Vieläkö suomesta löytyy vannoutuneita Slade faneja!? Varsinkin se vanha Noddyn aikainen...
Mitä mieltä Sladesta!
5
417
Vastaukset
- Kamaanfiilnoize
Joskus ysäriluvulla tuli kuunneltua sladea. ja hyllyssä oli muutama älpeekin (well bring the. house., Amazing kamikaze..., ja Rogues gallery) , mutta tuli myytyä lätyt..
Perus brittirockkia, ei mitenkään erityisesti kolahtanu, paitsi muutamat klassikot on jääny mieleen.. (mm. cum on feel the noize, my oh my ...)- eikunjooeikunjoo
Eihän Sladea voi ilman Noddy Holderia ollakaan, ainakaan mun mielestä. 70/80-lukujen Slade oli aika kovaa kamaa, ei muuten ihme että Noddyakin kysyttiin AC/DC:n laulajaksi Krokuksen Marc Storacen lisäksi sillä niin hyvä ääni äijällä oli, täydellinen rock-ääni.
- Holder is best
eikunjooeikunjoo kirjoitti:
Eihän Sladea voi ilman Noddy Holderia ollakaan, ainakaan mun mielestä. 70/80-lukujen Slade oli aika kovaa kamaa, ei muuten ihme että Noddyakin kysyttiin AC/DC:n laulajaksi Krokuksen Marc Storacen lisäksi sillä niin hyvä ääni äijällä oli, täydellinen rock-ääni.
Jep kyllä Noddy on yks rockin äänistä! Ja teki tod.mahtavia albumeja!
- HMH
Holder is best kirjoitti:
Jep kyllä Noddy on yks rockin äänistä! Ja teki tod.mahtavia albumeja!
Aikoinaan se eka ulkomainen bändi, joka kolahti. Hiukan tuli myös kuunneltua kevyempiä aikalaisia The Sweetiä ja jopa Mudia, mutta sen jälkeen tuli Nazarethin, Uriah Heepin, Deep Purplen, Queenin ja Thin Lizzyn aika. Edelleen tuo vanhan liiton raskaampi kiinnostaa ja kesälle on liput niin nykyisen Sladen kuin Heepinkin keikoille. Käydään muijan kanssa fiilistelemässä vähän vanhoja aikoja. Mutta tokihan se oikea Slade loppui, kun Noddy lähti. Olisiko Sladen hepuilla kanttia tehdä sama kuin Thin Lizzyn nimellä lämmitelleen porukan nimenvaihto uuden levyn myötä. Siitäpä puheenollen tsekatkaa Black Star Ridersin Bound for Glory, jos lizzymainen meininki kiinnostaa.
- Holder is king
HMH kirjoitti:
Aikoinaan se eka ulkomainen bändi, joka kolahti. Hiukan tuli myös kuunneltua kevyempiä aikalaisia The Sweetiä ja jopa Mudia, mutta sen jälkeen tuli Nazarethin, Uriah Heepin, Deep Purplen, Queenin ja Thin Lizzyn aika. Edelleen tuo vanhan liiton raskaampi kiinnostaa ja kesälle on liput niin nykyisen Sladen kuin Heepinkin keikoille. Käydään muijan kanssa fiilistelemässä vähän vanhoja aikoja. Mutta tokihan se oikea Slade loppui, kun Noddy lähti. Olisiko Sladen hepuilla kanttia tehdä sama kuin Thin Lizzyn nimellä lämmitelleen porukan nimenvaihto uuden levyn myötä. Siitäpä puheenollen tsekatkaa Black Star Ridersin Bound for Glory, jos lizzymainen meininki kiinnostaa.
Jep. Tuli nähtyä Slade viime kesänä...ja tottahan se on, jos maailman kovin laulaja Holder on pois, niin se on aivan eri bändi, mut fiilisteltiin hittipotpurin tahdissa. Kyllähänse toiveissa on, että näkisi alkup Sladen, mut taitaa toiveeksi jäädä. Missä se Heep muuten esiintyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808