Mutta onhan se näin, että jos mies ei ole kertaakaan seurustellut 28 ikävuoteen mennessä ja sitten alkaa seurustelemaan, tulee hänelle ne samat reaktiot, kuin 18 vuotiaalle pojalle ensimmäisessä seurustelussaan. Etsimistä ja hapuilua, niin seksin suhteen,kuin arkielämässäänkin naisen kanssa. Tiedättekö mitä, minä haluaisin AINAKIN MIEHEN mitä voin rakastaa, en tiuskivaa lapsellista poikaa ikä 28, mutta henkisesti 18. Tämän äidin pojan kanssa tulee sitten riideltyä näistä lapsellisista 18 vuotiaiden asioista. Esim.lapsellisen mustasukkanen. Hei mä haluan jo aikuisen ihmisen viereeni, en tollasta pentua joka ei osaa edes seurustella. Enkä mä rupee sitä tässä iässä enää opettamaan piste. Ottakaa kantaa näihin vahoihin poikiin eli niihin, jotka opiskelee melkein kolmekymppisiksi ja muu elämä jää sit, varsinkin tunnepuoli. EI NÄÄ OSAA, vaikka koulutusta oliskin. MÄ EN JAKSA ENÄÄ!
lapsimies
7
1381
Vastaukset
- Äiti
Ei se ole paha poika, vaan pohjimmiltaan oikein herttainen. Opeta sitä hellästi ja kovasti, mutta älä palauta takaisin!
- Julmuri
vittuako meille valitat oman virheesi sadosta?
- hei
Kyllä nää palstat on just sitä valittamista varten. Vittuako luet jos toisten murheet ärsyttää!
- niinpä niin
... löytyy vähän yli kolmekymppisistä eronneista "etä isistäkin" on todella rassaava tapella asioista joiden luulisi tuon ikäiselle ja tuollaisen taustan omaavalle miehelle olevan jo ihan selvyyksiä mutta toinen elää suhteessa kuin teini-ikäinen äitinsä helmoissa,vapaa aika kuluu tietokoneella pelatessa ja kaljaa litkiessä omia jälkiä&sotkuja ei osata korjata ja mihinkään järkevään ei osallistuta ja kun vielä puheetkin on sitten sitä sun tätä...tälläisen "lapsimiehen" laitan nyt kiertoo uudelleen ottakoon se joka itselleen aikuisen lapsen haluaa minä en!
- Fearles
Mä tapailin tällaista ns.lapsimiestä. Yli kolmikymppinen yh-isä, ollut naimisissa. Luulisi kaiken kokemansa jälkeen, että olisi jo hieman kasvannut ja saanut järkeä päähänsä, mutta ei...päinvastoin! Elää nyt vasta ns.kadonnutta nuoruuttaan ja pelkää sitoutua. Ei kiitos, kuka sellaista jaksaa?
- Nainen
on yhdelle itsestäänselvyys ei ole sitä toiselle. Henkilökohtaisesti siedän mieluummin hieman alisiistiä miestä kuin tippaakaan ylisiistiä. Ei voi olla mitään rasittavampaa kuin mies, jonka kanssa on alettava siivota HETI kun käsky käy (vaikka olisi juuri tullut suihkusta) tai mies, jonka mielestä huone on epäsiisti jos langanpätkä lojuu matolla...
- haaveilija
sitten seurustelet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804