Tarviin nopeaa helppiä. Mulla olis 5d päästä kolonoskopia. Ohjeessa lukee, että vältä viikkoa ennen ruokia, joissa marjojen tai hedelmien siemeniä.
En sitte tänää muistanut yhtään tota siemen juttua, ja sitte siinä yhdessä ruoassa marinadissa saatooi olla jotain pellavansiemenen kokosia siemeniä tai sitte ne oli vaan mausteita. En siis ole varma söinkö vahingossa siemeniä. Ja sitte toisekseen ni söin pari puolukkaa ja sitte hokasin, että niissäkin varmaan on siemeniä. En siis tota tiennyt yhtään!! Netistä sitten luin, ja siellä oli että pitää välttää leipiä, lihaa, kuorellisia marjoja yms. minä olen ainakin syönyt leipää, koska mun ohjeessa ei kielletty. Olen sitten tänään koittanut soittaa tk:hon mutta sielä koko ajan jonoa.... Olis tänään vissiin viimenen päivä perua aika ettei tarvii maksaa sitte 30e.. Kun kolmea päivää ennen pitää perua vähintään. Eli onko nyt tuo mun tähystys juttu pilalla eli ei kandee edes mennä sinne??
Söin ehkä vahingossa pari siementä! Kolonoskopia! Help!
5
3648
Vastaukset
- niin tietysti
No kyllä kai ne nyt läpi menee siihen mennessä. Jos ei mene niin ota veikkonen kunnon tujaus risiiniöljyä.
- y2839mdkf
Ei siihen risiiniöljyä tarvita. Ennen toimenpidettä juodaan sellaiset litkut, että kaikki tulee ulos.
- nopanic.fi
Siemenet ja jyvät vaan meinaa kuulemma olla sellasia, että ne jää tyhjennyksestä huolimatta suolistoon... No mulla jäi tää siemenettömyys vaan 5 päivään, jännittää että voiko ne sittte tehdä sitä, jos siellä on jotain siemeniä. :ss
Hoitsu sanoi vaan, että jos et ole varma ja ihan vähän olet syönyt niin sitte mene vaan, että ehtivät poistua jos ei ole taipumusta ummetukseen. Silti itseä vähän jännittää, että onko ihan puhdas suoli.. Hitsi, en sitäkään tiennyt, että puolukassa on jotain siemeniä! Niitäkin ehdin pari syödä tänään.:S- tähystys
Itse kun kävin tähystyksessä niin en oikeastaan varonut mitään ruokia , leipää söin normaalisti . En tainnut edes tajuta että siemeniä pitää välttää ja vasta jälkeenpäin tajusin syöneeni esim. leipää jossa oli jotain auringonkukan siemeniä .
Joko kävit tähystyksessä ja miten meni .
Itselläni löytyi kaksi polyyppia jotka poistettiin .
- nopanic.fi.
En vielä käynyt. Huomenna aika..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203