Äärimmäisen kurvikas nainen

extra curvy not fat

Mitä mieltä olette miehet naisesta, joka on äärimmäisen kurvikas ja mahdollisesti korostaa tätä piirrettään tietyntyyppisellä pukeutumisella? Onko tällainen nainen ilo silmälle vai meneekö liika kurvikkuus jo yli?

http://i1093.photobucket.com/albums/i428/eKittyCouture/Blog Graphics/6252833243609f26156561c44bf97942_zpsa5306cdd.jpg

17

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      ei ole normaalia

      • kasva aikuiseksi

        Sä et oo normaaliuden mittari, etkö voisi pysyä niissä hoikkisketjuissa. mitä saat kurvittarien tai pulskien haukkumisesta? Luulisi että sua kiinnostais ne hoikat mut tuntuu kummasti isommat tytöt kiinnostavan päivästä toiseen niiden kuvia kun klikkailet.

        Kaapista ulos vaan, saat haluta pulskempaa ihan vapaasti.


      • lifemocker
        kasva aikuiseksi kirjoitti:

        Sä et oo normaaliuden mittari, etkö voisi pysyä niissä hoikkisketjuissa. mitä saat kurvittarien tai pulskien haukkumisesta? Luulisi että sua kiinnostais ne hoikat mut tuntuu kummasti isommat tytöt kiinnostavan päivästä toiseen niiden kuvia kun klikkailet.

        Kaapista ulos vaan, saat haluta pulskempaa ihan vapaasti.

        siis jos sun perse on yhtä levee kun sun hartiat ja vyötärö 40cm hoikempi niin ei todellakaan ole NORMAALIA


    • Iso Mies....

      Kaikki "liika" menee yleensä överiksi. Kuvan nainen on koomisen näköinen eikä lainkaan sensuelli.

    • Ilo on ainakin mun silmälle. Vaikkakin ekaks tulee mieleen että on photoshopattu kuva... mut joo vaikka oliski "feikattu" kuva niin kyllähän tuonkaltainen kelpais, jos pelkästään ulkonäköä katotaan.

    • hot and cold

      Onhan tuo aika hot. Kyllä mun mielestä miestä voi sanoa jo sairaaksi, jos ei tuollaisesta pidä.

    • Sairasta on

      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://elaintenhyvinvointikeskus.edublogs.org/files/2011/05/belgian-blue-1z4iba8.jpg&imgrefurl=http://elaintenhyvinvointikeskus.edublogs.org/2011/05/05/elainlaakariliitto-belgian-sininen-rodun-tuonti-ja-jalostaminen-suomessa-estettava/&h=300&w=400&sz=41&tbnid=jpN1Wfu_o3SiAM:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search?q=belgian blue&tbm=isch&tbo=u&zoom=1&q=belgian blue&usg=__jesit_6DR4dThdsEkMsteGdN98c=&docid=u5MxcKzbOyEcGM&hl=fi&sa=X&ei=Si5MUZewLoe7hAeL44GIDQ&sqi=2&ved=0CC4Q9QEwAA

    • 11+4

      No hei, kuvaa vähän muokattu, no lol !
      alkää uskoko ihan kaikkea näkemäänne :D

    • Aito mies

      Eikös kurvikkuus ole hyvästä miehen silmälle? Ainakin minun silmälle toi sopii oikein hyvin. Ehkä tässä tapauksessa pikkasen yli, mutta noin niinkuin ylipäätään kurvikkuus on hyvästä!

      Millaisissa mitoissa olet itse?

    • Aika ruma

      Tossa on kyllä muokattu joko vartaloa tai kuvaa aikaa paljon. Mauttomuuteen asti. Pilalle meni.

    • 13+5

      Aika herkku. Tuon kans ku pääsis vehtaamaan... Putkilohuivi toimii kuin korsetti, jollainen tolla tytöllä on, ei välttis feikki

    • 3x4

      Jos menee vsikka brasiliaan katselemaan niin näkyy paljon vastaavia, ja parempia, kroppia. Ex on brassi ja löytyy isot tissit, muhkean pyöreä mutta siltikin kiinteä perse ja kapea vyötärö.

    • 34tregf

      No minun silmääni ei miellytä. Joku raja "persevyydelläkin" ja tuo nuori nainen näyttää kaikkea muuta kuin luonnolliselta. Kivat "purjeet" ja vyötärö kohdillaan, mutta "peräsin" osasto on jollain tavalla eri paria purjeiden kanssa.

    • tomi 80

      hyi vittu.. ei kelpais.

    • nainen7

      Öööhh.... En haluais olla tommonen >33

    • 4g g 4gv

      Pakko olla feikkikuva. Ihan nätti naama ja kiva vyötärö, mut järkyttävä peppu! Ja vois tissitkin vähän pienemmät olla

    • g,ere,'rj,',x'k

      Aivan karmean näköinen, persekin kun jollain hevosella tai lehmällä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      99
      2235
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1856
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1453
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1113
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1029
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      51
      862
    Aihe