Apua,

fyysinen ongelma

Oishan tälle oikeakin osasto, mut aattelin että täällä on vilkkaampaa.

Mulla on pikkuinen ongelma: oon jo 23 vuotias ja olen seurustellut tyttökaverini kanssa jo yli 3 vuotta, aiempia pitkiä suhteita ei ole ollut, eli vähällä kokemuksella ollaan liikkeellä.
Tossa reilu viikko sitten nähtiin taas pitkästä aikaa (kesätyön takia eri paikkakunnilla) ja innokkaana alettiin puuhiin. Hetki siinä suudeltiin ja sitten muijalta loppui into ja kysyin mikä oli hätänä niin se vastas että en osaa tehdä kielareita.
Aiemmin asiasta ei ole ollut puhetta, mut siinä sitten puhuttiin asiaa läpi ja loppujen lopuks todettiin että mulla on todella lyhyt kieli (ulostyönnettynä alle puolet siittä mitä muijalla). Totta helvetissä sain aika kolahduksen itsetunnolle, kun olin vaan aatellu ettei muija oo niistä kielareista niin kiinnostunutkaan.
Eli nyt pitäis tsempata itteä ja saada vinkkejä muilta lyhytkielisiltä tai muuten asiasta tietäviltä miten kompensoida tätä fysistä puutetta, sitä tynkää kun on aika hankala liikutella ulostyönnettynä.

8

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kielitaito

hei vaan,

Ongelman ei pitäisi olla liian vaikea selvittää. Voit harjoitella kielisuudelmia esim. jonkun lemmikkieläimen kanssa. Koira tai kissa kelpaa varsin hyvin, koira on yleenskin parempi harjoittelukaveri, toisaalta kissalla on hiukan jäntevämpi kieli. Kieli on kiinnitetty suuhun jänteen avulla, joka venyy harjoituksen kanssa. Voi olla tyttöystäväsi onnellinen kun vajaan kuukauden treenin jälkeen työnnät kielen ihanasti sen suukkuun.

• Jere

Kielarit on perseestä eikä suuteleminen muutenkaan ole mitään mukavaa. Pakollista pakkopullaa että muija olis tyytyväinen.

• ElämäOnLaiffia

että tyttö on päässyt suutelemaan paremman suutelijan kanssa?

• geg

ilmiselvä tapaus.. muijasi on pettänyt sinua.. usko tai älä!!

• N39v.

yäk. Pikkuisen voi kieltä liikutella toisen suussa, mutta en haluaisi toisen kieltä kurkkuuni asti. Joten jos tuo on tyttöystävällesi tärkeä juttu, niin onpa pienestä kiinni...

• Marida

Mitä muuta tuollaiseen kommenttiin voi todeta kuin että "no ethän sinäkään osaa suihin ottaa..."

• geg

tai että, "sullakin on liian väljä.."
        tosi ala-arvonen muija sulla... ja tuntuu arvostavan sua TODELLA paljon..!!

• Sama vika

Sulla ei ole lyhyt kieli, vaan tiukka kielijänne eli se jänne, jolla kieli on alapinnastaan kiinni. Lääkäri napsaisee sen nopeasti poikki, jos se niin jumalattomasti häiritsee. Sen jälkeen voit tunkea kielen tyttöystäväsi nielusta alas. Sivuvaikutuksena on se, että saat opetella artikuloimaan uudestaan sen pidemmän kielesi kanssa. Siksi yleensä homma tehdään jo pikkukakarana.

P.S Et ole ajatellut vaihtaa tyttöystävääsi sellaiseen, jolla on päässään muutakin kuin pitkä kieli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe