Narsisti vai naistenmies?

tyhmä minä

Olen tapaillut aivan ihanaa miestä pari vuotta.. Tiesin jo soppaan ryhtyessäni että hänellä on naistenmiehen maine. No oikeastaan siihen perustinkin tämän jutun. Mies seurusteli/seurustelee tahoillaan. Tämä nainen ei siis asu miehen luona ja käy sillöin tällöin siellä.Kahdeksan kuukauden kissan hännänvedon jälkeen osui ja upposi. Kakkoseksi pääsin. Miehellä on ikää jo 50, ja minulla myös joten ei olla enää vaippaiässä.

Ollaan erottu ja sovittu nyt useita kertoja. Aina olen päättänyt että se kerta on viimeinen. Naisystävänsä kanssa riitelee tavan tästä ja aina siinä välissä olen hänelle melkein ykkönen(tuntosarveni on kyllä pystyssä).

Tammi-helmikuussa tämä ykkönen korjasi kamppeensa miehen luota. Monta kertaa niitä haettiin ja monta kertaa sovittiinkin.Helmikuun puolesta välistä me olimme miehen kanssa jokainen yö yhdessä. Talvilomakin vietettiin yhdessä.. Yhdessä oltiin melkein koko kuukausi. Olin kuitenkin epäileväinen tästä kaikesta koska nainen soitteli miehelle koko ajan perään.Eräänä päivänä tuli hakemaan viimeisiä kamojaan. Tuli ja mies lähti hänen mukaansa taas kerran vaikka mies oli vannonut ja vakuuttanut minulle, että tällä kertaa kaikki on totisinta totta ja olemme nyt pari.

Tiedän kyllä että on kiltti mies ja mies joka ei osaa sanoa ei, mutta mikä saa naisen palaamaan monta kertaa takaisin vaikka on kerran lähtenyt? Ykkösen ? Kakkosen? Sanotaan näin että niin monta kertaa ollaan kärähdetty että ihmettelen ykkösen toimintaa. No on kyllä miestä yli 10 vuotta vahempi. Minä en olisi katsellut ykkösenä miestä joka koko ajan palaa takaisin saman naisen syliin.
Tai olenhan aina ottanut hänet avosylin vastaan minäkin.

Sanokaa onko mies narsisti vai ainoastaan naistenmies joka osaa hommansa. Ihana hän todella on, mutta en tiedä ottaisinko hänet enää. Voi olla jos tulee vapaana miehenä niin silloin kyllä.

9

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti1

Älä ihmeessä jatka tuollaista suhdetta. Siinä rikkoutuu kaikin puolin kuvitelmissa jotta toinen todella rakastaa sinua. Miehellä selvästi tunteita ykköstä kohtaan ja tulee luoksesi nuolemaan haavoja. Olet laastari hänen haavoilleen ja taas kun he sopivat sinä jäät yksin.

Millainen mies yleensä muuten on? Valehteleeko, vaatiiko ihailua, pyörittääkö useitakin naisia mielensä mukaan. Siinä osa narsistisia piirteitä.

• tyhmä minä

Mies ei minulle valehtele. Ei ole koskaan valehdellut. On kertonut kaiken suoraan - liiankin suoraan. On ollut aina naistenmies tai naiset oikein takertuvat häneen. MIkäs siinä fiksu ja mukava mies totta tosiaan. Ja niin ihana.

Sanoi että haluaa jo lopettaa ja tämä on niin raskasta. Samoin sanonut että heillä ykkös naisen kanssa ei ole tulevaisuutta koska vain riitelevät. Naine on sanonut hänelle asioita jota ei koskaan tule unohtamaan. Mies on tosi kiltti ja ystävällinen. Reppana, joka ei halua kenellekkään pahaa,

NIin siinä sitä nyt ollaan taas. MUTTA jostain kumman syystä olen tullut siihen tulokseen että tuo nainen on narsisti sillä eihän kukaan normaali ns parisuhteessa oleva 66 vuotias nainen voi antaa anteeksi tuhottomasti monta kertaa. Olemme kärähtäneet varmaan kuusi kertaa. SIinä on ainakin neljä liikaa. En minäkään noin hullu ole sentään että noin monta kertaa anteeksi antaisin varsinkin kun mies tekis sen saman naisen kanssa. Ja kun eroavat niin miksi heti aletaan ruikuttaa takaisin? Mies piti puhelinta äänettömällä ja tältä naiselta oli puheluita useita kertoja päivässä. JOku siinä naisessa mättää pahasti jos miehessäkin. Uskon että tämä nainen vie miestä kun pässiä narussa.

