Kuka tuntee oikeasti

Marc_Geren???

"Jos mies on liian komea. Olen jopa miettinyt, miten ihmeessä sellainen mies on edes vapaa

17

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiset syvällisiä

      Pelkkä ulkonäkö ei riitä suhdetta ylläpitämään.

      • Richard Gere

        On taas itse asialla, kirjoittelee noita juttujaan komeudestaan. Ei epärehellisempää kusettajaa ole olemassakaan.


    • Se saatanan komea..

      No oon mä musta komia!!vai väitäkkö muuta?? mitekähän sinuunkin ratkesin ruma-akka..No ei haitta pesää tulee ja homma pelaa ok...

    • sen huomasin

      liian komea mies, ei aina ymmärrä naisen päälle mitään..

      • Ai komea?

        Omasta mielestään?


    • SE:Saatanan komea..

      Ja useiden tuhansien naisten mielestä,vai mitä muuta väität kyllä tulokset puhuu puolestaan !!

    • The End itku

      Anteeksi olen katkera ämmä,minut jätti tuo saatanan komea mies ja olen siitä katkera.
      Enkä oikein tahdo päästä siitä yli..minulla luistaa välillä kytkin kun otan viiniä ja puran itseäni tällä palstalla.(Harmittaa että maksoin aikalailla hänen seurastaan)Sitten tämä komeus vaihtoi minut nuorempaa..

    • Jyystöä koneeseen..

      Naiset mutta aina syytetään miehiä tai miestä niin kuin tässäkin tapauksessa!!!
      Ei saavutus vaan rasite että joutuu nussimaan 600-800 naista nettitreffien kautta että löytää sen oman rakkaan.
      Tai jos löytää ollenkaan täällähän on kaikki sairaat jätteet jotka ei ole kelvannut muille normaalissa elämässä,taitoa näkyy löytyvän.Ei siihen ruma ja supliikiton mies pysty.Pitää olla oikea urbaani jyystärikarju,kuten tämä herra x.kin on...

    • ei helppoa

      jos oma rakas tietäs sitten menneisyyden, olis taas uus haku edessä :)

    • Erilainen elämä

      No ei ole, koska mulla kolme vaikisuhdetta ja naiset tietää menneisyyden ja nykyisyyden..Mutta elämme tätä päivää eikä menneisyyttä..

    • vvvvvvvv1

      Taitaa olla rankkaa elää kolmen naisen kanssa. Normaalille ihmiselle yhdenkin naisen kanssa riittää haastetta.
      Et taida töissä keritä käymään

    • mixxxxx

      Just joo, tuskin tietää et kolme samaanaikaan kierroksesta.
      Oot sää oikeesti noin sairas että et pysty olen yhden kanssa kerrallaan

    • nautin vain.....

      Mitä sairasta on olla 3 kanssa samaan aikaan,Mä olin jossain vaiheessa täyden tusinan kanssa samaan aikaan.Halusin tietää onko se mahdollista no onhan se,missä ihmeen töissä?ei mun tarvi käydä töissä.Naiset maksaa kaiken!!

    • mixxxxc1

      Väitätkö oikeesti et naiset tietää toisistaan, huh huh, toivottavasti joskus saat maistaa omaa lääkettä

    • ymmärretty...

      Tottakai tietää!!Mitä ihmeen lääkettä..??Tuskin kuule, sitä tulee tapahtumaan mä poltin pari kertaa aikaisemmassa elämässä näppini, pari kertaa kunnolla.Oppirahat on maksettu ja nyt niitä maksetaan takaisin,naisiin ei yksinkertaisesti voi luottaa, jos et hallitse niitä ja niiden elämää.Naisen ainoa tavoite on ollut hyötyä miehestä kautta historian,mutta nyt kuppi on kääntynyt..Ainakin mun kohdalla,

    • mixxxxx

      Voi sua katkeroitunut paskiaista. Hyvä et saat nyt kostaa...huh huh. Ei noin tyhmiä ihmisiä voi olla oikeesti.

    • Kuinka tyhmiä??

      Mikä sä olet mua tyhmäksi haukkumaan??Paraskin puhuja..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe