Oon 35v sinkkumies ja miettinyt pitäskö tehdä deitti-ilmoitus. No oikeestaan mä tein sen jo ja selailin naisten ilmoituksia.
Ei nyt hirveesti kolahtanut yksikään nainen. Vaikka kaikki vakuuttavat hakevansa ihan tavallista miestä ja sovin useimpien hakukriteereihin.
Sanokaa nyt ihan suoraan, että onko kukaan löytänyt fiksua naista netin kautta?. Sellaista, jonka kanssa voisi elää tasapainoista elämää ja esim. perustaa perheen?
Mitä oon lukenut näitä juttuja täältä keskustelupalstalta, niin oon saanut sellaisen käsityksen, että on todellinen ihme, jos pääsee edes treffeille.
Sanokaa naiset suoraan, oletteko mukana tosissanne, vai pelaatteko vain miesten tunteilla? =)
Fiksu nainen netin kautta?
10
279
Vastaukset
- xcxxxxxxx
Kyl niille treffeille pääsee helposti. Vähän pelisilmää.
Siel sitten tullut vastaan kaikenlaista taapertajaa, joten suosittelen olemaan yksin tai kokeilemaan livenä. - tavis mies.
Naisen tavallinen = komea ja varakas vakityössä oleva. Kannattaa laittaa lottoo heti kans jos pääsee treffeille. On se sen verran harvinaista.
- Naisen vastaus
Tosissani pelasin ;)
- iscis
En ole enää mukana arpajaisissa, mutta kun olin, se oli mulle ajanvietettä vaan. Ei moittimista tapaamissani miehissä, kaikki edustavia ja kohteliaita. Lopulta yksi sitten kolahti, mutta kauan sitä piti odotella. Oisinko joku 4-5 vuotta treffeillä pyöriny ja pyörittäny.
- ei kukaan
samat mahikset kun livenä baaristakin
- ed sss
On se mahdollista joten ei muuta kun yrittämään.
Ota kuitenkin huomioon nettideittailun realiteetit:
-Miehiä on 2-6 kertaa enemmän kuin naisia riippuen palstasta.
-80% miesten viesteistä suuntautuu samoille naisille joten kilpailu on kovaa.
-Lähes kaikki etsivät omaa tasoaan parempaa kumppania.- Ei enää
Itseäni häiritsi nettideittailussa tietty kaksijakoisuus: joko etsitään jo valmiiksi vain seksiseuraa tai muuta hupia, tai sitten ollaan kuolemanvakavissaan siten, että jos joku saadaan (kuka vaan) treffeille, niin se on jo lupaus vähintään kihlautumisesta ja jos toinen ilmoittaakin ystävällisesti, ettemme varmaan ole ne oikeat toisillemme, seuraa kauhea suru, pettymys ja valitus siitä, kuinka on johtanut toista harhaan (huom. kyseessä siis 1-2 tapaamista, ei fyysistä kontaktia).
On varmasti niitä itseni kaltaisesti ajattelevia, jotka ovat tosimielellä, jos todella(!) kolahtaa. Ja jos ei molemmilla kolahda, niin ei hätää ja hyvää jatkoa. Kuitenkin koin tuon "pettymysten tuottamisen" ja selittelyn siitä miksi ei niin raskaana, että päätin olla jatkamatta netissä.
En kyllä itse tunnusta hakeneeni tasoani parempaa, mutta totta, että hakukriteerejä ei vastaajat aina huomioi. Veikkaan, että suuri osa näistä kouluttamattomista/20 vuotta ikähaarukkaa vanhemmista/täysin erilaisista kuin haetaan on niitä, jotka massapostittavat ja toivovat että edes joku käy verkkoon. Niille jätin aina vastaamatta. Yleensä yritin kyllä muille vastailla, mutta sekin on aika aikaavievää, jos vaikka 10 viestiin täytyy vastata kerralla.
- alastonsuomi.com
täältä löytyy sulle varmasti: alastonsuomi.com
- viidakko3
siis nettihän on täynnä fiksuja naisia! niitä miehiä ei yhtään- tai ovat näitä sarjadeittaajia, jotka eivät osaa/halua hakea mitään aitoa ja vakavaa.
Kyllä netistä fiksuja naisia löytyy, siitä ei ole epäilystäkään. Omaan ystäväpiiriinikin kuuluu sinun ikäluokkasi naisia, joilla on profiili.
Yksi, mikä nopeasti vesittää yrityksen, on epärealistiset odotukset esimerkiksi iän suhteen. Jos haet oman ikäistäsi vain muutaman vuoden ikäerolla molempiin suuntiin, niin varmasti löytyy. Jos haet huomattavasti nuorempaa niin kannattaa esittää itsellesi kysymys, miksi nuori nainen kiinnostuisi juuri sinusta.
Ja jos päätät etsiä varmuuden vuoksi molempia niin kummatkaan eivät vastaa. Eli jos laitat alaikärajan paljon itseäsi nuoremmaksi mutta varmuuden vuoksi venytät yläikärajaakin lähelle omaa ikääsi, niin 30 naiset näkevät kyllä läpi ja skippaavat profiilisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93772SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2063682Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321481
- 921423
- 151343