kaikki hei :D

niina

mulla ois semmonen kysymys kun; että miltä näyttää jos on korvat täynnä korviksia... haluisin niin monta kun mahtuu... oon kuitenkin vasta 12,
mulla on toisella puolella kolme
(ennen neljä, mutta meni umpeen) ja toisella kaksi... ja sit vielä että miten paljon maksaa korvien lävistäminen (noin suunnilleen)
koska ennen 10e sai kumpaakin korvaan lävistyksen, mutta joku sano että hinta on muutunu... onko totta?? ps. helpottaisi jos olet lieksan läheltä niin tietäisit paremmin hintaluokan.. saattaa olla aika paljon pyydetty... mutta odottelen vastauksia
ps. onko maroon5 hyvä?? oli pakko kysyy.

8

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi 16 vuotta..

mulla on toisella puolella 7 ja toisella 6..
      siis korvalävistystä ja oon 16 vuotta..
      kyllä ne nättejä on..
      mutta jos on isot lukot niin ei kovin kaunista..
      mä tykkään renkaista..
      mä oon ottanu kaikki ampumalla paitsi rusto alueen oon ihan oikeella lävistäjällä...
      mulla ampumalla maksoin 4 euroa ja otin kultanallessa..
      maroon5 on ihan hyvä=)

• niina

kiitti kaikille, oli kiva kun vastasitte :D
        tahtoisin, käydä kultanallessa, mutta en pääse vielä pitkään aikaan joensuuhun, mutta pitää katsoa xD mut kiitti silti, ja saa vieläkin vastailla :)

• mie 16v

mie oon joensuusta ja miula on vasemmassa korvassa 5 korvista ja ne on otettu kultanallessa kaikki ampumalla.. osa menee ruston kohdalle ja en suosittele ottamaan ampumalla kun se rusto menee rikki. sit oikeessa korvassa mulla on 2 alhaalla ja 2 ihan ylhäällä rustossa... mä pidän kaikikissa renkaita ja ihan kivoja nuo on.. ainut ongelma on että rustot tulehtuu aika usein ja on aika kipeitä.. eli kannattaa rustolävärit ottaa lävistysliikkeissä vai mitä?

• mie vaan

mulla on toisessa 3 ja toisessa 2 tuo komas meni ampumalla rustosta. siina kannattaa tunnustella ja katsoa mihin se sen pisteen laittaa. 3 reiän luona on välillä sellainen pallo. ihan kuin se olisi tulehtunut. eili en suosittele ampumalla rustoon.

• Napero87
        mie vaan kirjoitti:

mulla on toisessa 3 ja toisessa 2 tuo komas meni ampumalla rustosta. siina kannattaa tunnustella ja katsoa mihin se sen pisteen laittaa. 3 reiän luona on välillä sellainen pallo. ihan kuin se olisi tulehtunut. eili en suosittele ampumalla rustoon.

Sitä vaan että 10€?! täällä makso korvan rei'itys á 2.5€ että jos ottaa molempiin korviin yhet ni maksas mun laskutaidon mukaan 5€.. mut siis en kai mä voi tietää.. röystöhinnat teilläpäin

• niina
        Napero87 kirjoitti:

Sitä vaan että 10€?! täällä makso korvan rei'itys á 2.5€ että jos ottaa molempiin korviin yhet ni maksas mun laskutaidon mukaan 5€.. mut siis en kai mä voi tietää.. röystöhinnat teilläpäin

joo, kyllä meillä tosiaan on hinta 10e. kahelta korvikselta :D en oo ikinä tajunnu miten kallis hinta se on.... no, pitää varmaan käyä kultanallessa kun pääsen joensuuhun, en tiiä kyl millon

• CrazyChaz"
        niina kirjoitti:

joo, kyllä meillä tosiaan on hinta 10e. kahelta korvikselta :D en oo ikinä tajunnu miten kallis hinta se on.... no, pitää varmaan käyä kultanallessa kun pääsen joensuuhun, en tiiä kyl millon

mä nyt vielä vastaan mattimyöhäsenä siitä kor0vishommasta. mulla on kolme rengasta kummassakin korvassa, ja vielä sellanen "pallorengas" siellä rustossa. on ne hinnat kyllä aika paljon kallistunu. mulle laitto ilmatteeks yks sukulainen joka on lävistäjä ammatiltaan, eli periaatteessa ihan liikkeessä ja asiallisesti tehty :) toisaalta kun sä olet vielä aika nuori, niin vanhemmalla iällä voi kaduttaa. kai. mutta, mutta, hyvä että sä oot aatellu ottaa ne ihan liikkeessä, sillä jos niitä itse rupee hakaneuloilla tökkimään niin on se kyllä aika riskaabelia hommaa. mulle tosin laitettiin ne kaikki 6 samalla kertaa mutta voithan sä ottaa niitä korviksia vaikka parin vkon välein niin ei kerkee kyllästymään. mulla on vielä noitten korvalävistysten lisäks huulessa pieni pallo, aattelin nyt tässä samalla sanoo :) mä en oikein tosta teinipop ;) roskasta pidä, kyllä se on se metalliosasto mikä mua innostaa :)) muuten, muista sitten hoitaa niitä korvareikiä kunnolla, mulle tuli pariin reikään sellatteet inhottavat "pallot" kun en aina välillä kerenny hoitamaan niitä ja aina välillä unhottu laittaa ne korvikset takasin. :D

• niina
        CrazyChaz" kirjoitti:

mä nyt vielä vastaan mattimyöhäsenä siitä kor0vishommasta. mulla on kolme rengasta kummassakin korvassa, ja vielä sellanen "pallorengas" siellä rustossa. on ne hinnat kyllä aika paljon kallistunu. mulle laitto ilmatteeks yks sukulainen joka on lävistäjä ammatiltaan, eli periaatteessa ihan liikkeessä ja asiallisesti tehty :) toisaalta kun sä olet vielä aika nuori, niin vanhemmalla iällä voi kaduttaa. kai. mutta, mutta, hyvä että sä oot aatellu ottaa ne ihan liikkeessä, sillä jos niitä itse rupee hakaneuloilla tökkimään niin on se kyllä aika riskaabelia hommaa. mulle tosin laitettiin ne kaikki 6 samalla kertaa mutta voithan sä ottaa niitä korviksia vaikka parin vkon välein niin ei kerkee kyllästymään. mulla on vielä noitten korvalävistysten lisäks huulessa pieni pallo, aattelin nyt tässä samalla sanoo :) mä en oikein tosta teinipop ;) roskasta pidä, kyllä se on se metalliosasto mikä mua innostaa :)) muuten, muista sitten hoitaa niitä korvareikiä kunnolla, mulle tuli pariin reikään sellatteet inhottavat "pallot" kun en aina välillä kerenny hoitamaan niitä ja aina välillä unhottu laittaa ne korvikset takasin. :D

tuossa tuli aika hyvää tietoo, kiitti mattimyöhäinen xD
        no, voi vielä laittaa jos tahtoo :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2700
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1585
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1125
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe