Naisten aloitteenteko

J.N.78

Tekevätkö naiset koskaan aloitetta?

Aloitteenteolla tarkoitan sitä, että nainen pyytää miestä treffeille tai kysyy tämän puhelinnumeroa. Tai sitten suoraan kertoo miehelle, että on tästä kiinnostunut ja haluaisi tutustua paremmin.
Ainakaan minulle ei ole koskaan kukaan nainen tehnyt aloitetta.Ehkä pari naista on joskus hymyillyt siten, että olen tulkinnut sen flirttailuksi. Mutta mitään muuta kiinnostuksenosoitusta en ole naisten suunnalta koskaan saanut.

Tosin en käy baareissa ym yökerhoissa, koska ne eivät kiinnosta minua ollenkaan, mutta tapaan kuitenkin naisia joka päivä esim työpaikalla, kuntosalilla, uimahallissa, kaupassa, kahvilassa...lista on loputon. Kaikki naiset käyttäytyvät em paikoissa kuin olisin ilmaa. Ulkonäössäni ei kuitenkaan ole mitään vikaa, olen keskivertoa pidempi, normaalivartaloinen, pukeudun ja käyttäydyn fiksusti.

Onko se baari oikeasti ainoa paikka, missä naiset uskaltavat lähestyä miestä?

Tosin minun pitää myöntää, etten itsekään ole koskaan tehnyt aloitetta. Nuorempana ei ollut rohkeutta, ja oikeastaan en edes tiedä miten tehdään aloite. Olen erittäin huono keskustelemaan vieraiden ihmisten kanssa.

Alkaa v'tuttamaan tämä yksineläminen. En ymmärrä mistä voin löytää naisen. Minussa ei kuitenkaan ole mitään vikaa. Päinvastoin, minulla on elämässäni kaikki asiat kunnossa ja joku nainen saisi minusta hyvän aviomiehen. Oikeasti haluaisin löytää naisen, jota voisin rakastaa ja jonka kanssa voisin perustaa perheen.
Alan käymään jo epätoivoiseksi, koska olen jo 35-vuotias, eikä minulla ole ollut elämässäni yhtäkään naista. En ole koskaan käynyt edes treffeillä.

Tämänikäisenä on jo aika vaikeaa edes löytää vapaata naista. Haluaisin löytää itseäni muutamaa vuotta nuoremman naisen. Lähes kaikki kolmekymppiset naiset ovat varattuja, suurin osa on perheellisiä.

Kertokaa miehet, onko kukaan nainen tehnyt teille aloitetta?`Ja naiset; voisitteko kertoa, miksi ette tee aloitetta ja jos olette tehnyt, niin mitä tapahtui?
Monet ovat sitä mieltä, että aloitteenteko kuuluu miehelle, mutta moni mies olisi varmasti mielissään, jos joku nainen tekisi aloitteen.

96

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PIMBLEMAN

      "mutta moni mies olisi varmasti mielissään, jos joku nainen tekisi aloitteen. "
      hyyii!! eiii!!! älä valehtele. mä en ainakaan tykkäis eikä varmaan kukaan muukaan mies.

    • 14+2

      Omat 2 kokemusta naisten selvistä aloitteista 27v elämän aikana:
      Koulussa nainen#1 hakeutuu jatkuvasti seuraan, aloittaa keskusteluja, tuo keskustellessa suoraan ilmi olevansa sinkku. Kysyy myöhemmin kahville.
      Työpaikalla nainen#2 hakeutuu jatkuvasti seuraan, aloittaa keskusteluja ja myöhemmin kysyy "olenko sinkkumiehiä"
      Näiden lisäksi epäselvempiä tapauksia missä nainen aina hymyilee ja saattaa kerran tulla tekemään tikusta asiaa, mutta todellinen kiinnostus jäänyt epäselväksi.
      Niinä 3 kertoina kun itse olen ollut todella kiinnostunut ja aloitteellinen niin olen jäänyt täysin ilman vastakaikua.

    • PIMBLEMAN

      No kerrotaanpa nyt pari naisen tekemää aloitetta. Nämä kiusallisia jo siksi, että seurustelivat kaverini kans. Toinen kirjottaa viestin kännykkäänsä jossa kehuu söpöksi, mukavaksi, halusta tutustua paremmin yms, sit sanoo et: älä nyt säikähdä, mut lue toi ja ojentaa viestinsä luettavaks. Olin tuohon aikaan erittäin ujo nuorimies ja aika häkellyttävää oli ton vanhemman naisen toimita. Tosin olin aika imarreltu. Näin vanhempana ton käytöksen tulkitsen niin, et nainen oli vaan vailla jotain draamaa johon koitti käyttää mua.

      Toinen tilanne vähän samanlainen. Olin keskellä viikkoo baarissa ja sit yks nainen, joka seurusteli tuttavani kans tuli kavereineen sinne ja ne tuli mun pöytään. Siinä sit juotiin, juteltiin, naurettiin ja pelailtiin biljardia. Jossain vaiheessa tää nainen alko antaa pusuja poskelleni salaa. Kun ilmoitin tilanneeni taksin, niin muutkin tulivat pihalle röökille seurakseni taksia odottamaan. Tämä nainen yritti tulla mukaani, mut sen kaverit kisko senpois ja käskivät mennä omaan kotiin.

      • ....

        Halusivat vain huomiota.


    • naisten aloitteet

      Yleensä vain itseään tasokkaammille miehille.

      • joojoo

        Höps- kaverini teki aloitteen itseään reippaasti rumemmalle miehelle ja takkiin tuli. Eikä ole vain omaa mielipidettäni, että se kaverini oli ulkoisesti paremman näköinen - miehet ja naiset sanoneet samaa. Ja moni muu kaveri on tehnyt aloitteen aika samannäköiselle miehelle, jos näistä helvatun tasoista pitää puhua.. erilaisin menestyksin, yleensä positiivisin.


    • fgsdhfhfdhh

      Mulle on nuorempana tytöt ehdottaneen leffoihin menoa jne. En vaan juuri ikinä tarttunut noihin tilaisuuksiin, hölmö kun olin. Mutta ite olen kyllä sitten iskenyt naisia ihan onnistuneesti. S24 Treffeilläkin useat naiset on pistäneet mulle flirttiä ja siitä se juttu on sit lähtenyt. Mun mielestä noin se kuuluiskin olla. Harmittaa mennä juttelemaan jollekin naiselle esim tuolla S24 Treffeillä jos sitä ei yhtään kiinnosta. Jos antavat flirtin, tiedän, että heitä voi lähestyä sitten viestillä.

    • ()()

      Olen tehnyt elämässäni vain yhden selkeän aloitteen eli lähestynyt suoraan minulle ennestään tuntematonta miestä. Tämä tapahtui erään bändin keikalla, kun bongasin tuon miehen yleisön joukosta.

      Minulla oli tunne, että minun on pakko mennä juttelemaan, koska mies veti niin voimakkaasti puoleensa. Tuntui oikeasti siltä, että asia jää vaivaamaan jos en nyt mene. Siitä syntyi pari vuotta kestänyt seurustelu ja sen jälkeen tiivis ystävyys, joka on jatkunut jo kohta 20v. Olemme selvästi jonkinlaisia sielunkumppaneita, ja siksi veto oli niin voimakas ja jotenkin "mystinen":

      Muissa seurustelusuhteissani mies on aina ollut se varsinainen aloitteentekijä. Itse olen tietysti myös kiinnostukseni näyttänyt etsiytymällä miehen seuraan tai läheisyyteen tai katselemalla miestä usein ja pitkään jne. Ja koska olen ollut ihastunut niin tämä on ollut ihan automaattista. En oikein osaa enkä haluakaan ihastustani peittää mitenkään. Joten se ei yleensä jää keneltäkään huomaamatta, ei kohteelta eikä sivullisilta . :D

      Mutta jos minkäänlaista ihastusta tai selvää vetoa en tunne, niin en kyllä miehiä lähesty tai edes rohkaise lähestymään. En yksinkertaisesti koe siihen tarvetta. Voin olla ihan hyvin yksinkin, kunnes vastaan tulee seuraava "oikea" yksilö.

      Jos sinun on kovin vaikea jutella vieraille ihmislle, niin ehkä annat itsestäsi muutenkin vaikeasti lähestyttävän ja kylmähkön kuvan? Joka tapauksessa vieraille voi periaatteessa jutella samoista asioista kuin tutuillekin. Ja sitä voi kyllä myös harjoitella, jos se ei tule luonnostaan. :)

      Olet kai kokeillut jo nettitreffejä? En kyllä tiedä voinko sitä erityisesti suositella, koska aika monet ovat siihenkin pettyneet. Mutta lähestymis- tutustumiskynnys on ehkä kuitenkin matalampi kun voi lähestyä kirjoittaen ja ikään kuin "omassa rauhassa".

      • Ei naiset ole yhtään aloitteellisempia nettitreffisivustoilla kuin elävässä elämässäkään.


      • ()()
        wlfwd kirjoitti:

        Ei naiset ole yhtään aloitteellisempia nettitreffisivustoilla kuin elävässä elämässäkään.

        Eivät varmaan olekaan. Tarkoitinkin lähinnä sitä, että jos aloittajan on vaikea lähestyä vieraita naisia livessä, niin netissä se voisi olla helpompaa. Esim. jos on hankala keksiä mitään sanottavaa, niin siellä koneen ääressä on aikaa miettiä hiukan enemmän. Eivätkä tuskalliset tai hämilliset ilmeet näy eikä tule sellaisia kiusallisen hiljaisuuden hetkiä.

        Mutta tietysti jos kommunikaatiotaidot ylipäätään ovat puutteelliset eikä vain mitään sanottavaa keksi, niin sitten se ei kai ole siitä mediastakaan kiinni. :(


      • mies32
        ()() kirjoitti:

        Eivät varmaan olekaan. Tarkoitinkin lähinnä sitä, että jos aloittajan on vaikea lähestyä vieraita naisia livessä, niin netissä se voisi olla helpompaa. Esim. jos on hankala keksiä mitään sanottavaa, niin siellä koneen ääressä on aikaa miettiä hiukan enemmän. Eivätkä tuskalliset tai hämilliset ilmeet näy eikä tule sellaisia kiusallisen hiljaisuuden hetkiä.

        Mutta tietysti jos kommunikaatiotaidot ylipäätään ovat puutteelliset eikä vain mitään sanottavaa keksi, niin sitten se ei kai ole siitä mediastakaan kiinni. :(

        Kyllä perusnörtti-ATM:n pitäisi osata nettitreffeillä googlata oikeat repliikit naiselle. Vieläpä siedettävän nopealla vastausajalla. Ja mikä parasta, nykyisin älyluurilla voi googlata myös livenä ohjeet naisen puhutteluun.


      • Kympin Nainen
        mies32 kirjoitti:

        Kyllä perusnörtti-ATM:n pitäisi osata nettitreffeillä googlata oikeat repliikit naiselle. Vieläpä siedettävän nopealla vastausajalla. Ja mikä parasta, nykyisin älyluurilla voi googlata myös livenä ohjeet naisen puhutteluun.

        Oho, googlesta löytyy siis tämmöistäkin - kyllä nykymaailma on ihmeellinen… Näitäkö sinäkin käytät? Onko siellä oma app-sovellus eri naisryhmille (kurpille jne) jotka ”tuottaa” oikeanlaisia reploja?


    • lifemocker

      tekevät hyvin HYVIN harvoin

    • Varma niksi

      Laittakaa hiihtolasit ja silinterihattu baariin, niin varmasti tulee aloitteita.

    • Harvakseltaan niitä aloitteita tulee näin netissä siis. Livenä sit mennäänki liki pitäen nolla linjalle, jos baareja, festareita, ym. ei lasketa...

