Naiset kun on niin nirsoja eli niille pitäis määrätä sinkkuvero vaikka tonni vuodessa. Veroa ei tietenkään tarvii maksaa jos nainen hyväksyy tavis miehen kumppanikseen.
SInkkuvero naisille?
65
492
Vastaukset
- In practise?
Mistäs sen mukavan tavismiehen löytäis? Käyn vain töissä ja teen paljon töitä kotona.
Ja on niin karvaita kokemuksia tunteilla pellelevistä miehistä, etten enää katsele koko otuksia. Vapaa valinta ei ole toiminut. Voisiko joku tuoda katalogin josta voi valita, vai miten se "hyväksyminen" tehdään?
Kieltäydyn verosta. Sen voi maksaa naisen puolesta jokainen tunteilla pelleilevä (vain pillun perässä juokseva) tavis- ja extramies joka ei sanonut aikeitaan rehellisesti.- lifemocker
jos sä odotat, että miehet lähestyvät sinua niin et tietenkään koskaan löydä hyvää miestä.
hyvillä miehillä kun ei ole mitään tarvetta juosta tuolla jahtaamassa naisia ;) - In practise?
lifemocker kirjoitti:
jos sä odotat, että miehet lähestyvät sinua niin et tietenkään koskaan löydä hyvää miestä.
hyvillä miehillä kun ei ole mitään tarvetta juosta tuolla jahtaamassa naisia ;)Sä lähdet oletuksesta, että mä olen istunut kotona koko ikäni odottamassa onneani?
Ei, kyllä mä olen tehnyt aloitteita, seurustellut ja ollut avoliitossa ja eronnut. Kyllä se on kokemuksen mukaan nainen joka pokaa ja pitää vauhtia yllä. Keskustelee ja kutsuu keskusteluun. Mies on yleensä se passiivisempi osapuoli. Odottaa että nainen vie. Nyt olen siirtynyt toisille areenoille. Eli keskittynyt töihin. En kokenut että se mitä siitä sain, olisi ollut vaivan palkka. Ja mielestäni odotin ihan inhimillisiä ja kohtuullisia. Ehkä juuri se oli ongelma. Olisi pitänyt olla pirttihirmu, ne menesyy paremmin.
Mä en lähde siitä oletuksesta että kaiki muut maailman ihmiset ovat passiivisia kotona tumputtavia mistään mitään tietäviä. Sellainen kulttuuri elää pääasiassa tällä palstalla ja alle 20 vuotiailla.
No, anna tulla. Hauku mut uudelleen. Niinhän täällä tehdään. Ystävällinen esitys tulkitaan heikkoudeksi ja se piestään. - In practise?
In practise? kirjoitti:
Sä lähdet oletuksesta, että mä olen istunut kotona koko ikäni odottamassa onneani?
Ei, kyllä mä olen tehnyt aloitteita, seurustellut ja ollut avoliitossa ja eronnut. Kyllä se on kokemuksen mukaan nainen joka pokaa ja pitää vauhtia yllä. Keskustelee ja kutsuu keskusteluun. Mies on yleensä se passiivisempi osapuoli. Odottaa että nainen vie. Nyt olen siirtynyt toisille areenoille. Eli keskittynyt töihin. En kokenut että se mitä siitä sain, olisi ollut vaivan palkka. Ja mielestäni odotin ihan inhimillisiä ja kohtuullisia. Ehkä juuri se oli ongelma. Olisi pitänyt olla pirttihirmu, ne menesyy paremmin.
Mä en lähde siitä oletuksesta että kaiki muut maailman ihmiset ovat passiivisia kotona tumputtavia mistään mitään tietäviä. Sellainen kulttuuri elää pääasiassa tällä palstalla ja alle 20 vuotiailla.
No, anna tulla. Hauku mut uudelleen. Niinhän täällä tehdään. Ystävällinen esitys tulkitaan heikkoudeksi ja se piestään.Kerran aloitit, olen rehellinen ja sanoisin, että seurustelusta oli enemmän haittaa kuin hyötyä. Niistä jäi lähes traumoja.
Jos ei saa rakastavaa parisuhdetta (jos kerran sellaista toivoo) niin on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Mutta, katsos ihminen on livenä monimutkaisempi kuin mitä pariutumisen käyttöohjeet antavat ymmärtää. Ja täällähän on helppo huudella miten pitäisi toimia. Menee itse ja kokeilee miten se toimii täydellisesti.
Mä en osannu. Laitanko nyt sitten baariin mennessä kyltin, "Not availvable", ettein kenekään palstalaisen mieli pahoitu siitä etten vastaa odotuksia. En siis mene baariin (jos enää koskaan menen) pokailumielessä vaan viettämään aikaa muuten vaan, syömään jne. Toiset miehet suuttuu, kun joutuvat haravoimaan koko baarillisen, eikä "paska ämmät" vastaa kutsuun vaan ovat siellä "odottelemassa". Lupaan vastata kysyjälle kohteliaasti, "ei kiitos". - lifemocker
In practise? kirjoitti:
Sä lähdet oletuksesta, että mä olen istunut kotona koko ikäni odottamassa onneani?
No, anna tulla. Hauku mut uudelleen. Niinhän täällä tehdään. Ystävällinen esitys tulkitaan heikkoudeksi ja se piestään.missä vaiheessa olen sinut haukkunut sen ensimmäisen kerran?
- jankon betoni
lifemocker kirjoitti:
missä vaiheessa olen sinut haukkunut sen ensimmäisen kerran?
lifemocker, haista paska.
- lifemocker
jankon betoni kirjoitti:
lifemocker, haista paska.
turhaan tunnet alummuudentunnetta siitä, että olen sinua älykkäämpi. shit happens ;)
Kyllä länsimaisessa ja vapaassa valtiossa ihmisillä on oikeus elää myös sinkkuina, jos he niin haluavat. Eli aivan typeriä tollaiset sinkkuverojen maksamiset, varsinkin jos ne kohdistuvat vain toiseen sukupuoleen. Miksi ei samalla määrättäisi sinkkuveroa myös miehille?
Hakekoot vaan ne sinkkuverojen kannattajat puolisot vaikka ulkomailta tai muuttakoot johonkin Iranin kaltaiseen diktatuuriin, jos kerta kannattavat niin kaikkea naisiin kohdistuvaa alistamista.- Fmklwemklwfemklefwwe
"Kyllä länsimaisessa ja vapaassa valtiossa ihmisillä on oikeus elää myös sinkkuina, jos he niin haluavat."
Niin? Sinkkuvero ei ole sinkkuna olemisen este, kuten ei yrittäjäverokaan ole yrittämisen este tai polttoainevero autoilun este.
Verot ja etuisuudet ovat kuitenkin kohtuullisen hyvä yhteiskunnallinen ohjauskeino - joten jos syrjäytyminen on tapetilla niin silloin sinkkuilukulttuurin rokottaminen on ihan aiheellista.
Tähän voidaan vielä lisätä keinot välttää verot; esim. jos osallistuu vapaaehtoiseen vertaispalveluun tai jonkinlaiseen ohjattuun seuranhakuun ja siihen liittyviin koulutuksiin (KOHTUULLISUUSKOULUTUS ennenkaikkea!) - niin voi välttää sinkkuveron kokonaan, mitään velvollisuutta seurusteluun tai seksiin tai parisuhteenmuodostamiseen ei olisi - vaan velvollisuus kohdata ihmisiä ja ehkäpä auttaa ja opastaa heitä tai vähintään osallistua ohjattuun toimintaan. Jos tämä ei kiinnosta niin sitten maksaa veroja.
Mitään ei ole pakko. Ketään ei pakoteta mihinkään. Jopa veronsa voi jättää maksamatta jos valitsee mielummin luottotietomerkinnän ja ulosottoprosessin.
Vapaus ei katoa mihinkään. - Fewkfkefwmkwefef
Fmklwemklwfemklefwwe kirjoitti:
"Kyllä länsimaisessa ja vapaassa valtiossa ihmisillä on oikeus elää myös sinkkuina, jos he niin haluavat."
Niin? Sinkkuvero ei ole sinkkuna olemisen este, kuten ei yrittäjäverokaan ole yrittämisen este tai polttoainevero autoilun este.
Verot ja etuisuudet ovat kuitenkin kohtuullisen hyvä yhteiskunnallinen ohjauskeino - joten jos syrjäytyminen on tapetilla niin silloin sinkkuilukulttuurin rokottaminen on ihan aiheellista.
Tähän voidaan vielä lisätä keinot välttää verot; esim. jos osallistuu vapaaehtoiseen vertaispalveluun tai jonkinlaiseen ohjattuun seuranhakuun ja siihen liittyviin koulutuksiin (KOHTUULLISUUSKOULUTUS ennenkaikkea!) - niin voi välttää sinkkuveron kokonaan, mitään velvollisuutta seurusteluun tai seksiin tai parisuhteenmuodostamiseen ei olisi - vaan velvollisuus kohdata ihmisiä ja ehkäpä auttaa ja opastaa heitä tai vähintään osallistua ohjattuun toimintaan. Jos tämä ei kiinnosta niin sitten maksaa veroja.
Mitään ei ole pakko. Ketään ei pakoteta mihinkään. Jopa veronsa voi jättää maksamatta jos valitsee mielummin luottotietomerkinnän ja ulosottoprosessin.
Vapaus ei katoa mihinkään.Yhtesikunnallisesti keinot ovat :
Estää
Rajoittaa
Haitata
Neutraali
Edistää
Tukea
Taata
Eli sinkkuvero olisi mallia "Haitata" - haitata sinkkuutta, ei kuitenkaan rajoittaa tai estää sitä. Samalla vastavuoroisesti "Edistetään" parisuhteita, luomalla motiivi solmia parisuhteita ja pysyä niissä.
"Oikeus elää sinkkuna" ei pitäisi paikkaansa vasta kun kyseessä olisi "Estää" tason toimi.
Kysymyksiä?
- vai vuodessa???
Pikemminkin tonni kuukaudessa
- ...
Miehille se sinkkuvero pitää laittaa, jos he sellaisen haluaa.
Miehilläkin on vaatimuksia naisen suhteen, joten myös miehet syyllistyy nirsoiluun. Turha pelkkiä naisia on siittä syyttää.Niin varsinkin tällä palstalla kun on niin paljon näitä miehiä, jotka eivät kelpuuta kolmekymppisiä naisia, kun pitävät heitä muka liian vanhoina, vaikka todellisuudessa kolmekymppisenä sitä ollaan vielä hyvinkin nuoria.
- olethan?
DarkFear kirjoitti:
Niin varsinkin tällä palstalla kun on niin paljon näitä miehiä, jotka eivät kelpuuta kolmekymppisiä naisia, kun pitävät heitä muka liian vanhoina, vaikka todellisuudessa kolmekymppisenä sitä ollaan vielä hyvinkin nuoria.
Väärin, dark kyllä me kelpuutamme, jos olet vielä neitsyt.
- Tango & Cash
DarkFear kirjoitti:
Niin varsinkin tällä palstalla kun on niin paljon näitä miehiä, jotka eivät kelpuuta kolmekymppisiä naisia, kun pitävät heitä muka liian vanhoina, vaikka todellisuudessa kolmekymppisenä sitä ollaan vielä hyvinkin nuoria.
Kolmekymppisinä ollaan kyllä suht nuoria mutta naiset eivät ikävä kyllä näytä enää siltä. 40-vuotiaana he alkavat lisäksi näyttää miehiltä.
- ikisinkku37
Ei miehet haluu veroo. Ja naisilla on aina naamaraja kun valitsevat miehiä. Hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon jotka eivät ole komeita ja bodareita mut naiset ei niitä halua. Ei tarvitse siltin mitään läskikasaa ottaa ja sohvaperunaa mut naiset vois kiinnittää siihen persoonaan enemmän huomiota eikä kroppaan ja naamaan.
- tavis mies.
DarkFear kirjoitti:
Mulle kelpaa yli 30 v nainen koska olen itse yli. En ottain alle 25 v naista.
- .........
ikisinkku37 kirjoitti:
Ei miehet haluu veroo. Ja naisilla on aina naamaraja kun valitsevat miehiä. Hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon jotka eivät ole komeita ja bodareita mut naiset ei niitä halua. Ei tarvitse siltin mitään läskikasaa ottaa ja sohvaperunaa mut naiset vois kiinnittää siihen persoonaan enemmän huomiota eikä kroppaan ja naamaan.
Ihan yhtälailla miehet voisi katsoa enemmän persoonaa kuin ulkonäköä naisessa.
- ................
Ennemminkin lapsentekovero pariutuneille. Lisääntynyt sinkkuus on ihmiskunnan viimeinen toivo. Parasta esimerkkiä näyttää Japani: "According to the latest survey, 61 percent of single men aged 18 to 34 have no girlfriend."
Siellä myös seksuaalikulttuuri on tasaväkisempi kuin esim. meillä Suomessa, mikä on ilahduttavaa: "Also revealing in the survey, according to BBC, more than a quarter of unmarried, single men and women between the ages of 35 and 39 said they had never had sex."
http://digitaljournal.com/article/315234- 2+8
No niinpä. Eikö muka 7 miljardia ihmistä riitä, hä?
Frank Pappan sanoin: "Maailma näkee nälkää. Syödään lapset."
Sinkuille ja lapsettomille pitäisi päin vastoin antaa oikein kunnon palkkio siitä, että eivät lisäänny. - Pyhpyh
Otapa vastaava tilasto Kiinasta ja ihmettele.
Mitäs jos pysyttäisiin nyt täällä Suomessa ja aloittajan määrittelemässä aiheessa? Naisilla on täällä riittävästi valinnanvaraa. Onhan se ikävä, että jokainen mies ei saa piparia halutessaan. Silti se vaan on niin. Miehen osa on olla se jota juoksutetaan. Nainen voi halutessaan saada miehen vaikka ovenraosta vinkkaamalla. Noin karrikoidusti. ;-)
Yksilönvapaus on silti yksi länsimaisia perusarvoja. Verolla ei saada aikaan käytöksenmuutoksia. Ihmiset mieluummin maksavat ja kärsivät kuin alkavat jonkun kanssa kimppaan tuollaisen arpaveron vuoksi. 2+8 kirjoitti:
No niinpä. Eikö muka 7 miljardia ihmistä riitä, hä?
Frank Pappan sanoin: "Maailma näkee nälkää. Syödään lapset."
Sinkuille ja lapsettomille pitäisi päin vastoin antaa oikein kunnon palkkio siitä, että eivät lisäänny.Niin muutenkin väestönkasvu on maailmassa sitä luokkaa, ettei tänne todellakaan tarvita enää yhtään lisää ihmisiä. Tossa olisikin enemmän järkeä, että sinkuille ja lapsettomille annettaisiin jotain hyvitystä siitä, kun eivät ole lapsia hankkineet.
- Fklewwefmkiwefwef
No yhden sukupolven tuotoksena maapallon väkiluku voi pariutumisesta huolimatta alkaa vähehtä, jos jokainen pari tekee keskimäärin 1,5 lasta niin väkiluku lähtee laskuun varsin nopeasti.
Ongelma ei ole länsimaissa vaan niissä maissa jossa UNESCO:n ruokapaketin saa helpommin kuin kondomeja. - Kdfmkelwfmkfwemkwef
Pyhpyh kirjoitti:
Otapa vastaava tilasto Kiinasta ja ihmettele.
Mitäs jos pysyttäisiin nyt täällä Suomessa ja aloittajan määrittelemässä aiheessa? Naisilla on täällä riittävästi valinnanvaraa. Onhan se ikävä, että jokainen mies ei saa piparia halutessaan. Silti se vaan on niin. Miehen osa on olla se jota juoksutetaan. Nainen voi halutessaan saada miehen vaikka ovenraosta vinkkaamalla. Noin karrikoidusti. ;-)
Yksilönvapaus on silti yksi länsimaisia perusarvoja. Verolla ei saada aikaan käytöksenmuutoksia. Ihmiset mieluummin maksavat ja kärsivät kuin alkavat jonkun kanssa kimppaan tuollaisen arpaveron vuoksi.No eikö tämä ole hyvä asia, saataisiin valtion kirstuun rahaa joka voitaisiin käyttää syrjäytymisenvastaisen työhön.
Eli verotetaan ongelmaa (itsekeskeistä yksilöelämäntapaa) ja siirretään verot sinne missä kyseinen ilmiö luo ongelmia (yksin jäävät ja stauksestaan kärsivät).
Samalla tavallahan verotetaan yksilövapauden hedelmiä kuten alkoholia ja tupakkaa jotta siitä voidaan siirtää veroja hoitotyöhön ja muihin toimintoihin.
Noiden yksilönvapauksien toteuttaminen on se energia joka mahdollistaa asioita, ja verot ovat ne valjaat jolla tuo energia valjastetaan yhteiskunnan käyttöön. - .................
Fklewwefmkiwefwef kirjoitti:
No yhden sukupolven tuotoksena maapallon väkiluku voi pariutumisesta huolimatta alkaa vähehtä, jos jokainen pari tekee keskimäärin 1,5 lasta niin väkiluku lähtee laskuun varsin nopeasti.
Ongelma ei ole länsimaissa vaan niissä maissa jossa UNESCO:n ruokapaketin saa helpommin kuin kondomeja.Itse asiassa todellinen ongelma on länsimaissa, sillä se on kulutus, mikä pitäisi saada hallintaan. Se ei varmasti tule satoihin vuosiin onnistumaan, joten tällä erää ainoa keino olisi saada kehitysmaat lisääntymään vähemmän. Yksi amerikkalainen kuluttaa muistaakseni keskimäärin 250 afrikkalaisen verran, eli afrikkalaisia pitäisi olla 250 x 500 miljoonaa, jotta he kuluttaisivat yhtä paljon.
Ihmiset eivät edes edusta biomassaltaan eläinkunnan suurinta, joten kyllä täällä helposti pitäisi muutaman kymmenen miljardin selvitä kulutusta reippaasti vähentämällä ja vaihtamalla kasvissyöntiin. Esim. karjaa, muurahaisia, termiittejä ja krillejä on massaltaan enemmän kuin ihmisiä. Ne vaan eivät halua jatkuvasti lisää tavaraa itselleen. Karjan massakin on toki ihmisen aiheuttama ongelma.
- Olipas nokkelaa
Millä tavalla ajattelit verohallinnon määrittelevän sen tavismiehen? Ja minkä ikäisenä naisten pitäisi veroa maksaa?
Enpä usko, että tuollaisia ideoita saava mies hyötyisi järjestelystä millään tavalla. Naiset kyllä maksaisivat veronsa ihan ajallaan, jos sinun naamaasi näytettäisi kannustimena. - lottamari<3
Mielummin flirttivero varatuille. Flirttailla saa vain, jos on maksanut flirttiveron. Sinkut saa flirttailla mielin määrin verovapaasti.
- 4+4
Kah, ehta porvarihan se sieltä huutelee.
Tämä verohan osuisi sitten kunnolla matalapalkkaisille naisaloille. Nämä matalapalkkojen naiset jo nyt ovat useammin niitä, joilla ei ole kotona niin hyvät oltavat, olivat sitten kaksin tai yksin tai äitinä.
Loistavaa porvarit, ajakaa vaan köyhät muijat polvilleen! Porvarimies tykkää alistaa. - tavis mies.
Tavis mies on aina parempi mies kun joku ytm joka panee monia naisia. Sinkkuvero hyödyttää naisia siinä mielessä että laittaa naisen miettimään millaisen miehen valitsee. Jos nainen ottais taviksen mielummin kuin sen komean ytm sonnin joka pettää joka käänteessä. Tavis olisi kuitenkin luotettava kumppani joka ei varmana petä ja nainen säästyisi monilta sydän suruilta.
Tavis tietää että kun ja jos saa naisen rakastumaan niin pitää siitä kiinni kynsin hampain ja kohtelee naista hyvin, toista tilaisuutta ei tule.- taitaa vaan....
Olla tavismiehellä oma lehmä ojassa. Kyllä sitä normit sinkkumiehet löytävät aina naisseuraa ilman mitään naisille suunnattuja sinkkuveroja.
- truulia
Vanhapiikavero poistettiin aikaa sitten ja hyvä niin. Oikeus on olla sinkku ja nirso. On ne miehetkin nirsoja, muttei kukaan järkevä huutele sinkkuveroa miehille. Miksi pitäisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jota ei koe omanlaisekseen? Sanokaa nirsoiluksi. Tavismieskään ei tunnu kelpuuttavan tavisnaista. Tai edes hieman keskivertoa parempaa. Tai sitten ne ei vaan jostain syystä kohtaa. Jokin tässä kovasti tuntuu mättävän, kun tavisnaiset ei saa tavismiestä ja tavismies ei saa tavisnaista. Kaikki sellaista kuitenkin täällä toitottaa ja huutaa perään, mutta silti tuntuu, ettei oikeasti kukaan löydä koskaan ketään. Hulvatonta.
- tavis mies.
Mun puolesta sinkkuvero myös miehille. Olen kuitenkin tasa-arvon kannattaja suhteessa ja veroissa. En kuitenkaan uskois että se toimisi koska naiset on tosi nirsoja ja tavis miehiä on aika paljon ja tavikset ei yleensä kelpaa naisille. Naisilla olis siis valinnan paikka että ottaako ytm miehen joka varmasti pettää ja on väkivaltainen jossain vaiheessa vai ottaako tavis miehen joka on luotettava ja kohtelee hyvin ja on turvallinen.
- 2+8
...tai muuttaako johonkin toiseen maahan, jossa ei sellaista idioottia sinkkuveroa olisi. Saksassa ne ottivat jo jonkin tuollaisen käyttöön... Jos sinne muutan tulevaisuudessa, säilyttäisin kumminkin Suomen kansalaisuuden.
- Hullu maailma
Miksi sinkun pitää maksaa veroa valinnastaan?
Sinkut maksavat jo nyt elämästään enemmän kuin perheelliset.
Perheelliset saavat perhealennuksia.
Asumismenot jaetaan.
Joten auton ostoon ja harrastuksiin jää rahaa.
Niin, siis edellyttäen että molemmat osaavat elää kohtuullisesti.
Mutta kun pitää olla velkamaasturi ja 200 000 e asuntovelkaa.
Sinkkuhan ei saa edes lainaa niin helposti kuin parillinen.
Ottaen huomioon että kolmasosa suomalaisista on sinkkutalouksia.
Laitatko sinkkuveron myös leskeytyneille vanhuksille? - tavis kans.
Esim, virossa tavis mies saa heti naisen huomion ja pääsee tutustumaan naiseen. Suomessa se ei ole mahdollista joten sinkkuvero olis suotavaa että naiset tutustuis tavis miehiin vaikka jossain baareisssa. Olen myös matkutstellut saksassa, usassa, puerto ricossa, englanissa, portugalissa, jamaicalla, ja brasiliassa jossa on todella helppo jutella paikallisille naisille. Suomessa saa yleensä haista vit.tua ja mee vit.tuun sanontoja jos menee juttelee naisille. Sinkkuvero olis siis oikeutettu.
- no mut miks?
Olen hämmentynyt, jos sulle kerta on riittänyt naisia hyppimään syliin ympäri maailmaa niin mitä ihmettä sä enää Suomeen palasit v*ttuuntumaan? Selvästikään et ole ätmi jos vientiä on noin reippaasti ollut, olisit napannut jonkun niistä kiinnostuneista naisista itselles niin ei tarttis tippaakaan välittää kotimaisten naisten nirsoilusta. Ja Viroonhan pääsee takaisin halvalla ja nopeasti.
Mulle ei toistaiseksi kukaan nainen oo heittänyt tollasta kommenttia kun oon mennyt juttelemaan, mutta toisaalta mä lähestyn vasta sitten kun silmäpeliä on ollu senverran et voin olla varma että pakit on erittäin epätodennäköiset. - 2+14
Sinkkuvero tulisi kyllä myös miehille - ja suuremmasta aiheesta. Miehiähän ei pysyvä pariutuminen vapaaehtoisesti kiinnosta kuin harvoin, seksi kyllä kelpaa ja mahdollisimman monen naisen kanssa. Pelkkän seksin perään täälläkin huudellaan - lähes jokainen itkee panemattomuuttaan ja petikumppaniksi kelpaamattomuuttaan, EI sitä, että ei ole saanut perustettua perhettä tai löytänyt tosirakkautta.
Miehet siis torpedoivat tieten tahtoen avo- tai avioliittoon sekä perhettä haluavien naisten toiveet varmaan 95 % tapauksista. (Sitkeinkin nainen lannistuu ja päättää jättää pelin kokonaan sikseen, kun tarpeeksi monta kertaa huomaa olleensa yhdenyön viihdykkeenä tai sitten huomaa muuten miellyttävältä vaikuttaneen miehen orastavan kiinnostuksen lopahtavan kun seksiseuraa ei olekaan tarjolla.)
Sinkkumiehille pitäisi täten säätää erikoisvero, josta voitaisiin vaikka maksaa pariskuntien hedelmättömyyshoitoja tai palkata seurakunnille lisää avioliittoneuvojia. Näin poikamiehiksi tai peräkammariin jääneetkin voisivat vaikuttaa positiivisesti suomalaisten avio-onneen, vaikka eivät sitä itse tulisi kokemaan. - 722
2+14 kirjoitti:
Sinkkuvero tulisi kyllä myös miehille - ja suuremmasta aiheesta. Miehiähän ei pysyvä pariutuminen vapaaehtoisesti kiinnosta kuin harvoin, seksi kyllä kelpaa ja mahdollisimman monen naisen kanssa. Pelkkän seksin perään täälläkin huudellaan - lähes jokainen itkee panemattomuuttaan ja petikumppaniksi kelpaamattomuuttaan, EI sitä, että ei ole saanut perustettua perhettä tai löytänyt tosirakkautta.
Miehet siis torpedoivat tieten tahtoen avo- tai avioliittoon sekä perhettä haluavien naisten toiveet varmaan 95 % tapauksista. (Sitkeinkin nainen lannistuu ja päättää jättää pelin kokonaan sikseen, kun tarpeeksi monta kertaa huomaa olleensa yhdenyön viihdykkeenä tai sitten huomaa muuten miellyttävältä vaikuttaneen miehen orastavan kiinnostuksen lopahtavan kun seksiseuraa ei olekaan tarjolla.)
Sinkkumiehille pitäisi täten säätää erikoisvero, josta voitaisiin vaikka maksaa pariskuntien hedelmättömyyshoitoja tai palkata seurakunnille lisää avioliittoneuvojia. Näin poikamiehiksi tai peräkammariin jääneetkin voisivat vaikuttaa positiivisesti suomalaisten avio-onneen, vaikka eivät sitä itse tulisi kokemaan.Jep, vanhanpojanvero takaisin, "kunnonmiehet" sietävät maksaa!
- ikisinkku.
2+14 kirjoitti:
Sinkkumiehille pitäisi täten säätää erikoisvero, josta voitaisiin vaikka maksaa pariskuntien hedelmättömyyshoitoja tai palkata seurakunnille lisää avioliittoneuvojia. Näin poikamiehiksi tai peräkammariin jääneetkin voisivat vaikuttaa positiivisesti suomalaisten avio-onneen, vaikka eivät sitä itse tulisi kokemaan.Miehet panee koska naiset antaa helposti. Ei se oli miesten vika jos naiset jakaa jokaiselle panosonnille.
- tavistavis
ikisinkku. kirjoitti:
Miehet panee koska naiset antaa helposti. Ei se oli miesten vika jos naiset jakaa jokaiselle panosonnille.
Palstan yleisen totuuden mukaan naiset just nimenomaan ei anna helposti, koska naiset ei tee aloitteita ja niitä pitää vongata mukaan. Koettakaas jo ätmit päättää mitä mieltä olette. Se nimenomaan on miesten oma vika jos ei uskalleta mennä naisille juttelemaan kun oletetaan että ne haluaa kaikki vaan sen komean panosonnin. Kaikki naiset ei oo yhdestä muotista valettuja, makuja on monia ja monikaan ei tosiasiassa innostu mistään helkkarin hunkseista.
Ymmärrä tasosi ja lähesty sen mukaista naista, ei tietenkään joku missi huoli tavallista ätmiä. Sit jos ei tavisnainen kelpaa, ni sietääkin olla yksin. Miks nainen tyytyis vähempään kuin mitä sille "kuuluu" kun ei miehetkään oo valmiita tyytymään omaan tasoonsa, vaan havitellaan vaatimattomalla ätminaamalla niitä kaunottaria. - taavi tavis37
tavistavis kirjoitti:
Palstan yleisen totuuden mukaan naiset just nimenomaan ei anna helposti, koska naiset ei tee aloitteita ja niitä pitää vongata mukaan. Koettakaas jo ätmit päättää mitä mieltä olette. Se nimenomaan on miesten oma vika jos ei uskalleta mennä naisille juttelemaan kun oletetaan että ne haluaa kaikki vaan sen komean panosonnin. Kaikki naiset ei oo yhdestä muotista valettuja, makuja on monia ja monikaan ei tosiasiassa innostu mistään helkkarin hunkseista.
Ymmärrä tasosi ja lähesty sen mukaista naista, ei tietenkään joku missi huoli tavallista ätmiä. Sit jos ei tavisnainen kelpaa, ni sietääkin olla yksin. Miks nainen tyytyis vähempään kuin mitä sille "kuuluu" kun ei miehetkään oo valmiita tyytymään omaan tasoonsa, vaan havitellaan vaatimattomalla ätminaamalla niitä kaunottaria.Minä ainakin uskallan tehdä alotteita mut naiset on tosiaan nirsoja. Tavis ei kelpaa naisille, olen sen monesti kokenut.
- tavis n26
taavi tavis37 kirjoitti:
Minä ainakin uskallan tehdä alotteita mut naiset on tosiaan nirsoja. Tavis ei kelpaa naisille, olen sen monesti kokenut.
Tuntuu vaan ettei tavisnainen kelpaa tavismiehelle :( Totta kyllä että monet naiset kurottelee niitä itseään paremman näköisiä miehiä, mutta ihan samoin miehetkin yrittää mieluummin niitä kaunottaria... Ja tämän olen kans monesti kokenut. Ei tunnu että vois koskaan riittää sille tavismiehelle kun ei ole kaunis :( En ole rumakaan, mutta ei mun kasvot käännä kenenkään päätä, enimmät miehet kuitenkin haluaa ilmeisesti sen näyttävän näköisen naisen niin saumat on mitättömän näköisellä aika vähäiset...
tavis n26 kirjoitti:
Tuntuu vaan ettei tavisnainen kelpaa tavismiehelle :( Totta kyllä että monet naiset kurottelee niitä itseään paremman näköisiä miehiä, mutta ihan samoin miehetkin yrittää mieluummin niitä kaunottaria... Ja tämän olen kans monesti kokenut. Ei tunnu että vois koskaan riittää sille tavismiehelle kun ei ole kaunis :( En ole rumakaan, mutta ei mun kasvot käännä kenenkään päätä, enimmät miehet kuitenkin haluaa ilmeisesti sen näyttävän näköisen naisen niin saumat on mitättömän näköisellä aika vähäiset...
Kyllä tavis naine kelpaa ainakin minulle. Itse en taida kelvata. Samaa vois sanoo et naiset haluu komean miehen et itse en kelpaa edes tavis naiselle.
- ikisinkku.
aiset on nirsoja. niitä vois sakottaa jo sen takia
Minusta pitäisi verottaa ätminkäisiä, jotka eivät kelpuuta tasoistaan naista.
- Fwefmklwekmklwefwef
Olen samaa mieltä. Sinkkuveron pitäisi olla sukupuoliriippumaton.
Sinkkuihmiset pitäisi laittaa parisuhdekursseille ja kohtaamaan toisiaan, jonkinlaiseen vertais-ohjaavaan systeemiin, vain osallistumalla noihin välttäisi veron.
Siellä ATM:ille yritettäisiin opettaa kuinka kammataan naama ja harjataan hampaat ja akateemisille sinkkunaisille puolestaan yritetään saada allekirjoittamana lobotomian oikeuttava paperi. Siinä sitten jokainen voisi valita maksavatko mielummin verot vai näkevätkö vaivaa ja joutuvat katselemaan toistensa penseitä naamoja aika-ajoin jossain ohjatussa tilanteessa. - Entä minä?
Fwefmklwekmklwefwef kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Sinkkuveron pitäisi olla sukupuoliriippumaton.
Sinkkuihmiset pitäisi laittaa parisuhdekursseille ja kohtaamaan toisiaan, jonkinlaiseen vertais-ohjaavaan systeemiin, vain osallistumalla noihin välttäisi veron.
Siellä ATM:ille yritettäisiin opettaa kuinka kammataan naama ja harjataan hampaat ja akateemisille sinkkunaisille puolestaan yritetään saada allekirjoittamana lobotomian oikeuttava paperi. Siinä sitten jokainen voisi valita maksavatko mielummin verot vai näkevätkö vaivaa ja joutuvat katselemaan toistensa penseitä naamoja aika-ajoin jossain ohjatussa tilanteessa.Entäs ne, jotka eivät edes halua parisuhteeseen?
- Fwemklfmklemkfefwfef
Entä minä? kirjoitti:
Entäs ne, jotka eivät edes halua parisuhteeseen?
Maksat veron tai käyt kursseilla - jos kurssi ei kiinnosta niin räpää vaikka iPadia (kunhan teet sen hiljaa) - Pakko ei ole pariutua. Miksi sinun henkilökohtaisella mieltymykselläsi olisi mitään väliä? Kyse on massan hallitsemista eikä mistään yksilöiden huomioimisesta.
Voit myös halutessasi läpäistä kurssin nopeasti kolmen päivän intensiivi-ohjattu-deittailu-systeemillä jolloin "Kärsimäsi" haitta verovapauden saadaksesi on minimaalinen, mutta toisaalta kyseisessä toimintamuodossa joudut sitten oikeasti kohtaamaan ihmisiä ja altistumaan sille että joku heistä voi antaa sinulle negatiiviset kommentit passiivisuduesta jonka takia joduut uusintaan.
Tai voit valita pitkäkestoisen kurssin ja ryhmät jotka kokoontuvat aika-ajoin ja verosi määräytyvät sen mukaan kuinka monta näistä kursseista olet tahkonnut, pari tuntia per laaki kaksi kertaa kuukaudessa.
Tai voit maksaa verot kertalaakista etkä ole vuoteen velvollinen yhtään mihinkään.
Ah - Vapaus valita. - Entä minä?
Fwemklfmklemkfefwfef kirjoitti:
Maksat veron tai käyt kursseilla - jos kurssi ei kiinnosta niin räpää vaikka iPadia (kunhan teet sen hiljaa) - Pakko ei ole pariutua. Miksi sinun henkilökohtaisella mieltymykselläsi olisi mitään väliä? Kyse on massan hallitsemista eikä mistään yksilöiden huomioimisesta.
Voit myös halutessasi läpäistä kurssin nopeasti kolmen päivän intensiivi-ohjattu-deittailu-systeemillä jolloin "Kärsimäsi" haitta verovapauden saadaksesi on minimaalinen, mutta toisaalta kyseisessä toimintamuodossa joudut sitten oikeasti kohtaamaan ihmisiä ja altistumaan sille että joku heistä voi antaa sinulle negatiiviset kommentit passiivisuduesta jonka takia joduut uusintaan.
Tai voit valita pitkäkestoisen kurssin ja ryhmät jotka kokoontuvat aika-ajoin ja verosi määräytyvät sen mukaan kuinka monta näistä kursseista olet tahkonnut, pari tuntia per laaki kaksi kertaa kuukaudessa.
Tai voit maksaa verot kertalaakista etkä ole vuoteen velvollinen yhtään mihinkään.
Ah - Vapaus valita.Oletko fantasiointisi hurmiossa ajatellut sitä, millaisia kustannuksia tuollaisesta aivopesusta, pakottamisesta ja mielivallasta yhteiskunnalle koituisi? Tuossa valossa muutama tuhat syrjäytynyttä on vain pienen pieni ongelma, jos ongelma ollenkaan.
- Fmewjkwefkwefwe
Entä minä? kirjoitti:
Oletko fantasiointisi hurmiossa ajatellut sitä, millaisia kustannuksia tuollaisesta aivopesusta, pakottamisesta ja mielivallasta yhteiskunnalle koituisi? Tuossa valossa muutama tuhat syrjäytynyttä on vain pienen pieni ongelma, jos ongelma ollenkaan.
"Oletko fantasiointisi hurmiossa ajatellut sitä, millaisia kustannuksia tuollaisesta aivopesusta, pakottamisesta ja mielivallasta yhteiskunnalle koituisi?"
Miksi hyväksymme nykyiset pakottamisen ja aivopesun muodot mukisematta?
Koska vahinko "on jo tapahtunut?" Eihän tällöin tarvita kuin lisää vahinkoja ja tuota pikaa totumme niihin - olemmeko kritisoineet (tai kritiikki tuottanut hedelmää) nykyisen systeemin purkamisessa?
Fantasia on täsmälleen yhtä realistinen kuin ajatus siitä että yhteiskuntamme köyhimmät ihmiset maksaisivat enemmän veroja kuin enemmän tienaavat. Ja kuitenkin tuokin on todellisuutta. Kuten on sekä alkoholi/tupakkaverot kuin myös sekin että kuitenkin em. haitat kustannetaan niillä jotka eivät kyseisiä tuotteita käytä.
Tai entäs työttömien kohteleminen? Se että tehtäisiin sinkkuvero-systeemi ja "pakkoparisuhdekoulutusta" ei ole poikkeava siitä miten työttömiä kohdellaan yhteiskunnassamme nytkin.
"Fantasiani" on jo totta vastaavissa asioissa. Miksi siis ei sinkkuvero? Argumentaatio sen puolesta on täsmälleen yhtä vahvaa ja vakavaa kuin antamissani muissa yhteiskunnallisissa jo kauan siten toteutetuissa ohjausliikkeissä - joita ei ole korjattu niiden ilmeisistä vioista huolimatta. - Tyydyttävää?
Fmewjkwefkwefwe kirjoitti:
"Oletko fantasiointisi hurmiossa ajatellut sitä, millaisia kustannuksia tuollaisesta aivopesusta, pakottamisesta ja mielivallasta yhteiskunnalle koituisi?"
Miksi hyväksymme nykyiset pakottamisen ja aivopesun muodot mukisematta?
Koska vahinko "on jo tapahtunut?" Eihän tällöin tarvita kuin lisää vahinkoja ja tuota pikaa totumme niihin - olemmeko kritisoineet (tai kritiikki tuottanut hedelmää) nykyisen systeemin purkamisessa?
Fantasia on täsmälleen yhtä realistinen kuin ajatus siitä että yhteiskuntamme köyhimmät ihmiset maksaisivat enemmän veroja kuin enemmän tienaavat. Ja kuitenkin tuokin on todellisuutta. Kuten on sekä alkoholi/tupakkaverot kuin myös sekin että kuitenkin em. haitat kustannetaan niillä jotka eivät kyseisiä tuotteita käytä.
Tai entäs työttömien kohteleminen? Se että tehtäisiin sinkkuvero-systeemi ja "pakkoparisuhdekoulutusta" ei ole poikkeava siitä miten työttömiä kohdellaan yhteiskunnassamme nytkin.
"Fantasiani" on jo totta vastaavissa asioissa. Miksi siis ei sinkkuvero? Argumentaatio sen puolesta on täsmälleen yhtä vahvaa ja vakavaa kuin antamissani muissa yhteiskunnallisissa jo kauan siten toteutetuissa ohjausliikkeissä - joita ei ole korjattu niiden ilmeisistä vioista huolimatta.Miltä suuruudenhulluus tuntuu?
- Fewkjfwejefweef
Tyydyttävää? kirjoitti:
Miltä suuruudenhulluus tuntuu?
Kokoomukselta tietenkin :)
- hhkjhg
Tällä palstalla viljellään harhaluuloa, että atm-miehet ovat yksin koska ovat nirsoja. Vaikka nuo miehet turhautuneisuudessaan saattavat heittää jotain vain kaunis nainen kelpaa-juttua niin todellisuudessa jos heistä kuka tahansa nainen kiinnostuisi niin muuttuisi ääni kellossa mutta kun heistä ei yksikään nainen ole kiinnostunut niin he voivat heittää jotain nirsoläppää. Itse asiassa se on jonkinlainen defenssi jolla peitellään omaa kelpaamattomuutta.
- ...
Tällä palstalla elää harhaluulo, että jokainen nainen löytää haluamansa miehen sormia napsauttamalla. Mutta niin ei todellakaan ole.
- komea ATM
... kirjoitti:
Tällä palstalla elää harhaluulo, että jokainen nainen löytää haluamansa miehen sormia napsauttamalla. Mutta niin ei todellakaan ole.
Oletko sitten kokeillut? Sormien napsauttaminen komean miehen kohdalla on oikeastaan aloite, joten tuskinpa olet.
- FKLmewklfemklwefwef
Näin hollannissa:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010061011839622_ul.shtml- 5+15
Hollantilaiset ovat fiksuja. Vastaava palvelu olisi kyllä paikallaan miehillekin vaikka ei välttämättä varakasta puolisoa yhtä helposti löytyisikään.
- Fewnefkfwefwef
5+15 kirjoitti:
Hollantilaiset ovat fiksuja. Vastaava palvelu olisi kyllä paikallaan miehillekin vaikka ei välttämättä varakasta puolisoa yhtä helposti löytyisikään.
*itku vinku lattialle rähmälleen heittäytyminen ja raajojen sätkiminen*
MUTTA KUKA SEN KUSTANTAAAAA!
- vastalause1
Vastustan ehdotusta. Syy on miehissä, heitä ei ole treffipalstalla aktiivisena. Eikä yli 30v nainen tunnu kelpaavan. Siispä se vero miehille jotka eivät käytä treffiprofiilia. :O
- luulot pois
Extravero miehille, joille ei omanikäinen nainen kelpaa ja jotka haikailevat jatkuvasti yli kymmentä vuotta nuorempien perään(tuloksetta, eli kovat rapsut turhasta haaveksimisesta ja elämän haaskaamisesta).
- tavis mies.
Vastalauseenne on hylätty. Miehet kävis treffi palstalla jos naiset vastaisivat miehille. Tavikselle ei kukaan vastaa ja suurin osa on taviksia kuitenkin. Yi 30 kelpaa aivan hyvin mulle.
- lapseton34567
Kyllä mä sen mielummin tonnin maksan, kuin maksaisin sen kymmenentuhatta euroa vuodessa lapsien ja puolison menoihin.
- mdn1
Tiedän, että tämä on ns kieli poskessa-ketju mutta pelottavaa miten ilmeisen tosissaan jotkut tähän ketjuun kirjoittaneista ovatkaan veroehdotuksinensa.
- rivo-ritva
Mutta yllättävää ketjussa on se, että vain kaksi kirjoittajaa on ennen minua tiennyt, että kyseisenlainen "sinkkuvero" on ollut Suomessa käytössä.
Veroa kutsuttiin kansan suulla vanhanpojanveroksi/vanhanpiianveroksi.
Käytännössä yksineläjää verotettiin paria prosenttia kovemmin kuin perheellistä.
Perheellisillä oli verotuksessa muitakin etuja, mm.lapsivähennys.
Lapsivähennys poistettiin 90-luvun alkupuolella..En muista, poistuiko vanhanpojanvero myös silloin, vai vähän aiemmin.
- __oo__
Kuules tavis mies, jospa koittaisit tehdä tuolle itsetunnollesi aluksi jotain ja sitten katsot peiliin olisiko kropallekin aika tehdä jotain.
Pientä fyysistä treeniä kropalle, jolloin sekin viestittää jo naisille tämän miehen tekevän muutakin, kuin makoilemassa sohvalla nenäänsä kaivellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954