Missä maassa Euroopassa tai sen ulkopuolella, on parhaat työllistymismahdollisuudet? Itsellä taskussa maisterinpaperit valtsikasta, puoliso kauppatieteiden maisteri. Kielitaito molemmilla sujuva englanti ja espanja. Onko kukaan uskaltanut lähteä pienten lasten kanssa maailmalle töihin? Lisäksi kiinnostaisi palkkataso, mitä koulutuksellamme voi olettaa sen olevan, verotus sekä koulumaksut. Parhaat työpaikkasivustot? Voisimme tosiaan lähteä. Minne kannattaa suunnata?
Perheen kanssa ulkomaille
4
176
Vastaukset
- 1566
Kaksi maisteria ei yhteistuumin saa selvaa asiasta vaan pitaa keskustelupalstalla kysella? Luulin ensin etta olette uimamaistereita.
- Londoni
Itse katsoisin lastenhoito ja koulukuluja ensin. Esim UK:ssa ne ovat hirveat... Parilla peruspalkalla ei valttamatta selvita kun noin tonni voi menna lastenhoitoon kevyesti...
- JKEY
Onko kellään ihan oikeasti käytännön kokemuksia ulkomaille muutosta? etenkin perheen kanssa? Hyviä/huonoja kokemuksia otetaan vastaan? Perustiedot pystyy kaikista paikoista netistä hakemaan, mutta miten olette sopeutuneet? Millaisia on koulut/hoitopaikat olleet? Onko paikallisilla palkoilla tullut toimeen, Onko paikalliset suhtautuneet miten?
- espanjan asukki
On kokemusta 2 pienen lapsen kanssa Irlannista ja Espanjasta.
En halua tänne julkiselle palstalle avautua, mutta jos laitat vaikka sähköpostiosoitteen tai jotain, niin voin ilmoitella itsestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374