Miten suhtautua kun miehen käytös muuttunut aivan toiseksi, arvostelee ja loukannutkin esimvihjailemalla muutamasta liikakilosta, sanoo minua mervi tapolaksi ym. ksi ennen kehunut kovasti ulkonäköä. työmatkoilta ja risteilyiltä ei tule enää hyvänyönviestiä, saati vastausta jos itse sellaisen laitan. onkohan ohimenevää vai lopun alkua...
Muuttunut miehen käytös
12
618
Vastaukset
Lopun alkua se on.Älä anna sille mitään huomiota enään. Tuollainen pelle ei sua ansaitse
- lifemocker
jos nainen on lihonut kovin niin tuollainen nainen ei suhdetta ansaitse, jos luulee, että saa itsensä antaa heti lihoa kun suhteeseen joku mies on saatu nakitettua!
- miksi9
lifemocker kirjoitti:
jos nainen on lihonut kovin niin tuollainen nainen ei suhdetta ansaitse, jos luulee, että saa itsensä antaa heti lihoa kun suhteeseen joku mies on saatu nakitettua!
Olen pettynyt kommentteihisi. Mitä sulla on yhtäkkiä naisia vastaan? Oletko itse täydellinen? Oletko itse laiha.
- Ex lihava
lifemocker kirjoitti:
Hei lifemocker, olisikohan niin, että miehet ne naiset lihottaa. Suhteessa kun kaikki ei ole hyvin, niin nainen tuntella mennessään alkaa kenties syömään suruunsa. Suru tulee, jos on vääränlaisen ihmisen kanssa. Me naiset kun ajattelemme hieman enemmän kuin te miehet.:) Ei millään pahalla, mutta itsekkin lihoin miehen kanssa joka hyppäai vieraissa, haukkui ja henkisesti pahoinpiteli. Erottuamme olen aivan toinen ihminen. Nyt uudessa suhteessa, jossa toinen arvostaa, tukee, kannustaa ja on kaikella lailla läsnä. Laihtunut olen taas omiin mittoihini.
Siis, älä tuomitse toista, ennenkuin tutkit itseäsi ja omaa käytöstäsi:)
- bye bye beibi
Joo samaa mieltä, että alamäki alkanut. Ei kannata haaskata aikaa enempää
- ------
Jep. Pettää sua kaiken lisäksi.
- 357 mag
kyllä sentään vastata pitäis.Sen ymmärrän jos haluaa päästä tavasta eroon eikä itse lähettele oma alotteisesti mitään.Et sanonut kauan olette olleet yhdessä???Jos on itsenäistymis kausi menossa mutta tuo haukkuminen ei kyllä sovi siihenkään.Ihmistä jota rakastaa ei mollata,asian pystyy toisellakin tapaa sanomaan.Jokaisella on tietty oma tapa tuoda asioita julki eli hän vihjailee että älä liho.Asiaan,itellä kävi samalla tavalla jos laitoin illalla viestin,lyhyt ´´öitä´´takasin tai sitten alkoi ´´nukahtelemaan´´ sen verran aikasin että viesti jäi aamuun tai jäi kokonaan tulematta,alkuun näin ei käynyt vahingossakaan.Kulta ja rakas sanat jäivät pois salakavalasti vaikka itse niitä vielä viljelinkin koska olin se välittävä osapuoli.Liekö eksäälleen varannut kyseiset poisjääneet sanat ja viestit,yhdessä tuntuvat olevan vaikka väitti että yksin pitää päätä selvittää.Loppuun saakka intettiin vastaan vaikka tiesi että minä tiedän missä mennään,totuus on joskus vaikea myöntää.Oikein arvasit,lopun alun mahdollisuus on olemassa.
- lifemocker
no miten paljon sä olet sitten lihonut?
kyllä suhteessakin molemmilla on velvollisuus pitää itsestään huolta! ei pide odottaa, että sille toiselle kelpaa minkämuotoisena tahansa! - alkuperäinen200
Olen kylläkinlaihtunut siitä kun aloimme seurustella ja laihiksella kokoajan, kannustavaa todellakin ja en ole ylilihava sika, muutama liikakilo vain ja naamastani nätti kuitenkin, ainakin joidenkinmielestä:)
- ------
Mun mies piti mua viehättävänä ja seksikkäänä vaikka lihoin 50kg parissa vuodessa. Tosi rakkaus ei läskeihin lopu. Itellä rakkaus loppui ja lähdin.
- nainen.
Mies ei rakasta jos on ilkeä. Taitaa olla joku muu kiikarissa lopulta. :( Mies on huonoa seuraa kaikilla naisille, jos haukkuu yhtäkään naista. Lopun alkua, kannattaa muuttaa erilleen nopeasti. Ei arvosta naisia riittävästi luulen.
- laihduta2
Laihduta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959