basica nimistä jauhetta,jossa on kivennäisainetta. Tasapainottaa elimistöstä emäs/happamuuttaa.Poistaa kuona-ainetta.Siinä on laktoosia,jos olet maito allerginen osta laktoosikapseleita. Myös jos on kilpirauhas ongelmia ei suositella. Itse mielenkiinnolla kokeilen
osta apteekista
5
856
Vastaukset
- telli
Ensinäkin jos on laktoosi-intoleranssi, ei pidä ostaa laktoosikapseleita, tietenkään.
Toiseksi mitään ylimääräisiä kivennäisjauheita ei pidä syödä, ellei ole puutetta.
Ja takuulla se ei ainakaan laihduta.- pölö
tota... jos laktoosi-intolerantikko nauttii lakstoosia, niin syödään laktoosipilleri, jossa on laktaasia (joka on laktoosia hajoittava entsyymi, joka puuttuu l-i:ltä) eikä tule laktoosioireita esim vatsanväänteitä ja ripulia...
se et sen nimi on laktoosipilleri, ei tarkoita sitä että se sisäiltäisi laktoosia hölmö... :) - kokeilen
pölö kirjoitti:
tota... jos laktoosi-intolerantikko nauttii lakstoosia, niin syödään laktoosipilleri, jossa on laktaasia (joka on laktoosia hajoittava entsyymi, joka puuttuu l-i:ltä) eikä tule laktoosioireita esim vatsanväänteitä ja ripulia...
se et sen nimi on laktoosipilleri, ei tarkoita sitä että se sisäiltäisi laktoosia hölmö... :)Kun viimeksi kirjoitin tästä basicasta,oli vähän kiire,mutta nyt aion kertoa tarkemmin. Elikkä siis basica on ravintoainevalmiste joka säätelee happo/emästasapainoa.Kirjoitan mitä tässä ohjeessa sanotaa.Happamuutta lisäävät esim. liha,makkara,pikaruoka,makeiset,alkoholi jne. Happo/emästasapainon häiriöiden tyypillisiä oireita ovat väsymys,keskittymisvaikeudet,suorituskyvyn heikkeneminen ja herkkyys sairastua vilustumistauteihin. Hyvin toimivan aineenvaihdunnan perustana on tasapainoinen happo/emäsrakenne luustossa ja sidekudoksissa.
En nyt jaksa kaikkia kirjoitta mutta näin tässä lukee. Minulla on laktoosi intorelanssa, laitan tähän juoman sekaan lactrasea. Nyt olen vajaa viikon juonut kahdesti päivässä ja tietenkin järkevästi syönyt,Vatsa on pienentynyt mukavasti.
Halusin muillekin kertoa tästä,jokainenhan saa itse päättää mitä tekee. Mutta että tämmöstä - ???????????
kokeilen kirjoitti:
Kun viimeksi kirjoitin tästä basicasta,oli vähän kiire,mutta nyt aion kertoa tarkemmin. Elikkä siis basica on ravintoainevalmiste joka säätelee happo/emästasapainoa.Kirjoitan mitä tässä ohjeessa sanotaa.Happamuutta lisäävät esim. liha,makkara,pikaruoka,makeiset,alkoholi jne. Happo/emästasapainon häiriöiden tyypillisiä oireita ovat väsymys,keskittymisvaikeudet,suorituskyvyn heikkeneminen ja herkkyys sairastua vilustumistauteihin. Hyvin toimivan aineenvaihdunnan perustana on tasapainoinen happo/emäsrakenne luustossa ja sidekudoksissa.
En nyt jaksa kaikkia kirjoitta mutta näin tässä lukee. Minulla on laktoosi intorelanssa, laitan tähän juoman sekaan lactrasea. Nyt olen vajaa viikon juonut kahdesti päivässä ja tietenkin järkevästi syönyt,Vatsa on pienentynyt mukavasti.
Halusin muillekin kertoa tästä,jokainenhan saa itse päättää mitä tekee. Mutta että tämmöstäAjattelitko loppuikäsi sitä nautiskella?
- huuhaan paljastaja
Mitä sillä muka saavuttaa?
Tuskinpa se rasvaa polttaa ja se mikä siellä sun reisissä ja perseessä höllyy on just sitä. Ei mitään kuona-aineita.
Toki, siitä hyötyy ihminen joka kärsii kivennäisaineiden puutoksesta ja koska monet laihduttajat litkivät liian suuria määriä vettä laihtumisen toivossa ja liika veden juonti huuhtoo kivennäisaineita pois, joten pahaksi tuo ei varmastikaan ole. Muttei se laihduta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423477Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42473Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/842190Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371845- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131329"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1571103