"Aikaisin aamulla herään , valmistan hellalla teen..."
Ja miten jatkuu?
kenen biisi
10
618
Vastaukset
- Arvauksia riittä
Vielä muutaman voileivän matkalle evääksi teen..
- tietämätön.....
Taisi tulla eilen radio sun:ilta (iskelmäpainoitteinen kanava kuitenkin) klo 12-15 väliltä, suomalainen kappale jossa mieslaulaja.
Kertsissä sanoja "..viesti rantaan.." (?) ja sen jälkeen lähtee syntikalla/hanurilla "dii di didi dididii", hyvin kesäisen oloinen kappala.. Kerran aikasemminkin ollut sama biisi hukassa! - Tepsu
Voi, oletteko saaneet selville kenen biisi??
Tää on soinut mun mielessä jo tovin enkä muista ollenkaan kenen on...
Jos en ihan väärin muista, oli 70-luvun lopulla samalla kasetilla kuin esim Konevitsan kirkonkellot....jokin äitini kasetti :)
Äitini ei tosin muista kumpaakaan kappaletta.- Pietarilainen
Mulla oli sama kasetti skidinä. Taisi olla joku huoltoasemakokoelma "Mukavaa Matkaa 3" tms.
Ja biisihän on siis Aikaisin Aamulla, esittäjänä Äimä.
- jarmoa
Äimä yhtye 1976 single. Löytyy c-kasetilta. Vaan mistä löytyisi alkuperäinen single?
- Pietarilainen
Mä löysin ko. sinkun kerran Hakiksen Black & Whitesta. Etsin sitä just tällä viikolla himasta mutten löytänyt.... :/
- Ranezu
AIKAISIN AAMULLA
Äimä 1976
Aikaisin aamulla herään ja valmistan hellalla teen.
Muutaman voileivän matkalle evääksi teen.
Vuoteeni sijaan ja muistan, nyt huoneeni jää tyhjilleen.
Kauanko kestää, kun näen sen taas uudelleen.
On aika pois matkustaa. Kaupungin tehtaassa työ odottaa.
Vanhempi veljeni lähti ja lähtivät sisaretkin
leipänsä tienaamaan etelän kaupunkeihin.
Muutaman hehtaarin pelto ei montaakaan voi elättää.
Isäni työlle nyt enää ei jää perijää.
On aika pois matkustaa. Kaupungin tehtaassa työ odottaa.
Pihalla koirani herää ja portille jää haukkumaan,
kun kuljen maantielle bussia odottamaan.
Katselen peltoa metsää, kun nyt vielä katsella saan.
Kaupungin keskellä niitä ei näy kuitenkaan.
On aika pois matkustaa. Kaupungin tehtaassa työ odottaa. - Anonyymi
Kyllä, Äimä, Hannu Seppänen taisi olla tekijän ja laulajan nimi.
- Anonyymi
Veetikalle - Tee
Aamulla aikaisin herääään
Valmistan hellalla teen.
Tyhjät viina pullot keräääään
Ja baariin dokaamaan meen. - Anonyymi
Ja sitten menen vessaan ja tyhjennän rakosta keltaisen veen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186