Hyvä nainen?

irja.

Millaisen Naisen mies haluaa nähdä kotonaan?

Millainen on nainen joka sytyttää suomalaisen miehen tunteet?

8

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Natasja

Minulle on sanottu pelkkää positiivista kun ukeudun naisellisesti ja arvostan miehiä. Naiset ovat joskus ilkeitä. Pitäisi kai pukeutua tuulipukuun ja kulkea ihmisten keskuudessa kuin juuri heränneenä ja ilman meikkiä.

Arvostan kanssaihmisiä laittautumalla kauniiksi ja olemalla ystävällinen. Suomessa on tosi helppoa erottua edukseen, koska muut naiset eivät halua näyttää kuin rekkakuskeilta. Sillä lookilla saa tietysti olla rauhassa ja masentua näyttävistä naisista. Mutta antakaa kanssasisartenne hehkua ja nauttia sen tuomasta onnesta.

• Martti.

Hyvä nainen ei vaadi jatkuvasti jotain. Syyllistä ja arvostele miestään. Valitettavasti moni mies elää huonoa elämää periaatteella parempi tossun alla kuin taivasalla.

Itse olen nykyisin sinkku ja ilahdun kun tapaan Naisen. Siis sellaisen ihmisen joka tietää jotain naisellisuudesta. Se huokuu ulospäin ja miehet heräävät hänen ympärillään.

Olen helposti samaa mieltä, että toiset naiset varmaan kokevat Naisellisen miestä arvostavan naisen niin kovaksi kilpailijaksi, että panettelevat sellaista.

Hyvä nainen on eri asia kuin jatkuva taistelukumppani, syyllistävä variksenpelätin sohvan nurkassa.

Jos nyt nainen suutuit, mene katsomaan peiliin ja sano itsellesi. "Minä en haluakaan tehdä miestäni onnelliseksi".

• Riitt.

Olen naisellinen pukeutumisenikin suhteen. Kun elin parisuhteessa, minulla oli myös naiskavereita. Nyt sinkkuna "ystäväni" eivät halua minua lähelleen. Pelkäävät miestensä ihastuvan, vaikka en todellakaan ole heidän miehistään kiinnostunut. Ystäviä kaipaisin takaisin.

Saanko toivomani jos pukeudun rumasti ja en meikkaa? olenko sitten ystäväkelpoinen?

Onko suurikin pahe jos annan naiseuteni näkyä?

• Sisältä kultaa

Janne Tulkin sanoin -

• eronnut3

Mieheni unohti vaimonsa ja lapsensa sellaisen törötissisen vanpin viemänä.
      En jaksanut olla ilo silmälle ja laittautua kiireideni keskellä.
      Kun erottiin, mies yritti takaisin, hah. Niin makaa kuin petaa.

Nykyinen mieheni arvostaa minua tällaisena kun olen ja olen onnellinen.

• kertoja.

Hyvä nainen on kotona.

Kysyy mieheltään tämän tullessa töistä. "juot sie, syöt sie, vai nait sie ensin"?

• sirkka.

Olen miehelleni paras, tai lyön kovaa ja osoitan sohvaa. Toimii!

• Pannaan pirkkoa

Hyvä nainen ei kysele,syyllistä eikä vittuile jos sen olutkassin kotia kantaa sit viikonloppuna perjantaina.Ja antaa käydä siellä lähipaarissa ja vaikka paineensa purkaa siihen pirkkoon siellä baarissa.Ei se ollut mitään rakkautta vaan vain paineita joita johonkin pitää purkaa.Jymmärrätkö vaimo rakas.????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe