S24 Treffit

Mr X

Suomi24 Treffit...
Niin mitähän mieltä olette tuosta deitti palvelusta?

Itsellä sellaista kokemusta, että olen ollut siellä sekä kuvallisella, että kuvattomalla profiililla.

Kuvallisella olin noin 5kk, sain yhden aloitteellisen kommentin naiselta ja sekin oli
joku maahanmuuttaja. ( vain muutama vierailija käynyt vilkasemassa profiilia)

kuvattomalla olen ollut satunnaisesti jokusia kuukausia, ei yhtään vierailijaa.

viestejähän olen lähetellyt monta kymmentä kiinnostaville profiileille, mutta eipä taida tulla yllätyksenä, että niitä ei edes lueta, tai jos luetaan, niin ei vastata.

ja olen siis 21v, mielestäni ihan ok näköinen, hoikahko, tummanruskea tukka...
profiili teksti on ollut aina asiallinen, sekä viestit joita olen laitellut.

ja mitä nyt olen lueskellut, niin jotkut naiset saavat jo päivässä kymmeniä viestejä?
oookoo.. ja naisillahan ei ole yliotetta näillä markkiloilla? :D
tartte kun käydä välillä lukemassa muutama viesti ja heittää loput roskikseen?


Noniin.. Omia kokemuksianne?

47

4015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopkop

      hah, ei tule kymmeniä viestejä päivässä. Mutta kuvattomia en käy katsomassa, eivät kiinnosta, ja kuvalliset skippaan jos mies ei miellytä silmää. Näin se menee.

      • Mr X

        entä monelle oot laittanu viestiä? vai selaatko niitä kuvia niistä, jotka ovat viestin laittaneet?


      • fbbfdbr

        Toisinaan katselen kaltaisteni vaatimattomien näköisten miesten profiileja ja tekee mieli facepalmata kun niillä on joku hymiö tai yhden virkkeen kuvaus tyyliin "täällä olisi nyt tällainen hyvä ja hieno mies ottakaa yhteyttä!". Ihanko tosissaan sillä ulkonäöllään kuvittelevat saavansa kiinnostusta yksinään, itse sentään yritin panostaa tekstiin edes jonkun verran kun ei kerta mikään prädi pitti ole.


    • ...........

      ikäisesi kakskymppiset etsivät kai 50 äijistä seuraa, onhan lompsa joillakin hieman enämpi pullollaan.

    • ppååpåppåpåpååp

      Tavallisen näköinen suomalainen nainen saa halutessaan itseään komeamman miehen. On tutkittu, että hyvännäköisiä nuoria miehiä on suhteessa hyvännäköisiin nuoriin naisiin Suomessa paljon enemmän. En tiedä, miten tuo menee 35 kerhossa.

      • t-toimisto

        Voin kertoa että täsmälleen päinvastoin. Tai on poikkeus: SEKSIIN vanhakin nainen saa ikäistään komeamman miehen. Mutta suhdetta ei saa kirveelläkään jos mies yhtään pyörittelee päässään sellaista mahdollisuutta että saisi itseään huomattavasti paremman näköisen naisen. Samalla viivalla oleva ei tule kyseeseen.


      • Anonyymi
        t-toimisto kirjoitti:

        Voin kertoa että täsmälleen päinvastoin. Tai on poikkeus: SEKSIIN vanhakin nainen saa ikäistään komeamman miehen. Mutta suhdetta ei saa kirveelläkään jos mies yhtään pyörittelee päässään sellaista mahdollisuutta että saisi itseään huomattavasti paremman näköisen naisen. Samalla viivalla oleva ei tule kyseeseen.

        Just niin


    • halentia

      Itse laitoin ns normaalin profiilin vme marraskuussa, ilman kuvaa. Teksi oli sitä perinteistä Oikeaa elämääni, eli olen eronnut jne ja haen xxx..
      Kun kävijöitä ei ollut, kokeilin uudella , rohkeammalla nimimerkillä, pelkällä kasvokuvalla ja otin sen palvelun ; jo alkoi kiinostusta tulemaan ja treffejä pukkaamaan. Mutta, kaikki ne ketkä tapasin oli ,jtenkin alkoholisoituneita, "yllättäen" työttömiä jne.. Miehet toki kirjoitti mukavia ja jopa treffit oli ok, mutta kun puh nrota vaihdettiin iltaisin tuli niitä känniviestejä ja puheluita.. Aika noloa.
      Laitoin vielä yhden profiilin, johon ei kasvoja, vain rintani.. PAM, viestitulva ja koska en voinut vastailla kuin viidelle, blokattiin (????) käsittämättömän paljon ja herjattiin kun "en välitä" ..??!!
      Noh, mielenkiintoisinta on, että tämä viimeisen profiilin kautta tapasin mielenkiintoisemmat miehet, tasan 4kpl.. Joista yksi on ylitse muiden.
      Olen siis 40, mutta uskon että päätee jonkin verran nuoriinkin. Mulle nuorimmat viestin lähettäjät tässä vikassa profiilissa oli 19v.. Puumaa kaipaavat. Ja tiedoksi,keski-ikä oli 28v tässä vikassa..
      Onnea kaikille täällä taallaaville, yrittänyttä ei laiteta, mutta suosittelen sitä kuvaa, edes osaa kasvoista tms.. :)

      • 43434

        Valehtelet. Viesteihin vastaamisessa ei ole ollut koskaan mitään viiden profiilin rajaa S24 treffeissä.


      • varmaa tietoa
        43434 kirjoitti:

        Valehtelet. Viesteihin vastaamisessa ei ole ollut koskaan mitään viiden profiilin rajaa S24 treffeissä.

        Väärin, on ollut 5 viestin raja jossain vaiheessa ihan perusjäsenellä.Treffipluspaketilla tuo raja poistuu.En tiedä onko enään tuota rajoitusta mutta, on ainakin ollut.


      • 43434
        varmaa tietoa kirjoitti:

        Väärin, on ollut 5 viestin raja jossain vaiheessa ihan perusjäsenellä.Treffipluspaketilla tuo raja poistuu.En tiedä onko enään tuota rajoitusta mutta, on ainakin ollut.

        Vaan kun ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Peruskäyttäjä voi vastata niin monelta käyttäjältä saamaansa viestiin kuin vain ehtii päivän aikana. Tuo viiden viestin raja on koskenut ja koskee vain sitä monelleko profiilille voi itse laittaa ekan viestin jos ei ole plussajäsen S24 treffeissä.

        Vastaamisessa ei ole ollut mitään rajoituksia. Tuon takia onkin huvittavaa lukea täältä kun jotkut naiset perustelevat (ts. valehtelevat) vastaamattomuttaan toiselta profiililta saamaansa avausviestiin sillä kun eivät voineet vastata kun pamahti se viiden viestin raja vastaan.


    • jussi 50 v

      Minä olen kai jotenkin poikkeava 50 mies. Kokeilin pari päivää nyt ystävänpäivätarjouksen yhteydessä. Kuvaton profiilini pluspalvelussa keräsi kahdessa päivässä nelisenkymmentä kävijää ja viisi naista lähetti viestiä. He kaikki olivat kohderyhmääni ja asiallisen tuntuisia muutenkin.

      Itse en lähettänyt viestejä kuin näille viidelle enkä vieraillut kenenkään profiilissa kuin vastavierailuna.

      Ainoa poikkeus oli liisao84, jonka sävähdyttävää protestia ei voinut olla huomaamatta.

      Ymmärrän nyt naisten käyttäytymistä S24 treffeillä. Viestiä tulee eikä kaikille viitsi edes olla kohtelias. Piilotin profiilini, jotta kasvoni eivät kulu. Jatkan pinnan alla yhden kanssa kerrallaan periaatteella minä otan yhteyttä.

      Nettideittailussa on pelkällä CV:llä vaikea saada huomiota oikeassa kohderyhmässä, sillä baareissa, jossa naiset näkevät minut, suosioni on parempi. Kaikkein parasta seuraa löydän tuttujeni joukosta.

    • hjsdfijd

      Laitoin kuvattoman profiilin yhden lauseen mittaisella profiilitekstillä, ja täytin lähinnä ne perustiedot ja lisäksi ehkä jonkun musiikkimaun siihen profiiliin... Ei mennyt tuntiakaan et tuli eka viesti. Aina en enää viitsi vastata ei-kiinnostaville, koska kerran kävi niin, että meni se 5 viestin raja täyteen kun vastailin kohteliaasti että kiitos, mutta ei kiitos.... Itse ole oma-aloitteisesti ottanyt yhteyttä yhteenkään mieheen, ihan vaan siitä syystä, ettei ole tarvinnut (vielä).

      • Mr X

        itse laitoin kuvallisen ja kuvattoman profiilin. ei mennyt vuottakaan, kun tuli ensimäinen viesti. (varsin hyvännäköiseltä naiselta vieläpä. not.)

        onpas tasa-arvoiset markkinat. oi oi


      • Unta näit

        Ei se raja koske kuin aloitusten tekoa, joten ei ole voinut tulla täyteen jos et ole tehnyt aloituksia.


      • 43434
        Unta näit kirjoitti:

        Ei se raja koske kuin aloitusten tekoa, joten ei ole voinut tulla täyteen jos et ole tehnyt aloituksia.

        Joo on aika huvittavia nämä "arvon neidit" täällä jotka sanoo että lopettivat vastailun miesten aloitteisiin kun tuli se viiden profiilin raja vastaan, varsinkin kun viesteihin vastaamisessa ei sellaista rajaa ole koskaan ollut.


    • akakaka

      Nykyinen suomi24 palvelu on huono.
      Ylläpito teki virheen kun kuoppasi vanhan toimivan sivuston. Heidän olisi pitänyt vain parannella hieman vanhaa ja homma olisi toiminut hyvin.

      Nyt koko homma on ihan pehvasta.

      • swordfin89

        Millainen se vanha oli?


      • treffeille.fi

        Jos suomi24 treffit ei miellytä, ja jotain ilmaista ja kotimaista vaihtoehtoa haluaa, niin kokeilkaa treffeille.fi. Se on siis täysin ilmainen, nyt ja aina. Ei mitään suomi24 tyyppistä vippiplussaa, vaan kaikki samanarvoisia.


      • tietämässä
        treffeille.fi kirjoitti:

        Jos suomi24 treffit ei miellytä, ja jotain ilmaista ja kotimaista vaihtoehtoa haluaa, niin kokeilkaa treffeille.fi. Se on siis täysin ilmainen, nyt ja aina. Ei mitään suomi24 tyyppistä vippiplussaa, vaan kaikki samanarvoisia.

        tuohan vasta vasta turha paikka on, peräkammarin tiiperoille sopii kyllä, ei varmasti tulosta tule ja kukaan normaali ei taatusti tule vastaan, jos muuallakaan


      • dfbdfbdfb
        treffeille.fi kirjoitti:

        Jos suomi24 treffit ei miellytä, ja jotain ilmaista ja kotimaista vaihtoehtoa haluaa, niin kokeilkaa treffeille.fi. Se on siis täysin ilmainen, nyt ja aina. Ei mitään suomi24 tyyppistä vippiplussaa, vaan kaikki samanarvoisia.

        Joo onpa tosi hyvä sivusto kun en keksinyt miten sinne voi edes rekisteröityä. Jonkun salaseuran kautta? Eipä muutenkaan hakutuloksien määrä alueellani päätä järisyttänyt.


      • fdgbdfgd
        swordfin89 kirjoitti:

        Millainen se vanha oli?

        No uskoisin ettei ainakaan viestien määrää oltu rajoitettu mitenkään ja täten vastauksia saattoi saada jopa enemmän. Hieno tuo niiden mainosslogani miten plussalla tärppää 3x paremmin... just just. Miksei saman tien rajoiteta viestien määrä yhteen niin plussalla tärppää 10x paremmin!


    • 24t4t4t224

      Ei yhtään vierailijaa muka profiilissa. Nyt kyllä puhut potaskaa.

      • Mr X

        jokanen uskokoot minkä haluaa. ei ole syytä valehdella.
        0 kävijää kuvattomassa profiilissa.
        vain muutamia kuvallisella.
        naisilla taitaa se kävijä määrä olla yleensä nelinumeroinen.

        Naisen ei tarvitse selailla, ainoastaan odottaa.
        (ellei ole ruma ku mikä tai maahanmuutaja (no offence.))
        mutta minun puolestani saavat odottaa aivan rauhassa.


    • Onko siellä elämää..

      ..tätä nykyä? Luovuin itse sen käyttämisestä tuon loistavan uudistuksen myötä. Tuntui rajoittuneen käyttö niin paljon, että ei yksinkertaisesti enää viitsinyt.

      Ennen vanhaan multa kyllä sai vastauksia ja viestejä mutta minä ja moni muu nainen luovutti koko saitin suhteen.

    • mies mies 87

      Siitä pivästä lähtien kun lisäsin uuden profiilitekstin jossa kerroin että olen mm. hiljainen ja ennemminkin introvertti ja viihdyn mielellään kotona niin alkoi tipahdella naisilta silloin tällöin viestejä. Siis huomattavasti useammin kuin perus massaprofiilin aikoihin. Okei toki naisvalikoima on oleellisesti suppeampi koska valtaosa naisista haluaa jotakin vitsin vääntäjää yms sosiaalisten tilanteiden kuningasta. Mutta ongelma onkin siinä että ne hiljaiset ja rauhalliset naiset ovat käytännössä samassa tilanteessa noissa palveluissa kuin hiljaiset ja rauhalliset miehet. Eli mistään ei saa mitään irti. Kun sen oman profiilitekstin tekee selvästi erottuvaksi niin voikin käydä niin että niitä viestejä alkaa tulemaan. Sanotaanko vaikka näin että laatu voittaa määrän tässä tapauksessa. Toki naisten osuus minun aloitusviesteihin vastaamisessa laski, mutta ne jotka vastasivat saivat todellisen kuvan minusta. En näe mitään järkeä että profiilitekstissä valehdellaan ummet ja lammet ja sitten jos päästään joskus treffeille niin paljastuukin että tuohan on kaikkea muuta kuin moottoriturpa. Siis jos tälläistä moottoriturpaa etsii. Eli kohdenna, kohdenna ja kohdenna. Laatu voittaa määrän pitkällä aikavälillä ja parisuhteessa on käsittääkseni kyse lähtökohtaisesti loppuelämän aikavälistä.

      • perusmasa

        Joo. Mies saa olla hiljainen ja introvertti jos on komea, tumma, pitkä, urheilullisen atleettinen tai lihaksikas, muilla ei sitten olekkaan jakoa tuossa kategoriassa.


    • fbfgbhf

      Ei kai niitä vastauksia naisilta hitossa tietenkään tule jos ilmaiskäyttäjillä on joku järetön 5 viestin rajoitus. Ottaen huomioon että saavat äijiltä viestejä miljoonan päivässä niin totta kai ne 5 viestiä sitten kulutetaan niihin kaikkein mielenkiintoisimpiin. Ellei tätä paskarajaa olisi niin suurempi määrä miehiä voisi saada enemmänkin vastauksia. Kiitos ahne s24 paskasta systeemistänne.

      • tajuunxmä

        Eikö tuo 5:n rajoitus ole ymmärtääkseni vain aloitetuissa keskusteluissa eikä viestien määrässä? Näin ainakin ohjetekstistä käsitin, käytännössä en päivän aikana ole saanut ylitettyä kumpaakaan niin paha sanoa...


      • tajuunxmä kirjoitti:

        Eikö tuo 5:n rajoitus ole ymmärtääkseni vain aloitetuissa keskusteluissa eikä viestien määrässä? Näin ainakin ohjetekstistä käsitin, käytännössä en päivän aikana ole saanut ylitettyä kumpaakaan niin paha sanoa...

        Näinhän se on. Joskus kuitenkin tuntuu siltä, että osa naisista luulee tuon rajoituksen koskevan myös viesteihin vastaamista.


    • deittalijatar

      Ihan ok palvelu mielestäni.
      Myös omalla tavallaan hauska. Juuri äsken sain hyvät naurut, kun joku ulkomaanelävä oli taas laittanut jonkun semiherutusviestin :D

      Olen saanut pääasiassa asiallisia viestejä ja niitäkin vain muutaman. Kuvani eivät ole herutuskuvia ja teksti on asiallinen ja jopa ehkä hieman haastava. Sopii minulle, koska en halua sataa viestiä tukkimaan postilaatikkoa, vaan viestin sellaiselta henkilöltä, joka tuntee, että meillä voisi olla jotain yhteistä. Ja aika hyvin on toiminut. Itseasiassa saatan ehkä sulkea koko profiilin pian, jos kaikki menee hyvin erään herran kanssa :)

      Profiili on katsottu yli 500 kertaa ja viestejä on tullut alle 10 mieheltä. Profiilin tein alle kuukausi sitten. Että näin täällä.

      N31

    • lähes40vn

      Haluaisin mieluummin pari laadukasta kontaktia kuin sen massan, mitä nyt saan. Profiilissa alle 2 kk aikana tuhansia vierailuja ja satoja viestejä. Tänäänkin tullut 5 aloitetta, joihin ei voinut muuta sanoa kuin ei kiitos. Moni ei selvästi lue tekstiä, vaan lähettää viestejä massana. Tulee viestejä miehiltä, joiden perusluonne on ihan erilainen kuin omani (olen ekstrovertti isolla E:llä ja saan viestejä kotona viihtyviltä ujoilta miehiltä). Osa karsiutuu sen takia, että en saa profiilista mitään otetta, millainen ihminen on.

      Sama koskee sitä, kun itse käyn läpi profiileita. Eilen tein haun, jonka tuloksena oli >500 miestä. Oli pakko rajata lisää, koska sellaista massaa ei vain jaksa lukea. Kuvattomat pois ja jäljelle jäi n. 300. Niitä sitten skrollasin ja tiputin ne, joiden kuvassa joku tökki (esim. pullistelu- ja moottoripyörä/autokuvat suoraan pois). Luin ehkä 50 profiilia, mutta oli vaikeaa erottaa ihmisiä toisistaan. Karsin kaikki pois, joissa puhuttiin seksistä/koskettelusta ja jotka mainitsivat olivat "elämä on jo nähty" tyyppiä. Lopputuloksena laitoin viestin vain yhdelle. Aika raakaa touhua, mutta tarkoituksenani on löytää se ainoa oikea, ei jotain sinnepäin.

      • deittailijatar

        Olenkohan sitten ruma tai jotain? :D Ja kuitenkaan yksikään yhteyttä ottaneista miekkosista ei todellakaan mikään suohirviö ole ollut..

        Ihan hassua, kun täällä valitetaan tuosta viestitulvasta ja itse en ole kyllä moista todellakaan kokenut. Noista n. kymmenestäkin vain kolme oli oikeasti mielenkiintoisia, joista tosiaan tämä yksi todella ihanalta vaikuttava. Sitten tietenkin, kun tätä palstaa on lukenut, niin mielessä on käynyt, että juuri tämä jannu on se pleijereiden pleijeri, jolla on vaimo ja lapset ja viisi muutakin naista kierroksessa!

        N31


      • lähes40vn
        deittailijatar kirjoitti:

        Olenkohan sitten ruma tai jotain? :D Ja kuitenkaan yksikään yhteyttä ottaneista miekkosista ei todellakaan mikään suohirviö ole ollut..

        Ihan hassua, kun täällä valitetaan tuosta viestitulvasta ja itse en ole kyllä moista todellakaan kokenut. Noista n. kymmenestäkin vain kolme oli oikeasti mielenkiintoisia, joista tosiaan tämä yksi todella ihanalta vaikuttava. Sitten tietenkin, kun tätä palstaa on lukenut, niin mielessä on käynyt, että juuri tämä jannu on se pleijereiden pleijeri, jolla on vaimo ja lapset ja viisi muutakin naista kierroksessa!

        N31

        En osaa sanoa oletko ruma :) Mulla ei ole mitään tissikuvia, vaan päinvastoin peittävät vaatteet. Tekstin ja kuvat luetutin parilla kaverilla ja sanoivat, että profiilia kuvaa minua hyvin. Saan ulkonäöstäni irl paljon kehuja niin miehiltä kuin naisiltakin enkä ole mikään laittautuja, joten luulen meneväni kategoriaan luonnonkaunis ainakin osan miehistä mielestä ja se kuultanee viesteissä.

        Älä pelkää, että mies olisi peluri, jos siihen ei ole mitään syytä. Oletteko siis tapailleet nyt? Itse käynyt muutamilla treffeillä, mutta en vielä ole löytänyt ketään, jonka kanssa toimisi muuten kuin kaveritasolla. Olisi mahtavaa löytää joku, johon voisi todella ihastua :)


      • deittailijatar
        lähes40vn kirjoitti:

        En osaa sanoa oletko ruma :) Mulla ei ole mitään tissikuvia, vaan päinvastoin peittävät vaatteet. Tekstin ja kuvat luetutin parilla kaverilla ja sanoivat, että profiilia kuvaa minua hyvin. Saan ulkonäöstäni irl paljon kehuja niin miehiltä kuin naisiltakin enkä ole mikään laittautuja, joten luulen meneväni kategoriaan luonnonkaunis ainakin osan miehistä mielestä ja se kuultanee viesteissä.

        Älä pelkää, että mies olisi peluri, jos siihen ei ole mitään syytä. Oletteko siis tapailleet nyt? Itse käynyt muutamilla treffeillä, mutta en vielä ole löytänyt ketään, jonka kanssa toimisi muuten kuin kaveritasolla. Olisi mahtavaa löytää joku, johon voisi todella ihastua :)

        Minäkin luetutin profiilin ystävillä. En kuitenkaan halunnut antaa väärää kuvaa itsestäni.

        Olet varmaan sitten niin viehättävän oloinen kuvissa ja teksti on hyvin kirjoitettu, että miehet ihastuvat profiiliisi niin paljon, että haluavat ajatella olevansa sinulle sopivia, vaikkeivät ihan kaikkiin kriteereihin sopisikaan.

        Itsekin olen kyllä meinannut sortua siihen, että olisin laittanut jollekin todella kiinnostavalle profiilille avausviestin, vaikka olen huomannut heti monta asiaa, joiden perusteella tämä henkilö ei olisi missään nimessä seurustelumielessä minulle sopiva (esim mies sanoo viihtyvänsä kotona ja minä taas olen aina menossa..). Yleensä en laita viestiä kuitenkaan heti ja ehdin tulla järkiini ennenkuin lähden hukkaamaan omaani ja toisen aikaa.

        No en oikeasti kyllä ole kovin huolissani siitä, että tämä mies olisi pleijeri, mutta pessimisti ei pety vai miten se nyt meni.. :) Tsemiä etsintään, kyllä se helmi sieltä vielä löytyy tai sitten se kävelee oikeassa elämässä vastaan!


      • lähes40vn
        deittailijatar kirjoitti:

        Minäkin luetutin profiilin ystävillä. En kuitenkaan halunnut antaa väärää kuvaa itsestäni.

        Olet varmaan sitten niin viehättävän oloinen kuvissa ja teksti on hyvin kirjoitettu, että miehet ihastuvat profiiliisi niin paljon, että haluavat ajatella olevansa sinulle sopivia, vaikkeivät ihan kaikkiin kriteereihin sopisikaan.

        Itsekin olen kyllä meinannut sortua siihen, että olisin laittanut jollekin todella kiinnostavalle profiilille avausviestin, vaikka olen huomannut heti monta asiaa, joiden perusteella tämä henkilö ei olisi missään nimessä seurustelumielessä minulle sopiva (esim mies sanoo viihtyvänsä kotona ja minä taas olen aina menossa..). Yleensä en laita viestiä kuitenkaan heti ja ehdin tulla järkiini ennenkuin lähden hukkaamaan omaani ja toisen aikaa.

        No en oikeasti kyllä ole kovin huolissani siitä, että tämä mies olisi pleijeri, mutta pessimisti ei pety vai miten se nyt meni.. :) Tsemiä etsintään, kyllä se helmi sieltä vielä löytyy tai sitten se kävelee oikeassa elämässä vastaan!

        Tuossa olet kyllä oikeassa, että välillä tekee mieli kirjoittaa ihmiselle, joka ei olisi sopiva partneriksi. Intuitioon pitää luottaa ja jättää moinen väliin. Kirjoitin ihan alussa innoissani parille miehelle, jotka tuntuivat liian erilaisilta, mutta jokin heissä viehätti. Muutaman viestin jälkeen totesinkin, että vaistoni oli ollut oikeassa ja jouduin lopettamaan viestittelyn.

        Pohdin profiiliasiaa eilen ja näytin profiilini vielä kahdelle ihmiselle, joista toisen olen tuntenut lapsesta saakka. He käskivät minun ehdottomasti lisätä pari asiaa itsestäni ja "vaatimuslistalle". Totesin heidän olevan oikeassa ja lisäsin asiat. Vaikka en haluaisi esittää mitään tiukkoja vaatimuksia, on asioita, jotka miehessä täytyy olla, jotta meillä olisi edellytyksiä parisuhteeseen ja vastaan myös itse noita vaatimuksia. Ehkä nyt käy parempi tuuri.

        Ihanaa suhdetta ja talven jatkoa!


    • wooooot2

      Laittaako naiset itse muka viestejä joskus vai onko niiden spontaanit profiilissakäynnit pelkkää "ikkunashoppailua"? Vai toimiiko se kenties niin että ne odottaa miehen näkevän että nainen kävi profiilissa ja sitten miehen laittavan viestiä perään? Vähänniinku tyyliin livenäkin miehen pitäisi jostain naisen katseesta tietää että nyt nainen odottaa puheille menoa.

      • lähes40vn

        Laitan, mutta todella harvoille. Käyn profiileissa tehdäkseni itse aloitteita tai katson läpi omassa profiilissani vierailleet tyypit. Aloitteideni määrä on ollut pieni, koska en löydä miehiä, joista olisin kiinnostunut. Suurena syynä hyvin lyhyet profiilitekstit. Esim "Etsin ihanaa naista. Olisitko se sinä" tai "Komea ja kiva mies" eivät todellakaan innosta kirjoittamaan ja kaikkein vähiten "En jaksa kirjoitella tähän mitään markkinointitekstiä. Kyselemällä selviää". Osa sitten vain ei ole tyyppiäni muuten. Kuten sanon yllä, on turha lähettää viestiä, jos tuntuu siltä, että parisuhde ei onnistuisi esim. erilaisen elämäntyylin takia.


      • oletko hieman tyhmä?
        lähes40vn kirjoitti:

        Laitan, mutta todella harvoille. Käyn profiileissa tehdäkseni itse aloitteita tai katson läpi omassa profiilissani vierailleet tyypit. Aloitteideni määrä on ollut pieni, koska en löydä miehiä, joista olisin kiinnostunut. Suurena syynä hyvin lyhyet profiilitekstit. Esim "Etsin ihanaa naista. Olisitko se sinä" tai "Komea ja kiva mies" eivät todellakaan innosta kirjoittamaan ja kaikkein vähiten "En jaksa kirjoitella tähän mitään markkinointitekstiä. Kyselemällä selviää". Osa sitten vain ei ole tyyppiäni muuten. Kuten sanon yllä, on turha lähettää viestiä, jos tuntuu siltä, että parisuhde ei onnistuisi esim. erilaisen elämäntyylin takia.

        Ei voi nauramatta lukea sepustuksiasi, olet tyypillinen mielensä pahoittaja, ei taida olla sellaista profiilia, tai viestiä, josta et ota nokkiisi, sinä itse kuitenkin olet vaikea luonne, et vain itse huomaa sitä. Menet aivan lapsellisuuksiin asti, sinulle pitäisi ilmaantua täydellinen mies, vieläpä siten, että sellainen tulee sinun eteen hopealautasella.

        Sinulle käy kuten tuhansille samanlaisille, pyörit vuosia deiteissä, naamasi ns. kuluu, kaikki fiksut kiertävät kaukaa, ikää kertyy, rupsahdat ja jäät yksin vanhana miettimään, oliko ne kaikki sittenkään niin huonoja, olisiko itsessäkin mahdollisesti syytä. Kaikki tosin on silloin jo myöhäistä sinun kohdalta, et kelpaisi enään niille, jotka joskus olivat tarjolla. Näin se elämä menee.


      • lähes40vn
        oletko hieman tyhmä? kirjoitti:

        Ei voi nauramatta lukea sepustuksiasi, olet tyypillinen mielensä pahoittaja, ei taida olla sellaista profiilia, tai viestiä, josta et ota nokkiisi, sinä itse kuitenkin olet vaikea luonne, et vain itse huomaa sitä. Menet aivan lapsellisuuksiin asti, sinulle pitäisi ilmaantua täydellinen mies, vieläpä siten, että sellainen tulee sinun eteen hopealautasella.

        Sinulle käy kuten tuhansille samanlaisille, pyörit vuosia deiteissä, naamasi ns. kuluu, kaikki fiksut kiertävät kaukaa, ikää kertyy, rupsahdat ja jäät yksin vanhana miettimään, oliko ne kaikki sittenkään niin huonoja, olisiko itsessäkin mahdollisesti syytä. Kaikki tosin on silloin jo myöhäistä sinun kohdalta, et kelpaisi enään niille, jotka joskus olivat tarjolla. Näin se elämä menee.

        En ole pahoittanut mieltäni millään lailla ja naureskelen täällä sinun reaktiollesi :D Tämä keskustelupuoli on minulle vain sosiaalip*rnoa ja kirjoittelen tahallani kärjistetysti. Osaksi siksi, että ammatillisesti on mielenkiintoista ymmärtää millaisissa netti-instansseissa ihmiset liikkuvat ja miten voimakkaita tunteita jonkun tuntemattoman tekstit herättävät sekä miten pikaisia johtopäätöksiä ihmiset tekevät toisista tekstin perusteella. Osittain kuullakseni mielipiteitä jollaisia tuttavapiirini ei esittäisi.

        Nettideittailukin on minulle siis vain lyhyt kokeilu, jonka aikarajan päätin jo ennen aloitusta, vaikka katselenkin samalla oikeasti kumppania. Yllä yritin vain selittää nettideittailun haasteita ja miksi ja millä perusteilla on pakko karsia kenelle kirjoittelee. Katselen miehiä rauhassa, koska edellisistä suhteista olen oppinut, mikä sopii minulle ja mikä ei. Täällä on mielenkiintoisiakin miehiä ja deittejä tulossa.


    • yököttää jo

      suomi 24 ja kaikkien muiden palstoilla suurin määrin Narsisti-miehiä

    • Nainen+40

      Minulla oli profiili vuoden verran toki pari kolme kk settiä pois kun löysin miehet jota tapailin (2 kk oli välissä profiili aktiivisena) toinen näistä oli sellainen jolle itse laitoin aloitusviestin... Toinen juttu ei toiminut välimatkan vuoksi ja toinen ei vain ollut tarkoitettu minulle (sitoutumiskammoinen) mutta olemme hyviä ystäviä tänäpäivänä edelleen hänen kanssaan.
      Profiilissani oli käyty 9000 kertaa ja blokkauksia oli 9... lähes kaikille joilta tuli viestiä vastasin joillekin kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja sitten oli muutama jonka kanssa kirjoittelin säännöllisesti mutta ei sen enempää kiinnostusta... Muutamilla treffeillä kävin ja kas viimein löytyi mies joka ei ollut kerennyt olemaan siellä kuin kuukauden kunnes löysi minut :) molempien profiilit on nyt pois ja toivottavasti pysyykin pois...

    • j y yj y jy

      Paras sivusto oli ainakin ennen,mut nyt ilmeisesti heikentynyt, kun on osittain maksulliseksi muuttunut.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa tuo nähty ja päivämäärä profiilin alla? Sitäkö, että profiilin käyttäjä itse on käynyt sivulla?

    • Anonyymi

      Ei siellä tapahdu mitään.
      Samoin määrällisestikin naisia todella vähän. Kauniita ei oikeastaan lainkaan.

    • Anonyymi

      Aika vanha ketju, mutta vastataan silti...

      En ole enää ollut pitkiin aikoihin vapailla markkinoilla ja löysin oman nykyisen puolisoni S24 treffeiltä. Sitä ennen kuitenkin tapailin monia (150?) naisia vajaan vuoden aikana. Välillä oli kausia milloin tapasin kolme, neljä uutta ehdokasta saman viikon aikana, ja välillä oltiin jonkun kanssa yhdessä viikkoja tai pari kktta, enkä tapaillut silloin muita samanaikaisesti.

      Tilastollisesti Ehkä noin neljä viidestä tapaamisesta johti seksiin toisilla treffeillä, ja aika monien kanssa uusiin tapaamisiin joksikin aikaa. Yleensä tapailut päättyivät minun aloitteesta, kun halusin keskittyä johonkin erityiseen henkilöön joksikin aikaa. Kun joku pidempi tapailu sitten päättyi, saatoin jatkaa tapailua osan kanssa joita olin ennenkin tapaillut, jos he vielä halusivat.

      Ennenkuin laadin oman profiilin, stalkkasin oman alueeni muut miehet. Kilpailu oli aika heppoista, joten oli helppo luoda sellainen profiili mikä oli houkuttelevampi kuin heidän. Tärkeintähän siis ei ole että olisit täydellinen valinta naisille, riittää kun olet himppusen parempi kuin ne joiden kanssa kilpailet. Ja se siis ei ole kovin vaikeaa, jos on vähänkään älliä.

      Sitten vain tapasin kaikki naiset jotka vähänkään miellytti silmää eivätkä vaikuttaneet idiooteilta.

      Joten kyllä se toimii, kun vähän miettii mitä on tekemässä.

    • Anonyymi

      Hylättyjä, eihaluttuja muumioita roikkuu sivustolla ainakin Satakunnassa. Muutaman kanssa käynyt treffeillä ja huippu oli, kun tapasin erään seksualiterapeuttin, joka vonkasi kuitenkin läheisyyttä ja seksiäkin, mutta oli asioista aivan pihalla? Että välttäkää näitä asiantuntioita, jos normiseksielämää tavoittelette. Kyseinen muumio asuu muuten Pomarkussa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe