Terppa,
Ostin Fordin Amerikasta ja se rahdataan pian South Carolinasta suomeen jonkin näköistä reittiä.
Onko kellään tietoa tai aiempia kokemuksia paljonko kontin matka kestää Suomeen?
Kontti amerikasta
4
550
Vastaukset
- yhnh
kinuskista puksuttaa tulemaan kuukauden ja siinä on laivakin vaihtunu hollannissa tai muualla euroopassa pienempään jotta mahtuu tänne suomeen,,, jenkeistä lienee tuleman hyvinkin kolmannesta nopeammin,,, suht sujuvasti siis
- Chyrsleeri
Aloittajalle. Itsekin miettinyt auton hankintaa ison meren takaa. Jos viitsit valotatko pikkasen kuluja. Rahti jää vissiin alle 2000 dollaria. onko tulli 10% Alvi 24% ja sitten tietty autovero. Tuota valohommaa olen kysellyt, siis ihan joka paikasta, katsastuskouluttajalta, katsastajilta, Trafilta vataus on, että saa kilpiin suomessa ilman valojen vaihtoa, mutta, mutta, kukaan ei kuitenkaan ota vastuuta, saako käytännössä kanssa.
- Valoista
Riippuu ihan siitä mitkä ja millä merkinnöillä ne valot alunperin on. Siksi voidaan vaan sanoa millaiset valot pitää olla. Ei sitä kelpaako sun ostaman hyrsleri yksilön valot vai ei.
- yankee rose
Joa autosi on vanhempi kuin 1998 käy usa dottivalot sellaisenaan, sivuvilkut, kirkkaat etupatkit ja taka sumari vaaditaan.
-98 ja uudenmmat, dot ajovalojen täytyy täyttää epäsymmetrisyysvaatimus valokeilan osalta, takana suuntavalo oltava keltainen, muuten samat kuin vanhemmissa.
Koskee henkilöautoja, kuorkeissa eri vuosimallirajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882