Mitä sinulla on tarjota tulevalle kumppanillesi?

sekukysyn

Ilmoitus1.

Olen reilu nelikymppinen eroottinen ja kaunis nainen.
Omillani toimeentuleva ja asun yksin.
Omaan loistavan huumorintajun ja olen uskollinen.

Myös keveämpi tapailu onnistuu,mutta en etsi varattua
seuraa vaan sitä omaa ihmistä :)

Ilmoitus2.

Olen liki viisikymppinen eronnut nainen,
Juon ja poltan.
Poden myös lievää masennusta ja olen sen myötä
aloitekyvytön sekä laiska.

Onkohan minulle oma ihminen olemassa?

Niin,nuo molemmat ilmoitukset kertovat minusta.

Jälkimmäistä en kehtaisi julkaista, eikä sillä vastauksia saisikaan.
Ensimmäinen taas... sekin kertoo minusta,mutta ihan varmasti hän
joka siihen vastaisi kuvittelisi minut toisenlaiseksi kuin oikeasti olen.

Ilmoittajat osaavat yleensä jos viitsivät nähdä hiukka vaivaa kuvailla itsensä hyvin. Naiset ovat erittäin hyviä listaamaan vaatimuksensa kumppanin suhteen,miehet taas esittävät liian vähän toiveita (tyyliin 16-100vuotta)

Missä on kohta jossa voi pysähtyä pohtimaan ja kertomaan mitä voi ja haluaa antaa itsestään sensijaan että listataan vaatimukset.

Minun kohdassani lukisi jotenkin näin:

Saattaisitpa vaan viihtyä kanssani.
Rakastan rapsutella ja silitellä toista. Saan takuulla sinut nauramaan ja hymyi-
lemään sekä voit huoletta esitellä minut tilanteessa kuin tilanteessa, Minulla on hyvä yleissivistys. Lakanoiden välissä olen estoton ja minulla on hyvä mielikuvitus.
Viihdyn kotona kainalossasi,ei tarvitse liehua ympäriinsä. Olen joustava ja sopeutuvainen ja haaveissani olet sinä, jolle voin antaa paljon lämpöä ja ystävyyttä, rakkautta poissulkematta jos se ovelle kolkuttaa :)
Toivon,että saan sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi, ainutlaatuiseksi ja ainoaksi.

Millainen on sinun listasi siitä mitä tahdot toiselle antaa?

14

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+9

Tulikos uusi seuranhaklipoksuli keskustelupalstalle?:)

• panokone110%

haluaisin vain rakastella kanssasi,ei muuta.

• pakko vastaas

ensimmäinen on utelemassa kuin olis rahan perään ja oletttaa automaattisesti et miehellä olsi hänelle jotain erityistä tarjota.
      Minä ainakin oletan kun tasa-arvo on jo niin pitkälläkuin on et naisella olisi asiat siinä mallissa ettei tarvitsei kysellä miesten tarjoamisten perään.
      En vastain ja toinen sitten on jo liian vanha mulle.

• säälittävää sontaa

Olet erittäin minäkeskeinen ihminen. Ihan kuin olisimme kaikki innoissamme lukemaan mikä luulet olevasi.

• sekukysyn

Neljä vastausta joista yksikään ei tajunnut kysymystä?

Taidan olla oikeassa,ihmisten on paljon vaikeampaa antaa toisellejotain kuin vaatia.

• säälittävää sontaa

Neljä vastausta, joita itse et tajunnut.

Tuo viimeinen heppoinen kysymyksesi jää kaiken itsekehusi varjoon. Mitä antamislistaa muka tarvitaan, jokainen antaa mitä antaa..

• ....
        säälittävää sontaa kirjoitti:

Neljä vastausta, joita itse et tajunnut.

Tuo viimeinen heppoinen kysymyksesi jää kaiken itsekehusi varjoon. Mitä antamislistaa muka tarvitaan, jokainen antaa mitä antaa..

Olet kyllä itse säälittävä tapaus. Ja valitettavasti enemmistö suomalaisista miehistä on tätä tasoa. Sitten ihmetellään miksi naiset ovat nirsoja!

• panokone110%

etkö tajua,jos rakastelen jotakuta,silloin annan toiselle jotain, jotain todella isoa.

• %%%%

Kai sinä sitten tajuat hakea vain seksiseuraa etkä seurustelu- tai parisuhdetta, jos sinulla ei muuta annettavaa ole?

• seksille arvoa
        %%%% kirjoitti:

Kai sinä sitten tajuat hakea vain seksiseuraa etkä seurustelu- tai parisuhdetta, jos sinulla ei muuta annettavaa ole?

Miten määritellään seurustelu- ja parisuhde.. Joillekin molemmat tarkoittavat pelkästään panemista. Varsinkin monet miehet suhteessa ollessaan käyttäytyvät niin, että käyvät kotona vain panemassa ja vaihtamassa vaatteet (vaimon pesemät). Muuten suhaavat töiden, harrastustensa ja kavereidensa väliä..

Seksihän on iso juttu, ei ollenkaan vähättelyn arvoinen annettava.

• %%%%
        seksille arvoa kirjoitti:

Miten määritellään seurustelu- ja parisuhde.. Joillekin molemmat tarkoittavat pelkästään panemista. Varsinkin monet miehet suhteessa ollessaan käyttäytyvät niin, että käyvät kotona vain panemassa ja vaihtamassa vaatteet (vaimon pesemät). Muuten suhaavat töiden, harrastustensa ja kavereidensa väliä..

Seksihän on iso juttu, ei ollenkaan vähättelyn arvoinen annettava.

Tuo on valitettavasti totta, mutta vain täysin itsetunnottomat ja vailla itsekunnioitusta olevat naiset tyytyvät tuollaiseen suhteeseen ainakaan pidemmän päälle. Tai hieman yksinkertaiset naiset.

Seksi on tärkeää, mutta silti vain yksi osa-alue suhteessa ja elämässä.

• panokone110%

kysymys oli mitä minä annan toiselle.oli liian vaikea sitä jonkun älytä.

• Itsenäinennainen

Höh...kaikenlaisesta sitä saakin vääntöä aikaiseksi.....Jospa jokainen vaan omassa mielessään pohtisi näitä juttuja ja eläisi elämäänsä niin hyvin kuin osaa.....loppupeleissä turha kait sitä on tämmöisillä palstoila neuvoja kysellä....

• kokemusta on

Asiaa asian vierestä ... :D

AP ei ole tainnut isommin palstoille kirjoitellut.

Täällä on liikaa vaadittu että monikaan ymmärtää lukemaansa.
      Ei riitä että esität otsikossa kysymyksen ja toistat sen tekstisi viimeisessä lauseessa, vaikka se on ainoa kysymys :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe