Kun mulla on aika isotluut niin Painon pudotus on nyt vaikeutunut.Kuukaudessa olen sanut pudotettua vain 170g.Kaikki laihutus valmisteet on käyty läpi eikä paino tipu enään paljon.Onko ehdotuksia
Kilot pois
2
399
Vastaukset
- öyks
Varmaan auttaisi, jos saisit kilpirauhaslääkityksen (varmaan vajaatoimintaa) ja lisäksi vanhempasi voisivat opettaa sinulle oikeat ruokatavat, vaikkakin vähhän myöhässä.
- höps
ISOT LUUT!??? Höpö höpö, nyt lakkaat kusettamasta itseäsi. Kahden samankokoisen ja pituisen ihmisen luiden painoero on kilon luokkaa, joten sillä et painoasi selitä.
Mitä jos lakkaisit käyttämästä niitä turhanpäiväisiä laihdutusvalmisteita, joista ei ole hyötyä ja opettelet ihan kevyen ruokavalion perusjuttuja; mitä saa syödä ja mitä saa syödä vähemmän.
Laihdutusvalmisteet on 90% humpuukia. En myöskään usko että vaivanasi on minkään rauhasen vajaatoiminta, vaan yksinkertaisesti väärät ruokailutottumukset.
Osta kirjakaupasta vaikka kirja "Yksi muutos - Uuden elämän alku". Löytyy kirjakaupoista laihdutus ym. keittokirjojen luota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758