Hiivitkö pois ennen kuin toinen herää?

Yöryömijä

Vai odotatko yhteistä heräämistä? Monesti kuulee tämänlaisia juttuja tapahtuneen, kun mies herättyään huomaakin minkälaisen hirmun onkaan yöllä pokannut ja hipsii sitten hipi hiljaa paikalta pois. Miksei toki näin voisi käydä myös naiselle. Oletko siis koskaan häipynyt paikalta toisen vielä nukkuessa? Miksi? Kerro myös sukupuolesi.

35

4184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so beaty

      En koskaan koska mulla on varaa valita komea mies.Olen kaunotar ja pitkäsäärinen.Ei tarvi ottaa puoli 4 aikaan kaammeta kaljua kaljamahaa..

    • mies ja känni

      Hiivin ja sit juoksen jo lujaa.Kamalia kotkia olen pokannut ja sit ne vielä kyselee että tavataanko?..Jos et siis herää ennen niitä.Mä olen sen verran kokenut että herään ja juoksen..

    • iso jorma

      Eiku vedän tän misun pönttoön tortut ja mielellään varpusparvena ja tietty jätän vetämättä lähtiessäni....

    • jepsistäjee

      Oon lähtenyt muutamankin kerran. Yhden kerran olin kahden miehen kanssa, joista toinen vielä varattu(selvisi seksin jälkeen), joten katsoin parhaaksi poistua aurinkoiseen aamuun ja jättää pojat nukkumaan keskenään.
      Ja sitten muutamalla kerralla ruvennut vain ahdistamaan aamulla, vaikka toinen ei ole ollut edes mitenkään kamala, niin on vain tullut olo, että pakko päästä pois. Ja sitten hipsitty hiljaa pois.

      Nainen olen siis itse.

      • Innostuin tekstistäs

        Olit kahden miehen kanssa?? Yhtä aikaa :O?! Koititteko DP? Voitko kertoa tästä lisää?? Mieti jos ne oli molemmat niin kännissä ettei aamulla muistanut illan jutuista mitään ja sit ne herää aamulla alastomina toistensa vierestä :D...


      • .,.,.
        Innostuin tekstistäs kirjoitti:

        Olit kahden miehen kanssa?? Yhtä aikaa :O?! Koititteko DP? Voitko kertoa tästä lisää?? Mieti jos ne oli molemmat niin kännissä ettei aamulla muistanut illan jutuista mitään ja sit ne herää aamulla alastomina toistensa vierestä :D...

        Tosi hauska ajatus. Unissaan ehkä kähmivät toisiaan. Sitten heräsivät. Naurattaa.


    • kodin rauha

      Aika hutsukka jos lähtee kahden pantavaksi..No jotkut ei osaa hävetä mitään.Kait kävit sp-testeissä?

      • siisseli**

        Ai kahdesta tarttuu enemmän kuin yhdestä? Olet sinäkin aika hassu!


      • yök yök
        siisseli** kirjoitti:

        Ai kahdesta tarttuu enemmän kuin yhdestä? Olet sinäkin aika hassu!

        Sun pääsi on "hassu"


    • panomies10

      Pakkohan on häipyä ettei oma eukko herää ennen sitä.Hoidot on hoitoja.

    • 11+11=22

      Pari kertaa olen hipsinyt karkuun. Eka kerta joskus 80-luvulla seinäjoella nyyrikinsolalla, nuorena ja kokemattomana miehenä alkoi pelottamaan herääminen, kun siihen saakka ravintolasta kotiinsa vienyt kiimainen rouva oli erittäin, erittäin aktiivinen tukkimaan sormensa nuorenmiehen perseeseen.
      Oliskohan ollut sitten muutamia vuosia myöhemmin kun lähdin neitosten kämpiltä karkuun, kun oma kumppanini alkoi näyttämään hulluja taipumuksiaan.
      No kaverini, jonka kanssa olimme naiset pokanneet, jäi onneksensa paikalle hoitelemaan juuri tämän naisen. Myohemmin hänkin kyllä katui jäämistään terveuskeskuksen vastaanotolla sukupuolitautien testissä.

    • Btw.. kerropa kysyjä ite sun sukupuoles.. veikkaan et sä oot mies, sillä nainen ei kysyis noin tyhmiä. ;)
      Jos oon ollut joskus tarpeeks tuubissa, niin ekaks mä katson et mitä oven postiluukussa lukee.. Huono häippästä kämpästä ja huomata, että onkin lähtenyt litoo omasta asunnosta. ;)

      • mzjjsdgfjsdgj

        No fonde onki sitte hieno ihminen jos ei tunnista omaa asuntoonsa muusta kun nimestä ovessa.
        Muutenki sun juttus tuntuu olevan sitä tasoo et onnee vaan sulleki elämään.
        No ei muutaku sängystä sänkyyn ni joskus tulee vaikka vahingossa paksuks ja siinä on hommattu elättäjä loppu elämäks niin ei tarvi aivoja käyttää


      • mzjjsdgfjsdgj kirjoitti:

        No fonde onki sitte hieno ihminen jos ei tunnista omaa asuntoonsa muusta kun nimestä ovessa.
        Muutenki sun juttus tuntuu olevan sitä tasoo et onnee vaan sulleki elämään.
        No ei muutaku sängystä sänkyyn ni joskus tulee vaikka vahingossa paksuks ja siinä on hommattu elättäjä loppu elämäks niin ei tarvi aivoja käyttää

        No mistä sitä siinä pimeässä muistaa et onko ollu omassa asunnossa joidenkin miesten kanssa naimassa vai onko ollut jonkun miehen luona, jos matkan sängystä ovelle joutuu taivaltaa melkein pimeässä ja haalia samalla omat vaatteet ja tavarat mukaan syliin ja sitten ulos? Useamman kerran oon ehtiny pukee vasta kun oon ollu jo asunnon ulkopuolella. Miten niin vahingossa paksuks? Saahan apteekista aina jälkiehkäisyn. Tosin mä oon ajatellu laitattaa käteeni ehkäisykapselin paremmaksi varmuudeksi.


      • reality maniac
        fonde kirjoitti:

        No mistä sitä siinä pimeässä muistaa et onko ollu omassa asunnossa joidenkin miesten kanssa naimassa vai onko ollut jonkun miehen luona, jos matkan sängystä ovelle joutuu taivaltaa melkein pimeässä ja haalia samalla omat vaatteet ja tavarat mukaan syliin ja sitten ulos? Useamman kerran oon ehtiny pukee vasta kun oon ollu jo asunnon ulkopuolella. Miten niin vahingossa paksuks? Saahan apteekista aina jälkiehkäisyn. Tosin mä oon ajatellu laitattaa käteeni ehkäisykapselin paremmaksi varmuudeksi.

        Jos otat ehkäisykapselin niin vuodat koko ajan(sivuvaikutus) eli ajokelit on huonot.Pelkkään ehkäisykapseliin tai e-pillereihin luottaminen ei ehkäise kuitenkaan sukupuolitauteja.Kait olet testeissä käynyt.Ettei sitten tartte itkeä kun sitä vauvaa ei kuulu kun olet 35v ja perheenperustamisiässä...klamydia tehnyt tuhojaan munasarjoissa .


      • reality maniac kirjoitti:

        Jos otat ehkäisykapselin niin vuodat koko ajan(sivuvaikutus) eli ajokelit on huonot.Pelkkään ehkäisykapseliin tai e-pillereihin luottaminen ei ehkäise kuitenkaan sukupuolitauteja.Kait olet testeissä käynyt.Ettei sitten tartte itkeä kun sitä vauvaa ei kuulu kun olet 35v ja perheenperustamisiässä...klamydia tehnyt tuhojaan munasarjoissa .

        Ehkäisyimplanaatin etuhan just on siinä, että vuodon määrä niukkenee, eikä tosiaankaan vuoda niin paljon. Ja kun se on käsivarressa niin ei tarvii olla koko ajan tarkkana että muistaa ottaa e-pillerin ajoissa. Se kun antaa ehkäisyn 3v. kerrallaan.


      • karmee olli
        fonde kirjoitti:

        Ehkäisyimplanaatin etuhan just on siinä, että vuodon määrä niukkenee, eikä tosiaankaan vuoda niin paljon. Ja kun se on käsivarressa niin ei tarvii olla koko ajan tarkkana että muistaa ottaa e-pillerin ajoissa. Se kun antaa ehkäisyn 3v. kerrallaan.

        Tauteja sun kapselit ei ehkäise-vai oletko oikeasti noin yksinkertainen?


      • neitokainen nnnnnm

        Ei kannata hiipiä vaan lähteä ihan reilusti samantien, ja sanoa moi. Itse olen heittänyt yhdenillan miehet sillä lailla ulos yöllä jo, samoin lähtenyt itse samantien seksin jälkeen yöllä kotiin.

        Jos on tosiaan yhden illasuhde kyseessä, niin mitä siihen enää aamulla hengailu kuuluu. Yksin nukkuukin paremmin ja on vaan aamulla turhan kiusalliset tunnelmat. Eli ylös ulos ja kotiin nukkumaan!


    • hauskamies1

      tää fonde nyt vaa vittu kusettaa meitä kaikkia eihä kukaa ny oikeesti oo noi vitu tyhmä

    • hohohoooooooo

      Jep, oon samaa mieltä edellisen kanssa, et feikkihän ton täytyy olla. Tai sitten en tiedä, mitä pitäisi ajatella, jos näin ei ole.

    • naiha

      Fiksu nainen

    • nainen.1975

      Olen poistunut paikalta vähin äänin ennen aamunkoittoa muutamastakin syystä.

      1) isä (ex-mies) tuo lapset aamulla mun luo, pakko olla silloin kotona
      2) vanhemmiten krapula on niin kamala, että se on parempi sairastaa kotona, eli kotiin pitää ehtiä ennen kuin krapula alkaa
      3) olen juuri eronnut, enkä halua vielä uutta parisuhdetta, mutta tarvitsen seksiä. Haluan poistua paikalta ennen aamua ja niitä koska nähtäis taas kysymyksiä.

      Olen myöskin "leikkinyt" nukkuvaa niin kauan, että mies on lähtenyt, esim. töihin.

      Olen jo melkein nelikymppinen, mutta en ole vielä ketään niin pahasti saanut säikytettyä, että olisivat karkuun lähteneet, ehkä sitten vielä vanhempana. Yksi lähti kerran aamuyöstä kotiin vaimon viereen nukkumaan, mutta kysyi, että koska saa tulla uudestaan. Ilmoitin, ettei tarvitse enää näyttäytyä...kertoi siis vasta jälkikäteen olevansa varattu...

    • siisseli**

      Fiksu häipyy aamuyöstä, niin teen itse ja todellakin odotan miehen tekevän samoin.

      Haluan ryömiä rauhassa omaan vuoteeseen nukkumaan, ja mikäli joskus harvoin olen ottanut miehen kotiini, ei mikään ole raivostuttavampaa kuin sängyssäni röhnöttävä ukonkuvatus joka pahimassa tapauksessa jää vielä kiehnäämään aamukahvia vaikka haluaisin lukea rauhassa lehteä.

      Joskus olen tehnyt poikkeuksen, kun miehellä on ollut edustava baarikaappi - jäävät kierrokset päälle :D

    • ttom1

      Olen ollut aina sitä mieltä että kohtelias yhden yön parteri poistuu ennen aamiaista. En poistu asunnosta herättämättä naista, se olisi aika tylyä. Muutama sana siinä vaihdetaan aamusta ja sitten alan kerätä kamppeita kasaan ja lähden. Yhden yön kumppania pitää kunnoittaa myös siinä mielessä että ei jää pyörimään toisen asuntoon. Ja jos minun luo päädytään niin aamusta teen selväksi että kaipaan jo omaa rauhaa.

      Yhden yön jutut ovat mukavia ja sinkuille tuiki tarpeellisia. Niistä jää usein mukava muisto kun on alusta asti selvillä molemmille osapuolille että tämän tarkoitus onkin jäädä tähän yhteen yöhön.

    • Villi neiti

      Viime viikonloppuna tuli lähdettyä pois miehen vielä nukkuessa. Herättiin yhtä aikaa, harrastettiin seksiä ja sit tyyppi nukahti uudestaan. Mä pyörin jonkin aikaa hereillä, uni ei tullut ja oli kova nälkä, joten päätin sitten lähteä menemään. En tiennyt, mitä mies olis halunnut mun tekevän, jäävän vai lähtevän, mut ajattelin että antaa toisen nyt nukkua ja saapahan herättyään sit krapuloida rauhassa. Olisin jättänyt puhelinnumeroni, vaan en kehdannut, olisi ollut vähän noloa jos mies ei enää haluakaan tavata...

      • ovestakin nimipois

        Sehän se pointin siinä lähtemisessä onkin ettei tarvitse sopia mistään mitään , eikä mahdollisesti vastailla mihinkään


    • Mies menneisyydestä

      Aikuistukaa, jos ootte noita paikaltapoistujia !!!!

      Kyllähän sitä aamullakin tarvii vielä katseet kohdataja keskustella vaikka kauniista säästä.

      Eihän sitä tiedä mitä toisella osapuolella on ajatuksissa, hyvä on hieman jatkaa vierailua, jotta selviää onko tapaamisemme ainutkertainen vai uusitaanko joskus.
      Eikä siitä tarvii keskustella, jos ei haluu enää tavata, sen voi lukea "rivien välistäkin" ilmeitä ja eleitä seuraten, mutta koska illalla oltiin niin hyvää seuraa, niin kyl aamullakin viel pitää jaksaa jotain esittää.
      Jonkinverran kohteliaisuutta kuiteskin, vaikka ei kunnioitusta yöllinen toiminta olisi tuonutkaan
      Niille jotka varkain lähtee, miksi ees menittekään, oishan teille parempana apuna ollut oma käsi tai sauva, hävetkää !!!!!

    • iituska

      Varman kertaakaan en oo poistunu toisen huomaamatta paikalta. Sen verran on pokkaa, että toisen pystyy aamullakin kohtaamaan ja vaihtamaan edes pari sanaa tai esim kiittämään kivoista jatkoista tms. Ja pariin otteeseen jäänyt aamukahville jos tyyppi on ollu sellanen kenen kans viihtyny ja tullu juttuun. Niin ja yhden kerran jäänyt koko viikonlopuksi... :)

    • Totuus!LUE!

      No parempi se on, että lähtee jompikumpi. Vaihtaa vaikka numerot ja sanoo et illalla nähään taas. Aamulla varsinkin darra aamut on kauheita. Snägärillä vedetyt hampparit tai pitsa on jo puoliksi b-rapusta ulkona kun avaat silmiä aamulla, eli myyrä kurkkii jo. Kauhea pa*ka hätä ja pierettää, vatsa kipeenä kun pidättelet ja odottelet että lähtis jo akka helvettiin notta pääsee kakille tyhjentämään suolen. Tästä syystä aamu paneskelut saa unohtaa. Ei kehtaa mennä pöntölle. Jos on kaljaa juonu niin varpusparvi kakat rävähtää pönttöön ja vessa haise pari tuntia kuolemalta. Muutenkin ujostelen kakkimista jos nainen kotona. Äänet on kuin hevi konsertista ja kiva vessaharjalla harjailla toisen asunnossa. Eihän se puh.nroa antais ees jos kävis veskissä haistamassa. Pökertyis herra isä sentääs.


      Terve. Haisunäätä komea kundi 31v

    • nainen +aamu

      Sulla on alko-ongelma ja ärtynyt suoli-oireyhtymä.

    • Joskus mä odotan, yleensä en. Riippuu ihan siitä, että missäpäin ollaan ja mille se mies on tuntunut ja olenko mä viihtynyt siellä. Joistakin paikoista on ihan turhaa yrittää saada taxia aamuyöstä ja kun julkiset ei vielä kulje, niin silloin ei haluisi hipsiä pois jo sen jälkeen, kun mä olen saanut seksiä. Mutta välillä jos mä en ole oikein viihtynyt sen miehen seurassa naimisten jälkeen, niin mä olen lähtenyt silloin aiemmin vaikka miehet välillä pyyteleekin mua jäämään aamuun asti aamupanoja ajatellen. Olen sitten koettanut saada kyydin "lennosta". Joko taksin tai jonkun avuliaan autoilijan. Harvemmin mun on tarvinnut kävellä pidempiä matkoja, monesti joku mies on halunnut antaa mulle kyydit.

      • Kuulin hyvän jutun

        kaverilta, joka kertoi yhden toisen hänen miespuolisen kaverin jutun miten oli käynyt: meinaan revetä vieläkin :D

        Kyseessä 27 vuotias sinkkumies joka oli baarista kännissä pokannut omasta mielestään oikeen namupalan ja olivat sitten menneet tämän naisen (hänen kokonsa oli valtava) eli reilusti isompi kuin tämä 80 kiloinen mies, no siinä peuhasivat kännissä yön ja aamulla tuli totuus ilmi eli mies heräsi mahallaan krapulassa nukkuen siihen että oikea käsi ei tottele ollenkaan ja katsoi silloin päinvastaiseen suuntaan.

        Aikansa yritti saada sormet toimimaan kunnes tajusi että joku makaa siinä päällä, paniikissa käänsi katseensa hyvin hitaasti oikealle puolelle ja huomasi että siinä makaa oikeen virtahepo kasvot häneen päin.

        Hupasin juttu tässä oli se että siinä sitten rupesi miettimään miten pääsen tästä kämpästä/tilanteesta lähteen niin ettei se herää, mielessä kävi jopa käden jyrsiminen poikki olkapäästä ja hiippaillen kamppeet kainalossa karkuun mutta oli sitten vetänyt käden oikeen hitaasti pois.

        Näinkin voi käydä eikä ole kuulunut jälkeenpäin joten ehkä ei numeroa/tietoja antanut :D


      • Kuulin hyvän jutun kirjoitti:

        kaverilta, joka kertoi yhden toisen hänen miespuolisen kaverin jutun miten oli käynyt: meinaan revetä vieläkin :D

        Kyseessä 27 vuotias sinkkumies joka oli baarista kännissä pokannut omasta mielestään oikeen namupalan ja olivat sitten menneet tämän naisen (hänen kokonsa oli valtava) eli reilusti isompi kuin tämä 80 kiloinen mies, no siinä peuhasivat kännissä yön ja aamulla tuli totuus ilmi eli mies heräsi mahallaan krapulassa nukkuen siihen että oikea käsi ei tottele ollenkaan ja katsoi silloin päinvastaiseen suuntaan.

        Aikansa yritti saada sormet toimimaan kunnes tajusi että joku makaa siinä päällä, paniikissa käänsi katseensa hyvin hitaasti oikealle puolelle ja huomasi että siinä makaa oikeen virtahepo kasvot häneen päin.

        Hupasin juttu tässä oli se että siinä sitten rupesi miettimään miten pääsen tästä kämpästä/tilanteesta lähteen niin ettei se herää, mielessä kävi jopa käden jyrsiminen poikki olkapäästä ja hiippaillen kamppeet kainalossa karkuun mutta oli sitten vetänyt käden oikeen hitaasti pois.

        Näinkin voi käydä eikä ole kuulunut jälkeenpäin joten ehkä ei numeroa/tietoja antanut :D

        "Hupasin juttu tässä oli ... miten pääsen tästä kämpästä/tilanteesta lähteen ..."

        Hupaisin juttu tuossa oli se, että se mies ei ollut kukaan sun kaveri vaan sä itse.


      • Kuulin hyvän jutun
        pistejana kirjoitti:

        "Hupasin juttu tässä oli ... miten pääsen tästä kämpästä/tilanteesta lähteen ..."

        Hupaisin juttu tuossa oli se, että se mies ei ollut kukaan sun kaveri vaan sä itse.

        Niin voithan sinä kääntää tilanteen minuun mutta aika vaikeeta se on aseksuaalina päästä kenenkään kanssa sänkyyn kun ei oikeen kiinnosta ja varmasti mietityttää sua sekin että mitä sitten teen tällä palstalla?

        Saattepa ainakin hyvän pätemisen aiheen


      • Kuulin hyvän jutun kirjoitti:

        Niin voithan sinä kääntää tilanteen minuun mutta aika vaikeeta se on aseksuaalina päästä kenenkään kanssa sänkyyn kun ei oikeen kiinnosta ja varmasti mietityttää sua sekin että mitä sitten teen tällä palstalla?

        Saattepa ainakin hyvän pätemisen aiheen

        Itsehän sä ekassa viestissäsi sanoit asiat minä-muodossa (lainaus "... miten pääsen tästä kämpästä/tilanteesta lähteen niin ettei se herää ...").

        Eli en mä ole mitenkään sitä kääntänyt suhun van sä itse käytit minä-muotoa. Siitä oli helppo päätyä sinuun. Turha sun on heittäytyä marttyyriksi heti kun jäit kiinni. ;


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      63
      1426
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1289
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1132
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      881
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      765
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      50
      645
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      87
      594
    Aihe