Katselevatko miehet mielellään naisten kynsiä? Naisillahan voi olla rakennekynsiä ja lakattuja kynsiä ym. tavoilla laitettuja kynsiä. Aiheuttaako miehissä naisten kynnet mitään ihailua vai onko kyseessä jonkinlainen kynsifetissi jos aiheuttaa?
Vai onko sama minkälaiset kynnet naisella on, oli ne sitten pitkät tai lyhyet tai hoidetut tai ei?
Lähinnä mietin, että kynnet vähän samanlainen asia kuin korkokengät, joihin monilla miehillä on fetissi?
Kiehtooko naisten kynnet?
38
2568
Vastaukset
- No tuota
Ei, ei kynnet kiehdo. Tosin nainen, jolla on rakennekynnet, joutuu tekemään vitusti enemmän duunia saadakseen kiinnostukseni.
- Kysymys miehille
Miksi et pidä rakennekynsistä? Tykkäätkö itse laittautua tai panostatko pukeutumiseesi? Etkö pidä laittautuvista esim. meikkaavista naisista ylipäätään?
- No tuota
Kysymys miehille kirjoitti:
Miksi et pidä rakennekynsistä? Tykkäätkö itse laittautua tai panostatko pukeutumiseesi? Etkö pidä laittautuvista esim. meikkaavista naisista ylipäätään?
Pidän enemmän luonnollisesta kauneudesta. Rakennekynnet näyttävät luonnottomalta.
- Anonyymi
mikä oli kysymys?
- Anonyymi
pidän yskittää
- Anonyymi
No tuota kirjoitti:
Pidän enemmän luonnollisesta kauneudesta. Rakennekynnet näyttävät luonnottomalta.
olen sotilas pidän naisista jos minun pittää hakea rk47 /pistolero älä koskaan
- Anonyymi
väsyttää mies mutta kuite kun laitan nukkumaan taustalla kuuluu puhetta uneton seal sieltä kaunis
- Anonyymi
teerevän naiselle vastaus, olen mies elikkä mun ei tartte tuomossiin vastailla pidän toki eikä ruutia ole vielä löytynyt mie o kirjoittanu kun katse etiäpäin esim.tunnistan tuosta hep hep naiset ovat kauniimillaan silloin kun he eivät tiedosta sitä?
Siistit, lyhyehköt ja eutraalin väriset on ok. Liian laitetuista kynsistä en ole ikinä välittänyt.
- sicsi
Miehissä on paljon vikoja, mutta jos niitä kiehtoisi vielä tekokynnetkin, niin sais mun puolestani olla sitten lopun ikää.
Löytyhän edes jotain plus-sarakkeeseen...- Anonyymi
hahhaa älä nyt mie voisin rakastua sinnuun hetkessä jos käytät omia kynsiä minnuun rakkautta muaaailmalle
Kiehtoa on liian voimakas sana, mut kyllä sirojen sormien jatkona laitetut kynnet on kauniit. Rakennekynnet ei ole tarpeelliset; saa toki olla jos itse niistä tykkää.
- Olen nainen,
ja minua kiehtoo kyllä kauniisti lakatut kynnet. Erityisesti tykkään lyhyehköistä ja tummista kynsistä, toisinaan sirot, vaaleasti lakatut ovat ihanimmat. Nainen, joka tuo kätensä esiin, ei pelkää kanssakäymistä... sopivasti itsevarmuutta.
- Anonyymi
just ok
- Oasis
Naisen näkökulmasta... Rakennekynnet on hankalat. Itse kokeilin aikani kunnes kyllästyin siihen, että jatkuvasti olisi pitänyt olla jotenkin varuillaan, pitää hanskoja tiskatessa, ei saanut säilykepurkkeja auki jne... Olihan ne uutena varsin kauniit, mutta päätin, että pärjään omillani paremmin.
Rakennekynnet sopii heille, keillä on aikaa istua paikoillaan ihailemassa niitä tai vaihtoehtoisesti aikaa/rahaa käydä parin viikon välein uusimassa niitä.
Sama pätee ripsiin. Tekoripset ovat jumalattoman kalliit (toki onnistuessaan oikein kauniit) mutta omat ripset väistämättä kärsii, joten niitä en ole valmis edes kokeilemaan. Omia ripsiäni on useaan otteeseen luultu tekoripsiksi, joten eiköhän niillä pärjää.- Kysymys miehille
Tämä vahvisti käsitystäni siitä, että miehet eivät oikeastaan kuitenkaan näe tällaisia pieniä kauniita asioita naisessa tai eivät ymmärrä, milloin naisella on kynsilakkaa ja milloin mitään ei tehty. Naiset itse pitävät lähes poikkeuksetta toisten naisten kauniista kynsistä. Itsekin ihailen toisten naisten kynsiä.
Tämä on sikäli kuitenkin ristiriidassa sen kanssa, että miehet pitävät kauniista naisista ja kauneus ei tule ilman laittautumista. Luonnonkauniillakin naisella on tasaisempi kasvojen väri ja pinta meikkivoiteen kanssa ja kauniimmat silmät ripsivärin kanssa. Yleensähän miehet eivät edes ymmärrä, milloin nainen on meikannut ja milloin luonnon tilassa. Lähes kaikki naiset meikkaavat, joten luomunaisia ei löydä kuin tietyn uskontokunnan edustajista. - call 911
Tämä vahvisti käsitystäni siitä, että miehet eivät oikeastaan kuitenkaan näe tällaisia pieniä kauniita asioita naisessa tai eivät ymmärrä, milloin naisella on kynsilakkaa ja milloin mitään ei tehty. Naiset itse pitävät lähes poikkeuksetta toisten naisten kauniista kynsistä. Itsekin ihailen toisten naisten kynsiä.
Tämä on sikäli kuitenkin ristiriidassa sen kanssa, että miehet pitävät kauniista naisista ja kauneus ei tule ilman laittautumista. Luonnonkauniillakin naisella on tasaisempi kasvojen väri ja pinta meikkivoiteen kanssa ja kauniimmat silmät ripsivärin kanssa. Yleensähän miehet eivät edes ymmärrä, milloin nainen on meikannut ja milloin luonnon tilassa. Lähes kaikki naiset meikkaavat, joten luomunaisia ei löydä kuin tietyn uskontokunnan edustajista."Tämä vahvisti käsitystäni siitä, että miehet eivät oikeastaan kuitenkaan näe tällaisia pieniä kauniita asioita naisessa tai eivät ymmärrä, milloin naisella on kynsilakkaa ja milloin mitään ei tehty. Naiset itse pitävät lähes poikkeuksetta toisten naisten kauniista kynsistä. Itsekin ihailen toisten naisten kynsiä."
Siis oikeesti.. Mitä vitun merkitystä niillä on? Jos nainen ei ole vieheättävä, ei lakatut ja rakennetut kynnet sitä asiaa muuta. Kysymys miehille kirjoitti:
Tämä on sikäli kuitenkin ristiriidassa sen kanssa, että miehet pitävät kauniista naisista ja kauneus ei tule ilman laittautumista. Luonnonkauniillakin naisella on tasaisempi kasvojen väri ja pinta meikkivoiteen kanssa ja kauniimmat silmät ripsivärin kanssa. Yleensähän miehet eivät edes ymmärrä, milloin nainen on meikannut ja milloin luonnon tilassa. Lähes kaikki naiset meikkaavat, joten luomunaisia ei löydä kuin tietyn uskontokunnan edustajista.Mä taas en voi käsittää värivoiteita. Näyttää liian tehdyltä ja korostaa ihohuokosia yms. epäpuhtauksia. Usein vielä näkyy rajat ja on väärän värinen värivoide käytössä. Kyllä mä luulen, että miehet ymmärtää oikein hyvinkin.
- Oasis
himatuikku kirjoitti:
Mä taas en voi käsittää värivoiteita. Näyttää liian tehdyltä ja korostaa ihohuokosia yms. epäpuhtauksia. Usein vielä näkyy rajat ja on väärän värinen värivoide käytössä. Kyllä mä luulen, että miehet ymmärtää oikein hyvinkin.
Oikeanlaisella värivoiteella tekee kuitenkin ihmeitä. Täytyy vain olla omalle ihotyypille sopiva voide, oikean sävyinen eikä missään nimessä pakkeloida ihoa tukkoon.
Miehet ymmärtää ainakin sen, mikä heille on tarpeen ymmärtääkin eli sen, mikä heidän silmissään näyttää hyvältä. Tuo tietty taas riippuu miehestä, toiset viehtyvät enemmän todella meikatuista ja toisia miellyttää luonnollisempi tyyli. Oasis kirjoitti:
Oikeanlaisella värivoiteella tekee kuitenkin ihmeitä. Täytyy vain olla omalle ihotyypille sopiva voide, oikean sävyinen eikä missään nimessä pakkeloida ihoa tukkoon.
Miehet ymmärtää ainakin sen, mikä heille on tarpeen ymmärtääkin eli sen, mikä heidän silmissään näyttää hyvältä. Tuo tietty taas riippuu miehestä, toiset viehtyvät enemmän todella meikatuista ja toisia miellyttää luonnollisempi tyyli.Ei tee. Ei voiteet ja kynsilakat tee minkäänlaisia ihmeitä. Ehkä korkeintaan sen verran et voi saada sänkyysi yöksi tai pariksi sellaisen, mitä en ilman niitä "ihmeitä" saisi. Kysymys kuuluukin, että haluatko sänkyysi ja elämääsi juuri sellaisia "ihmeitä"...?
Kyllä niitä oikeita ihmeitä tekee naisen hymy, katse, loiste silmissä, elekieli, kasvonpiirteet(ne luonnolliset), vartalo, puhe, ääni, puhetyyli, miten kävelee... Oho! Taisi tulla liikaa vaatimuksia...- Oasis
Genio.Mente kirjoitti:
Ei tee. Ei voiteet ja kynsilakat tee minkäänlaisia ihmeitä. Ehkä korkeintaan sen verran et voi saada sänkyysi yöksi tai pariksi sellaisen, mitä en ilman niitä "ihmeitä" saisi. Kysymys kuuluukin, että haluatko sänkyysi ja elämääsi juuri sellaisia "ihmeitä"...?
Kyllä niitä oikeita ihmeitä tekee naisen hymy, katse, loiste silmissä, elekieli, kasvonpiirteet(ne luonnolliset), vartalo, puhe, ääni, puhetyyli, miten kävelee... Oho! Taisi tulla liikaa vaatimuksia...Kyllä meikillä yms hörpäkkeillä saa muutettua ihmisen ulkomuotoa todella paljon. Nythän kyse oli vain puhtaasti pinnasta. Se, mitä pinta kenellekin merkitsee vaihtelee ihmisestä riippuen. Jotkut ehkä haluaakin sänkyynsä pinnalta koreita ihmeitä, en tiedä kun ei niin kiinnosta millä perustein muut petikumppaninsa valitsevat.
Ei tuossa ole lainkaan liikaa vaatimuksia. Tuosta kaikestahan se ihmisen olemus muodostuu. Tästä aiheesta olikin enemmän juttua aikaisemmassa ketjussa "suomalaisten rumuudesta" tai jotain sinne päin... - Kysymys miehille.
Oasis kirjoitti:
Kyllä meikillä yms hörpäkkeillä saa muutettua ihmisen ulkomuotoa todella paljon. Nythän kyse oli vain puhtaasti pinnasta. Se, mitä pinta kenellekin merkitsee vaihtelee ihmisestä riippuen. Jotkut ehkä haluaakin sänkyynsä pinnalta koreita ihmeitä, en tiedä kun ei niin kiinnosta millä perustein muut petikumppaninsa valitsevat.
Ei tuossa ole lainkaan liikaa vaatimuksia. Tuosta kaikestahan se ihmisen olemus muodostuu. Tästä aiheesta olikin enemmän juttua aikaisemmassa ketjussa "suomalaisten rumuudesta" tai jotain sinne päin...Meikillä saa aivan ihmeitä aikaiseksi.
Tässä on esimerkki Madonnasta, joka näyttää ilman meikkiä aivan erilaiselta kuin meikin kanssa. Kuinka moni mies katsoisi hänen peräänsä ilman meikkiä? Kuinka moni mies iskisi ravintolasta meikittömän Madonnan?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013032616830345_vi.shtml
http://www.mtv3.fi/viihde/musiikki.shtml/huh-talta-nayttaa-madonna-ilman-meikkia---katso-kuvat/2010/09/1190170
Tässä on myös kuvia julkkisnaisista tavallista vähemmissä meikeissä. Osa ei ole täysin ilman meikkejä, vaikka teksti niin väittääkin.
http://www.avatv.fi/kauneusjahyvinvointi/artikkeli.shtml/milta-supertahdet-nayttavat-ilman-meikkia-katso-kaikki-kuvat/2012/02/1498936 - Anonyymi
Tämä on sikäli kuitenkin ristiriidassa sen kanssa, että miehet pitävät kauniista naisista ja kauneus ei tule ilman laittautumista. Luonnonkauniillakin naisella on tasaisempi kasvojen väri ja pinta meikkivoiteen kanssa ja kauniimmat silmät ripsivärin kanssa. Yleensähän miehet eivät edes ymmärrä, milloin nainen on meikannut ja milloin luonnon tilassa. Lähes kaikki naiset meikkaavat, joten luomunaisia ei löydä kuin tietyn uskontokunnan edustajista.elä nyt sie uskonto ei liity tähän millään tavoin ja jos liittyy mie haluaisin sinut sinut ja jos sinä et ymmärrä sitä milloin nainen on kauniimmillaan hän ei tiedä sitä
Aivan sama, onko rakennekynnet vai pureskellut nysät. Kynnet kiinnostavat vain naisia.
- kynsiä---
.
"Naiset tykkää kynsiä kynsillään kaikkia asioita"
har!!1
. - Anonyymi
kynsiä--- kirjoitti:
.
"Naiset tykkää kynsiä kynsillään kaikkia asioita"
har!!1
.harr kävi asioilla
Sormet kyllä kiehtovat, mutta kynnet ei...muuten kuin osana sormia, siis.
- Anonyymi
toisenlainen ihana rakkaus pitää olla varovainen pidä kyntesi saattaa olla partnerisin kans kiihoittavaa tiedätkö?
- Fetishi
Kiehtoo! Sirot, pitkät sormet, mielellään hieman ruskettunut iho ja pitkät kynsipedit. Siihen vielä about 1cm siistit kynnet hoidetuilla kynsinauhoilla... Kyllä.
- Anonyymi
olen kiinnostunut mitä sulla jäi sanomatta riipijä olen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen kiinnostunut mitä sulla jäi sanomatta riipijä olen mies
se on sanomattiki selvää.
- TärkeintäHymy
Kyllähän huolitellun oloinen nainen kiinnostaa miehiä. Ripsivärit, huulipuna, mitä näitä onkaan? Rakennekynnet eivät, ainakaan minua. Ne ovat kuin silikoni huulissa. Tuntuu että ne ovat naisten välinen juttu. Rahastusta.
- kynsianzzy
Lakatut varpaankynnet naisilla ovat viehättäviä..
ainoa kiusallinen juttu vaan...
shit kun ämmä saa allani orgasmin
varpaankynnet lentävät kattoon pystyyn
Viikottain joutuu niitä kynsiä hohtimilla nyppimään - dsfiukisdkdsfjkljdsfkjl
Onhan ne ihan kivan näköiset mutta miss piggy ei voi muuttua ei-miss piggyksi millään määrällä tekokynsiä tai ripsenpidennyksiä.
Ja unohtakaa ne lapio-rakennekynnet mitkä lie. Syy: Hakekaa googlen kuvahaulla "kontiainen". Minulle rakennekynnet ovat (pieni) miinus, ne eivät näytä kivalta, vaan sillä tavalla mauttomalta kuin ylisuuret vanteet teinicorollassa. - Anonyymi
jaa onhan se aina voimakas kannanotto sexiin ,tuntemuksia on lujia, jos naiset eläytyy kuin tiikerin kynnet ni voi olla säväyttävä vaikutus mitä ne miehet varmasti . jne
- Anonyymi
en tiedä muista miehistä mutta itse olen tykästyny naisten kynsiin siinä mielessä että jos kohdataan yön merkeissä ni nainen osaa kynsiä myös käyttää siten, se todellaki räjäyttää orkasmin ja todellakin seuraan naisen pitkiä riipiviä kynsiä selässäni aktin ajan ok
- Anonyymi
kyllä met katsotaan huomaamatta, en miehenä välitä rak. kynsistä, hengaillaan oikeissa fantasia kynsissä
- Anonyymi
Kyllä huomaan huolitellut kynnet ja muutenkin ulkonäön. Töissä aika monella naisella oli laitetut kynnet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918