Eli tänään se sitten tapahtuu eli naisen iskeminen. Ja tarkoituksena hoitaa niin sanotusti homma loppuun asti. Olen nyt hommannut siistit trendikkäät vaatteet eli vähän kuluneet farkut, tyylikkäät tumman ruskeat nahkaiset kävelykengät ja erittäin hyvän (lue tiukasti istuvan) näköisen coolin trendikkään kauluspaidan. Hiukset on viritetty siistin lyhyeksi ja Tommy Hillfigerin ihana tuoksu hyväilee kroppaani.
Olen harjoitellut erilaisia aloituslauseita joilla avaan pelin illalla! Olen harjoitellut muutaman oman koreografin jonka tarvittaessa voin pistää peliin kuumalla yökerhon marmorilattialla. Olen harjoitellut peilin edessä hymyilyä, silmäpeliä ja oikeanlaista liikehdintää.
Suoraan sanottuna hiukan jännittää minkälaisen mimmin saan iskettyä. Toivottavasti se on joku tosi ihana mimatsu, jonka kanssa vois olla vielä vaikka huomisesta eteenpäinkin. Eli treenit ja valmistelut on mennyt erinomaisesti, voisiko joku mennä vielä pieleen?
T. vajaa 7 tuntia enää kun isken jonkun naisen Hkin. yöstä! Kerron sitten huomenillalla miten meni tämä pitkään treenattu projekti.
Tänään illalla isken hyvän luxus naisen!
8
1950
Vastaukset
- tintti
..kuin onnea metsästykseen! :)
- Cathryn
Olet juuri se jota etsin ja mä olen se jota sä etsit.170cm hoikkaa vartta, luonnonvaaleaa pitkää tukkaa ja tyylikästä pukeutumista seksikkään naisellisesti.kiinostaako? ps. kuppi koko B
- pelimies
haluun isotissisen
- Pelimies!
Toi edellinen oli joku basic tyhmän tyypin provo! Mutta ollaan menossa kaverin kanssa eka teatteriin ja sitten nopeesti siihen La touriin ja sitten takas teatteriin näin vaikeeks menee..kun on ihme suunnitelma viritykiä... No mutta hauskaa iltaa sulle joka tapauksessa!
- cathryn
Pelimies! kirjoitti:
Toi edellinen oli joku basic tyhmän tyypin provo! Mutta ollaan menossa kaverin kanssa eka teatteriin ja sitten nopeesti siihen La touriin ja sitten takas teatteriin näin vaikeeks menee..kun on ihme suunnitelma viritykiä... No mutta hauskaa iltaa sulle joka tapauksessa!
Mikä teatteri esitys alkaa noin myöhään ja jatkuu vielä myöhepään? Joku sex juttu vai?
- auttaja...
cathryn kirjoitti:
Mikä teatteri esitys alkaa noin myöhään ja jatkuu vielä myöhepään? Joku sex juttu vai?
kaveri tarkoittanee Ravintola Teatteria tottakai!
- cathryn
auttaja... kirjoitti:
kaveri tarkoittanee Ravintola Teatteria tottakai!
en tietäis, vittu mikä idiootti oot.Yhtälailla ku joku tosissaan heittäis näitä juttuja.
- fuckemall
cathryn kirjoitti:
en tietäis, vittu mikä idiootti oot.Yhtälailla ku joku tosissaan heittäis näitä juttuja.
silti veikkaan että toi runkkari oli tosissaan ja yrittää nyt höyrytä stadin illassa...no helve... soikoon se hänelle soikoon! Ei ne kaikki mulkut leiki ketä täällä pyörii. Good Hunt vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807