osta apteekista

kokeilen

basica nimistä jauhetta,jossa on kivennäisainetta. Tasapainottaa elimistöstä emäs/happamuuttaa.Poistaa kuona-ainetta.Siinä on laktoosia,jos olet maito allerginen osta laktoosikapseleita. Myös jos on kilpirauhas ongelmia ei suositella. Itse mielenkiinnolla kokeilen

5

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telli

Ensinäkin jos on laktoosi-intoleranssi, ei pidä ostaa laktoosikapseleita, tietenkään.
      Toiseksi mitään ylimääräisiä kivennäisjauheita ei pidä syödä, ellei ole puutetta.
      Ja takuulla se ei ainakaan laihduta.

• pölö

tota... jos laktoosi-intolerantikko nauttii lakstoosia, niin syödään laktoosipilleri, jossa on laktaasia (joka on laktoosia hajoittava entsyymi, joka puuttuu l-i:ltä) eikä tule laktoosioireita esim vatsanväänteitä ja ripulia...
        se et sen nimi on laktoosipilleri, ei tarkoita sitä että se sisäiltäisi laktoosia hölmö... :)

• kokeilen
        pölö kirjoitti:

tota... jos laktoosi-intolerantikko nauttii lakstoosia, niin syödään laktoosipilleri, jossa on laktaasia (joka on laktoosia hajoittava entsyymi, joka puuttuu l-i:ltä) eikä tule laktoosioireita esim vatsanväänteitä ja ripulia...
        se et sen nimi on laktoosipilleri, ei tarkoita sitä että se sisäiltäisi laktoosia hölmö... :)

Kun viimeksi kirjoitin tästä basicasta,oli vähän kiire,mutta nyt aion kertoa tarkemmin. Elikkä siis basica on ravintoainevalmiste joka säätelee happo/emästasapainoa.Kirjoitan mitä tässä ohjeessa sanotaa.Happamuutta lisäävät esim. liha,makkara,pikaruoka,makeiset,alkoholi jne. Happo/emästasapainon häiriöiden tyypillisiä oireita ovat väsymys,keskittymisvaikeudet,suorituskyvyn heikkeneminen ja herkkyys sairastua vilustumistauteihin. Hyvin toimivan aineenvaihdunnan perustana on tasapainoinen happo/emäsrakenne luustossa ja sidekudoksissa.

En nyt jaksa kaikkia kirjoitta mutta näin tässä lukee. Minulla on laktoosi intorelanssa, laitan tähän juoman sekaan lactrasea. Nyt olen vajaa viikon juonut kahdesti päivässä ja tietenkin järkevästi syönyt,Vatsa on pienentynyt mukavasti.

Halusin muillekin kertoa tästä,jokainenhan saa itse päättää mitä tekee. Mutta että tämmöstä

• ???????????
        kokeilen kirjoitti:

Kun viimeksi kirjoitin tästä basicasta,oli vähän kiire,mutta nyt aion kertoa tarkemmin. Elikkä siis basica on ravintoainevalmiste joka säätelee happo/emästasapainoa.Kirjoitan mitä tässä ohjeessa sanotaa.Happamuutta lisäävät esim. liha,makkara,pikaruoka,makeiset,alkoholi jne. Happo/emästasapainon häiriöiden tyypillisiä oireita ovat väsymys,keskittymisvaikeudet,suorituskyvyn heikkeneminen ja herkkyys sairastua vilustumistauteihin. Hyvin toimivan aineenvaihdunnan perustana on tasapainoinen happo/emäsrakenne luustossa ja sidekudoksissa.

En nyt jaksa kaikkia kirjoitta mutta näin tässä lukee. Minulla on laktoosi intorelanssa, laitan tähän juoman sekaan lactrasea. Nyt olen vajaa viikon juonut kahdesti päivässä ja tietenkin järkevästi syönyt,Vatsa on pienentynyt mukavasti.

Halusin muillekin kertoa tästä,jokainenhan saa itse päättää mitä tekee. Mutta että tämmöstä

Ajattelitko loppuikäsi sitä nautiskella?

• huuhaan paljastaja

Mitä sillä muka saavuttaa?

Tuskinpa se rasvaa polttaa ja se mikä siellä sun reisissä ja perseessä höllyy on just sitä. Ei mitään kuona-aineita.

Toki, siitä hyötyy ihminen joka kärsii kivennäisaineiden puutoksesta ja koska monet laihduttajat litkivät liian suuria määriä vettä laihtumisen toivossa ja liika veden juonti huuhtoo kivennäisaineita pois, joten pahaksi tuo ei varmastikaan ole. Muttei se laihduta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      480
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe