Kauvan menee että saa siirtokilvet autoon? Olen ostamassa autoa ja ainut kuljetus mahdollisuus on kuskata auto siirtokilvillä kotio. Siirtokilvethän ovat jotain 20€ luokkaa? Saako niitä joka katsastus asemalta kun vaan menee pyytämään?
Siirtokilvet?
7
5093
Vastaukset
- p3lle
Saa samantien jos auton verot OK
Kilvet joku reilun kympin ja jos et vielä omista autoa niin siirtovakuutus vajaa parikymppiä päälle- keikueki
Jotainhan se on sen 17e 10 lisäpäivät, välissä voi olla päiviä. Ajoreitti ylös:
Utsjoki - Helsinki (ostopaikalta kotio)
Helsinki - Lohja (korjaamolle )
Lohja - Tampere (katsastukseen)
Toinen konsti on rekata auto heti, eli se on ajokelpoinen katsastukseen.
- Kysyjä
Eli ostan auton ja menen luovareiden kanssa konttorille ja sanon että tarrat tarvis. Joudun maksamaan jonkun 30€? Onko matkassa joku tietty raja kuinka paljon niillä saa ajaa?
- peekesss
En tiedä tarviiko siinä edes mitään luovareita. Auton tiedot tarvitsee joka tapauksessa. Ja ajaminen on tosiaan vaihtoehto jos rekisteröitkin auton sillä hetkellä. En tiedä miksi kysyt "eli mun pitää mennä luovareiden kanssa konttorille" kun sulle on vastattu 3 kertaa miten toimia.
- pell3
Ei, sun pitää vaan perustella miks se matka pitäisi ajaa. Itse ajoin viimeksi Raahesta Helsinkiin syyllä "siirto korjattavaksi omistajan tallille"
- vaihtoehto tääkin
halpaa lystiä. Mitähän jos pitäis trailerille
- Niinhän se
vaihtoehto tääkin kirjoitti:
halpaa lystiä. Mitähän jos pitäis trailerille
Riippuu saako trailerin ja riittävän vetoauton lainaan ilman lisäkustannuksia ja riittääkö kortti yhdistelmään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972