Itse olen 10 v sitten eronnut ja yksinäni elellyt. MIksi kohtasinkaan hänet? - vei heti jalat altani. Tiedän mitä on tulla jätetyksi toisen naisen takia. Noin pitkämielinen en sentään ole. Nyt on pinnani kyllä jo melko katkeamaisillaan, Lähdin reilu viikko sitten miehen luota ja sen jälkeen ei olla yhteyksissä oltu.
        Jostain kumman syystä toivon ja odotan kuitenkin.....

• Lue oma txtsi
        tyhmä minä kirjoitti:

Mies ei minulle valehtele. Ei ole koskaan valehdellut. On kertonut kaiken suoraan - liiankin suoraan. On ollut aina naistenmies tai naiset oikein takertuvat häneen. MIkäs siinä fiksu ja mukava mies totta tosiaan. Ja niin ihana.

Sanoi että haluaa jo lopettaa ja tämä on niin raskasta. Samoin sanonut että heillä ykkös naisen kanssa ei ole tulevaisuutta koska vain riitelevät. Naine on sanonut hänelle asioita jota ei koskaan tule unohtamaan. Mies on tosi kiltti ja ystävällinen. Reppana, joka ei halua kenellekkään pahaa,

NIin siinä sitä nyt ollaan taas. MUTTA jostain kumman syystä olen tullut siihen tulokseen että tuo nainen on narsisti sillä eihän kukaan normaali ns parisuhteessa oleva 66 vuotias nainen voi antaa anteeksi tuhottomasti monta kertaa. Olemme kärähtäneet varmaan kuusi kertaa. SIinä on ainakin neljä liikaa. En minäkään noin hullu ole sentään että noin monta kertaa anteeksi antaisin varsinkin kun mies tekis sen saman naisen kanssa. Ja kun eroavat niin miksi heti aletaan ruikuttaa takaisin? Mies piti puhelinta äänettömällä ja tältä naiselta oli puheluita useita kertoja päivässä. JOku siinä naisessa mättää pahasti jos miehessäkin. Uskon että tämä nainen vie miestä kun pässiä narussa.

Itse olen 10 v sitten eronnut ja yksinäni elellyt. MIksi kohtasinkaan hänet? - vei heti jalat altani. Tiedän mitä on tulla jätetyksi toisen naisen takia. Noin pitkämielinen en sentään ole. Nyt on pinnani kyllä jo melko katkeamaisillaan, Lähdin reilu viikko sitten miehen luota ja sen jälkeen ei olla yhteyksissä oltu.
        Jostain kumman syystä toivon ja odotan kuitenkin.....

ajatuksella läpi. mietitkö ihan tosissasi jatkavasi? Itsekunnioituksesi, onko sitä??

• Annika 11

Taidat huiputtaa vain itseäsi. Jos mies palaa kerta kerran jälkeen vaimokkeen luo kyllä se niin on että sinä siinä kolmiossa vain häviät. Jos mies ei kerran palannut luoksesi sen pitäisi olla tarpeeksi selvä merkki tulevasta.

• tyhmä minä

Mies palasi luokseni viimeeksi tammikuussa yli kahden kuukauden eron jälkeen. Hän se soitteli ja otti yhteyttä. En minä. Ajattelin katsoa tämän kuitenkin loppuun. Nyt jo ihan piruuttanikin vaikka tunteeni tosin olivat pelissä vieläkin mukana. Näin kävi kuitenkin ja silloin jo olin päättänyt että tämä on viimeinen kerta. On minulla sen verran itsekunnioitusta jäljellä vaikka tuolla toisella naisella ei sitä olekkaan.

No toivoahan aina saa ja jollain tasolla uskon ihan oikeaan rakkauteenkin vielä.Siitä kun lähdin hänen luotaan on nyt kohta parisen viikkoa. En toivo enää että mies ilmestyy elämääni samanlaisena takaisin. Toivon että hän ilmaantuu nöyränä, lakki kädessä ja rukoilee perääni. Saahan sitä toivoa- saahan?
        Voihan ihmeitäkin tapahtua.

Sitä mitä itse teen en voi vielä tietää.

• kaikkeahyvää2

voi voi sinua tyhmä nainen säälittää. Minä olin naimisissa tuollaisen häntäheikin kanssa. Monta vuotta mentiin edestakasin, oli kakkosta ja oli kolmostakin ja ain ahän tul takaisin kunnes vain katosi ensimmäisen kakkosen kanssa.
      Haukkuu minua ja syyttä minua avioliiton särkymisestä vaikka annoin monta uutta mahdollisuutta. Hän vain ei pystynyt muuttumaan. Hän on tällähetkellä naimisissa tuon kakkosen kanssa. Nyk.ykkönen julistaa kuinka on parantanut miehen ja kuinka minä olen narsisti ja syy meidän eroon. Heidän vuoksi toivon että olisi oikeassa mutta tunnen miehen paremmin ja tiedän entuudestaan, että ei muutu. Eikä minun elämäni seuraaminen tee heistä onnellisimpia. Päinvastoin.

Ehkä kertomukseni antaa sinulle toivoa mutta itsesi kannalta ajateltuna olisi paras jos unohtaisit koko miehen. Tiedän.. sen on vaikeaa mutta päivä kerralaan. Kesällä sinulla jo uusi ihastus kunhan katsot ympärillesi ja otat vastaan sen mitä elämä tuo.

• tyhmä minä

Niin tiedä häntä "kaikkeahyvää2". On niin vaikea luovuttaa. Kymmenen vuotta olin yksin ja luulin kohdanneeni sielunkumppanini - oikean rakkauden. Miksi minulle kävi niin että sainkin vain häntäheikin ? Niin ihanan .....

• kaikkeahyvää2

Sanopa muuta, miksi meille käy niin?
      Ehkä olemme aikaisemmassa elämässä jääneet paitsi jostain jonka luulemma saavamme tuolta häntäheikiltä. Itse olin mennyt kovin nuorena naimisiin eikä elämä ollut ollut mitään valtavaa riemua. Tavallista arkista puurtamista lasten ja lasten sairauksien kanssa. Erosin 20 vuotta kestäneestä avioliitosta koska siitä puuttui se jokin. Elin yksin useamman vuoden.
      Sitten tapasin hänet. Se oli kipinää ensihetkestä alkaen. Hän sai kyllä piirittää minua vuoden päivät ennenkuin suostuin tutustuun kunnolla. Oli vaikea hillitä itseäni, mutta jokin minussa varotti. SItten kun olin tappanut oman suojeluvaistoni oli se menoa. Naimisiin piti mennä melko pian. Kaikki oli taivaallista.
      MIes oli ihana, juuri sellainen jota olin aina toivonut. Oman sairauteni seurauksena välit alkoi rakoilla ja mies lähti hakeen lohtua muualta. Väliin hän katui ja itki tekojaan.
      Jos en aikaisemmassa liitossani ollut kokenut syvää tunnetta ketään kohtaan niin tässä tapauksessa tunsin tunteiden koko kirjon passionista, syvään ensirakkauteen verrattavaan tunteeseen ja suureen, syvimpään vihaan.
      Avioliitto kesti seitsemän vuotta ja sen jälkeen taisteltiin vielä kolme vuotta. Tuo kolme vuotta on aika jota en olisi halunnut elää.
      Silloin murenin täysin minusta ei jääneet kuin tyhjät kuoret, ihminen sisällä kuoli.
      Olen rakentanut uutta sisintä itselleni jo useamman vuoden.
      Nykyinen minä on kyyninen, aina epäileväinen. "Minä pärjään ilman miestä", asenteella oleva nainen.

Sanoisin sinulle "tyhmä minä" että elä anna miehen tuhota sisintäsi. Usko itseesi, olet paremman arvoinen.

• Voimia ja viisautta

Lue asiallisia kirjoituksia narsismista..Esim. netissä healingeagle- sivuilla. Tunnistat kyllä jos siitä kyse. Muista myös itsekritiikki. Kaikissa meissä on narsistisia piirteita enemmän tai vähemmän. Onko vaivaksi/diagnoosiin asti,niin sen kyllä tietää jos uskaltaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe