Apua korvareiän kanssa!

Earproblem

Elikkäs, mun yks korvanreistä, joka laitettiin joulukuussa oireilee. Se oli pidempään kipee kun muut 3, ja siihen sattu myös aika paljon.

Se kuitenki parani. KUNNES huomasin toissapäivänä, että suoraan siinä reiän yläpuolella on pieni punanen pallukka, oikeestaa kohouma.

Korvareikää puristaessa sieltä tulee ulos kellertävän vaaleeta (hajutonta) nestettä, ja perään verta. En tiiä mikä siinä on, voisiko joku auttaa?

Tällähetkellä korva ei siis oo muuten tulehtuneen oloinen, ei turvoksissa tai mitään semmosta. Oon myös miettiny, että oisko mahollista et siin ois joku ihon alainen finni vieres tai jtn. Mitään pattia ei tunnu.

Pitäiskö mun nyt kotihoidolla tätä yrittää parannella, vai käväistä terkkarilla/lääkärissä?

5

373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhamuori124

Vaikuttaa siltä että sinulla on vain tulehdus korvareiässä ja parhain hoito siihen on puhdistaminen, rasvaaminen ja kultaisen tai hopeisen korun pitäminen korvareiässä.
      Jos näppylään alkaa koskea, niitä tulee useampia tai se ei lähde minnekkään, kannattaa käydä terveydenhoitajalla.

• Anonyymi

Mun korvanreijästä tulee jotain valkoisen kellertävää mömmöä

• Earproblem

Okei kiitos :) onko muilla jotain saman tyyppisii kokemuksia ?
      Ja, ois kans äärettömän hyödyllistä, jos joku osaisi kertoa miten voin valmistaa merisuolaliuotteen, jossa voisin sitten tota puhdistella.

Mulla oli tossa hopeinen rengas, mut ärsytyksen vähentämiseks laitoin nyt hopeisen napin.

• lävistäjä

Voipi olla joku finnintapainen... Hoitele kuitenkin varmuuden vuoksi sitä reikää about viikon ajan huuhtelemalla päivittäin pari minuuttia lämpimällä vedellä. Ei desinfiointiaineita, ei rasvaa. Jos sulla vaan olis niin titaaninen tappi olis siihen paras kun hopeakin saattaa ärsyttää. Jos kasvaa/ei häviä niin käy lävistäjällä näyttämässä.
      Onko ammuttu vai neulalla lävistetty?

• Earproblem

siis neulalla on lävistetty, en kauheesti pidä niistä pyssyistä.. :d ja oon kans kuullu et parempi neulal ku ampumal

tänään tuli semmonen et kun otin korua pois, niin korvasta (siis korvareiästä) tyhjeni valkoista, hajuntonta mönjää. tuntu et kaikki ois tullu ulos, ja tää patti yläpuolelta oli kanssa pienentyny huomattavasti, melkeimpä kadonnut kokonaan.

Oon nytte huuhdellu lämpimällä vedellä ja sitä just jatkan tässä nyt sen aikaa et ku toi tosta lähtis paranemaan. (: kiitos

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      115
      5289
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe