Nainen kuinka usein kärsit parisuhteessa päänsärystä? Entä "päänsärystä"? Vai kärsiikö miehesi koskaan päänsärystä? ;)
Päänsärky ja "päänsärky"
7
163
Vastaukset
- uudempi näkökulma
Oikea päänsärky ei haittaa jos huvittaa hommailla. Jos tulee valehdeltua "päänsärystä" kannattaa katsoa peiliin ja kysyä miksi ei voinut kertoa suoraan että ei huvita. Kyllä se oikea mies haluttaa juuri sen verran kuin herrallakin.
- uudempi näkökulma
lisäys: kyllä herrakin osaa suoraan sanoa kun ei huvita. Eipä sen myöntäminen ole sama kuin "en rakasta sinua enään"
Olen siitä onnekas, että kärsin harvoin migreenistä tai päänsärystä. Jos tolla "päänsäryllä" viitataan seksistä kieltäytymistä jollain verukkeella, niin sellaistakaan en yleensä harrasta. Yleensä mua osataan suhteessa lähestyä oikealla hetkellä :) En ole myöskään tainnut koskaan seurustella miehen kanssa joka kärsisi "päänsärystä" ;)
- Eunukkiko?
Mun ex kärsi "päänsärystä" jatkuvasti.
Se oli joku 2 kertaa/kk kun "pää ei ollut kipeä".
Ja kyseessä oli siis mies!
Nyt on ollut uudessa suhteessa, avoliitossa, jo monta vuotta, mutta seksiä ei kuulemma ole.
En ymmärrä miksi he ovat yhdessä kun avovaimo yhteiselle tutulle on asiasta valitellut? Alkanut kuulemma viinankin kanssa lotrata nyt viime vuosina, vaimo siis. Tiedä sitten johtuuko turhautumisesta seksittömään liittoon vai mistä, ja miksei hae uutta miestä?
Että on sitä "päänsärkyä" miehilläkin!
Ja tulkoon nyt sekin sanottua, että tällä miehellä ei seksihaluja ollut ollenkaan. Sanoi itse, ettei ole mikään "Casanova" niinkuin sitä olisi edellytettykään!
Ei kuulu mulle. - Rouva L
En kärsi koskaan "päänsärystä" ja oikeasta päänsärystä harvoin. Mieheni on aikapaljon vanhenpi ja hänellä on aika paha fyysinen sairaus, niin minä olen se aloitteen tekijä tai esim. päivälepo vaihe vaiheelta menee seksiin, mutta harvoin hän kieltäytyy, ei juuri koskaan. Kyllä homma sitten aina sujuu kun vähän annan innostusta hänelle...
- Tietäjä
Oikeaan päänsärkyyn nimenomaan toimiva, nopea hoito on orgasmi. Kannattaa googlettaa lisää asiasta. Päänsärhy on maailman kliseisin syy pihdata.
- ....................
Ehkä muutaman kuukauden välein on päänsärkyä, mutta eipä se seksipuuhia haittaisi jos siitä puhut. En koskaan teeskentele päänsärkyä. Seksiä harrastaisin useamminkin kuin mitä poikaystävä haluaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4095989- 815333
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484364- 523931
- 523729
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1083199Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205