Kauvan menee että saa siirtokilvet autoon? Olen ostamassa autoa ja ainut kuljetus mahdollisuus on kuskata auto siirtokilvillä kotio. Siirtokilvethän ovat jotain 20€ luokkaa? Saako niitä joka katsastus asemalta kun vaan menee pyytämään?
Siirtokilvet?
7
4970
Vastaukset
- p3lle
Saa samantien jos auton verot OK
Kilvet joku reilun kympin ja jos et vielä omista autoa niin siirtovakuutus vajaa parikymppiä päälle- keikueki
Jotainhan se on sen 17e 10 lisäpäivät, välissä voi olla päiviä. Ajoreitti ylös:
Utsjoki - Helsinki (ostopaikalta kotio)
Helsinki - Lohja (korjaamolle )
Lohja - Tampere (katsastukseen)
Toinen konsti on rekata auto heti, eli se on ajokelpoinen katsastukseen.
- Kysyjä
Eli ostan auton ja menen luovareiden kanssa konttorille ja sanon että tarrat tarvis. Joudun maksamaan jonkun 30€? Onko matkassa joku tietty raja kuinka paljon niillä saa ajaa?
- peekesss
En tiedä tarviiko siinä edes mitään luovareita. Auton tiedot tarvitsee joka tapauksessa. Ja ajaminen on tosiaan vaihtoehto jos rekisteröitkin auton sillä hetkellä. En tiedä miksi kysyt "eli mun pitää mennä luovareiden kanssa konttorille" kun sulle on vastattu 3 kertaa miten toimia.
- pell3
Ei, sun pitää vaan perustella miks se matka pitäisi ajaa. Itse ajoin viimeksi Raahesta Helsinkiin syyllä "siirto korjattavaksi omistajan tallille"
- vaihtoehto tääkin
halpaa lystiä. Mitähän jos pitäis trailerille
- Niinhän se
vaihtoehto tääkin kirjoitti:
halpaa lystiä. Mitähän jos pitäis trailerille
Riippuu saako trailerin ja riittävän vetoauton lainaan ilman lisäkustannuksia ja riittääkö kortti yhdistelmään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087