Netissä surfaen törmäsin outoon ilmoitukseen, joka kertoi että amerikkalainen niin sanottu 'kuuluisa radiojuontaja' on tulossa Suomeen toukokuussa ja on etsimässä suomea puhuva henkilöä, joka etsisi hänelle suomalaisista nettideittisivustoista naisia. Avustajan tehtävän kuuluu keskustella ja hurmaa naisia saadakseen heidän puhelin numeroita. Mitä enemmän puh. numeroita avustaja saa, siitä on paremmin hänen palkka. Toisin sanoin avustaja tulee palkittu jokaisesta puhelin numerosta.. Ja sitt avustajan pitää lähettä naiselle textari " hei kaunis, olen suomessa.", kun mies ( juontaja) saapuu maalle. Mielestäni tää juttu on aika outo.. Jos mies halua tutustua naisiin, mix hän ei työllistä englanninkielistä avustaja, miten hän ajattele puhumaan naisten kaa deitissa..? Kyllä, on ihan selvä, etteihän keskustelua halua. Mutta jos naiselle sattuu jotain, ei kukaan koskaan saa se ihme juontaja, virtuaaliavustajasta tulee syyllinen, eikähän tiedä yhtä mitään omasta työnanatajasta. Mitä mieltä olette tästä?
Huijari saapuu Suomeen
paniikin aiheuttaja
1
231
Vastaukset
- Anna olla...
Miten sinä liityt tähän asiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162