tehdä omat johtopäätöksensä kumppaniaan valitessaan. Niin makaa kuin petaa?

      • fucklikearabbit

        Voi herranjestas - naisenko se pitäisi olla neitsyt. Ei ole todellista, että löytyy vielä niin urpoja miehiä, jotka vaativat naiselta neitsyyttä - entä miehet, ne nai kuin pupujussit. Meillä on tasa-arvo, ja samat oikeudet ovat naisilla, niitä on turha laittaa yhtään sen huonompaan asemaan. Nykyään nuoret naiset ovat aika vapautuneita, taitaa olla peräti "uhka" miehille. Hyvä nuoret naiset...vapauden tiellä ollaan. Se, ettei nainen ole neitsyt, ei tarkoita, että hän olisi jokin yleinen nainen. Luojan kiitos itse en ollut neitsyt, kun menin naimisiin...huh - pelkkä ajatus tuntuu kamalalta...molemmilla oli ollut joitain suhteita nuorempana.


      • naikaa pois

        Muuten, parhaimpia miehiä ovat sängyssä ne, joilla on ollut useampia kumppaneita ja kokemusta, sama pätee naisiin....


    • Ne on erilaisia

      Naisia on kahdenlaisia. Toiset on pikkujoulujen iloja ja toisista vaimot otetaan

      • pukit ja muorit

        Miehiä on kahdenlaisia - naivat turvallisen uskollisen vaimon, ja panevat kaiken aikaa muita naisia. Huom! ravintolat täynnä varattuja miehiä, let's say, joka toinen...mut oman vaimon luo palataan turvaan, vaikka välillä vähän paneskellaan ympäriinsä. Ja sitten on niitä kilttejä miehiä, jotka eivät petä, mutta joiden naiset pettävät heitä heidän tietämättään. ..Vakka ja kansi-näin se vain on. Pikkujoulun iloja...ja miehet myöskin, pikkujoulupukkeja....oi oi että niitä oon pikkujoulun aikaan liikkeellä pikkupukkeja...


    • Tyytyväinen+++

      Paljon yleisempää neitsyysvaatimus taitaa olla muslimikulttuureissa, oikeastaan melkein taitaa olla edellytys, koska esiaviolliset suhteet ja kanssakäyminen kielletty pääsääntöisesti tai ei ainakaan suotavaa. Onko se hyvä vai huono - sitä en osaa sanoa, mutta itse ajattelen kauhulla, että se olisi se edellytys. On parempi, että hankkii edes jonkin verran itsetuntemusta ennen naimisiinmenoa - toki voi sitä sielläkin harjoitella. Naisilla menee melko pitkä aika ennen kuin löytävät oman seksuaalisuutensa parisuhteessa ja ovat sinut itsensä kanssa. Miehet sitä paitsi tuntuvat pitävän hieman huorahtavana sellaista naista, joka osaa nauttia itsestään ja seksistä - tai ehkä se on heille uhka....mustasukkaisuutta tulee nopeasti peliin. Mutta toki tämä on miehestä kiinni. Nautin nyt seksistä huomattavasti enemmän kuiin nuorempana, enkä ole edes vanha, sekin riippuu vähän siitä miltä kantilta sitäkin katsoo. 40 tuntuu olevan paras ikä seksille - 30-40v ovat naisille ja parisuhteelle yleensä ruuhkavuodet, lapset - työ - parisuhde... - jossain vaiheessa tulee vapaus, ja ehkä tämä on se pointti, ja se, että osaa olla vapautunut ja rohkea.

    • sadas

      Naimisen tarkoitus on tehdä lapsia. Paljon paneskeleva nainen on suuri turvallisuus uhka perheenperustamisessa miehelle, näitä naisia siis vain pannaan. Neitsyenä pysynyttä voi pitää pidättyväisenä ja turvallisena vaimona, eikä tule käenpoikia perheeseen.

      • muna vai kana

        Naimisen tarkoitus on nautinto - kirjaimellisesti. Jos mies on sitä mieltä, että nainen on jokin kana, joka munii vain niitä tipusia, ei nainen nauti seksistä ollenkaan tällaisen miehen kanssa -hänelle on tärkeintä siittäminen, ei naisen nautinto.


      • sadas
        muna vai kana kirjoitti:

        Naimisen tarkoitus on nautinto - kirjaimellisesti. Jos mies on sitä mieltä, että nainen on jokin kana, joka munii vain niitä tipusia, ei nainen nauti seksistä ollenkaan tällaisen miehen kanssa -hänelle on tärkeintä siittäminen, ei naisen nautinto.

        Puhu mitä puhut, paneminen on kivaa vain siksi, että syntyisi vauvoja. Paneminen on parittelua, eli lisääntymistä ja kaiken todellinen tarkoitus on siis tehdä vauvoja.

        Alintajuisesti halutaan panna ilman kondomia, koska vain niin niitä vauvoja syntyy. Ja nämä kokeneiden naisten halveksinta on sekin vain biologista ja alintajuntaista lisääntymistrategiaa.

        Luonto meidät laittaa nussimaan, emmekä sille mitään voi.


      • vitskuja kiertoon
        sadas kirjoitti:

        Puhu mitä puhut, paneminen on kivaa vain siksi, että syntyisi vauvoja. Paneminen on parittelua, eli lisääntymistä ja kaiken todellinen tarkoitus on siis tehdä vauvoja.

        Alintajuisesti halutaan panna ilman kondomia, koska vain niin niitä vauvoja syntyy. Ja nämä kokeneiden naisten halveksinta on sekin vain biologista ja alintajuntaista lisääntymistrategiaa.

        Luonto meidät laittaa nussimaan, emmekä sille mitään voi.

        niin, siis kenen mielestä....miehet ei yleensä halua niitä vauvoja....vaan haluavat vain panna. Naiset niitä vauvoja haluaa, miehet haluaa vain panna...sano mitä sanot, eläimiä kuin ollaan - tuskin se pariutuminen ja siittäminen miehiä panemaan ajaa, vaan ihan puhtaasti paine, kun on tankit täynnä - miehillähän on pari tankkia - vitamiinit kiertoon...
        Kyllä, ennen muinoin parisuhde, avioliiton tarkoitus oli nimenomaan lasten tekeminen...nykyään naisellakin on oikeus nauttia, mutta joissakin kulttuureissa se ei kuulu naisille, ne silvotaan juuri siksi, etteivät nauti...


      • 00000000000000000000
        vitskuja kiertoon kirjoitti:

        niin, siis kenen mielestä....miehet ei yleensä halua niitä vauvoja....vaan haluavat vain panna. Naiset niitä vauvoja haluaa, miehet haluaa vain panna...sano mitä sanot, eläimiä kuin ollaan - tuskin se pariutuminen ja siittäminen miehiä panemaan ajaa, vaan ihan puhtaasti paine, kun on tankit täynnä - miehillähän on pari tankkia - vitamiinit kiertoon...
        Kyllä, ennen muinoin parisuhde, avioliiton tarkoitus oli nimenomaan lasten tekeminen...nykyään naisellakin on oikeus nauttia, mutta joissakin kulttuureissa se ei kuulu naisille, ne silvotaan juuri siksi, etteivät nauti...

        vitamiinit kiertoon


      • sadas
        vitskuja kiertoon kirjoitti:

        niin, siis kenen mielestä....miehet ei yleensä halua niitä vauvoja....vaan haluavat vain panna. Naiset niitä vauvoja haluaa, miehet haluaa vain panna...sano mitä sanot, eläimiä kuin ollaan - tuskin se pariutuminen ja siittäminen miehiä panemaan ajaa, vaan ihan puhtaasti paine, kun on tankit täynnä - miehillähän on pari tankkia - vitamiinit kiertoon...
        Kyllä, ennen muinoin parisuhde, avioliiton tarkoitus oli nimenomaan lasten tekeminen...nykyään naisellakin on oikeus nauttia, mutta joissakin kulttuureissa se ei kuulu naisille, ne silvotaan juuri siksi, etteivät nauti...

        Etkö vieläkään tajua? Miehen tankit on täyttyy, juuri ihan vain siksi, että parittelua tapahtuisi mahdollisimman usein ja syntyisi vauvoja.

        Ei miehet tietoisesti halua vauvoja, vaan meissä ihmisissä on suuri määrä tiedostamattomia luonnon määräämiä prosesseja.

        Joka tapauksessa panemisen tarkoitus on AINA siittäminen.

        Toki ihmisillä se liittyy myös parisuhteen ylläpitoon, mutta parisuhteenkin tarkoitus on jälkikasvun hoitaminen, ei suinkaan se, että meillä ihmisillä olisi kivaa.

        Luonto ajattelee vain lisääntymistä, ja me mennä vikistään siinä mukana.


      • mistä löytyy...vitsk
        sadas kirjoitti:

        Etkö vieläkään tajua? Miehen tankit on täyttyy, juuri ihan vain siksi, että parittelua tapahtuisi mahdollisimman usein ja syntyisi vauvoja.

        Ei miehet tietoisesti halua vauvoja, vaan meissä ihmisissä on suuri määrä tiedostamattomia luonnon määräämiä prosesseja.

        Joka tapauksessa panemisen tarkoitus on AINA siittäminen.

        Toki ihmisillä se liittyy myös parisuhteen ylläpitoon, mutta parisuhteenkin tarkoitus on jälkikasvun hoitaminen, ei suinkaan se, että meillä ihmisillä olisi kivaa.

        Luonto ajattelee vain lisääntymistä, ja me mennä vikistään siinä mukana.

        Eläköön - miehet ei jaksa panna tarpeeksi usein....pitäs panna useita kertoja yössä ja heti aamulla ennen töihin lähtöä että nainen pysyy tyytyväisenä...


      • sadas
        mistä löytyy...vitsk kirjoitti:

        Eläköön - miehet ei jaksa panna tarpeeksi usein....pitäs panna useita kertoja yössä ja heti aamulla ennen töihin lähtöä että nainen pysyy tyytyväisenä...

        Jos libido laskee, niin ei ne pussitkaan "täyty".


    • setämies478

      Mukavampi korkata kalja kuin juoda väljähtynyttä...

    • 38_Satakunta

      Itse kierrän kylän polkupyörät ja jakorasiat kaukaa vaikka olisivatkin tapojaan parantaneet. ...kerran lutka on aina lutka.

      • lutkien ystävä siis

        satakunta miettii näitä lutkia miettimästä päästyään niin, että hän on ehtinyt luomaan oikein oman rakastavan synonyymisanastonsa naisille, joissa hänen mielensä askaroi...


    • normi mies

      tärkeintä, että nainen on sinut itsensä kanssa ja lojaali suhteessa sitten. ja toki että aloittaa suhteen nollilta ja jättää kaiken aikaisemman taakseen. jos suhde on sellainen, että on vaan yksi sitten. tarkoitan tuota, että mieskin on sitten vain yhden naisen kanssa.

    • sadas

      Harva havittelee neitsyttä, mutta tuskin kukaan haluaa vaimokseen lutkaa. Lutkan ja neitsyeen väliin jää liuta variaatioita.

      Naiset, jotka harrastavat seksiä lähinnä seurustellessaan, ovat niitä joita miehet tavoittelevat tyttöystävikseen, mutta monikaan ei toivo itselleen tyttöystäväksi, jonkun toisen miehen baarihoitoa.

      Haettu seura voi myös heijastella omia kokemuksia, mutta voivat myös olla täysin epäloogisia. Esim. häntäheikki voi etsiä itselleen neitsyettä ja halveksia naisia joita panee baari-iltojen jälkeen. Jotkut häntäheikitkän itseasiassa vihaavat naisia.

    • paljon kokeiluja

      Aivan turhaa värkkäämista.

      Lähes kaikilla on kokeiluja, niin naisilla kuin miehillä.

      Kun korvien väli kohtaa niin asialla ei ole mitään merkitystä.

      Heikolla itesetunnolla olevat "peräkammarin" pojilla voi olla asialla jotain merkitystä. Silloin ongelmia on laajemminkin.

      • Ihan normaalia

        Sehän johtuu vain siitä, että ilman keinotekoisia esteitä olisi jokainen näistä kokeilijoista tullut jo raskaaksi jolle kulle. Seksuaalisuus on kirous, jonka kanssa ei ole aina helppoa elää.


    • Täällä ois 'uusi' mies. :)

    • antti rokka

      TÄMÄ MENEE NÄIN:
      Mies panee ketä vain kun on sillä fiiliksellä ja se ketä voi panna noin vain ei taatusti tule olemaan vaimo. Siis tälle miehelle :)
      Nainen saa aina, mutta ei kunnon miestä. Mitä veikeämpi veikko sen helpommin toisen punkassa viihtyy.
      NAINEN:
      Ota mieheksesi nysväri ja kouluta siitä itsellesi panomies!
      Jokaisessa miehessä asuu suuri peto ja stailauskin on mahdollista.
      Ei se tämän kummempaa ole onnistua näissä asioissa.

      • pelimiehet seis

        Ei se naisten vika ole jos mies alkaa kuvittelemaan, että hän voi panna noin vaan. Fiilis on miehen ongelma. Ei se tee naisten hyväksikäyttöä sen hyväksyttävämmäksi. Tai että kohtelee toista eriarvoisesti muiden kanssa.


    • Neonitar-67

      Näistä kaikista lukemistani viesteistä saisi melkoisen neon-realismisen scifitarinan. Kiitos kaikille , pelastitte pääsiäiseni :)

    • Ei kelpaa

      Suomalaiselle miehelle ei kelpaa yhtään mikään. :)

    • Kasvakaa aikuisiksi

      Olen 20-v ja ollut yhden miehen kanssa! Olenko siis hirveä jakorasia? Enkä todellakaan tunne halua jaella kaikille vastaan tulijoille.

      Kukaan mies ei tiedä oletko neitsyt vai et! Ja mitä jos tykkää leikkiä itsekseen, jolloin myös "poksauttaminen" ei onnistu ja silti olen neitsyt! Onko se sama asia miehille?!

      Kaikki tykkää eri asioista, miksi siitä väitellä täällä! Ja aika epäkypsää tekstiä monelta paljon vanhemmalta kun minä!

      • m34v

        Sulla on kyllä selkeästi vielä opittavaa siitä sinun kutsumasta aikuisuudesta. Jos jaksat harmistua toisten typeryydestä, et tule pärjäämään maailmassa. Tulet ainoastaan harmistumaan entisestään törmätessäsi tällaisiin ihmisiin. Etkä kykene heitä muuttamaan koska he nauttivat siitä jos he saavat ärsytettyä muita omalla lapsellisuudellaan. Eikä heidän lapsellisuus johdu siitä että he olisivat lapsen tasolla ymmärryksensä osalta kuin tietyssä määrin. Riittää että muut ärsyyntyvät heidän puheista niin tällä keinolla he pärjäävät elämässä eikä heidän tarvitse "aikuistua". He ovat sitä paitsi oppineet tämän tavan omilta vanhemmiltaan jotka eivät ole käyttäytyneet arvostettavan aikuisen tavoin. Sinä olet itse alentunut heidän tasolle osallistuessasi tällaiseen riitelyyn mitä täällä harrastetaan. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät jättää tämän suoli24:en lukemisen ja keskittyvät elämässä niihin tärkeisiin asioihin sen sijaan että ihmiset pohtivat yhdessä miksi maailmassa ei kaikki toimi niin kuin saduissa. Itse en ole vielä niin aikuistunut että osaisin täältä lähteä ;)


    • hengetön hangella

      Kuinka yleistä on suomalaisen naisen vaatia sitä että MIES on neitsyt.... ? ? ? Tätä asiaa ei ikinä ole edes kysytty naisilta ! Ei koskaan! Hei, kaikki naiset, tulkaa mukaan tähän kamppanjaan jossa myös vaaditaan miehiltä sitä ainutlaatuista ja viehkeää puhtautta, jota meiltä naisilta on aina vaadittu. Kautta historian miehet ovat tehneet mitä ovat halunneet : alistaneet, hakanneet ja raiskanneet naisia. Varsinkin sota-aikoina. Siitä huolimatta he vaativat että naisen pitää olla koskematon , kun menee naimisiin ! Miksi ?

    • m40vee

      Itselleni asialla ei ole enää vuosiin ollut minkäänlaista merkitystä. Joskus alle 20-vuotiaana ajattelin, että en halua suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on ollut hyvin paljon yhden illan juttuja.

      30:n ikävuoden jälkeen en ole oikeastaan deitti/seurustelukumppaneiltani juuri kysellyt heidän existään, jos eivät ole itse asiaa puheeksi ottaneet.

    • Neon-eläin

      Hmm... onhan neitseydessäkin oma pointtinsa, mutta itse mieluummin haluan naisen joka tietää mistä seksistä on kyse.

    • Voi helkkari... Melkost juttuu. Oon viiskymppinen ja tiedän jo jotain, oikeesti. Menin aikanaan kimppaan ja naimisiinkin ja kaikki oli ok. Mut sit mokasin, tosin exä ei siotä ees tiedä, mut itselleni mä mokasin. Koittakaa nyt perkele nauttii omast elämästänne ja mietti miten siin selviitte. Ja OIKEESTI mä en tarvii mitään typerii neuvoja elämääni, joita tää viesti ruokkii. Mut sanon vaan et miettikää oikeesti itseenne. Ei välttämättä kauniit ja romanttisii kuvii, siitä mitä ruususen unelmissa vois olla, pääosin ne ei toteudu.

    • EL: ak:IM

      utelias....

      Lottoisin, että aika harvinaista. Ehkä joku neitsyt saattaisi odottaa samanlaisuutta toiselta.

    • Jari Kolehmaton

      Olen tehnyt yhden virheen elämässäni.

      Se oli se, etten hankkinut ns nuoruuden panoja ..

    • kossugaara

      ei kai sil oo väliä onko neitsyt vielä aikusena vai monia yhdenyönjuttuja jos ei oo tauteja, luulis sen olevan se pääasia. en luule, että olisi yleistä vaatia neitsyyttä siinä mielessä kuin kokemusta, kukin tavallaan. onhan esim jehovan todistajat semmosii, ei pakkoavioliittoja mut seksiä vasta avioliitossa tai ei ollenkaan... ei tarttee lapsena siis naittaa suomessakaan tai voi se olla puhtaasti omista arvoista, ei vaan oo ollu kumpannia, seksi ei oo ollu se ykkösjuttu mitä pitää saada tai on halunnu säästää itseään avioliittoon muista syistä. omasta mielestä kumpaakaan ei pitäis edellyyttää naetsyyttä ja kokemusta, kysymyksen vois kääntää toisinpäi, kuinka yleistä suomalaislle naisille on vaatia, että miehellä pitää olla poikuus tai monia yhdenillan juttuja?

    • ghjmmmmmmmmmm

      Monet miehet, varsinkin nuoret, kokevat että heidän on pakko olla paras pano mies sille naiselle jonka pimppiä ollaan havittelemassa. Monen ressukan mielestä se on mahdollista vain neitsyen kanssa.

    • nainen7

      Ikä ei tarkoita kokenutta nykyään. Itse en ainakaan ole "kokenut".

    • näin asia on!

      Muistelen omasta nuoruudesta n.10v sitten. Monella mimmillä oli kesän aikana muutamista aina pariinkymmeneen miestä. Tuommoista en kelpuuttaisi vaimokkeeksi. Kyllä näistä asioista pitää suhteen alussa keskustella. Valitsen sen verran kiltin naisen, jolla yhden illan juttuja mahd. vähän. Tällä voi ollla kuitenkin miinuspuolensa. Ahdasmielisyys ja kokemattomuus. Jos on liian kiltti ja nynny, niin nainen ei halua kuin yhdessä asennossa eikä uskalla kokeilla mitään. Luultavasti halut on kuin kuusikymppisellä mummolla, eli kerran viikossa peiton alla pimeässä. Ei näin. Vaihtoon lähtisi ja nopeasti. Neitsyt ei tarvitse olla, toki sitä arvostaisi jos näin olisi. Mutta tuskin enää nykypäivänä mahdollista, ellei ole parikymppinen mies ja hiukan nuorempi nainen kyseessä.

      Naisille vaan tiedoksi, että miehet ei tosiaan halua mitään "jakorasioita". Sen verran pitää löytyä järkeä, että seksihommat hoidetaan suhteessa aina. Ei tuntemattomien kanssa. Netistä voi tilata dildoja yms. hetken helpotukseen.

      • zdsfuaehpwppppp

        "Monella mimmillä oli kesän aikana muutamista aina pariinkymmeneen miestä."

        Tämä on yleistä, ihan numerolleen, ja sitä toista ääripäätä. Henkkoht en ymmärrä miten joku voisi a) tehdä noin b) katsoa peillin sen jälkeen ikinä. Luulisi että joku tossa järkkyisi sisällä. Koska totahan tapahtuu.

        Joku raja vapaamielisyydelläkin. Miten voi tehdä itselleen ja elämälleen noin. Joillain tuo jatkuu vielä kesästä kesään eikä jää yhteen kesään.

        Ja miten voi ikinä luoda tuon jälkeen suhdetta, koska jos välittää toisesta, eihän sille voi tollasta diiliä tarjota että toinen on tehnyt noin.


      • torjunta0
        zdsfuaehpwppppp kirjoitti:

        "Monella mimmillä oli kesän aikana muutamista aina pariinkymmeneen miestä."

        Tämä on yleistä, ihan numerolleen, ja sitä toista ääripäätä. Henkkoht en ymmärrä miten joku voisi a) tehdä noin b) katsoa peillin sen jälkeen ikinä. Luulisi että joku tossa järkkyisi sisällä. Koska totahan tapahtuu.

        Joku raja vapaamielisyydelläkin. Miten voi tehdä itselleen ja elämälleen noin. Joillain tuo jatkuu vielä kesästä kesään eikä jää yhteen kesään.

        Ja miten voi ikinä luoda tuon jälkeen suhdetta, koska jos välittää toisesta, eihän sille voi tollasta diiliä tarjota että toinen on tehnyt noin.

        Miinukset osoittavat, että halpiksia on liikkeellä.


    • ollaan erilaisia

      Miehet luulee et naisilla on yhtä kovat halut kuin miehillä, mutta kun ei ole.Siksi hyvin voi elää ilman miestä ja dildoja.

      • paniikki iski

        Niin ja seksi on yliarvostettua, eikö niin? Välttämätön paha? Sulje silmäsi ja ajattele kuningaskuntaa? Mieseläinten hommia?

        Joskus näkee aikuisia naisia joista tulee aurasta mieleen, että miten lienee nautinnon laita. Mutta joo, turhaa se seksuaalisuus varmaan on. (Nyt joku lähtee hakemaan jotain jengipanoa baarista...)


      • koko

        no onhan! kyllähän naisilla on vähintään yhtä kovat halut kuin miehellä. vai etkö vain ole kohdannut sellaista naista?


      • lukutaito
        paniikki iski kirjoitti:

        Niin ja seksi on yliarvostettua, eikö niin? Välttämätön paha? Sulje silmäsi ja ajattele kuningaskuntaa? Mieseläinten hommia?

        Joskus näkee aikuisia naisia joista tulee aurasta mieleen, että miten lienee nautinnon laita. Mutta joo, turhaa se seksuaalisuus varmaan on. (Nyt joku lähtee hakemaan jotain jengipanoa baarista...)

        Tähän lisätään vielä, että tärkeintä on se, mitä on korvien välissä. Jos ei pysty ajattelemaan ja näkee metsässä vain puita, on ulkona. Pätee kristittyihin, ei kristittyihin, kaikkiin...


      • dildossa on totuus
        koko kirjoitti:

        no onhan! kyllähän naisilla on vähintään yhtä kovat halut kuin miehellä. vai etkö vain ole kohdannut sellaista naista?

        Aika paljastavia kieltämättä, useat eivät edes liene provoja.


    • kaikki saavat

      Malttakaa mielenne vähän aikaa, iltapäivälehdet antaa varman tiedon prosenttien tarkkuudella muutaman viikon kuluttua.

    • huvittavaa

      Huvittaa tuo etusivulla oleva kuva, jossa YTM:n näköinen mies pitelee päätään. "Ei juma, se olikin käytetty huora"...

      • ????????????????????

        mitä nämä ytm ja atm tai jotain ovat?


    • Tosi on

      Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Kertoo aika paljon ihmisen ajatusmaailmasta, miten ihminen toimii nyt ja tulevaisuudessa. Tosin erilaiset elämäntilanteet vaikuttavat ihmisen käyttäytymiseen. Kyllä minuun ainakin vaikuttaa suuresti ihmisen aikaisempi käyttäytyminen, koska harvemmiten narsisti vanhetessaan muuttaa tapojaan, tosin kokemuksen myötä asioiden peittely paranee, joten narsistin havaitseminen vaikeutuu. Mihin se koira karvoistaan pääsisi, tai ei se paska kakuksi vanhetessaan muutu!

    • Helvetin saatana

      Jos on itsekin kokematon, on parempi ottaa puhdas nainen kuin saastunut likapesä. Näin se vain on, taudit tarttuu jos ottaa reiän jota on saastutettu. Hyi helvetti!

      • koppi ja college

        taas yksi joka ei saa ikinä


    • HC-ATM

      Ei varmaan läheskään yhtä yleistä kuin neitsyyttömyysvaatimus naisilla

    • Tjmj

      Ei kai se neitsyys mikään ehdoton vaatimus ole jos muuten synkkaa. Monet miehet kättää sitä korttia juuri sen takia, että Suomessa naisen on helpompi löytää seuraa se että nainen olis kokeneempi ottaa itsetunnolla.Ei naiset ikinä kerro todollista kumppaneiden määrä miehelle josta ne oikeasti ovat kiinnostuneita.

      • kyyllä kyllä

        "Ei naiset ikinä kerro todollista kumppaneiden määrä miehelle josta ne oikeasti ovat kiinnostuneita." Kyllä, suhde tulee perustaa alusta asti valheelle.


    • näin meillä

      Olen 30v nainen ja ollut saman ja ainoan miehen kanssa 15v. Samoin miehelläni ei ole koskaan ollut muita, eikä kummallakaan ole tarvetta kokeilla muita, ollaan erittäin onnellisia näin! Kun kumpikaan ei ole harrastanut seksiä kuin rakkaudesta on sillä erityinen merkitys.

    • Onnellinen liitto

      Menin naimisiin 32 vuotta sitten kolmen seurusteluvuoden jälkeen ja olimme molemmat mieheni kanssa neitsyitä. Olemme molemmat kristittyjä. Olemme molemmat aktiivisia seksuaalisesti ja virtaa on riittänyt tähän asti ja uskon että riittää jatkossakin. Ulkonaisesti en ole todellakaan rupsahtanut vaan pidän huolta ulkonäöstäni. Tuntemani kristityt naiset ovat yleensä huoliteltuja ja tyylikkäitä. He säilyttävät myös paremmin ulkonäkönsä koska eivät polta tupakka eivätkä ole alkoholin suurkuluttajia. Korkeakoulututkinnon omaava tyttäreni oli myös neitsyt mennessään naimisiin ja on nyt kahden lapsen onnellinen äiti. Hän on myös onnellisessa avioliitossa akateemisesti koulutetun miehen kanssa.

      • perspektiivi

        Ihanaa kirjoittaa tänne tuollainen järkevä selonteko asiasta. Tulitko kysäisseeksi tyttäreltäsi, neitsyenä naimisiin menneeltä tyttäreltäsi, saiko asian kertoa? Kysyitkö puolisoltasi, saatko kertoa seksielämästänne? (virtaa riittänyt tähän asti, siis kirjoitat tänne niin...) Todella intohimoiselta kieltämättä kuulostaa.

        Korkeakoulututkinnon omaava tyttäreni? Kukin voi tehdä itse johtopäätökset, miten leiskuva ja satumainen tilanteesi on.


      • Onnellinen liitto
        perspektiivi kirjoitti:

        Ihanaa kirjoittaa tänne tuollainen järkevä selonteko asiasta. Tulitko kysäisseeksi tyttäreltäsi, neitsyenä naimisiin menneeltä tyttäreltäsi, saiko asian kertoa? Kysyitkö puolisoltasi, saatko kertoa seksielämästänne? (virtaa riittänyt tähän asti, siis kirjoitat tänne niin...) Todella intohimoiselta kieltämättä kuulostaa.

        Korkeakoulututkinnon omaava tyttäreni? Kukin voi tehdä itse johtopäätökset, miten leiskuva ja satumainen tilanteesi on.

        Käsittääkseni monilla kristityillä on täysin samanlainen tilanne kuin meillä. Ei tässä ainoita olla. Kristityt panostavat yleensä vahvasti liittoonsa ja sen onnellisuuteen ja normaalissa liitossa seksuaalisuus on sen yksi tärkeä osa. Tyttäreni ystäväpiirissä lähes kaikki tietävät hänen menneen neitsyenä naimisiin ja aviomieheni huumorintaju kyllä kestää hänen aktiivisuudestaan puhumisen. Nehän ovat jokapäiväiseen elämään liittyviä asioita. Liittomme on intohimoinen ja onnellinen sen voin rehellisesti myöntää. En kyllä kuvitellut sen olevan outo tila muiden silmissä, kun kuitenkin monien ystävieni liitot ovat vastaavanlaisia. Olen aina mieheni elämässä hänen elämänsä suurin rakkaus samoin hän minun elämässäni.


      • kapeus
        Onnellinen liitto kirjoitti:

        Käsittääkseni monilla kristityillä on täysin samanlainen tilanne kuin meillä. Ei tässä ainoita olla. Kristityt panostavat yleensä vahvasti liittoonsa ja sen onnellisuuteen ja normaalissa liitossa seksuaalisuus on sen yksi tärkeä osa. Tyttäreni ystäväpiirissä lähes kaikki tietävät hänen menneen neitsyenä naimisiin ja aviomieheni huumorintaju kyllä kestää hänen aktiivisuudestaan puhumisen. Nehän ovat jokapäiväiseen elämään liittyviä asioita. Liittomme on intohimoinen ja onnellinen sen voin rehellisesti myöntää. En kyllä kuvitellut sen olevan outo tila muiden silmissä, kun kuitenkin monien ystävieni liitot ovat vastaavanlaisia. Olen aina mieheni elämässä hänen elämänsä suurin rakkaus samoin hän minun elämässäni.

        Kai ymmärrät, etteivät ketjun aiheena ole esim. tutkinnot. Arvottelet muutenkin. Sinulla on kova tarve kertoa ns. saavutuksistasi. Jopa muiden kustannuksella. Miksi?

        Jollekin viestistäsi voi tulla kuva suljetusta ja suojatusta elämästä, jossa on ulkoapäin määrätyt arvot eikä paljon omaa ajattelua eikä ikkunoita muualle. Tutki toki maailmaa niin kauan kuin se on mahdollista. Mitenkään seksiin liittymättä.


    • Nainen 44

      Itsenäisenä ja lähes koko ikäni yksineläneenä naisihmisenä tuntuu todella erikoiselta naisen seksuaalisuuden mustamaalaamiselta monien mielipiteet. En todellakaan koe olevani mikään jakorasia, vaan seksuaalisuudestani nauttiva aikuinen sinkkunainen. Useimmiten seksisuhteeni ovat olleet pitkään saman henkilön kanssa, mutta mukavalta tuntuu välillä olla muidenkin miesten kanssa. Mitä ihmeen pahaa siinä on. Sinkkuna en petä ketään, enkä harjoita haureutta. Neitsyyteni menetin 18-vuotiaana, joten siinä mielessä olin nuorena aika rauhallinen. Yliseksuaalisena en itseäni pidä, joskus ihan tavallinen seksitön arkikin kuuluu sinkun elämään. Biseksuaalina pidän kovasti myös naisten läheisyydestä. Toki elämän varrelle niitä seurustelujakin on kertynyt ja yksi lapsi syntynyt. Vielä olisi toiveissa ja kovastikin, että se oikeakin löytyisi :)

      • ei mitään poikasia!

        No jospa sinulle vielä jostain se aktiivinen 300-naisen panokalle löytyisi elämänkumppaniksi. Toivotaan onnea etsintään!


    • nee1

      Kauhean mustavalkoista ajattelua taas liikkeellä!!
      Eli, jos on ollut useita (jopa kymmeniä) irtosuhteita on automaattisesti tautipesäke?! Miksi ihmeessä. Jospa ihminen on vaan tietyssä iässä kokeilunhaluinen ja seksuaalinen ja nauttii seksistä--vaikka nyt sitten niiden irtosuhteiden kautta. Ei kenelläkään tule tällaista mieleen?
      Minulle on ihan sama kuinka monta irtosuhdetta omalla kumppanillani on. Pääasia on se -kyllä!-- että onko niistä ajoista joitain oppinut (muutakin kuin eri asentoja) ja onko niistä viisastunut. Entinen elämä on aina entinen elämä, jos sen on itsensä kanssa kelannut läpi ja sinut niiden asioiden kanssa.

      • Saatanan likaa

        Kirjoitat täyttä paskaa. Ihmisellä on vain yksi elämä ja saasteet mitä on joskus ottanut sisään itseensä, seuraavat aina mukana. Nauti sinä vain entisestä elämästäsi saamistasi taudeista, mutta älä väitä että kukaan pysyisi puhtaana jos on ottanut likaista kyrpää sisäänsä kymmenittäin. Papilloomaviruksia on satoja ja kymmenet aiheuttavat syöpää, ja huoraamisen seuraus näkyy monella 10-20 vuotta myöhemmin.


      • mietteitä kanssa

        Joo, ei pitäs olla niin mustavalkoinen. Mutta tosiasia on se, että 50% yhden illan juttujen harrastajista vastaa MYÖS että ei ole käyttänyt kortsua edellisellä kerralla. Fakta on siis se, että 80% varmuudella mitä enemmän seksikumppaneita on varmemmin herpes ja kondyloomavirus elimistössään, tosin, nehän voi tulla vakikumppaniltakin ja yhdeltäkin. Ei siis pidä tuomita, muttei pitäisi pitää myöskään jotenkin täysin riskittömänä seksin ympäriinsä harrastamista. MIkään ehkäisy ei ole 100% varmaa ja jos jollain on sata kumppania, on sata kertaa todennäköisempää, että se ehkäisy on pettänyt (vaikkei olisi oireita) ja että riskejä on otettu.

        On siis jotenkin ihan yhtä lapsellista haukkua ihmisiä tautipesäkkeiksi, kun sen herpeksen voi saada yhdeltä ainoalta ihmiseltä, ketä rakastaa, kenen kanssa on vakisuhde ja yhdellä kertaa. Mutta yhtälailla, sen tosiaankin voi saada kymmeniltä kumppaneilta tai siis niiltä joltan ja myös todennäköisesti saa.
        Seksiin kuuluu siis myös riskejä, ja seksitaudit ovat olemassa oleva tosiasia, sukuelimet sairastuu siinä missä muukin keho, vaikka miten vaan seikkailisi ja olisi vilpitön. Tekopyhyyttä olen huomannut harrastavan etenkin niiden jotka ovat selvinneet antibiooteilla näkyvistä oireista, mutta enpä ole kuullut heidän menneen vapaaehtoisesti verikokokeisiin selvittämään viruskantaansa herpeksen suhteen.

        Ihminen ON kokeilun haluinen tavalla tai toisella jossain vaiheessa, osa vakikumppaninsa ja osa yhden yön juttujensa kautta ja elämä on. Se on semmoista että turha tosiaan olla liian mustavalkoinen, mutta turha myöskään olla liian sinisilmäinen.
        Itselläni kanta on se, että ihminen joka harrastaa kymmenien ihmisten kanssa seksiä lopulta todennäköisemmin paatuu ja kohtelee seksiä "runkkaamisena" ja ymmärtää siitä fysiikan ja orgasmin, muttei mitään todellista tärkeyttä, intohimoa, intiimiyttä jne. miten muka voi olla oikeasti ja aidosti läheinen ja intiimi jokaisen kanssa? Ei voi. Ja jotenkin se että olisi kymmenien kanssa, kertoo, ettei paljon välitä siitä, kenelle sukuelimensäkin jakaa, eli onko millään mitään väliä, jos intiimeimmillekin alueille päästää kenet tahansa ja kuka vaan kelpaa?

        Mutta jokaisella on oikeus valita. Yhden tai sata.


      • Kyyllä kyllä
        Saatanan likaa kirjoitti:

        Kirjoitat täyttä paskaa. Ihmisellä on vain yksi elämä ja saasteet mitä on joskus ottanut sisään itseensä, seuraavat aina mukana. Nauti sinä vain entisestä elämästäsi saamistasi taudeista, mutta älä väitä että kukaan pysyisi puhtaana jos on ottanut likaista kyrpää sisäänsä kymmenittäin. Papilloomaviruksia on satoja ja kymmenet aiheuttavat syöpää, ja huoraamisen seuraus näkyy monella 10-20 vuotta myöhemmin.

        Nykymaailmassa tulee aina vetää paljaalla.


      • makkarasiili
        mietteitä kanssa kirjoitti:

        Joo, ei pitäs olla niin mustavalkoinen. Mutta tosiasia on se, että 50% yhden illan juttujen harrastajista vastaa MYÖS että ei ole käyttänyt kortsua edellisellä kerralla. Fakta on siis se, että 80% varmuudella mitä enemmän seksikumppaneita on varmemmin herpes ja kondyloomavirus elimistössään, tosin, nehän voi tulla vakikumppaniltakin ja yhdeltäkin. Ei siis pidä tuomita, muttei pitäisi pitää myöskään jotenkin täysin riskittömänä seksin ympäriinsä harrastamista. MIkään ehkäisy ei ole 100% varmaa ja jos jollain on sata kumppania, on sata kertaa todennäköisempää, että se ehkäisy on pettänyt (vaikkei olisi oireita) ja että riskejä on otettu.

        On siis jotenkin ihan yhtä lapsellista haukkua ihmisiä tautipesäkkeiksi, kun sen herpeksen voi saada yhdeltä ainoalta ihmiseltä, ketä rakastaa, kenen kanssa on vakisuhde ja yhdellä kertaa. Mutta yhtälailla, sen tosiaankin voi saada kymmeniltä kumppaneilta tai siis niiltä joltan ja myös todennäköisesti saa.
        Seksiin kuuluu siis myös riskejä, ja seksitaudit ovat olemassa oleva tosiasia, sukuelimet sairastuu siinä missä muukin keho, vaikka miten vaan seikkailisi ja olisi vilpitön. Tekopyhyyttä olen huomannut harrastavan etenkin niiden jotka ovat selvinneet antibiooteilla näkyvistä oireista, mutta enpä ole kuullut heidän menneen vapaaehtoisesti verikokokeisiin selvittämään viruskantaansa herpeksen suhteen.

        Ihminen ON kokeilun haluinen tavalla tai toisella jossain vaiheessa, osa vakikumppaninsa ja osa yhden yön juttujensa kautta ja elämä on. Se on semmoista että turha tosiaan olla liian mustavalkoinen, mutta turha myöskään olla liian sinisilmäinen.
        Itselläni kanta on se, että ihminen joka harrastaa kymmenien ihmisten kanssa seksiä lopulta todennäköisemmin paatuu ja kohtelee seksiä "runkkaamisena" ja ymmärtää siitä fysiikan ja orgasmin, muttei mitään todellista tärkeyttä, intohimoa, intiimiyttä jne. miten muka voi olla oikeasti ja aidosti läheinen ja intiimi jokaisen kanssa? Ei voi. Ja jotenkin se että olisi kymmenien kanssa, kertoo, ettei paljon välitä siitä, kenelle sukuelimensäkin jakaa, eli onko millään mitään väliä, jos intiimeimmillekin alueille päästää kenet tahansa ja kuka vaan kelpaa?

        Mutta jokaisella on oikeus valita. Yhden tai sata.

        ei kun dildoa ja vibraattoria vaan se on kehittävää


    • Ei ole olemassa

      Mitä luulette. Nykyään taidetaan käyttää jo lapsena lapset hyväksi. Tuskin neitsyitä ei enää ole kun Kirkot, yhteisöt ja kodit tekevät lapsilleen jo pahaa.

      Puhutaan muuta ja tehdään muuta eli tuskin niitä neitsyitä enää on missään.

      Enemmänkin eronneita naisia, jotka ovat naineet joka miehen kanssa ja lapsia tuvallinen, joka eri ukolle. Näinhän se menee todellisuudessa.

      Suoranaista valehtelua kun petetään aviossakin sen minkä ehditään.

      Naiset käyttäytyvät aivan samoin kuin miehetkin nykyään lihaa metsästäessä. Ravintoloissa, laivoilla jne suorastaan tyrkyttävät itseään ja hinkkaavat kiimaista tavaraansa miehen etumukseen.

      • aseåååååååååååå

        "hinkkaavat kiimaista tavaraansa miehen etumukseen".


    • elämää eläny

      Se nyt oon aivan ittekeskeisten ja omahyväisten miesten unelma saaha neitsyt ittele. Kattos mieski vain omhaan naphaansa ja miettis missä se poikuus on. Tullee miehleen aivan se 1000 - 1700 luvut joista Kaari Utrio kirjottaa. Sehän oli sitä miesten maailmaa. Ei se ennää saa niin olla.

    • Mies-75*

      En usko, että monellakaan on vaatimuksena neitsyys, mutta noi yhden yön suhteet häirisee sellaisia miehiä jotka ei itse ole niitä harrastaneet. Se on toisille vaikeata elää sen ajatuksen kanssa, että oma kulta on levittänyt reittä yhdelle jos toisellekin miehelle.

    • 12cm sormi

      Minä en ainakaan käytettyä naista huoli edes yhdenyön panoon.
      Käytetty nainen saanut isompaakin munaa ,ei kelpaa enää prinssinakki .

      • eli siis

        kyse onkin miehen itsetunnosta eikä siitä onko nainen ollu muiden kanssa.
        selkis.


      • jottatajuaisitte:
        eli siis kirjoitti:

        kyse onkin miehen itsetunnosta eikä siitä onko nainen ollu muiden kanssa.
        selkis.

        Huomattu on, että täällä on rautalankataso.


    • Huvittunut mies

      Ei se järvi soutamalla kulu. Paneskellaan kaikki vaan niin paljon kuin ehditään (sekä naiset että miehet) eikä niuhoteta turhaan. Kunhan terveydestä pidetään huolta niin muulla ei ole merkitystä.

    • WANHA MIES

      SEKSIÄ EI PIDÄ HARRASTAA HUVIKSEEN !

      • munalukko77

        tämä on hauska


    • Itselle käy niin neitsyet kuin vaikka entiset/nykyiset prostioidut - ihan muista asioista riippuu kiinnostus, himo ja rakkaus.

    • kaunotar

      Miehet etsii vaan seuraa tai yhdenillan Naisia. Ärsyttää sellaiset miehet, eivät ne usko ettei sellainen mies kiinnosta.

      • hyker hyker kjäh kjä

        Ei kun punanen pikkutakki on just hyvä. Kultanapit ja konjakki kädessä. Kehuskelu entisillä. Ikäero 30 v.


    • opsikelijaduunari

      Tästä tosiaan kuulee paljon ja suunnasta toiseen. Jotkut ajattelevat, että jos nainen on on neitsyt mennessää naimisiin, on joko uskis tai on jokin vika. Menetin neitsyyteni 19 vuotiaana, jota pidetään outona kaveripiirissäni. Muilla meni jo 13 vuotiaana. Minulla on mies, jonka kanssa voisin mennä ihan naimisiinkin, ja minulta kysellään, että eikö se haittaa, että olen ollut vain yhden miehen kanssa. No ei haittaa, huo.rat!

      • upea elämä

        On sulla ystäviä jos on 13-vuotiaana kaikki pannu menemään. Mitä helvettiä.


      • Joopa-jooo..!

        Tapasin tulevan vaimoni 17-vuotiaana ja hän oli 16-vuotias, aikaa siitä on jo 47 vuotta ja vielä yhdessä ollaan, eläkkeellä ja lastenlapsia välillä hoidellen. Eipä kummallakaan tainnut olla ketään muuta ennen eikä jälkeeen, eikä aika ole ajatuksia muuttanut. Joskus asiat menee näinkin päin.


    • Mielummin vähän käytetty.Sellainen joka on elänyt jo ennen meidän yhteistä aikaa mielellään ei silti sellaista jonka kaikki vastaantulevat miehet tuntevat.Toki neitsytkin kelpaa.Ehkä se onkin tärkeämpää mitä siellä korvien välissä liikkuu.Itselle tulee neitsytnaisesta mieleen sellainen että jos hän on vaan yhden miehen kanssa koko elämänsä tulee jossain vaiheessa sellainen hetki että haluaisi kokeilla muitakin.

    • pääsiäismuna

      Muut saa olla asiasta ihan mitä mieltä tahtovat, mutta omasta mielestäni on kohtuutonta "vaatia" neitsyyttä, jos se ei itselläkään ole tallella.

      Itse en pidä lukuisia seksikumppaneita minkäänlaisena meriittinä, enkä välttämättä mielelläni kuule niistä jatkuvasti juttuja naisen suulla, mutta se ei tarkoita sitä että niitä ei saisi olla.

      Pitäisin ehkä jollain tavalla jopa "pelottavana" asiana sitä että toisella ei olisi ollut muita seksikumppaneita ennen minua... Miettisin ehkä siltä kannalta että pelkkä uteliaisuus saattaisi ajaa kokeilemaan suhteen ulkopuolisia juttuja (toki tämä peikko asuu ehkä vain minun pääni sisällä, eikä välttämättä pohjaudu todellisuuteen, niinkuin eivät monet muutkaan parisuhteita varjostavat pelot =).

      Toki jollain tasolla minuakin miehenä viehättää ajatus "puhtaasta" neitsyestä, mutten antaisi asialle kovinkaan paljoa painoarvoa.

      Munarikasta pääsiäistä kaikille =)

      • Tallella on!

        Olen nussimaton mies, joten olen henkisesti ja seksuaalisesti teinipojan tasolla, vaikka olenkin jo yli 40v. Siksi minulle kuuluu itseni tasoinen nainen: käyttämätön teinineitsyt. Vaikeaa vaan on löytää lailliseen panoikään ehtinyttä neitsyttä Suomesta. Tyypillinen suomihoro alkaa jakaa n. 13-vuotiaana ja 16 vuoden ikään mennessä nussijoita on kertynyt pahimmillaan jo kymmeniä.

        Lakia täytyisikin muuttaa niin että kiinteästä suojaikärajasta luovuttaisiin, onhan tyttöjen kehittymisvauhtikin yksilöllistä. Laissa pitäisi todeta että jos tissit kasvaa, tussukarvat rehottaa ja vittu vuotaa verta, niin nainen on valmis nussittavaksi (kunhan ne karvat ensin ajellaan, ettei tunnelma ja jokin muukin ruumiinosa latistu).


    • Yksi kymysys

      Kuinka moni nainen kelpuuttaa kumppanikseen miehen, joka ei ole harrastanut koskaan seksiä..?

      • öhöi sexiä ikinä

        lievä etukeno kylmät raajat katse maassa kasvot laikukkaat kelmeä iho kylmä hiki epämiellyttävä kosketus paska askarruttaa ei peseydy rumat vaatteet ei taivu nivelistä maahan pultattu huojuu paikallaan


        onneksi ei tarvitse olla tekemisissä


      • kyllä!

        MINÄ!!


    • Tutvusliin
    • Naikaa pois vaan

      Toivottavasti mahdollisimman moni saa HIV:n tai jonkun muun vakavan taudin. Jos pitää naida kaikkia, niin jokin hinta siitäkin on maksettava.

    • totuus on tämä..

      Minusta on aika naivia uskotella tänäpäivänä jotain neitsyttä naista. Todella harvassa. Mitä olen vuosien varrella nuorista tytöistäkin havainnut, niin 20v kymmeniä irtosuhteita jo. Jopa vanhempien miesten kanssa ollaan maattu. Jopa tyrkytetään sauna-iltoihin ym porukalla pantavaksi. Tällaista se vain nykymeno!

      • koskaan moista

        Asian vierestä, että mistäs sinä sitten tiedät että 20-vuotiailla ollut kymmeniä irtosuhteita jo? Kertoo lähinnä siitä, mitä teet sen ikäisten kanssa ja millaisten sen ikäisten kanssa olet tekemisissä.

        NIin siinähän se myöhemmin tulikin, että on maattu niiden kanssa.

        Saunailtohinin ym. porukalla pantavaksi, no sinusta edelleen kertoo tämä.

        Ala katsoa paremmin, kenen kanssa liikut. Paitsi että sinulle sopivat ne saunajärjestelyt vain niin hyvin.


    • mömm

      en edes harkitsisi neitsyttä jolla ei ole mitään kokemusta. makaavat kuin kuollu lahna ja rupee vaan vituttaan. suihinottoa eivät osaa jos siihen edes suostuvat. perseeseen ei saa panna. pari kertaa olen neitsyttä pannu ja ne riitti. mielummin nuori mutta sellanen jolla on kokemusta. en ny tarkoita mitään koko kylän yhteistä polkupyörää, mut kyl sellanenkin menee jos ei sillä tauteja ole. menee halut just samantien jos muija on sellanen ähisevä ja kitisevä älä älä ei näin ja kitisee ettei halua että seksi on kuin pornoleffassa vaan täytyy nussia pimeessä peitonalla. sellanen touhu tekee strippareistaki nunnia. ei käy. jotain 100 ja 200 väliin joten kokemusta löytyy niin hyvistä kuin huonoista petikumppaneista. huonoon ei kahta kertaa koske kun ei vakavemmasta yhdessäolosta tule yhtään mitään jos sänkyhommat ei toimi.

    • Nainen kuuluu

      lopun elämästään korkkaajalleen. Minä en halua toiselle miehelle kuuluvaa naista. Haluan poksauttaa naiseni pillun ihan itse.

      • vaikka muuta luulet

        Ja sinä et koskaan tule olemaan naisen kanssa. Se on kohtalosi vaikka muuta luulisit.


    • 8as978d7899

      mieluummin yksin kuin kevytkenkäistä elämää eläneen kurpan kanssa

    • kadunmiesx

      Tuskin mitään muuta nainen niin kaipaa kuin miehen mulkkua, jos kerrankin on kunnolla sen makuun on päässyt. Se seksi kokonaisuudessaan on elämän eliksiiriä.

    • joopa joo...........

      Mitä ole viimeiset 15 v huomannut työpaikoillakin. Samat veivaa avoliitoissa, aviossa. Ja syrjähypyt heti uuden suhteen alussakin. Jopa huvittavin kommentti eräältä nuorelta naiselta, kun oli työpaikan saunaillassa panohomissa, niin hän ei pitänyt minään, koska työkavereille voi antaa, niitä ei lasketa syrjähypyiksi. Tällaisia horot on..............

    • kannattaa katsoa

      Ainakin jos pidempään suhteeseen etsii puolisoa, niin kyllä puolisoehdokkaan täytyy täyttää tietyt kriteerit. Sanonta "historia toistaa aina itseään" pitää nimittäin erinomaisen hyvin paikkaansa.

      Tämän takia varattuja ei kannata vokotella - jos se sattuu onnistumaan, niin on vain ajan kysymys, koska se onnistuu jälleen, jonkun toisen miehen kanssa. Kannattaa asettua mielessä ehdokkaan exän asemaan ja miettiä, miltä se tuntuisi.

      Jos ehdokkaalla on lapsia edellisestä liitosta, kannattaa ajatella, haluaako itse olla pelkästään elatusapumaksujen maksajan roolissa muutaman vuoden päästä. Koska se tulevaisuus on se kaikista todennäköisin ko. ihmisen kanssa. Kaikista pahin tapaus on, jos lapsia on useampi ja kaikki eivät ole saman isän lapsia. Tämän sorttiseen naiseen ei pidä missään tapauksessa sekaantua, koska suhteella ei voi olla pysyvää tulevaisuutta.

      • 112

        Eli jos mies on mennyt ja jättänyt vaimonsa ja lapsensa ja häipynyt taivaan tuuliin, niin sekö on sitten merkki, että nainen on epäkelpo ja että hänen kanssaan ei voi rakentaa pysyvää suhdetta?


      • Kuka valitsi panijan
        112 kirjoitti:

        Eli jos mies on mennyt ja jättänyt vaimonsa ja lapsensa ja häipynyt taivaan tuuliin, niin sekö on sitten merkki, että nainen on epäkelpo ja että hänen kanssaan ei voi rakentaa pysyvää suhdetta?

        Näin on. Itse se nainen päätti antaa vittua jollekin panojantterille, josta ei perheenisäksi ollut. Takuulla haarat aukeaa heti uudestaan kunhan tulee vastaan seuraava imelää paskaa lässyttävä pillusankari. Ei sellaisesta naisesta ole mihinkään suhteeseen. Kuka täysjärkinen mies haluaa vapaaehtoisesti aisuriksi ja saa vielä katsella päivät pitkät ääliöpanijoiden siittämiä äpäräpentuja. Naisen syytä. Vittu nussijansa valitsee, sanoi jo mummovainaa.


      • ihan pahaa tekee
        Kuka valitsi panijan kirjoitti:

        Näin on. Itse se nainen päätti antaa vittua jollekin panojantterille, josta ei perheenisäksi ollut. Takuulla haarat aukeaa heti uudestaan kunhan tulee vastaan seuraava imelää paskaa lässyttävä pillusankari. Ei sellaisesta naisesta ole mihinkään suhteeseen. Kuka täysjärkinen mies haluaa vapaaehtoisesti aisuriksi ja saa vielä katsella päivät pitkät ääliöpanijoiden siittämiä äpäräpentuja. Naisen syytä. Vittu nussijansa valitsee, sanoi jo mummovainaa.

        ääliöpanijoiden siittämiä äpäräpentuja

        huh huh mitä tekstiä, on siinä sana hallussa...


    • tätä palstaa

      lukiessani olen onnellinen, että suominaista en ole koskaan
      huolinut, onneksi. Oma muijani on Equadorista ja pätkii suomikyljyksen
      100-0 joka suhteessa.
      Onnea miehet polkupyörienne kanssa. Korjata saa jatkuvasti ja
      koskaan ei toimi toivotulla tavalla.

    • Naisen ja miehen seksikokemuksien määrällä ei ole väliä. Riippuu ihan siitä miten asioista pystyy keskustelemaan. Hyvin harva mies ja nainen on nykyisin seksissä kokematon. Siis naiselta ei voi vaatia neitsyyttä eikä mieheltä poikuutta.

    • Sylinteri vuotaa

      Kuinka moni nainen ostaa käytetyn sängyn mielummin kuin uuden?
      Miten on käytettyjen lakanoiden kanssa vai ostatko mielummin uudet lakanat?
      Ostaisitko kirpputorilta käytetyt alushousut tai rintaliivit?
      Miten on kaytetetyn autojen kanssa jossa väljäkone, sylinterissä ohivirtausta ja se sauhuttaa, vai ostaisitko mielummin uuden?

      Tyhmiä kysymyksiä siinä missä haluatko käytetyn naisen vai käyttämättämän. Eikä kysymys ole niinkään suvaitsevaisuudesta vaan siitä että kukaan ei halua käytettyä, loppuunkulunutta joka on ties minkäläisessä käytössä ollut jos voi valita käyttämättömänkin.

      • hahahahhaaaaa

        ei mitenkään verrannollista . ymmärrät ehkä itsekin kun mietit. naisia ei käytetä, he eivät ole mitään objekteja. :)


      • Sylinteri vuotaa
        hahahahhaaaaa kirjoitti:

        ei mitenkään verrannollista . ymmärrät ehkä itsekin kun mietit. naisia ei käytetä, he eivät ole mitään objekteja. :)

        Aika surkee vetoamus, hylätty katsastuksessa ! Käytetty mikä käytetty, uusi on aina uusi.
        Kyllä se nyt on käytetty jos toinen on hoonattu sadalla mulkulla eestä ja takaa ja mahdollisesti kolmen kimpoissa ja lapsia ties kenen kanssa tai sitten toinen ihan koskematonkuin pakasta vedetty.
        Sinäkö ihan tosissasi väität ettei toinen esimerkeistä olisi käytetty?


    • Mies 23v

      Itse en henkilökohtaisesti arvosta ihmisessä niin sanottua "kukasta kukkaan hyppelyä" ja on mielestäni myös todella ärsyttävää ja kiusallista kun jotkut ihmiset selostavat omasta seksielämästään ulkopuolisille. Edellisestä lauseesta voi varmaan jo arvatakkin, etten harrasta yhden yön juttuja, eivätkä irtosuhteet kiinnosta minua. Lisäksi en ole itse vielä toistaiseksi seurustellut kenenkään kanssa.
      En kuitenkaan ikinä vaatisi mahdolliselta kumppaniltani neitsyyttä ja muutenkin tämän aiemmalla seksi- ja ihmissuhdehistorialla ei olisi mielestäni hirveän suurta merkitystä parisuhteen kannalta, jollei se jotenkin aktiivisesti vaikuttaisi sen hetkiseen tilanteeseen. Edellytän mahdolliselta kumppaniltani ainoastaan, että kun olemme parisuhteessa niin sitoudumme molemmat siihen, pysymme toisillemme uskollisina ja jos joku asia aiheuttaa suhteeseen ongelmia, niin siitä nostetaan kissa pöydälle eikä lakaista niitä asioita maton alle.

      • oikke kiva tapaus

        Joo, onhan se kiusallista, kun keskellä yötä tyttöystävän puhelin pirahtaa yhteisen sängyn yöpöydällä.
        Puhelimen toisessa päässä paljastuu olevan entinen miesystävä, joka baarista kotiin kävellessään päättää soittaa tyttöystävälleni ja ruveta ruinaamaan "panolle pääsyä".

        Näin kävi minulle. Fitutti.


    • tyttttö19v

      Suurimmalla osalla kaveripiiristäni on neitsyys mennyt siinä 15, 16- vuoden hujakkoilla. Itse olen vielä neitsyt. Minusta tuntuu että minulla on jatkuva paine päästä neitsyydestäni eroon. Aivan kuin olisin jotenkin 'kelpaamaton' neitsyenä.
      En kuitenkaan lisää kokemattomuudelleni mitään maagista olematonta painoarvoa. Ei vain ole huvittanut/haluttanut tarpeeksi tähän mennessä. Haluan harrastaa seksiä vasta tutun ja luotetun kumppanin kanssa, enkä kenen tahansa vonkaajan.

      • Emanon5

        Aivan oikea asenne. Harrasta seksiä vasta sitten kun itse koet olevasi siihen valmis ja halukas, älä yhtään aiemmin. Ja ennen kaikkea tee se vain sellaisen ihmisen kanssa johon voit luottaa ja jonka kanssa haluat sitä harrastaa.
        Kun tätäkin palstaa lukee, niin täytynee todeta että varmaan löytyy sellaisiakin ihmisiä joille olet neitsyytesi takia "kelpaamaton", mutta toisaalta miksi ihmeessä sinun pitäisi sellaisille ihmisille kelvatakkaan.


    • krokobotti

      Näin kohta 24-vuotiaana neitsyeenä aina olen ajatellut, että tulevan tyttöystäväni on oltava neitsyt, koska olen minäkin. En pidä irtosuhteita millään tapaa järkevinä vaan pikemminkin haitallisina. No, lopulta kuitenkin kävi niin, että nyt seurustelen sellaisen naisen kanssa, kuka on aikaisemmin seksiä harrastanut - tosin viimeksi kolmisen vuotta sitten. Tuolloin hänen elämässään tapahtui suuri muutos, jonka seurauksena seuraava seksihetki on vasta avioliitossa. Vaikka olenkin tietoinen hänen menneisyydestään, en koe sitä mitenkään haitalliseksi. Hän on sanonut katuvansa tekemiään asioita, ja tiedän hänen todella tarkoittavan sitä. Ei häntä muutenkaan tunnistaisi samaksi henkilöksi, joka baareissa kävi vielä muutama vuosi sitten. Täysin uusi alku elämään on anteeksiannon ja hyväksynnän arvoinen.

    • sillä tavoin että

      Minä haluan kokeneita naisia! Pitäköön ylimieliset ja jumalat neitsyensä.

    • neitsyys meni 17v

      niimpä aika moni on nyky aikana harrastanut ekan kertansa alaikäisenä kun halusi vain kokeilla sitä. (ku pelontunne tuo jännitystä ja se tuntuu niin kivalta kun kokeilee kiellettyä hedelmää.
      Noh muistan kun oli mun eka kerta se oli hirveetä jätkä kyl ties kaikki seksiasennot ja vaiheet ja muut ja vaikka oli viel poikuus tallella mutta mä en tienny naisena mitään sillä en seuraa pornoa. Noh eka kerta oli muutenkin aikas jännä et karattiin kullan kans koulun pommisuojaan ja siellä sen poikuus meni samoin meni mun neitsyys. Pelontunne oli tosi hienoo koettavaa.

      mitä väliä sillä neitsyydellä on.

      • tehosekaisin

        Muisto: pelontunne?


    • Ihan naurattaa..

      Hauska muuten tuo aloituskuva:

      Siinä YTM -mies on juuri saanut kuulla tyttöystävänsä nuoruudessaan saaneen Alanian-matkallaan turkkilaiselta tarjoilijalta herpeksen. Siltä ainakin ilme näyttää...

    • muija sanoo

      jätkälle; "ei kai sua haittaa, jos oon ollut yli 1000 miehen kanssa?"
      Jätkä herrasmiehenä; "ei tietenkään haittaa, kunhan vaan et ole neitsyt."

      • ansaitsevat rätin

        Ei kukaan nainenkaan olisi sellaisen miehen kanssa jolla on ollut järjetön määrä kumppaneita. Olen jopa kuullut että joku kehuu lukumäärällä. Ihan sitä liejuista pohjasakkaa joita ei siedä edes hetkeä jotta saa kohteliaasti tiehensä. Kohteliaisuus koetuksella tosiaan.


    • ilkeän likaista

      Vapaa sexi on ehkä mielestäsi myös vapaat sukupuolitartunnat,aids,kuppa, tippuri glamydia jne.jne?Näihin asioihin ei ehkä mielestäsi tarvitse olla mitään esteitä ja jos tarvitsee niin ketkä panevat nenänsä kuhunkin tartuttajaan?

    • kapsoolo

      Semmosta naista en ota jolla on lapsia.

    • 16 v. ja 28 v.

      Menin 28 vuotiaana naimisiin ja mietin että olisiko tätä avioliittoa edes ikinä syntynyt jos minulla ei olisi muutamien pitkien suhteiden pohjalta kokemuksia parisuhteesta erilaisiin miehiin, kyllä olisin niin onneton jos olisin ensirakkauteni kanssa edelleen siis silloin 16 v. ollessani ( siis menetin neitsyyteni hänen kanssaan) tai ensimmäisen kihlattuni 19 v. ollessani kanssa mennyt naimisiin tai kolmannen 5 vuotta kestäneen parisuhteen aikana mennyt naimisiin, nyt olen löytänyt sellaisen kumppanin rinnalle jonka kanssa haluan elää lopuuelämäni! Nyt 2,5 vuotta parisuhdetta takana. Eikä minun aviomiestäni haittaa pätkääkään menneisyyteni, toki lapsia en ole vielä tavoitellut/ emme ole tavoitelleet...

      • mies32

        Eli sait viettää nuoruutesi jännäpoikien ähkittävänä, kunnes löysit turvallisen insinöörin nuolevaksi aisuriksi rupsahdettuasi?


      • Kaluttu kolo

        Kiimassa nussitutit itseäsi sonneilla ja kiiman laantuessa tajusit et sua oli vain hyväksikäytetty kuin olisit ollut pelkkä kolo joka poistaa paineita miesten siittimistä.
        Sitten etsit kunnollisen miehen ja elä pelossa ja toivossa et miehesi ei koskaan saa tietää kuinka monta mullkua olet lypsänyt.


      • 16 v. ja 28 v.
        mies32 kirjoitti:

        Eli sait viettää nuoruutesi jännäpoikien ähkittävänä, kunnes löysit turvallisen insinöörin nuolevaksi aisuriksi rupsahdettuasi?

        Minun mielestäni melkein jokainen n. 30 vuotias nainen on melkeinpä parhaimmillaan, sopivan kypsä. Ja olen seurustellut insinöörin kanssa, mutta sitten löysin maajussin, jossa on ajan kypsyttämää kokemusta, ja fyysisestä työstä kertynyttä lihasvoimaa jolla hän hellii minua, sydän on kultaa ja rakkaus on puhdasta. Minulla ei ole mitään salailtavaa häneltä.


    • Mitä jos tällä tavoi

      Tällainen skenaario:

      Nainen tapaa baarissa melko mukavan ja kohtuullisen hyvältä näyttävän, siistin miehen. He jutustelevat, nauttivat vähän alkomahoolia ja menevät jatkoille. Jotenkin he päätyvät sänkyyn.

      Aamulla naiselle selviää, että mies oli kokematon eli ns. neitsyt. Nainen on järkyttynyt. Hän alistui humalassa miehelle, joka ei ollut aikaisemmin harrastanut seksiä.

      Kuinka nainen voi enää kohdata kaverinsa ja katsoa heitä silmiin tämän jälkeen? Laittaako hän säkin päähän?

      • AwYQOOO

        Totahan ne neitsytmiehet varmaan yrittävät, varmaa baariruusua sänkyyn jotta poikuudestaan pääsevät. Ei sillä ole varmasti naiselle väliä, koska muutenkin vain on baareissa metsästämässä uutta sänkyä yöksi.


    • KaruTotuus

      Kokenut nainen = Parempi kyyti! Tosin jos on joku hävettävä lauta,niin siinä ei välttämättä kokemuksetkaan auta.

    • ehheh

      käytetty nainen on kuin yleisen vessan wc pönttö johon lukuisat miehet ovat päästäneet tarpeensa. koita siinä sitten kehittää romantiikkaa tälläisen pöntön kanssa. no mikäs siinä jos tykkää, itse en.

      • kalutut ja käytetyt

        Hyi että ! Tai sit olisit menossa naisen sänkyyn jossa olisi sadan tai useamman petipuuhien jäljiltä törkyiset kiimalimat lakanoilla. Ei voisi edes mennä .
        Yök ei paljon syntyisi sitä kipinää : D


    • järki1

      Näin vaan vältellään tulemasta petetyksi. luutavasti monelle parisuhdetta vakavasti harkitsevalle luotettavuus on seksiä tärkeämpää, joten kumpi luotettavampi seksipeto vai neitsyt.

      • kuten kirjoitat

        Ei ainakaan neitsyt, koska tajuttuaan myöhemmin jäätyään paitsi elämästään, se alkaa havitella muualta. Siis jos olet joku naisten alistaja :)


    • Näkökulmia

      Silloin kun etsiskelin sopivaa naista, huomasin, että ne kokemattomammat naiset ovat aika vaikeasti lähestyttäviä ja torjuvia. Tuskin kukaan tapaamani ihan neitsyt oli, mutta ne juoksivat aina karkuun. En oikein tiedä, millainen donjuan heistä oikein saa otteen..?

      Kokenutta naista sentään pystyi lähestymään ja joskus jopa pääsi yöksi.

      Vaan totta kai jokaisen miehen unelma on, että se oikea nainen on lisäksi neitsyt, mutta käytännössä asiat eivät mene kovin suoraviivaisesti.

    • Riippuu varmaan ikäryhmästä ja taustasta. Joissakin uskonnollisissa piireissä (islam, vanhoillislestadiolaisuus, jotkut muut herätysliikkeet ja "vapaat suunnat") saatetaan hyvinkin asettaa tällaisia odotuksia, mutta se liittyy sitten siihen, että avioliitto pitäisi myös solmia nuorena, jopa alle parikymppisenä.

      Näin 38-vuotiaana en edes uskaltaisi kuvitella asettavani tuollaista vaatimusta, koska jo nykyisilläkin kriteereillä tai iskuyrityksilläni naisasiat tuppaavat menemään pieleen eivätkä etene seurustelutasolle. Olen harkinnut jopa seksin ostamista, jos se olisi helpompaa, mutta tietyt seikat siinä bisneksessä arveluttavat.

      Yleisintä lienee se, että hyväksytään ex-suhteet, mutta ei rinnakkaisia ei-sovittuja seksisuhteita eli pettämistä.

    • näinettä

      Jos nyt puhutaan ihan suomalaisista, suomalaisen kulttuuritaustan omaavista miehistä, jotka eivät kuulu tiettyihin uskonlahkoihin, niin ei todellakaan ole yleistä. Kyllä ko. tyyppiset täyspäiset tapaukset on pikemminkin sitä mieltä, että neitsyys ja täydellinen kokemattomuus on enemmän miinus kun plussa. Eikä se kokemattomuus nyt tarkota pelkästää seksiä, vaan myös ihmissuhteita yleisesti. Hyvin harvalla ensimmäinen ihmissuhde kestää koko elämän ja jokainen meistä oppii niistä aiemmista kokemuksista.

    • kummallinenelämä

      naisen näkökulmasta ...

      Varsinaisesta neitsyysvaatimuksesta en tiedä, en ole itse moiseen ikinä törmännyt. Tosin en ole ikinä koviin etnoihin miehiin tutustunutkaan niissä merkeissä. Mitä tulee noihin tässäkin ketjussa olleisiin poskauttelu puheisiin, niin anteeksi nyt vaan, mutta antavat sanojastaan hyvin vastenmielisen kuvan.

      Yllä olevan sanottuani, täytyy kuitenkin sanoa myös että ymmärrä sen tunteen tietyllä tasolla. En ylpeytä korkkaamisesta, tai ensimmäisenä olemisesta, mutta sen että jos jokin on toiselle merkityksellistä ja hän antaa sen sinulle. Jotakin on ihmisessä vialla. jos ei tuo miltään tunnu. Toisaalta jos ei se neitsyys merkkaa naiselle mitään, niin ei siinä miehellekään silloin mitään ylpeilemisen aihetta ole. On teillä miehilläkin jokaisella ollut se ensimmäinen ja on hyvin mahdollista, että tästä naisestakin on tuntunut joltakin silloin. Olettaen, että hän on tilanteen tiennyt.

      Itsellä on ikää jo kolmekymmentä, joten nämä neitsyysajatykset nyt ovat varsin kaukaista historiaa. Oma tilanteeni kuitenkin tietyllä tavalla rinnastuu tuohon. Tapasin vajaa vuosi sitten miehen, tavalla jolla en koskaan uskonut ketään tapaavani. Meillä molemmilla on samanlainen tausta ihmissuhteissa. Villi nuoruus ja sittemmin takana pitkä suhde (10 vuotta), joka päättyi eroon ja sen jälkeen päätös oppia viimein elämään oman itsen kanssa, ilman toista ihmistä puskurina. Siinä kohtaa kun tutustuimme, minä olin ollut sinkkuna noin vuoden, hän 10kk ja tosiaan tuona aikana ei ollut tullut edes harkittua minkäänlaisia suhteita. Kun ottaa huomioon sen edellisen suhteen loppuvaiheen, niin voin liioittelematta sanoa, että mitään seksin kaltaista ei ollut tullut harrastettua puoleentoista vuoteen. Hänellä vähän lyhyempi aika, mutta silti se lähes vuosi. Kun sitten viimein päätimme tavata (tunnettuamme useamman kuukauden), niin oli varsin epätodenäköistä etteikö seksiinkin olisi päädytty. Hän sanoi sen suoraan, että hänelle se on iso juttu, sillä tietysti miehiä on ympärilläni ollut, mutta hän on se ainoa jota on edes harkittu pitkään aikaan. Valehtelisin, jos väittäisin, etteikö sillä olisi ollut merkitys itsellenikin, että toinen oikeasti valitsi minut sillä olisi hän paljon helpomminkin saanut. Jälkikäteen täytyy myös myöntää, että suorituspaineet olivat myös varsin suuret, ihan molemmin puolin.

      Anyway, kyllä minä sen tunteen ymmärrän, vaikka nainen olenkin

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1815
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1475
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      299
      1313
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1297
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      929
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe