Olen huomannut, että palstalla liikkuu huhuja, että Lordi olisi päässyt panemaan. Huhut eivät pidä paikkaansa. Kädestä pitely ei ole panemista.
Lordi ei ole päässyt panemaan
10
130
Vastaukset
- jepa jeeeeee
Pääsi seksiä harrastamaan, muttei yhdyntään asti. Noin kertoi itse palstalla aiemmin. Tästä voinee päätellä, että kyseessä oli käsi- tai suuhoito. Olisihan kiva saada tästä asiasta tarkennusta itse herra Lordilta. Eihän sitä aina tarvitse ensiaskelta ottaa niin harppauksella, jotta ihan yhdyntää harrasteltaisiin. Ensin voi olla vähän pettinkiä. Toivotaan nyt kuitenkin, että mr. Lordi pääsee myös seuraavalle tasolla näissä asioissa.
- Debunking the fatso
Tuskinpa. Lordihan myöhemmin kertoi, että kyseessä oli ripaus provoa/fantasiaa. Korkeintaan suukottelemaan päässyt ja sekstailuhan on alunperin tarkoittanutkin vain intohimoista suutelua, joten siinä oli ne pullukkapojan "panot".
Debunking the fatso kirjoitti:
Tuskinpa. Lordihan myöhemmin kertoi, että kyseessä oli ripaus provoa/fantasiaa. Korkeintaan suukottelemaan päässyt ja sekstailuhan on alunperin tarkoittanutkin vain intohimoista suutelua, joten siinä oli ne pullukkapojan "panot".
Yritin vain lohduttaa sitä yhtä kirjoittaja, jonka maailma musteni aiempien juttujeni perusteella.
- 44644446
lord.boredom kirjoitti:
Yritin vain lohduttaa sitä yhtä kirjoittaja, jonka maailma musteni aiempien juttujeni perusteella.
Eli oikeesti sä oot kovakin panomies?
- 4344334343
lord.boredom kirjoitti:
En nyt halua kehuskella.
Arvasin, et oot oikeesti ihan Casanova. Oot vaan niin vaatimaton.
- check and mate
4344334343 kirjoitti:
Arvasin, et oot oikeesti ihan Casanova. Oot vaan niin vaatimaton.
Jos Lordi olisi casanova niin ei se täällä olisi leveillyt humalaisilta työkaverikurpiltaan saamilla poskipusuilla.
check and mate kirjoitti:
Jos Lordi olisi casanova niin ei se täällä olisi leveillyt humalaisilta työkaverikurpiltaan saamilla poskipusuilla.
Minua silti kutkuttaa ajatus, että naisen huulet ovat käyneet ihollani, kädet kehollani.
- sdsdfsdsdf
lord.boredom kirjoitti:
Minua silti kutkuttaa ajatus, että naisen huulet ovat käyneet ihollani, kädet kehollani.
Sitten vasta kun naisen alahuulet on käyneet sun keskikehollas sijaitsevan elimen ympärillä, sitten sä oot mies.
- Mies1985
Tuleva legenda. Lordin rakkauden pano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837