    • naisen ääni

      Tekevät. Ainakin minä olen tehnyt, ja monta. Lopputulos näissä kaikissa tapauksissa on ollut sama: miestä ei kiinnosta aloitteellinen nainen. Ja mistään "tasoista" on turha alkaa vikisemään, ihan "oman tasoisia" miehiä olen lähestynyt.

      No, olen läksyni oppinut. Miehet eivät pidä aloitteellisista naisista -> en enää ole aloitteellinen.

      • asgdggsgsdg

        Sanot vaan noin koska olet laiska, et jaksa enää yrittää ja haluat, että miehet hoitaa ne hommat jatkossa.


      • naisen ääni
        asgdggsgsdg kirjoitti:

        Sanot vaan noin koska olet laiska, et jaksa enää yrittää ja haluat, että miehet hoitaa ne hommat jatkossa.

        Joo, totta puhut. En jaksa enää yrittää, kun yrittämättä jättäminen selvästi tuottaa huomattavasti parempia tuloksia.


      • tyygryyg

        Joo-o, montakohan kertaa olet kokeillut pari-kolme?


      • lifemocker

        että se on se aloitteentekeminen turnOFF etkä SINÄ?

        ...kai sitä voi itseään kusettaa noinkin


      • ......

        Tarkoitatko, että kaikkien miesten, joita lähestyt pitäisi huolia sinut? Jos miehilläkin olisi noin aivoton logiikka, niin olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon.


      • naisen ääni
        ...... kirjoitti:

        Tarkoitatko, että kaikkien miesten, joita lähestyt pitäisi huolia sinut? Jos miehilläkin olisi noin aivoton logiikka, niin olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon.

        Ja silti teidän ätminkäisten mielestä naisten pitäisi kaatua ihastuneena ensimmäisen nöösipojan jalkoihin, joka sattuu heitä lähestymään...


      • naisen ääni
        lifemocker kirjoitti:

        että se on se aloitteentekeminen turnOFF etkä SINÄ?

        ...kai sitä voi itseään kusettaa noinkin

        Jaaha :)


      • .....
        naisen ääni kirjoitti:

        Ja silti teidän ätminkäisten mielestä naisten pitäisi kaatua ihastuneena ensimmäisen nöösipojan jalkoihin, joka sattuu heitä lähestymään...

        Ätminkäiset ovat siis yhtä fiksuja kuin naiset.


      • Paljonko tuloksia?
        naisen ääni kirjoitti:

        Joo, totta puhut. En jaksa enää yrittää, kun yrittämättä jättäminen selvästi tuottaa huomattavasti parempia tuloksia.

        Monenko nussima on huoranvittusi?


      • Huom!
        Paljonko tuloksia? kirjoitti:

        Monenko nussima on huoranvittusi?

        tautinen huoranvittusi


      • atm:n ääni
        naisen ääni kirjoitti:

        Joo, totta puhut. En jaksa enää yrittää, kun yrittämättä jättäminen selvästi tuottaa huomattavasti parempia tuloksia.

        Mäkään en jaksa yrittää kun yrittäminen ja yrittämättä jättäminen tuottaa selvästi samanlaisen tuloksen.


      • naisen ääni
        Paljonko tuloksia? kirjoitti:

        Monenko nussima on huoranvittusi?

        Itse asiassa olen neitsyt, 20-vuotias. Mutta eipä mitään, olen tässä tullut siihen tulokseen, että tuskin kannattaa menettää neitsyyttään jollekin suomijuntille. Kiikarissa tumma ja tulinen etelän mies. :)


      • .....
        naisen ääni kirjoitti:

        Itse asiassa olen neitsyt, 20-vuotias. Mutta eipä mitään, olen tässä tullut siihen tulokseen, että tuskin kannattaa menettää neitsyyttään jollekin suomijuntille. Kiikarissa tumma ja tulinen etelän mies. :)

        Älä huora valehtele!


    • ikisinkku 30

      Ei ole koskaan tullut naisten suunnalta aloitteita. Kiva olisi, jos tulisi. Olen ihan normaalin näköinen.

    • ...

      Jos ei viitsi tehdä aloittaita, niin on ihan turha valittaa sinkkuuttaan. Elämässä kun ei kaikkea tuoda eteen hopeatarjottimella, vaan on itse tehtävä töitä sen eteen, että saavuttaa haluamansa. Luulisi sinun ikäiselle jo asian selvinneen.

      • viitsisin kyllä

        Ei se viitsimisestä ole kiinni, vaan siitä että on tyhmää tehdä aloitteita jos ei kuitenkaan onnistu. Parempi olla yksin kuin nolata itsensä turhaan.


    • xggdsaaaaaa

      Ovat, niin livenä kuin netissäkin. Esim. viime suhde alkoi naisen ollessa aktiivinen keskustelemaan netitse ja jatkui fyysisesti aktiivisena heti ensi tapaamisesta.
      Itse pidän siitä jos nainen on aloitteellinen, itse kun en kauheasti viitsi pokailua harrastaa.

      • kunnon mies

        "viime suhde" eli et osaa käyttää harkintaa suhteen aloittamisessa. Selvä YTM-pelimies. Hyi.


    • sinkkunainen3

      Olen tehnyt ja joka kerta miehet suorastaan juossut kirkuen karkuun. En siis enää KOSKAAN aio olla millään lailla aloitteellinen. Itse asiassa, en aio olla enää edes normaalin ystävällinen, kun jotkut miehet ilmeisesti tulkinneet sen kiinnostukseksi ja alkaneet välttelemään.

      Joku paha vika minussa ilmeisesti on, en vaan tiedä itse mikä.

      • PIMBLEMAN

        Laita kuva tähän ni kerrotaan sulle mistä kiikastaa :)


      • mie...

        Saavat mennäkin, jos eivät kestä aloitteellista naista. Mulla on elämäni aikana ollut kolme merkittävää ihmissuhdetta, eikä niistä yksikään olisi alkanut, jos en olisi itse tehnyt aloitetta. Tämä ei tarkoita, että miehet olisivat vain lojuneet tajuttomina odottamassa, ovat kyllä osoittaneet kiinnostusta.

        Mainitaan vielä, että en ole erityisen kaunis, varakas tai kummoinenkaan kodinhengetär. Tavallinen, mukava nainen.


      • No näihä se menee :D.

        Ei meillä naisilla vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi järkeä tunnistaa niitä itsemme tasoisia miehiä, saati sitten taitoa tehdä aloitetta juuri sillä tavalla, joka kyseiselle miehelle sattuis passaamaan.


    • Kyllä naisetkin tekevät alotteita, mutta aika usein oman tasonsa ylittäville miehille. On niitä minullekin tehty. Joskus olen lämmennyt, toisinaan taas en. Ja silloin naiset eivät tietenkään ole löytäneet vikaa itsestään vaan uskottelevat, että turn-off oli nimenomaan aloitteellisuus. Höpö höpö, sanon minä.

    • 4ever al0ne

      Aikoinaan niitä aloitteita mun suuntaan teki pulleat rillipäät. Olisi kai pitänyt kelpuuttaa joku niistä, niin ehkä ei tässä surkuteltaisi yksinäisyyttä.

      • lifemocker

        pitäisi vaan olla se oma halu laihduttaa


    • Joku vaan

      Kyllä naisetkin tekevät paljon aloitteita, mutta eivät todellakaan kenelle tahansa miehelle. Minulle ei ole koskaan tehty aloittetta naisten toimesta, mutta eräs tuttavani taas on sellainen, joka saa naisten aloitteita missä sitten ikinä onkin. Ravintoloissa, kuntosaleilla, työpaikalla, jne.

      Tietysti hän onkin HARVINAISEN KOMEA, fiksu, seksuaalisesti karismaattinen, seksuaalinen, aikuismainen, naisten silmissä ERITTÄIN SEKSIKÄS, jne. Hänelle tulevat aina tekemään aloitteita kauniit, seksikkäät ja rohkeat naiset.

      Naiset eivät todellakaan tee aloitteita kenelle tahansa, tavismiehetkin jäävät yleensä aina ilman aloitteita. Tuollaisten miesten pitääkin tehdä kaikkensa jotta saavat naisen. SItten taas tuollaisten oikeasti korkeatasoisten ja laadukkaiden miesten ei tarvitse tehdä oikeastaan mitään, niin kauniita naisia on koko ajan ympärillä.

      Ja sekin, että monet naiset ovat monesti paljon rohkeampia tekemään aloitteita kuin miehet. Tietysti monet hiljaiset ja ujot naiset eivät tee kenellekkään aloitteita, mutta moni rohkea, seksikäs ja oman seksikkyytensä tajuava tekee rohkeita aloitteita komeille ja seksikkäille miehille. Monesti olen tuon huomannut. Rohkean seksuaaliset ja kokeilunhaluiset naiset ovat juuri niitä rohkeimpia aloitteiden tekijöitä, mutta tekevätkö he aloitteita joillekkin Pertti Perusmiehille? No eivät todellakaan tee.

      Kuten todettua, niin ne naisten aloitteet kohdistuvat nimenomaan niille kaikista seksikkäimmille ja komeimmille miehille.

      • kunnon mies

        Komea ja seksikäs ei tarkoita korkeatasoista tai laadukasta miestä (paitsi jos mittaajana on aivoton pinnallinen bimbo).


    • Kympin Nainen

      Olen tehnyt aloitteita, kaksi kappaletta joiden molempien seurauksena oli useamman vuoden kestänyt suhde.

      Aloite 1: Lukioajan pippaloissa tein aloitteen rinnakkaisluokalla olleelle pojalle. Tunsimme entuudestaan ja olin jo jonkin aikaa haikaillut hänen peräänsä. Hän oli aika ujo, joten päätin toimia enkä odotella kauempaa. Hakeuduin hänen viereensä istumaan ja vähän ajan päästä painauduin kiinni kylkeensä (kylmästä valittaen). Seurustelimme 3 vuotta.

      Aloite 2: Hiukan päältä kaksikymppisenä tutustuin mielenkiintoiseen ja älykkääseen mieheen harrastuspiireissä. Myös hän oli/on aika introvertti, joten muutaman viikon tunnettuamme, pyysin häntä treffeille. Olimme 10 vuotta yhdessä joista 8 vuotta naimisissa.

      Molemmat olivat iloisesti yllättyneitä aloitteesta. Jos/kun tapaan minua kiinnostavan miehen, aion todellakin olla aloitteellinen jatkossakin (ellei mies ennätä ensin).

    • Ei niiltä onnistu

      Ei ne saatanan paskat mitään tee. Istuvat nokka pystyssä sen reikänsä päällä ja odottavat että joku panopelle jännäjätkä tulee vonkaamaan haarat auki.

    • Joku vaan

      "Kaikki naiset käyttäytyvät em paikoissa kuin olisin ilmaa. Ulkonäössäni ei kuitenkaan ole mitään vikaa, olen keskivertoa pidempi, normaalivartaloinen, pukeudun ja käyttäydyn fiksusti."

      Tuo on varmasti totta, mutta eipä sinussa ole mitään erityisen viehättävääkään. Moni mies on keskivertoa pidempi, normaalivartaloinen ja pukeutuu tyylikkääst. Ovatko naiset kiinnostuneita? No eivät.

      Se, että olet kuin ilmaa tarkoittaa sitä, että et ole millään tavoin massasta erottuva. Olet siis sellainen Pertti Perusjaakko, joka saattaa joskus jonkun naisen saada, mutta siinä se sitten onkin. Tuollaisia miehiä on 13 tusinassa, joten et erotu eduksesi millään tavalla naisten silmissä. Olet tavallinen suomalainen mies. Ja vaikka sanotaan, että kyllä se tavismieskin kelpaa, niin kyllä varmasti, olen nähnyt monta tavismiestä naisen kanssa. Mutta se, että kuinka paljon siihen kyseiseen mieheen kohdistuu sitä naisten kiinnostusta IHAN YLIPÄÄTÄÄN, niin on eri asia. Mies on saanut itselleen jonkun naisen, mutta aivan hyvin olisi voinut olla saamattakin. Pertti Perusjaakko kun on.

      Tapaat naisia kuntosalilla, työpaikassa, kahviloissa, jne? Aika moni muukin mies tapaa, eivätkä saa naista eikä varsinkaan naisia monikossa. Moni mies käy kuntosaleilla ja naismenestys on kaikkea muuta kuin kehuttavaa. Edes siihen parisuhteeseen ei ole löytynyt naista.

      "Päinvastoin, minulla on elämässäni kaikki asiat kunnossa ja joku nainen saisi minusta hyvän aviomiehen. Oikeasti haluaisin löytää naisen, jota voisin rakastaa ja jonka kanssa voisin perustaa perheen."

      Kaikilla muillakin miehillä on asiat kunnossa ja varmasti heistä saisi joku nainen hyvän aviomiehen. Mutta meneekö se sitten niin? No ei todellakaan. Moni sinkkumies jää yksin, vaikka kuinka olisi työpaikkaa, varallisuutta, liikuntaharrastuksia, jne. Se vain on sellainen Peruspertti.

      Moni mies haluaa perustaa perheen, mutta eivät kaikki miehet siihen saa mahdollisuuttakaan. Moni mies jää lapsettomaksi, kun eivät naiset kiinnostu.

      Itse olen ollut yläkoululla opettajana ja teen niitä hommia edelleen sijaisuuksina, minulla on monta liikuntaharrastusta (kuntosali, jalkapallo, jalkapallovalmennus, salibandy), luen paljon erilaisia oppikirjoja, ostan Dressmannilta ja Brothersilta kaikenlaisia tyylikkäitä vaatteita kauluspaidoista neuleisiin, farkkuja, takkeja, jne. Soitan kitaraa, olen ollut perustamassa erästä tunnettua yritystä ja jatkankin siinä toimimista, jne. Kun kysyit, että tarvitseeko käydä ravintoloissa että saa naisen itselleen, niin käyn joka viikonloppu ravintoloissa.

      Onko minulla ollut kohta 25:n vuoden aikana yhtään naista elämässäni, parisuhteessa, yhden illan jutussa, treffeillä, jne? Ei ole ollut ensimmäistäkään. Syy on ihan siinä, että olen se tavallinen ja massaan hukkuva The Perusmies, jossa ei pahemmin mitään vikaa ole, mutta ei mitään sellaista kiinnostavaakaan, mikä herättäisi naisten SEKSUAALISEN kiinnostuksen.

      Tietysti moni noista jutuista on varmasti sellaisia, jotka kiinnostavat naisia ainakin teoriassa, mutta eivät sellaiset yksittäiset jutut tee kenestäkään vielä mitään naisiin vetoavaa miestä.

      Tuosta, että miesten täytyy tehdä aloitteita naisille, jotta saisivat näitä. No totta aivan varmasti, mutta tuo tuttavani, josta kerroin edellisessä viestissä, niin ei hänen tarvitse tehdä naisille aloitteita, kun hän houkuttelee niitä luokseen jo ihan muutenkin. Moni nainen on sanonut (tämän olen kuullut ihan heidän omasta suustaan), että siinä miehessä vain on sellaista magneettista ja seksuaalista vetovoimaa. Eli miehen ei todellakaan tarvitse tehdä mitään aloitteita tai aloittaa mitään supliikkia, naiset kyllä tulevat hänen luokseen ihan itsestään. Saattavat vain alkaa juttelemaan jossakin ja myöhemmin harrastavat seksiä. Ei kaikkien miesten tarvitse tehdä aloitteita, jos ulkonäkö, karisma, olemus, jne vetoaa JO VALMIIKSI NAISIIN.

      Perusmiehillä se juuri onkin niin, että pitäisi tehdä hirveä työ, jotta saisi edes yhden naisen. Silloinkin kyseinen nainen ei välttämättä ole se kaikista kaunein ja seksikkäin. Monta kertaa nähnyt, kun joku mies tekee aloitteen naiselle ja naisen taso on korkeintaan keskitasoa. Ei mitenkään kaunis, eikä mitenkään fiksu, joku nainen vain.

      • totuuden torvi

        Jos haluaa olla mies jota naiset lähestyvät niin tuskin siinä auttaa mikään treenaaminen, itsensä kehittäminen tai kohentaminen. Siihen vaaditaan jotain oikeita feromoneja tai muuta täysin primitiivistä johon ei voi itse vaikuttaa. Naiset nyt vaan ovat eläimiä ja se on pakko hyväksyä.


    • Joku vaan

      "Ei ne saatanan paskat mitään tee. Istuvat nokka pystyssä sen reikänsä päällä ja odottavat että joku panopelle jännäjätkä tulee vonkaamaan haarat auki."

      Totta kai istuvat, eivät naiset nyt kenelle tahansa sitä reikäänsä anna. Ja moni mies on todellakin kateellinen siitä, ettei ole se "panopelle jännäjätkä". Kyllä siinä monella katkeralla miehellä olisi toinen ääni kellossa, kun ne kauniit ja seksikkäät naiset aina valitsisivatkin kyseisen miehen. Kun itse tulisi valituksi naisten toimesta sänkyseuraksi, johan muuttuisi äänenpaino.

      Mutta ne juuri valittavat, ketkä eivät saa ja ne ketkä saavat, eivät valita. Ne, ketkä juuri saavat niitä kauniita naisia liukuhihnalta, niin eivät valita naisten puutetta. Mutta ne, keillä on vaikeuksia saada edes sitä yhtä naista, niin hehän juuri valittavat.

      Juuri ne miehet, ketkä eivät saa, haukkuvat naiset huoriksi ja jakorasioiksi. No jos kerran asia on noin, niin minkähän takia sitten kyseinen valittaja on jäänyt ilman? Jos joku nainen kerran on joku jakorasia, niin kas kummaa, hän on jäänytkin ilman!

      Naisia haukutaan paskoiksi juuri siksi, kun itse ei saada. Jos itse aina saisi naisen mukaansa viikonloppureissuillaan, työpaikoilla riittäisi kiinnostuneita naisia, kuntosaleilla tulisivat kauniit ja treenatut naiset kiinnostuneina juttelemaan, jne. niin eipä siinä mies enää paljoa valittaisi ja naisia haukkuisi.

      • Joku vaan

        "Olet kai kokeillut jo nettitreffejä? En kyllä tiedä voinko sitä erityisesti suositella, koska aika monet ovat siihenkin pettyneet. Mutta lähestymis- tutustumiskynnys on ehkä kuitenkin matalampi kun voi lähestyä kirjoittaen ja ikään kuin "omassa rauhassa"."

        Moni näitäkin aina kokeilee, mutta se pointti siinä onkin, että eihän se ihminen siitä mihinkään muutu. Sama ihminenhän se on, on hän sitten nettitreffien kautta tuttu tai kuntosalilla tavattu. TIetysti ehkä se "tunnelma" siinä tapaamisessa on erilainen, mutta kuitenkin, jos se toinen ihminen siinä ei kiinnosta, niin se on ihan sama, onko sitä tavattu nettitreffien kautta vai sattumalta työpaikalla. Eihän se ihminen siinä miksikään muutu, sama tyyppi hän on edelleen.

        Jotenkin monet kuvittelevat, että kun muuten ei löydetä naista, niin sitten tehdään nettitreffeille profiili, ikään kuin se poistaisi ne ongelmat ja muuttaisi ihmistä. Ehkä sillä saattaa niille treffeille päästä, mutta sama ihminenhän hän on edelleen. Ne samat ongelmat tulevat niillä treffeilläkin esille. Ei vain kiinnosta niitä treffikumppaneita.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Olet kai kokeillut jo nettitreffejä? En kyllä tiedä voinko sitä erityisesti suositella, koska aika monet ovat siihenkin pettyneet. