Algerialainen mies

Ihastunut13

Millaisia ovat puolisona? Olen tapaillut yhtä ja kiinnostaisi tietää. Mies kertaalleen eronnut, mutta luulen hänen olevan tosissaan.

22

3646

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtameri kyyneleitä

      Jokainen on yksilö.
      Mulla on vain huonoja kokemuksia tuttavapiirissä.
      Kaikilla suomineidoilla oli algemiehet.
      Yksi on yhä naimisissa, mutta vaimo vaikuttaa ahdistuneelta. Mies on jyrkkä eikä vaikuta yhtään kivalta. Lapsensakin pelkäävät häntä.
      Toinen alge pieksi vaimoaan ja lapsia vuosiakausia, lopulta vaimo pakeni.
      Kolmas mies oli pikkutarkka ilkimys, ja nyt sekin vaimo on eronnut. Pahoja ongelmia heillä kuulemma oli, mutta en sen enempää tiedä,.
      Kenties löytösi on helmi, mutta itse olisin tosi varovainen.
      Koen, että algerialaiset miehet ovat kaikkein julmimpia miehistä, jos nyt yleistää voi. Oikeasti ei voi yleistää, mutta kyllähän meillä kaikilla ajatuksiin tulee jotakin, kun puhutaan vaikka tietynmaalaisisista henkilöistä.
      Haluan olla ennakkoluuloton, mutta varoituksen sana on paikallaan.

    • Fatimah

      Kerro nimi ketä algerialaista olet tapaillut ja missä ! Monella on jo puolisona algeriano. Pettää vaimoaan ja sinä kuvittelet sen olevan tosissaan höh!

    • Valtameri kyyneleitä

      Varmasti hulttioitakin riittää.
      Nämä miehet, joista äsken kerroin, eivät olleet pettureita, vaan hyvin uskonnollisia...mutta valitettavasti julmureita :(
      Pitkä kivinen tie on edessä, oli petturi tai julmuri...
      silti uskon, että ehkä jossain on myös hyvä algerialainen mies, mutta heitä taitaa olla todella vaikea löytää...

      • Kasbah

        En kerro nimeä, mutta Pääkaupungista. Pelkkää hyvää vielä sanottavana, koska on ystävällinen, komea ja vaikuttaa rakastuneelta minuun. Ollut tosin naimisissa ja perhettäkin tullut. Mutta eroavathan suomalaisetkin... Uskonnollisuus hiukan hirvittää, vaikka omien sanojen mukaan ei uskonto näkyisi arjessa. Menen viikon kerrallaan.


      • eksä
        Kasbah kirjoitti:

        En kerro nimeä, mutta Pääkaupungista. Pelkkää hyvää vielä sanottavana, koska on ystävällinen, komea ja vaikuttaa rakastuneelta minuun. Ollut tosin naimisissa ja perhettäkin tullut. Mutta eroavathan suomalaisetkin... Uskonnollisuus hiukan hirvittää, vaikka omien sanojen mukaan ei uskonto näkyisi arjessa. Menen viikon kerrallaan.

        Rakasta, kärsi ja unhoita. Kusettajia kaikki!


      • jokuvaan...
        Kasbah kirjoitti:

        En kerro nimeä, mutta Pääkaupungista. Pelkkää hyvää vielä sanottavana, koska on ystävällinen, komea ja vaikuttaa rakastuneelta minuun. Ollut tosin naimisissa ja perhettäkin tullut. Mutta eroavathan suomalaisetkin... Uskonnollisuus hiukan hirvittää, vaikka omien sanojen mukaan ei uskonto näkyisi arjessa. Menen viikon kerrallaan.

        Etunimi alkaa A:lla ?


      • on naimisissa
        Kasbah kirjoitti:

        En kerro nimeä, mutta Pääkaupungista. Pelkkää hyvää vielä sanottavana, koska on ystävällinen, komea ja vaikuttaa rakastuneelta minuun. Ollut tosin naimisissa ja perhettäkin tullut. Mutta eroavathan suomalaisetkin... Uskonnollisuus hiukan hirvittää, vaikka omien sanojen mukaan ei uskonto näkyisi arjessa. Menen viikon kerrallaan.

        Y.G.


      • Anonyymi

        Älkää koskaan menkö avioon , Algerialaisen kanssa , liian suuri kulttuuri ero. Heidät on opetettu jo lapsena , nainen tottelee miestään ja moni heistä on narsisteja . Vaikka voivat olla todella ihania suhteen alussa niin ihan varmasti suhde muuttuu ajan kanssa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää koskaan menkö avioon , Algerialaisen kanssa , liian suuri kulttuuri ero. Heidät on opetettu jo lapsena , nainen tottelee miestään ja moni heistä on narsisteja . Vaikka voivat olla todella ihania suhteen alussa niin ihan varmasti suhde muuttuu ajan kanssa .

        Tuo koskee kaikkia muslimeja.
        Koraani kertoo miten naista tulee kohdella


      • Anonyymi
        Kasbah kirjoitti:

        En kerro nimeä, mutta Pääkaupungista. Pelkkää hyvää vielä sanottavana, koska on ystävällinen, komea ja vaikuttaa rakastuneelta minuun. Ollut tosin naimisissa ja perhettäkin tullut. Mutta eroavathan suomalaisetkin... Uskonnollisuus hiukan hirvittää, vaikka omien sanojen mukaan ei uskonto näkyisi arjessa. Menen viikon kerrallaan.

        itsellä 8v.ollut algerialainen mies ovat kyllä täysin epäloutettavia ,jotkut pettää toiset rahan perässä sekä oleskelulupien ym.ei ikinä enää muslimia kun tästä eroon pääsen on ollut todella kylmä suhde ei osoita rakkautta ollenkaan roikkuu puhelimessa päivät pitkät jopa työssään kullttuurissa naiset ei ole minkään arvoisia jos suosituksia voin antaa ei kannata ottaa muslimi miehiä ikinä opin tän itsekkin kantapään kautta kylläkin tyhmä kun olin minun häälahjani häneltä oli muiden naisten etsiminen kaikista chateistä varmaan koko maailman chateistä löysin hänen hakemassa hääpäivänä muitakin naisia elämäni pahin moka tiedä muitakin samanlaisia näille pyrkyreille ei pitäisi mitään lupia antaa sitä vain metsästävät ja kansalaisuutta jotta pääsevät mielin määrin eri paikkoihin ,ÄLKÄÄ OTTAKO MUSLIMI MIEHIÄ EI IKINÄ MUUTEN ELÄMÄNNE ON PILOILLA!!!


    • mieti kax kertaa

      ja ole varovainen.Kenest ä hän on eronnut.suomi-vai algeerivaimostaan? Usein arabit menevät naimisiin serkkujensa kanssa.Miksi hän on eronnut? Puhuuko pahaa entisestään,esim että nainen on hullu?Sainiko mitä kenties hän itse teki väärin avioliitossaan? Millä hän elää täällä,käykö töissä? Itse tapailin erästä algerialaista ja seoli vikatikki se,tosin alku oli mitä ihanin...Moni kakku päältä kaunis.Kannattaa siis tutusta kunnolla ja edetä varovasti.Jos mies yrittää painostaa etenemään nopeasti suhteessa,niin peräänny vielä kun voit....Olethan varovainen.

      • apua 123

        ketää olet tapaillut saanko kysyä??? koska olen tavannut miehen algerialainen ja kuvauksesi sopisi häneen??? laita minulle vaikka hänen sukunimen kolme viimeistä kirjainta


    • China Dragon

      Luulo ei ole tiedon väärtti, noin sanoo suomalainen kansanviisaus!

      • Kaksikko?

        Kyllä haukkuu ex vaimoa. Pää ei ole sillä kunnossa, miehen mukaan. En sitten tiedä... Nyt on tullut muutama juttu, minkä takia jarruttelen yhteenmuuttoa...


      • uteliaskiira
        Kaksikko? kirjoitti:

        Kyllä haukkuu ex vaimoa. Pää ei ole sillä kunnossa, miehen mukaan. En sitten tiedä... Nyt on tullut muutama juttu, minkä takia jarruttelen yhteenmuuttoa...

        mistä päin suomea olette???? itse olen naimisissa algerialaisen kanssa


    • öflgkja'kgva'

      tuo kokemus uskonnollisesta julmurista löytyy ihan minultakin. Eipä tainnut/taida edelleenkään poikakaparan pää olla kunnossa. Teki vainoharhoillaan jo melkein minutkin hulluksi.
      Nimi alkoi a:lla ja Helsingistä on.

      Voi toki olla jo parantunutkin päästään, jos muistaa syödä lääkkeensä:)

      • UTELIASSSSSSS

        oliko ali B KERRO REHELLISESTI???? JA ONKO NÄKYNYT VIELÄ HESASSA


    • Avulias setä

      Muistetaan se avioehto ja ei nimiä koskaan vekseleihin.

    • minä vaan

      haluaisin tietää mistä olet? olen itse naimisissa algerialaisen miehen kanssa ja meillä lapsi lapsen syntymän jälkeen hän aina ulkona epäilen että pettää

      • sina1

        Ei välttämättä petä vaan haluaa hengailla kavereiden kanssa ja istua tuntitolkulla kahvilassa?näin se yleensä menee heillä on tapana se kun aamulla heräävät niin samantien kahvilaan pelaamaan ja istumaan kavereiden kanssa niin myös tekevät vanhemmat miehet.Usein myös käy täällä suomessa niin että,he vain pettävät vaimojaan ja luulevat kaiken olevan hyvin kun on yhteinen lapsi,sinun täytyy ottaa asiat esiin ja sanoa suoraan missä mennään.Itse olen Algerialaisen miehen kanssa naimisissa mut meil ei ole näitä ongelmia ollut 13v ainekaan vielä?


      • pitää katsoa peiliin
        sina1 kirjoitti:

        Ei välttämättä petä vaan haluaa hengailla kavereiden kanssa ja istua tuntitolkulla kahvilassa?näin se yleensä menee heillä on tapana se kun aamulla heräävät niin samantien kahvilaan pelaamaan ja istumaan kavereiden kanssa niin myös tekevät vanhemmat miehet.Usein myös käy täällä suomessa niin että,he vain pettävät vaimojaan ja luulevat kaiken olevan hyvin kun on yhteinen lapsi,sinun täytyy ottaa asiat esiin ja sanoa suoraan missä mennään.Itse olen Algerialaisen miehen kanssa naimisissa mut meil ei ole näitä ongelmia ollut 13v ainekaan vielä?

        minä naimisissa algerialaisen miehen kanssa ja parempaa miestä saa etsiä. ei juo ei polta ei käy paarissa ja kaikessa arjaessa mukana mutta onhan kaikilla omat karikkonsa elämässä. me riidellään huudetaan niinkuin muutkin perheet mutta yhteen tullaan ja sovitaan ja halataan. niinkuin varmasti suomalaisessakin perheessä.


    • Anonyymi

      Tee geriatrinen testi.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe