onko kaikki jotka oli menoss heartattackii huomioinnu että se on peruttu!!!d12 tulee kuitenkin onneks nosturiin(jeee). liput pitää vaihtaa ennen 26.8!!(näin mä ainakin luin jostaan)
mun mielest tää on paljon parempi näin, että on pelkästään d12....
heartattack peruttu!!!
5
263
Vastaukset
- Ken Kaniff
vittu just mun tuuri mulla oli kavereiden kanssa etu rivin paikat mut tietenkin pitää tulla teknisiä paskoja SAAATAAAAANAAAAAA.onks siel nosturil pelkästään d12 vai? hieno juttu mut mä MENETIN MUN ETU RIVIN LIPUT AAAAAAHAHAHA MIKS JUMALA MIKS MIKS JUST MÄ??
- ]Z[
siis siel on pääasias d12 mutt sitt lämpparinä redrama ja joku detroittilainen joku mikä se nytt olikaan. mutt hei mee vaihtaa ne sun liput ja sitt siel nosturis änget vaan sinne lavaan eteen, ja nosturin eturivi on kyll paljon lavaa lähempänä ku jäähallin...joten eiköhän se sillä änkeämisellä järjesty.:)
- Ken Kaniff
]Z[ kirjoitti:
siis siel on pääasias d12 mutt sitt lämpparinä redrama ja joku detroittilainen joku mikä se nytt olikaan. mutt hei mee vaihtaa ne sun liput ja sitt siel nosturis änget vaan sinne lavaan eteen, ja nosturin eturivi on kyll paljon lavaa lähempänä ku jäähallin...joten eiköhän se sillä änkeämisellä järjesty.:)
mä sain ton jutun selville. voi vaihtaa lippuja mut silti on aika vittumaista mä oon maksanut eturivin paikoista ja nyt mä en ehkä pääse sinne eteen.mä oon odottanut tota keikkaa niin kauan mä aina ajattelin et tä on liian hyvä ollaksen totta..
- hiphoplady
Ken Kaniff kirjoitti:
mä sain ton jutun selville. voi vaihtaa lippuja mut silti on aika vittumaista mä oon maksanut eturivin paikoista ja nyt mä en ehkä pääse sinne eteen.mä oon odottanut tota keikkaa niin kauan mä aina ajattelin et tä on liian hyvä ollaksen totta..
ei vittu! onneks en viel ostanu lippui tai mitää!
- what?!
toi kuulostaa kyll täydelt shitilt. oot sä aivan varma tost asiast, onks kuulo puhet tai jotain.
kyl se on ihan päin p:t jos toi on tosinta totta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691