Nyt on viikko mennyt "terveellisten elämäntapojen" merkeissä. Minullahan oli tavoite juhannukseen 2005 mennessä laihtua 124->80kiloon eli 42 kiloa. Nyt oli tänäaamuna paino 122 kiloa. Makeanhimo on lähes kokonaan kadonnut, koska en ole nyt viikkoon syönyt mitään herkkuja.
Toistaiseksi olen vielä harvinaisen motivoitunut tähän uuteen elämäntapaan.
Alkutaival
9
879
Vastaukset
- aurinko
Kiva että sulla on tavotteita ja ne "näkyy" tai siis on tuottanut tulosta! Mä taas en laihdu millään, mä oon ikuisesti läski :(
- Bossanova
Ootko koskaan jutellu lääkärin tai vastaavan ravitsemustieteilijän kanssa laihduttamisesta. Useimmiten heidän kanssa keskustelu ja mahdollisesti heidän räätälöimät dieetit eivät ole ylitsepääsemättömiä noudattaa.
Laihduttaminen onnistuu pysyvästi. Tarvitsee vaan sen "kipinän", josta saa virtaa uuteen elämäntapaan. - aurinko
Bossanova kirjoitti:
Ootko koskaan jutellu lääkärin tai vastaavan ravitsemustieteilijän kanssa laihduttamisesta. Useimmiten heidän kanssa keskustelu ja mahdollisesti heidän räätälöimät dieetit eivät ole ylitsepääsemättömiä noudattaa.
Laihduttaminen onnistuu pysyvästi. Tarvitsee vaan sen "kipinän", josta saa virtaa uuteen elämäntapaan.En oo jutellu kenenkään kanssa :/
Mä oon kyllä ihan tosissani yrittäny, mutta mikään ei auta! - määä
Sähän olet se, joka on 165/57, eikö? ET TODELLAKAAN OLE LÄSKI, mutta sitähän et näytä valitettavasti uskovan...
- aurinko
määä kirjoitti:
Sähän olet se, joka on 165/57, eikö? ET TODELLAKAAN OLE LÄSKI, mutta sitähän et näytä valitettavasti uskovan...
Moi
Sori, mun tarkotus ei oo ollu valittaa vaikka kieltämättä sille se on kuulostanu varmaan :/ Mä en vaan enään jaksa, mä haluaisin painaa vähemmän! Ois helpompi olla! Mutta mä jatkan laihduttamista ilman että puhun siitä täällä, sillä tarkoitukseni ei oo saada ketään vihaiseksi! Onnea kuitenkin teille kaikille, jotka olette saaneet painoanne huimasti putoamaan :) - ...
aurinko kirjoitti:
En oo jutellu kenenkään kanssa :/
Mä oon kyllä ihan tosissani yrittäny, mutta mikään ei auta!koko ajan murehdit niitä sun olemattomia läskejäs...ärsyttävää!
- määää
aurinko kirjoitti:
Moi
Sori, mun tarkotus ei oo ollu valittaa vaikka kieltämättä sille se on kuulostanu varmaan :/ Mä en vaan enään jaksa, mä haluaisin painaa vähemmän! Ois helpompi olla! Mutta mä jatkan laihduttamista ilman että puhun siitä täällä, sillä tarkoitukseni ei oo saada ketään vihaiseksi! Onnea kuitenkin teille kaikille, jotka olette saaneet painoanne huimasti putoamaan :)tulee vaan niin oma nuoruus mieleen..Mäkin olin yläasteella oikeasti lihava, ja mua haukuttiin. Sitten joskus 17-vuotiaana painoin n. 12 kg vähemmän kuin yläasteella, ja tunsin itteni edelleen läskiksi. En syönyt juuri mitään, ja aamulla lähes pyörryin kylppärin lattialle kun verensokeri oli niin alhaalla. Nykyään painankin sitten jo todella paljon, mut se onkin toinen juttu..Laihduttaa kyllä yritän..
- Antero
Minä painoin kans viime kesänä saman 124 kg. Talvi meni lyhyitä laihdutusyrityksiä pitäen, sain painoa hieman poiskin.
Kolmisen kuukautta sitten - painaessani 115 kg - hermostuin toden teolla painooni ja päätin korjata asian. Nyt painan 91 kg ja tavoite päästä pysyvästi alle 75 kg:n.
Tsemppiä sulle! Jos jotain oikeasti haluaa, niin siinä myös onnistuu!- aurinko
Millainen "laihdutus -ohjelma" sinulla on ollut, kun olen noin huimasti saanut painoa putoamaan?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671