Minulle sattui taas, että jo haastattelussa kiusaaja ottaa hampaisiin.Nainen alkoi heti nälviä, haukkua, masentaa,uhkailla.
Hän jopa sanoi minulle, että hänen mies on samalla työpaikalla, että tuleeko meille hänestä kissatappelu.
Hän vittuili niin paljon, että aloin itkeä, mitä en koskaan ennen ole tehnyt.
Pidin häntä reiluna, koska tiedän, että kyseiselle hautausmaalle en töihin mene enkä pääsisikään.
Hän pitää minua heikkona itkupillinä, mikä sopii minulle.En jaksaisi enää olla vittumaisen akkaporukan hampaissa koko kesää.
Se on koettu jo niin monta kertaa, että ei enää.
Ei näillä ole mitään häpyä eikä mitään käsitystä käytöstavoista.Kun vitutus laukeaa päässä, alkaa kova peli.
Harmi vaan.Olisivat saaneet minusta mukavan ja ahkeran työkaverin mutta jos ei niin ei.
Toisaalta me hyväluonteiset ihmiset pärjäämme ilman töitäkin.Antaa kusipäiden päteä ja pönkittää typerää itsetuntoaan.
Työpaikkahaastettelu
heipat vaan
1
126
Vastaukset
- Karma rankaisee
Tuollaiselle henkilölle yleensä käy erittäin huonosti, kun sattuu päätänsä aukomaan väärälle tyypille. Se on vain ajan kysymys milloin niin tulee käymään, karman laki pitää huolen, että tuollaiset henkilöt saavat rangaistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601772Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401474Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka711255La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11865- 67830
- 71723
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 50521
- 38514
- 55486