Albaani

Zemraime

Onko täällä jollakin kokemusta Albaaneista? Ei siis kosovolaisista, vaan ihan Albaaneista :)

Itse olen tutustunut mieheen, joka on kotoisin Albaniasta, Tiranasta. Vuotta vanhempi kuin minä. Hän on tällä hetkellä kotimaassa, mutta tulee viikon päästä pariksi viikoksi Suomeen kyläilemään :) halutaan tutustua paremmin.

46

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeKamXhan

Olen naimisissa albanialaismiehen kanssa ja meillä on kaksi lasta. Hyvin menee; sitä tavallista arkea ja välillä juhlaakin. :) Albanialaisiakin on niin moneen junaan. Kysy lisää, jos haluat.

• China Dragon

Uskomatonta miten "naiset" kysyvät naisilta millainen on jonkun toisen maan mies. Aivan kuin he olisivat kloonattuja ja samanlaisia, lähes tulkoon kuin sama mies. Voihan olla erttä joskus on kysymyksessä täysin sama mies:)

Palstan miehet ovat viisaampia, he nähtävästi ottavat selvää millaisia jonkun maan naiset ovat ja keskittyvät lähinnä yksilöön ja kulttuuriin.

Tuossa naiset ovat kyllä hieman lintupäitä, tyhjiä kysymyksiä palsta täynnä. Sellaisia joita on aika hölmöä edes kysyä? Vastaus on kuitenkin ihan sama, olipa kysymys vaikka marssilaisesta.

Hyvin menee, kiva juttu...jne...tuo on sitten tae siitä että kysyjälläkin varmasti menisi hyvin omassa parisuhteessaan uuden ihastuksen kanssa?

• hahhaha,,

Vähän, kuin lemmikkieläintä ostamassa olisivat. Onko sisäsiisti jne...

• StiinasJaana1
        hahhaha,, kirjoitti:

Vähän, kuin lemmikkieläintä ostamassa olisivat. Onko sisäsiisti jne...

Tärkeintä on, että sinä elätät meidät ja sen suvun.

• albaanimies

Mulla on ihan suomalaisia naisia kavereina /työkavereina,mutta ei enempää ei mun tyyppejä,teiltä puuttu se jokin mitä venäläisillä naisilla on ja sen takia ulkomaalainen on suosittu tällä.niin serbialaisilla miehillä ole syytä lähteä poiskotimaasta kuten gambialaisilla miehillä jotka menevät naimisiin että pääsevät pois köyhydeestä

• pensselitäti

Et ole edelleenkään albaanimies.

• -13c

AP kuulostaa joltainhemmetin pissikseltä joka on "tavannut" miehen internetissä ja joutunee pettymään kun "mies" ei saavukaan suomeen. Mikä voi olla hänen omalta kannaltaan hyvä juttu...

• ap_

Kyllä se vaan saapui :)

• albaanimies

mutta albaanimies valitse suomalaisen naisen lasten äidiksi,pieni seikkailu teidän kanssa,tunnen myös muita albaani miehiä jotka lopulta ovat valinnut venäläisen naisen vaimoksii,mulle on ihan sama kuka otta ketään,mutta suomessa esim : harvoin näkee suomi nainen ja thaimaalainen/venäläinen mies pari

• pensselitäti

Suomalaiset naiset valitsevat yleensä miehensä itse eivätkä odota tulevansa valituiksi. Yleensä naiset, myös suomalaiset, pyrkivät valitsemaan aviomiehekseen ja lastensa isäksi miehen, jonka taloudellinen, koulutuksellinen ja yhteiskunnallinen asema on mahdollisimman korkea.

• hgfhgfhgfhfg
        pensselitäti kirjoitti:

Suomalaiset naiset valitsevat yleensä miehensä itse eivätkä odota tulevansa valituiksi. Yleensä naiset, myös suomalaiset, pyrkivät valitsemaan aviomiehekseen ja lastensa isäksi miehen, jonka taloudellinen, koulutuksellinen ja yhteiskunnallinen asema on mahdollisimman korkea.

Tuossa on tietenkin poikkeuksena nekrujen/musukuukereiden patjat...

Persaukinen sossun rahoilla elelevä mustamunainen nälkäkurki on OK.

• kosovolainen mies

mutta suomalainen nainen ei pysty noita vaatimuksia täyttämään ehkä harvoin joku e sim pari vuotta ilman seksiä,niinkuin kirjoitin paras vaimo kosovolaiselle miehelle on venäläinen.

• pensselitäti

Ensinnäkään sinä et ole kosovolainen mies.

Vakka kantensa valitsee. Tosin uskon, että sopivin vaimo kosovolaiselle miehelle on kosovolainen nainen. Venäläiset naiset kuten muutkin naiset etsivät miestä, jolla on prestiisiä.

• kosovolainen mies

albaani ja kosovot menee yhteen venäläisten, ei suomalaisten kanssa. teidän kanssa vanan pieni seikkailu. ei voi naida naista jolla ei ole sitä jotain eikä ole muslimi.

• pensselitäti

Ensinnäkin useimmat albaanit ja kosovonalbaanit menevät naimisiin kotimaassaan oman maansa naisten ja miesten kanssa. Toki monet heistä mielivät ulkomaille ja pyrkivät sinne avioliitonkin kautta, mutta tuskin he sentään Venäjälle haluavat.
        Tarkoittanetkin Suomessa asuvia albaaneja ja kosovolaisia miehiä. Valtaosa heistäkin menee naimisiin albaaninaisten kanssa ainakin sitten, kun ovat saaneet pysyvän oleskeluluvan tänne. En tunne yhtään pariskuntaa, jossa mies on kosovolainen tai albaani ja vaimo venäläinen. Varmaan sellaisiakin pareja on, mutta ei monia. Tuntuisi oudolta, että venäläinen nainen suostuisi menemään naimisiin kosovolaisen tai albanialaisen miehen kanssa.
        Totean taas kerran, että sinä et ole kosovolainen mies etkä kosovolainen nainen.

• !!!!!

Et ole kosovolainen. Kosovolaiset laskee serbit ja venäläiset samaksi kansaksi eikä kyllä sieltä vaimoa ota. Tosin, poikkeuksiakin varmasti löytyy.
      Sitäpaitsi venäläiset ovat ortodokseja suurin osa.

• kosovolainen mies

suomalainen nainen ei osa tyydyttää, venäläinen rakastan. tiedän muita jkosovolaisia jotka pitää venäläinen nainen paras maailmasssa.

oletko katkera?

• ????????????????????

Tuota, suomalaisista naisista tuskin kovinkaan moni haluaa kosovolaista miestä tai albaania.
        Onhan noita luettu lehtijuttuja millaisia vitipäitä ovat. Kulttuurit liian kaukana toisistaan.

Ne rääpäleet, jotka tänne kosovosta ja albaniasta rantautuvat ja nimittävät itseään miehiksi, joutavatkin mennä sinne venäjälle. Ongelma on vain se että, ei ne venäläisetkään naiset niitä halua.

Ja tämä on totta.

Se, että sinä onneton kosovon rääpäle rakastat venäläisiä naisia, ei todellakaan hetkauta ketään täällä palaneen puupennin vertaa. Ajatteletko olevasi jokin kultakimpale tälle maalle ja maailmalle?

Anna nyt edes yksi vinkki, miksi jonkun suomalaisen pitäisi haluta juuri sinut? Oletko niin korkeasti koulutettu? Rikas? Komea? Mikä juuri sinussa tai maanmiehissäsi on se jokin, jota suomalaisten tai venäläisten naisten tulisi haluta?

Ei me olla katkeria, olemme suu ammollaan ihmettelemässä, mitä sinun mielestäsi teillä on meille tarjottavaa?

• aito suomi sisu

Jos sinä kosovolainen mies keskittyisit vain oman maan sekasortoosi. Ette luuserikosovot saa mitään aikaiseksi, kuin katsella kun muut tekee työt. Nytkin Kosovoa ovat auttaneet ja hoitaneet ihan muut kansalaiset koko sodan jälkeisen ajan. Te vaan istutte ja muutatte muualle Europpaan, samalla kun voisitte olla itse rakentamssa aktiivisesti omaa maatanne.
        Kyllä te jaksatette esittää "olen ylpeä albaani" , esitätte Allah-juttuja ja pidätte vain oman maan kansaa ainoana ja oikeana.
        Olette kosovolaiset luusereita, laiskoja, tekopyhiä, oman edun tavoittelijoita. Ette anna koskaan mitään, vaan otatte. En yhtään ihmettele, että teidän koko maa ja kansa on saanut kärsiä, olettehan itse siihen syypäitä.

• !!!!!!

En ole katkera, olen suomalainen nainen ja naimisissa kosovolaisen miehen kanssa.

• et tiedä mistä puhut

En ole katkera. Olen suomalainen nainen ja onnellisesti avioliitossa kosovolaisen miehen kanssa. ja ihan rakkaudesta ja ollaan tasapuolisesti avioliitossa ja kaiken olen saanut ja kohdellaan kuin prinsessaa.

Meillä on monia kosovopareja ja meidän suvussa on kahdella kosovolaisella venäläinen vaimo ja erittäin hyvin tullaan toimeen! ja ihan turha haukkua muita kulttuureja ja kansalaisuuksia!

• kosovolainen nainen

Ei toi ole kosovolainen mies vain suomalainen,halua ärsyttää tällä,

• !!!!!!

niin, jos olisit kosovolainen myöskin kirjoittaisit albaniaa kuten he ;)

Mistä sun viha suomalaisia naisia kohtaan kumpuaa? Oletko katkera?

• kosovolainen nainen

Et ole kosovolainen mies,suomalainen olet,ei kosovolainen venäläisen otta tietysti niitä löytyy mutta tosi vähän

• kosovolainen nainen

Hyvää että töitä tekevät muuten haukkuisit laiskaksi jotka saavat sossusta rahaa.mistäs tiedät kun sanot etteivät tiedä islamin uskosta mitään,ethän sinä 2 miljoona kosovolaista tunne,aika raukkamaista haukkua ttyötovereitta jotka ovat tarjoneet sulle ruoka ja haukkuut tällä,annat hyvin sivistyneen kuvan itsestäsi,

• kosovolainen nainen

Olet ahdasmielinen,kosovolainen nainen pukeutu miten halua ja saa nauraa,siinä ei ole mitään paha,olen töissä en makaa kotona,ku,,,päitä löytyy jokaisesta,ja sinä ett ole suomalainen mies kun sua häiritse kun kosovolaiset naiset eivät käyttää huntua/

• turkeysss

Ei minua häiritse käyttääkö huntua vai ei. Kun te julistatte islamin uskoa, ette kuitenkaan elä sen oppien mukaan. Voit poistattaa viestini, aivan sama. Se ei hyödytä mitään, koska suurimman osan suomalaisten ajatuksia ette voi kääntää. Teidät on niin nähty ja olisi parempi, että muuttaisitte kaikki takaisin Kosovoon rakentamaan omaa maataan. Siellähän kaikki on retuperällä, missä on se oman maan isäinmaallisuus?

• kosovolainen nainen

Se on totta että koraani sano että naisen tulee käyttää huivi ja kosovolaiset e
      Kosovolaiset ovat vapamielisiä uskonnossa,itse en käyttää huivia,paastoan ramadanin aikana,en syö sianliha en käyttää alkoholia,täyttyy muidta että huvi ei tee naisesta enkelin ja jos pukeutuu vähän paljastavasti ei tee naisesta huonon,

• turkeyss

Tekeekö se sinusta hyvän muslimin, jos noudatat vain osaa islamin oppeja? Turha varmaan huudella allahia suureen ääneen, kun teot puhuu toista.
        Edelleen kysyn, miksi olette Suomessa, miksi ette mene omaan maahan rakentamaan sitä? Vai haluatteko aina kaiken valmiina naaman eteen? Olette vaatimassa kaikkea, mutta ette itse tekisi mitään sen eteen?

• kosovolainen nainen

Olen asunut pitkään suomessa,suomi on kotimaani nyt ,sen takia olen tällä,olen töiss. Sossu ei elätä,pidän itseni hyvänä muslimina,mulla on hyvä sydän en ole kpskaan tehnyt kenellekään paha,on ihmisiä jotka rukoilevat.5 kerta mutta tekevät pahoja asioita se taas ei ole hyvä,rukoileminen on muslimin velvollisuus,mutta en pidä itseäni pahana kun en ole rukoillut tähän asti,

• turkeyss

Et voi silti ummistaa silmiäsi mitä sinun omat maanmiehet tekee täällä Suomessa. Todella suuri osa naisista kotona ja tehtailee lapsia, jotka yhteiskunta elättää. Erotaan vain paperilla, jotta perheen äiti saisi yhteiskunnan yksinhuoltajakorotukset. Mies sitten tekee töitä, jos tekee. Pimeesti ovat monet rakennuksilla. Miehen osoite poste restante tai jonkun muun kaverin.
        Eikö tämä ole sinusta syntiä? Otetaan rahaa ja käytetään toisen maan valtiota hyväksi?

Jos sinä olet töissä ja maksat verot, maksat siinä sivussa omien lapsiesi kustannukset omasta pussista. Myöskin miehesi tekee töitä, eikä loisi yhteiskunnan tuilla. Etkä edesauta maanmiehiäsi käyttämään hyväkseen suomalaisia ja Suomen valtiota. Olet erittäin tervetullut Suomeen ja olet omannut uuden kuulttuurin omaksesi.

• kosovolainen nainen
        turkeyss kirjoitti:

Et voi silti ummistaa silmiäsi mitä sinun omat maanmiehet tekee täällä Suomessa. Todella suuri osa naisista kotona ja tehtailee lapsia, jotka yhteiskunta elättää. Erotaan vain paperilla, jotta perheen äiti saisi yhteiskunnan yksinhuoltajakorotukset. Mies sitten tekee töitä, jos tekee. Pimeesti ovat monet rakennuksilla. Miehen osoite poste restante tai jonkun muun kaverin.
        Eikö tämä ole sinusta syntiä? Otetaan rahaa ja käytetään toisen maan valtiota hyväksi?

Jos sinä olet töissä ja maksat verot, maksat siinä sivussa omien lapsiesi kustannukset omasta pussista. Myöskin miehesi tekee töitä, eikä loisi yhteiskunnan tuilla. Etkä edesauta maanmiehiäsi käyttämään hyväkseen suomalaisia ja Suomen valtiota. Olet erittäin tervetullut Suomeen ja olet omannut uuden kuulttuurin omaksesi.

en ole paljon tekemisessä kosovolaisten kanssa en tiedä kuka leikki yksinhuoltaja ja kuka ei,mutta suomen valtion pitäisi kiristää lakia tai tehdä jotain että nää ei pystyisi huijamaan yksinhuoltajakorotuksia,tiedän se on tosi p,,,ka,mutta saksassa olen käynyt ja paljon sukulaisia asuu siellä,sekä naiset että miehet käyvät töissä,siellä myös kosovolaiset naiset on töissä,ja tällä miksi moni on kotona johtuu siitä että tällä ei ole töitä,tunnen kosovolaisia naisia jotka ovat käyneet erilaisissa työharjoitelussa mutta eivät ole töissä vaikka olisi halua,en ole koskaan ollut sossun elättävänä olen tehnyt koko ajan töitä,ei ole lapsia ,en ole naimisissa,mutta kun kysyt minulta että onko syntiä kun huijaavat,sulla kun on niitä kosovolaisia työkavereita miksi ett kysy heiltä että onko syntiä kun huijavat.

• turkeyss
        kosovolainen nainen kirjoitti:

en ole paljon tekemisessä kosovolaisten kanssa en tiedä kuka leikki yksinhuoltaja ja kuka ei,mutta suomen valtion pitäisi kiristää lakia tai tehdä jotain että nää ei pystyisi huijamaan yksinhuoltajakorotuksia,tiedän se on tosi p,,,ka,mutta saksassa olen käynyt ja paljon sukulaisia asuu siellä,sekä naiset että miehet käyvät töissä,siellä myös kosovolaiset naiset on töissä,ja tällä miksi moni on kotona johtuu siitä että tällä ei ole töitä,tunnen kosovolaisia naisia jotka ovat käyneet erilaisissa työharjoitelussa mutta eivät ole töissä vaikka olisi halua,en ole koskaan ollut sossun elättävänä olen tehnyt koko ajan töitä,ei ole lapsia ,en ole naimisissa,mutta kun kysyt minulta että onko syntiä kun huijaavat,sulla kun on niitä kosovolaisia työkavereita miksi ett kysy heiltä että onko syntiä kun huijavat.

Ei he omia huonoja vikojaan näe, pitävät sitä miehisyytenä ja ylpeyden aiheena. Miten voi olla mahdollista, jotkut ulkomaalaiset, jotka ovat asuneet jopa 20 vuotta Suomessa, eikä osaa yhtään suomen kieltä, eikä ole koko aikana ollut missään töissä.
        Pakko lakin on alkaa muuttua, koska ei kukaan voi alkaa elättää laiskoja ihmisiä. Jos joku valtio maailmassa auttaisi minua, niin en ainkaan kehtaisi loisia siinä maassa. Tarvii kai sitä jotain tehdä leipänsä eteen. Mahdollisuuksia on aika paljon, jos vaan haluaa opiskella ensin kielen ja siitä suunnata ammattiin.
        On hienoa todella jos olet omaksunut uuden kotimaasi omaksi ja haluat tehdä töitä.
        Et kuitenkaan voi avioitua kuin albaanin kanssa, sekin olisi jo hyvä kun pääsisitte tuosta muinaisperinteestä eroon. Eletään kuitenkin 2013 ja Euroopassa.

• kosovolainen nainen
        turkeyss kirjoitti:

Ei he omia huonoja vikojaan näe, pitävät sitä miehisyytenä ja ylpeyden aiheena. Miten voi olla mahdollista, jotkut ulkomaalaiset, jotka ovat asuneet jopa 20 vuotta Suomessa, eikä osaa yhtään suomen kieltä, eikä ole koko aikana ollut missään töissä.
        Pakko lakin on alkaa muuttua, koska ei kukaan voi alkaa elättää laiskoja ihmisiä. Jos joku valtio maailmassa auttaisi minua, niin en ainkaan kehtaisi loisia siinä maassa. Tarvii kai sitä jotain tehdä leipänsä eteen. Mahdollisuuksia on aika paljon, jos vaan haluaa opiskella ensin kielen ja siitä suunnata ammattiin.
        On hienoa todella jos olet omaksunut uuden kotimaasi omaksi ja haluat tehdä töitä.
        Et kuitenkaan voi avioitua kuin albaanin kanssa, sekin olisi jo hyvä kun pääsisitte tuosta muinaisperinteestä eroon. Eletään kuitenkin 2013 ja Euroopassa.

No sulla on tyhmiä työkavereita,nämä jotka ei osaa suomea vaikka 20 vuotta,on tällä niin eivät omassa kotimaassa ole käyneet koulua,itse haluan kosovolaisen miehen mulle on tärkeä ett lapset on muslimeja,sekaavioliitot ei aina toim

• 185447756622
        kosovolainen nainen kirjoitti:

No sulla on tyhmiä työkavereita,nämä jotka ei osaa suomea vaikka 20 vuotta,on tällä niin eivät omassa kotimaassa ole käyneet koulua,itse haluan kosovolaisen miehen mulle on tärkeä ett lapset on muslimeja,sekaavioliitot ei aina toim

Mikset sitten menee Kosovoon ja ota sitä kosovolaista äijää ja sinne Kosovoon. Miksi hitossa tuotte niitä kouluakäymättömiä/sivistymättömiä retaleita tänne Suomeen? Äläkä kirjota, että Suomi on sinun kotimaasi, koska se ei ole.

• kosovolainen nainen

Suomessa on myös kurdeja,turkkilaisia ja arabeja jotks käyttävät alkoholia,paljon naisia ei nämä myöskään noudata islamia,lue palsta läpi jos muutkin noudattaisivat islamin sääntöjä ei kukaan kirjoittaisi näin negatiivisesti,ei ole vaan kosovolaiset vaan muistakin maaista olevat muslimit

• kosovolainen mies

kosovolainen mies ei juoda alkoholi, islam kieltää sen. kaikkki jotka juovat ovat pettureita

• turkeyss

Kosovolainen mies käy myös panemassa muita naisia? Tekee siis huorin, eikö sekin ole petturuutta?

• pensselitäti

Uskaltauduit siis taas tänne leikkimään kosovolaista.

• mina olla uksi mees
        pensselitäti kirjoitti:

Uskaltauduit siis taas tänne leikkimään kosovolaista.

Noo, pitähän ihmisellä jotain harrastuksia olla. Itse tosin suosittelisin nimimerkille "kosovolainen mies" ulkoilua. Sauvakävelykään ei ole yhtään noloa, kun sitä vertaa vaikkapa keskustelupalstoilla röllimiseen.

Ja jos sattuisi käymään niin ikävästi, että jää rooli päälle ja alkaa puhua hoono soomi ihan siviilissäkin, niin kannattaa hakeutua ammattiauttajan juttusille. Ja kyllähän ne läheiset ja työkaverit, jos sellaisia on, alkavat asiasta varmaan sitten huomautellakin.

• kosovolainen nainen

Kyllä muutkin ulkomaalaiset miehet käy muita naisia,sulla on viha kosovolaisia miehiä kohtaan,oletko nainen?

• kale12

Kun tuntee näiden albaanien historiaa ja tietää sen olleen pelkkää kaaosta ja sen ettei nykytilanne ole juuri historiaa parempi, niin se kertonee jotain kansan perusluonteesta ja mentaliteetista.

• kele kele

He ovat vielä viidakkokansaa, sivistys on aika kaukana. Heidän lapselliset unelmat jostain suuralbaniasta. Heikäläiset ovat isompia rasisteja. Heidän elämä on vain oma lippu, oman maan musiikki ja olla ylpeä siitä kun on albaani. Äijät isoja luusereita, paskahousuja. Ei mitään pysty yksin tekmään, aina täytyy olla suku mukana riitatilanteissa.
        Mun puolesta kaikki muslimit saisi lähteä omaan kotimaahansa.

• zemertedua

tutustukaa ennen ku alatte haukkumaan

• näkökohta

Jos haluat elämääsi jännitystä, valitse albaani! Yrittävät sumuttaa, huonosti.. Naisia joka sormelle, netissä. Valvovat öisin, nukkuvat päivisin. Jos olet rutinoitunut miestenpompottaja, saatat pärjätä, mutta ei suositella aloittelijoille. Töitä kyllä tekevät ja edustava ulkomuoto. Ei hassumpi valinta yöelämässä, mutta muuten on tosi sekavaa. Tulet huomaamaan

• kreikkatar

Asun eräällä kreikan saarella, täällä Albanialaisia on paljon. Suurin osa on tullut tänne paremman elämän toivossa, suostuvat tekemään töitä paljon halvemmalla kuin kreikkalaiset, ja sepäs kreikkalaisia ottaaa päähän. Huono maine heillä on täällä kreikassa, vanhemmat varottelevat lapsiaan olemasta albaanien kanssa tekemisessä. Albanialaiset täällä hengailevat pääosin omissa piireissään. Ovat kuitenkin hyvin sopeutuneet tänne, suurin osa tuntemista albaaneista tekee pitkät päivät töitä. Albaanimiehet tulevat tänne töitä tekemään kesäksi ja lähtevät sitten talven tullen takaisin Albaaniaan perheen luokse. Ovat hyvin ylpeitä omasta kulttuuristaan, vaikkakin turisteille väittävät usein olevansa täysin kreikkalaisia. Osa tuntemistani albanialaisista on todellisia naistenmiehiä, pyörittävät montaa naista samaa aikaa, koska ovat todella hyviä puhumaan naisille, niin suullisesti kuin myös kehon kielellä... osaavat ottaa naisen huomioon. Toisaalta tunnen myös ujoja ja sisäänpäin kääntyineitä ja albanialaismiehiä. Yhteisiä piirteitä on mielestäni miehekkyys miehillä ja naisellisuus naisilla, miehet ovat aina se perheen pää, jotka tuovat perheelle ruokaa, kun taas naiset pitävät huolta kodista ja lapsista. Osa heistä on ortodokseja, osa ateisteja, osa muslimeita. Uskonto ei ole niin vahvassa roolissa kuin esim. tuntemillani kosovolaisilla. Albanialaiset ovat hyvin perheelleen omistautuneita, lämpimiä, avoimia ja iloisia. Huonoja puolia on että suhteessa ovat mustasukkaisia, ylpeitä ja omistushaluisia.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3209
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3077
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2942
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1657
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59