Mieheni pitää minua kiimassa

pilkille vaan

Asumme mieheni kanssa kahdestaan (41/40 v) ja seksi elämä on lähes nolla.
Työpaikalla eräs mies on luvannut tulla pitämään seuraa kun mieheni lähti viikoksi lappiin työporukalla. Sanoin Jukalle , että kyllähän se käy. Hankin illaksi muutaman purkin olutta. Illalla klo 20:00 ovikello soi ja Jukka oli oven takana pyysin hänet sisään.

Panimme levyn soimaan ja maistelimme olutta kunnes jukka alkoi suutelemaan minua ja minä vastasin suuteluun. Hän pani kätensä minun rinnalla ja nipisti niitä. Panin käteni hänen etumuksen päälle ja tunsin kuinka hällä seisoi. Kysyin saanko avata housut hän nyökkäsi. Vedin hänen housut pois ja ihana kalu seisoi kovana. Jukka alkoi riisua minua ja alasti olin kohta.

Pyysin mennään makkariin ja menimme vuoteelle Jukka pyysi voisitko ottaa suuhun en ollut monesti ottanut mutta nyt otin ja imin niin kauan , että hän laukesi suuhuni kokonaan. Jukka alkoi minun tyydyttämiseni ja rakastelimme monta kertaa. Sovittiin , että asiasta ei puhuta kellekään.

Yllätys oli suuri kun seuraavana aamuna lauantaina ovikello soi. Olin vasta tullut suihkusta ja aamutakki päällä eikä mitään siellä alla. Keijo oli oven takana ja pyysi mieheni työkalua lainaksi. Pyysin hänet kahville ja sitten voi hakea autotallista tavaran. Ajattelin , että taisi olla keksitty syy tavaran haku kun Jukka ja Keijo ovat kavereita.

Keijo tuli ja minä istuin häntä vastapäätä ja paljastin alastonta reittäni mahdollisimman pitkälle. Keijo sanoi , että tässähän halut herää kun miehesikään ei ole kotona , sanoin ei se haittaa.

Keijo tuli taakseni ja aukaisi aamutakkini kokonaan huh , onpas täällä ihanan näköinen vartalo alasti , nautin siitä kun hän kehui vartaloa. Minä ohjasin hänet makkariin ja aloin repiä hänen housujaan pois. Keijokin pyysi minua imemään mulkkuaan ja niin aloin imemään hänen ihanaa mulkkuaan. Keijo alkoi huolehtimaan minun rakastelusta. Minä nautin hänen mulkun imemisestä ja otin välillä pallit suuhun kun hän oli ajanut kaljuksi mulkun. Sovittiin ettei asiasta puhuta kellekään. Olemme tapailleet Keijon kanssa em. merkeissä muutaman kerran.

14

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt69

      Plaah, miten jaksat väsätä näitä tarinoita

    • aviossakin

      AP:llä hyvä juttu , kerro lisää , minä mielelläni luen täällä. Olen ollut leikkauksella
      ja sairaslomaa 3kk.

      terveisin: aviossa oleva 44v. nainen

      • Mmm44

        kiinnostaisko 17v poika


      • eki fiksu

        NO lobotomiako sulle tehtiin?


    • Mika 1977

      Ei vois vähempää kiinnostaa, mielikuvituksesi tuotetta kaikki. Pelkkää satua ja harhaista päiväunta.

    • marjo kysyy

      Tiedätkö olen lähes ikäisesi nainen ja sain orkut luettuasi jutun. Miehesi ei
      tiennyt minkälaisen kiimasen naisen uskalsi jättää kotiin lähdettyään lappiin.
      Kerroppas tuli sinulla paha olo kun naiskentelit miehesi tuttujen kanssa ?

    • lifemocker

      vai että sellanen fantasia

    • wirwon..

      Ihan jonkun mt-ongelmaisen yh:n kotifantasiaa.

    • Tarinaniskijä??????

      Voi vittu, miten lapsellisesti sepustettu tarina. Ala-arvoista tekstiä. Kirjoitusvirheineen ja kaikkineen. Jos tämä oli tarkoitettu eroottiseksi, niin pieleen meni ja pahasti. Lähinnä repesin nauruun.

    • mies 52v.

      Älkää nyt heti tuomitko, että juttu on keksitty...

      Voi olla tottakin...itselläni on kokemusta naimisissa olevien kanssa...

      kerrankin olin kylässä erään avioparin luona viikon verran...

      kun mies lähti töihin aamulla klo 7...menin vaimon viereen 15 min päästä ja rakastelimme....

      ja olen rakastellut ko. naisen kanssa aiemminkin,mutta nyt on tuo välimatka hieman pitkä,niin emme pääse rakastelemaan,vaikka ollut puhetta siitä.

      hänellä on kans seksi asiat hieman retuperällä miehensä kanssa

    • viagaran putous

      Ei vois vähempää kiinnostaa eleähtäneen satusedän jorinat..

    • Kbhykl

      Jep ja tarinasta jäi "ja miehesi nuoli lapissa ensin leenaa ja sitten sirkkaa"-osa kokonaan pois.. Heh

    • suihin

      Kuulostaa mahtavalta rupesi todella tekemään mieli kiimaista naista mullakin vaimo haluton tekis mieli vierasta samassa jamassa olevaa naista olisiko joku halukas txt 041 4917657 t ake

    • sepitys

      Susta tulis hyvä kirjoittaja paitsi jonkin verran virheitä, menikö keksimiseen kauan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe