itse olen
Audeilla (quattrot jne), Alfa romeolla, Bmwillä, Chryslerillä, Dodgella, Fordeilla (myös Mustangi), Fiatilla, Mersuila, Nissaneilla, Opelilla, Skodalla, Monilla Volkkareilla, Toyotilla ja Volvoilla...
Siihen tulokseen oon kuitenki tullu että varsinkin uudemmissa Bmw ylivoimaisesti paras ajaa
millä automerkeillä olet joskus ajanut?
27
168
Vastaukset
- Teijo24
olen ajanut ja omistanut Toyotalla autoista.. Ensimmäinen kulkupelini oli Lada (ei voi autoksi kutsua)
- Kejei sne
Ajokortin olen saanut 2007 sen jälkeen on tullut ajeltua seuraavia autoja, joillan vähemmän, joillain enemmän:
1 VolksWagen Crafter 2007
2 volksvagen crafter 2010
3 volkswagen golf
4 Renault Megane
5 Renaul Kangoo
6 Renault Scenic
7 Audi A4
8 Hyndai Pony
9 Toyota Corolla
10 Toyota Avensis
11 Volvo V40
12 Volvo XC 70
13 Volvo FL6
14 Volvo S60
15 Peugeot oisko ollut joku 307 tms
16 Mazda 323F
17 Mazda joku kansanmalli, oisko ehkä 626
18 Nissan Micra vm 86
19 Nissan Micra vm 88
20 Nissan Micra vm 2011
21 Opel Vivaro
22 Opel Movano
23 Opel Astra
24 Opel varmaanki Astra tai Vectra
25 Citroen Picasso 05
26 Citroen Picasso 01
27 Citroen Jumpper 03
28 Citroen Jumpper 04
29 Citroen Jumpper 05
30 Citroen Jumpper 07
31 Citroen joku vanha farmari
32 Mersun Vito
33 Mersun Sprintter vm 1996
34 Mersun Sprintter vm 1998
35 Mersun Sprinter vm 1999
36 Mersun Sprinter vm 2001
37 Mersun srpintter vm 2000
38 Mersun sprintter vm 2002
39 Mersun sprintter vm 2000
40 Mersn sprintter vm 2003
41 Mersun sprintter vm 2005
42 Mersun sprintter vm 2006
43 Mersun sprinter vm 2007
44 Mersun sprintter vm 2008
45 Mersun sprinter vm 2008
46 Mersun sprintter vm 2008
47 Mersun sprintter vm 2008
48 Mersun sprintter vm 2009
49 Mersun atego 2004
50 Mersun atego vm 2007
51 Mersun axor vm 2011
52 Mersun atego vm 2011
53 Fiat Uno
54 Fiat Tempra
55 Fiat Punto
56 Fiat Stilo
57 Fiat Bravo
58 Fiat Marea
59 Fiat Ducato 2005
60 Fiat Ducato 2003
61 Chryesler Neon
62 Chryesler 300M
63 Chevrolet nubira 2005
64 Chevrolet nubira tms pikkuauto
65 Man 2000
66 Man 2005
67 Ford Focus 2001
68 Ford Focus 2002
69 Ford Focus 2006
70 Ford Tourneo Connect
71 Iveco eurocargo
Että ompa sitä jos jotain tullut koitettua- Ajokortti vm83
No OMPAS niitä tullut kokeiltua. Mulla on ollut itselläni suurinpiirtein saman verran omia autoja, ajanut olen varmaan tuhansilla eri autoilla. En edes yritä listata.
- ftg y
Ajokortti vm83 kirjoitti:
No OMPAS niitä tullut kokeiltua. Mulla on ollut itselläni suurinpiirtein saman verran omia autoja, ajanut olen varmaan tuhansilla eri autoilla. En edes yritä listata.
No jos olet kerran ajanut muutamalla tuhannella autolla, niin kerro ihmeessä, merkki, malli jos tiedossa, ja vuosimalli jos tiedossa ;)
- jannu mikä jannu
Et pääse vielä pitkään aikaan bemarilla ajamaan. Pleikkarilla ajettuja ajoja ei katsota mitenkään eduksi kun menet autokouluun kolmen vuoden kuluttua.
- kokenut setä
Onhan tuota tullut ajettua esim. Ford Anglialla, Vauxhall Vivalla, Puukenkäsaabilla ym. ym., Ladalla, Toyota Carinalla ja Corollalla ym. ym., Isommilla Saabeilla, BMW:llä ym. ym. Nykyisin Citikalla.
On se aika subjektiivinen asia, millä on paras ajaa. Jos et nyt kuitenkaan liioittelisi, ei tänä päivänä mikään normiauto ole ylivoimaisesti paras ajaa.- qwerty34
Ei ajo-ominaisuuksille minun tietääkseni ole normeja. Rakenteelle ja osille on hyvinkin tarkkoja normeja.
- ....,,,,
Eka oli autokoulun MB 200D, toka oli naapurin Mosse Elite, jolla ajelin ns. juoppokyytejä.
- Pol pot
Talbotilla ja monella muulla
- mersulla nyt ajelen
En ole ajunut automerkeillä vaan autoilla. Korrekti kysymys olisi minkä merkkisillä autoilla olet joskus ajanut.
Jälkimmäiseen kysymykseen voin väittää että olen ajanut jokaisella Suomessa yleisesti saatavilla olevaa automerkkiä aina Ferrarista, Talbotin kautta MAN:iin ja Teijoon.- ei onnaa
Tottakai juu oot ajanut, sehän on selvää...
Jos OIKEASTI olisit, niin kertoiusut luettelona mitä kaikkia olet ajanut - kortti 30 vuotta
ei onnaa kirjoitti:
Tottakai juu oot ajanut, sehän on selvää...
Jos OIKEASTI olisit, niin kertoiusut luettelona mitä kaikkia olet ajanutAutomyyjänä, mekaanikkona, korjaamopäällikkönä sekä myyntipäällikkönä eräässä raskaan kaluston erikois liikkeessä toimiessani tuli jos jonkinlaista kikkaretta ajeltua. Myös aktiivisena mobilistina olen saanut "tyypittää" toisten harrastajien autoja. Että listasta tulisi aika pitkä.
Erityisesti ha-myyjänä ja asentajana sai ajella jos jonkinlaista kulkinetta. - fref wf
kortti 30 vuotta kirjoitti:
Automyyjänä, mekaanikkona, korjaamopäällikkönä sekä myyntipäällikkönä eräässä raskaan kaluston erikois liikkeessä toimiessani tuli jos jonkinlaista kikkaretta ajeltua. Myös aktiivisena mobilistina olen saanut "tyypittää" toisten harrastajien autoja. Että listasta tulisi aika pitkä.
Erityisesti ha-myyjänä ja asentajana sai ajella jos jonkinlaista kulkinetta.Jaa, ja silti et pysty edes antamaan esim 71 auton listaa, kuten itse ;)
- ysivitonen
Kortti on ollut n. 50 vuotta ja kaiken aikaa auton ajoa. Automerkeistä voisin mainita vaikka Zwickau P70, ja sitten muutama muu...
- vanden plas
Ööh. Kylhän noita on tullu kaikki tavanomaisimmat merkit ajettua, mutta jostain syystä en oo muuten koskaan ajanu niinkään yleisellä merkillä kuin Hyundai tai Kia vaikka kortti on ollut 20 vuotta.
- keeway f-act
Opel, Audi, Skoda, Volkswagen, Mercedes, BMW, Mazda, Nissan, Peugeot, Citroen, Renault siinä nyt muutama merkki jonka tuotoksella olen ajanut.
Kortti ollut vuoden 2010 keväästä.
Paras ajokokemus oli Audi Q7 pitkälle kuljettajalle todella mukava.
Huonoin ajokokemus oli BMW 316 täyttä koiran kiinteää tuotosta koko vehe, no merkkiä en lyttyyn hauku sillä e60 530da on ihan ok ajaa.
Oma kärry on Opel Astra Wagon noin 100 000 ajettuna.
Olen siis autoalalla jos joku miettii miten noin montaa merkkiä ajellu. - onaboy
plymouth 2kpl, chevrolet 3kpl, buick 2kpl rambler 2kpl, oldsmobile 1kpl, dodge 2kpl, ford usa 3kpl, ford euro 3kpl, hyndai 1kpl, suzuki 1kpl, peugeot 1kpl, opel 1 kpl, mersu 1kpl, tojota 1 kpl ollut tähän mennessä
- onaboy
en jaksa edes alkaa luetteleen ajettuja autoja jotka sijoittuu 50 luvulta tähän päivään...
- Nolo Sika
Olen körötellyt Palsto Volvolla, oikeastaan en millään muulla
Nolo Sika kun olen, myös Margit / TPLs nimimerkkiä käyttänyt ja fref wf on käyttämäin merkki
Nuo Kejei sne nimimerkollä luetellut ovat keltaisen pörssin sivuilta kerätty - Kejei sne
Aikamoisia sonnan jauhajia täällä "joo oon ajanu jokast merkkiä suomessa"
Silti ei osata kertoa luetteloa auton merkeistä, saati malleista mitä on ajanut :)
Ottakaa mallia viestiketjun toisesta viestistä siis ;)- Nolo Sika
Palsto Volvo -04
Margit / TPLs, Nolo sika, Kejei sne, fref wf, ynnä muita, siis sama tyyppi olen - fwe e efr fe f
Nolo Sika kirjoitti:
Palsto Volvo -04
Margit / TPLs, Nolo sika, Kejei sne, fref wf, ynnä muita, siis sama tyyppi olenPerus suomi24 jamppa.
Kun ei ole sanottavaa/tiedetä vastausta/ollaan jääty kiini valehtelusta
Niin sitten vaan puhutaan siansaksaa ;)
- Jannut on pentuja
Tosimiehet on ajaneet Ladalla! Sen parempaa autoa Pohjolan kylmyyteen ei löytynyt. -30 pakkasta, ja ainoa liikkeelle lähtenyt parkkipaikalta (ei lämmitystolppia). Takakontissa sellaisia työkaluja, joita ei edes ymmärtänyt, ainoa jonka ymmärsi oli pumppu, jolla sai renkaan täyteen paikkauksen jälkeen.
Viiden minuutin ajon jälkeen sisälämpötila oli plussalla. - --------------
"Siihen tulokseen oon kuitenki tullu että varsinkin uudemmissa Bmw ylivoimaisesti paras ajaa"
Sori nyt vaan, Bemarijannu, mutta E36 ei ole pitkään aikaan ollut uuteen autoon rinnastettavissa. - pikai3
Citroen 3
Renault 3
Ford 1
Datsun 1
Oldsmobile 1
Chrysler 1
Dodge 1 - sepän poika
Mosse 402 - Ferrari ja monia siitä väliltä. Jotenkin Mosse tuntui paljon paremmalta kyläteillä kuin Ferrari, josta tuntui jouset puuttuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837