olema 2vuota surustelut ja suhteeme arki on kotona olemista ja naisen arkirutiini on tupakkala ravaaminen ja kahvi ja nukuminen varsinaisia keskusteluja meillä ei ole juurikaan koska kaikesta nainen vääntää riidan omala ymätämätömyydelään ja tuskastuu jos hänele antaa kritiikiä asioita ei voi puhua vaan asiat menevät aina syytelyyn tai vastamatomuuteen ja yleinsä usean päivän puhumattomuuteen kumpanini on puhelin yhteydessä olut entieen kumpaniinsa ja sanonut exsälensä ikävöivänsä tätä ja ONKO TÄMÄ MINUA KOHTAA OIKEIN ? meidän kumankaan vanhemat eivät hyväksy meidän suhdeta kumpanini vanhemat olivat heti minua vastaan ja minun vanhempani olivat kumpaniani vastaan vasta sitten kun keoin kumpanini käytöksestä minua kohtaan että hän heitellee minun lääkeitäni roskikseen ja heitelee minun tavaroitani ulos ja aina kun riitaa tulee meilä keskenään niin kumpanini sotkee heti isänsä meidän riitaan ja rupee isäänsä otamaan mukaan häntä puolustamaan kun itse ensin vääntämälä vääntää asiat rautalangasta ja mitään asioita ei puhuta lopuunasti vaan useinmiten on niin että kumpanini on heti lähdössä pois välitömästi ja minä olen sitä mieltä että asiat pitää selvitää eikä jätää asioita selvitämättä koska selvitämätömät asiat jäävät sitten takaraivoon muhimaan
PUHUMATOMUUS JA HEMOSTUNEISUUS
ESKO A.
2
116
Vastaukset
- Samalla mitalla
Heitä sen akan tavaroita pihalle, hajota kaikki sen omaisuus, kun se heittää sinun tavaroitasi pihalle. Revi sen alkkarit ja tuikkaa meikkipussi sisältöineen tuleen.
Luulisi yhdestä kerrasta oppivan. - tyhmä se on
Opettele ekana pilkkujen ja pisteiden käyttöö ja sen jälkeen voisit vaikka jättää *uorasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872