17-vuotias etsisi jotain pätevää ihmistä tekemään itselleen lihaskuntoa ja kiinteyttä parantavaa treeniohjelmaa jossa kerrottaisiin samalla suositeltuja ruoka-aineita, aikoja ja määriä.
Jos täällä on ketään alan asiantuntijaa jolla olisi kiinnostusta auttaa treenailua aloittanutta nuorta neitiä jatkamaan urheilussa eteenpäin turvallisesti, terveellisesti ja tuloksia saaden, ottakaa yhteyttä tänne kiitos! :)
Tekeekö täällä kukaan treeniohjelmaa nuorelle?
30
191
Vastaukset
- tsemppiä?
Tai jonkin sortin vinkkejä edes :D
- tuolla tehdään
Database error
The database has encountered a problem.
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.muskleforum.com home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The www.muskleforum.com forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience. - Lärvän kytinä
Joo, suoraan sanottuna olet liian nuori. Vuoden päästä, kun olet 18v. niin katsotaan sitten.
Sen jälkeen nuorella bodarilla riittäkin salilla ja pukukopeissa ja saunoissa/suihkuissa treenivinkin antajaa ja vientiä riittää!!
Pääset sitten kunnolla munan makuun ja sitä sitten riittää!!! - 22cm
Mä en oo niin ronkeli :) Voin ryhtyä sun personaltreineriksi.
5 Kertaa viikossa 1h kamppailulaji harjoitukset 3H meditointia JOKA PÄIVÄ.
- miten on?
Loput ajastasi käytät rankkoihin "anaaliharjoituksiin" poikain kanssa.
miten on? kirjoitti:
Loput ajastasi käytät rankkoihin "anaaliharjoituksiin" poikain kanssa.
Loput ajastani käytän sinunlaisesi likaisten karnivoorien mottaamiseksi.
- tällviissii
mestarisikiusaaja kirjoitti:
Loput ajastani käytän sinunlaisesi likaisten karnivoorien mottaamiseksi.
Loput ajastasi homostelet rankasti, kyllä sinut tiedetään.
tällviissii kirjoitti:
Loput ajastasi homostelet rankasti, kyllä sinut tiedetään.
Annappas todiste sitten... Valkonaama.
- Ripulipaskaaa
Annappas todiste sitten... Valkonaama.
Olet itse elävä todiste homostelun negatiivisista terveysvaikutuksista.
Ripulipaskaaa kirjoitti:
Olet itse elävä todiste homostelun negatiivisista terveysvaikutuksista.
Sinä olet todiste ripulin syömisen/juomisen negatiivisista terveysvaikutuksista.
- Ripulipaskaaa
Sinä olet todiste ripulin syömisen/juomisen negatiivisista terveysvaikutuksista.
Parempi se kuin homostelu.
Ripulipaskaaa kirjoitti:
Parempi se kuin homostelu.
Parempi se kuin homostelu (Helium ääni)
- jätkä on homppeli
Parempi se kuin homostelu (Helium ääni)
Homostelu on parempi kuin homostelu?
Mitäs ihmettä sä nyt sönkötät? jätkä on homppeli kirjoitti:
Mitäs ihmettä sä nyt sönkötät?Homostelu on parempi kuin homostelu?
Mitäs ihmettä sä nyt sönkötät? (Helium ääni)- jätkä on homppeli
Mitäs ihmettä sä nyt sönkötät? (Helium ääni)Viittaatko tällä postauksella sihen, että et ole vielä saavuttanut äänenmurrosta ja kiveksesi eivät ole vielä laskeutuneet?
jätkä on homppeli kirjoitti:
Viittaatko tällä postauksella sihen, että et ole vielä saavuttanut äänenmurrosta ja kiveksesi eivät ole vielä laskeutuneet?
Viittaatko tällä postauksella sihen, että et ole vielä saavuttanut äänenmurrosta ja kiveksesi eivät ole vielä laskeutuneet? (Helium ääni)
- jätkä on homppeli
Viittaatko tällä postauksella sihen, että et ole vielä saavuttanut äänenmurrosta ja kiveksesi eivät ole vielä laskeutuneet? (Helium ääni)
Viittaat siis.
- jätkä on homppeli
Viittaat siis.
Siis viittaat.
- jätkä on homppeli
Siis viittaat.
Taidat nytkin runkata kaverisi mulkkea?
- Mestarinapuri
- jätkä on homppeli
Mestarinapuri kirjoitti:
Olen säälittävä sadistinen vegaanihintti.
- hyvin te vedätte
Olen säälittävä sadistinen vegaanihintti.
Mestarisikiusaaja on siis suomi24:sen moderaattoreita, koskapa tuo yksi kommentti on muutettu ja miinukset sekä plussat nollattu.
- Ripulipaskaaa!!!!
Sinä voit niitä jujutsu ja budoka liikkeitä esitellä ja olla suuri soturi, mutta totuus on se, että nyrkkiä ja luotia se sellainenkin tottelee!
Missäs videossa se olikaan, kun joku hirvee kung-fu mestari viuhto ja huito ja jamppa rauhallisesti katseli hetken ja vetäs mutkan esille ja napsautti otsikkoon nallin, loppu huitominen. :D
Huom. en nyt uhkaile ketään, totean vaan, että näin se asia on ja paranee mestarisikiusaajankin tuota uskoa tai tulen japieraisen ripuli-pierut suuhusi!Kung fu mestarit eiv't viuhdo ja huido. He taistelevat karsivallisesti. Taitaapas tama kung fu mestari olla vain yksi likainen tappelupukari.
- Sanko täynnä ripulia
Jaappanialaiset judo-ripulit "kylpytakki" päällä mä röpsäytin, kesken budo-treenien, olen melko ninja!!
- personaalitraineri
haluatko sä sitä valmennusta???????????? Asiallisesti oon sulle vastannu!!!!!!!!! Imet vaan mua, ni sit valmennan sua!!!!!!!!!!!!!
Mulla on vittu kassit täynnä spermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - BigBoss95
Lähde jonkun ystäväsi kanssa treenaamaan. Jokaisen itseään kunnioittavan salillakävijän tulisi tietää perusasiat siitä minkälainen jumppa kiinteyttää, millä saa massaa ja mitä tulee syödä. Mikäli heistä ei ole apua, kannattaa kysyä salin henkilökunnalta mikäli siellä sellaista on. Eivät he pure. Jos oikeasti haluat tulosta (näkyvää sellaista) suosittelen hankkimaan ohjelman salille ja ravinto-ohjelman. Mutta omatoimisestikin pääsee jo pitkälle lukemalla foorumeita (ei tätä).
Tsemppiä vain peliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857