Miten mies kehtaa? Mitä tehdä?

vakinainenvara

Eli olen tuntenut miehen noin puolisen vuotta ja olemme seksisuhteessa tai se lähinnä meitä kuvaa varmaankin. Olemme nähneet alusta asti säännöllisesti kerran viikossa suunnilleen ja vietämme illan ja yön yhdessä. Mies on tähän asti ollut se, joka ehdottaa tapaamisia ja ottaa yhteyttä. Jossain vaiheessa mies kyseli paljon kuulumisia myös tapaamisten välissä yms.
Mutta nyt parin viimeisen viikon aikana miehen käytös on ollut erilaista: Hänestä ei ole kuulunut lainkaan ja viime tapaamisestamme on noin pari viikkoa nyt. Minä lähestyin häntä facebookissa itse(jota teen toisinaan, mutta harvoin) ja mies ei ensin edes vastannut viestiini kuin vasta muutaman päivän kuluttua. Vaihdoimme lyhyesti kuulumiset ja sen jälkeen mies kyseli perään, että koska tulisin hänen luokseen taas? Ja lisäsi perään, että minulla on varmasti paljon kerrottavaa, kun ei hetkeen olla nähty. En vastannut hänelle, että koska tulisin käymään vaan totesin vain, että paljon tapahtuu lyhyessäkin ajassa. Keskustelu oli lyhyt ja lähtiessä mies totesi, että palaillaan ja lisäsi vielä perään, että "Tuu joku päivä taas kylään ;)" Ja tähän totesin, että hänkin voisi välillä tulla minun luokseni vaihtelun vuoksi. Tähän sanoi, että mielellään tulee kyllä.

Tämä keskustelu käytiin tässä muutama päivä sitten ja se on ainoa, mitä hänestä olen nyt kuullut. Ihmettelen vain, kun facebookissakin viesteihin vastaaminen kestää niin kauan nyt.

Ja sitten tänään: Hän laittoi alkuillasta viestiä, että tulisinko hänen luokseen, jos tulee hakemaan minut kotoa? Vastasin kysymällä, että miksi tulisi hakemaan minua? Tähän totesi, että älä kysele vaan kerro, tuletko. Sanoin, että mies vaikuttaa omituiselta. Ja perään: "Mut en tule, ku on muuta menoa :)" Ja laitoin vielä, että "Tuu joku muu päivä tässä hakemaan, ni voisin tullakin?" Ja siihen mies vastasi: "Tää oli vaan tän päivän tarjous ;)" Ja seuraava viesti heti perään: "Noeei, katellaan. Oon nyt tässä sun lähistöllä liikenteessä." Ja totesin, että arvelinkin hänen luulevan saavansa monta kärpästä yhdellä iskulla. Ja totesin perään, että valitettavasti mulla on muutakin menoa, joten sen takii olis ihan hyvä idea sopia näitä vähän pidemmällä tähtäimellä. Mies laittoi teennäisesti anteeksipyynnön, että tuli näin lyhyellä varoitusajalla. Mutta kuulemma olin tullut hänen mieleensä.
Ilmoitin, että jos joskus tulisi vähän pidemmällä, niin olisi parempi. Ja perään: "Sun täytyy treenaa ;)"
Ei vastannut enää mitään.

Olen vain ihmeissäni, että miksi mies on alkanut käyttäytymään noin? Tiedän, että vastaus on tod. näk se, että olen hänelle varalla nyt. Mutta nyt tarvitsisin juurikin neuvoja, että miten tässä tulisi toimia? Olenko nyt tehnyt selväksi, että lyhyellä varoitusajalla minua ei saa tapaamisiin?

Ärsyttää, että miehellä on pokkaa ehdotella noin. Osittain ehkä omakin vikani, kun yhden kerran olen mennyt suostumaan tällaiseen samana iltana tulleeseen kutsuun.

Mutta kaipaisin vinkkejä, mitä tehdä?

8

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yäk yäk

      Kuinka joku myy itsensä niin halvalla että lähtee tuollaiseen seksisuhdepelleilyyn,jotakin rajaa tuohon hommaan nyt.
      Sen verran ihmiseltä pitää löytyä selkärankaa ja itsekunnioitusta ettei tuollaiseen lähde.

      • Kui?

        Se on sitä tasa-arvoa. Naiset käyttäytyy kuten miehet ennen ja ovat ylpeitä siitä.

        Aloittajalle sanoisin, että jos se mies ei ole sulle tärkeä, katkaise yhteys ja unohda. Aikuisten kesken pitää pystyä puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Jos miehellä ei ole munaa sanoa suoraan mikä tilanne on, menköön.

        Miehiä on riittävästi, ei kannata ripustautua sellaiseen jonka kanssa ei ole mukava olla.


    • sisic

      Jaha, se on mustasukkainen.

      Keskustele sen kanssa suoraan ja puhu omat ajatuksesi rehellisesti. Jos se ei samaan pysty, mitä sillä muutenkaan tekee. Niitä miehiä on paljon jotka ei kykene analysoimaan omia ja toisen motiiveja ja tavoitteita.

      Kummankaan kotona ei kannata keskustella. Jos se on luikero kuten tunnut epäilevän, sen on helpompi luikertaa pois kesken keskustelun jostain baarista tai kahvilasta.

    • vakinainenvara

      Kiitos vinkeistä ja kommenteistanne ! Ihan oikeassa olette, että pitäisi keskustella tai sitten siirtyä vain eteenpäin, koska kyllähän niitä miehiä tosiaan on maailma pullollaan. Ärsyttävää, että tiedän, kuinka oikeassa olette kaikki, mutta en saa aikaiseksi tehdä asialle mtn.

      Mutta äh, eihän tämä taas ollut tässä, vaikka niin luulin. Ei tosiaan nyt nähty kahteen viikkoon, vaikka mies kyseli useamman kerran luokseen. Ja viime yönä mieheltä tuli viestiä taas ja perään puhelua ja kyseli, että pääseekö viereen nukkumaan. Ja en kyennyt sanomaan ei, vaikka olisi pitänyt. Otin hänet luokseni ja seksi oli taas mahtavaa ja juteltiin kuulumiset läpi.
      Mies kertoi itse avoimesti, että on nähnyt nyt jotain lähistöllään asuvaa naista ja ovat harrastaneet seksiä. Ja valitti, että nainen on nyt jäänyt roikkumaan ja tulee omatoimisesti soittelemaan ovikelloakin yms. eikä mies kuulemma ole kovin kiinnostunut.
      Onneksi mies sentään sen verran on rehellinen, että kertoo suoraan tapailleensa jotakuta muuta, joka sinänsä ei minulle kuulu, kun ollaan tämmöisessä avoimessa seksisuhteessa vain. Mutta en vain ymmärrä, miksi hänen piti haukkua naista minulle tai antaa ymmärtää ettei kiinnosta? Mietin, että puhuuko samalla tavalla minusta joillekin muille? Olisi tehnyt mieli kysyä sitä häneltä.

      • melkeinnainen

        Ettei vain neidillä olisi kehkeytynyt tunteita kyseistä herraa kohtaan, kun näinkin turhanpäiväisiä juttuja täälä ruodit?

        Itse olin seksisuhteessa vain siksi, koska se on helpompaa kuin seurustelu; ei ole tilivelvollinen toiselle, ei mustasukkainen... Lisäksi vakipano pyörii mielessä lähinnä vain silloin kun tekee mieli, eikä hänen tekemisiä ja sanomisia tule tarkemmin spekuloitua ja pohdittua...(!)

        Tärkeää on molemminpuoleinen kunnioitus, mutta tietty tylyys pitää naisen säilyttää, ettei ala niitä tunteita tulemaan. Aloitusviestissä pelkäsit kaiketi sitä, että mies pitää sinua itsestäänselvyytenä; tulet heti kun käsketään jne. No, näin se yleensä seksisuhteissa menee, mutta muista myös, että yhtä lailla se mies pitäisi olla sinun ''käytettävissä''. Jos ei ole, kannattaa vaihtaa tyyppiä (minkä ei pitäisi tuottaa ongelmaa, koska tunteitahan sinulla ei miestä kohtaan pitäisi olla...!)

        Jos sinulle ei käy tapaaminen kun hän ehdottaa, sitten sanot ettei käy. Jos taas joskus käy lyhyelläkin vartoitusajalla, sitten käy. En ymmärä mikä se ongelma siinä on. Mutta seksisuhteessa minun mielestä suola on juuri se, että ei sovita etukäteen mitään ja tapaamiset sovitaan saman päivän aikana.

        Minulle vakipanot eivät koskaan ole puhuneet muista naisista. Jos puolestani minulla oli ollut muita miehiä samaan aikaan, en niistä puhunut. Olisi se jotenkin aika tylyä, vaikka kuitenkin suhteen laatu olisi selvillä, eikä tunteita ole.

        Noh, miksi mies haukkui tätä toista? Pirun vaikea sanoa kun en keskustelua ollut vierestä kuuntelemassa/ en ole ajatustenlukija. Heitän muutaman vaihtoehdon. 1) Hän halusi kertoa sinulle, kuinka häntä ärsyttää jos nainen alkaa roikkumaan. Halusi siis sinunkin tietävän sen, ettet vain alkaisi roikkumaan. 2) Hänellä on tunteita sinua kohtaan ja halusi katsoa miten reagoit (tuletko mustasukkaiseksi). 3) Hän haukkuu yhtä lailla sinua tälle toiselle naiselle. Mies tällä haukkumisella tavallaan imartelee sitä toista naista ja saa tämän tuntemaan itsensä paremmaksi. Imartelullahan mies taas pitää huolen että hän saa jatkossakin....

        Tiivistelmä: Älä analysoi miehen tekemisiä/sanomisia, se on turhaa. Jos sinulla niitä tunteita on, lopeta suhde.


      • The1andOnly?

        Tapaillaankohan me samaa miestä,kuulostaa tutulta:/
        Onko sun säätö tumma,yli nelikymppinen? Laita jotain infoo,minunkin elämä alkaa sotkeentua tän tyypin (ja oman tyhmyyteni) takia....


      • kummallista

        Jätä hyvä ihminen tollainen mies. Kyllä sinulle on paljon parempaa tarjolla,kun jatkat elämääsi ilman häntä. En voi kuin ihmetellä, miten suhde voi toimia jos siinä on mukana muita naisia---.miksi naiset alistuvat näin törkeään kohteluun. Pelkän seksin takia ei kannata menettää itsekunnoitustaan.Naisen on vaan pantava itse piste seurustelulle, näin heikosta miehestä ei siihen ole, mies käyttää sinua ja muita hyväuskoisia naisia hyväkseen silloin, kun itse tahtoo ja niinkauan kuin annat sen tapahtua...Herää jo ruususen unestasi ja katsele ympärillesi, kunnon miehiäkin on vielä tässä maassa...


    • kaikkea sitä näkee

      Sun ongelmat:
      1) olet prinsessa ja odotat, että kaikki putoaa syliin
      2) yrität manipuloida seksillä seksisuhteessa - lawl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe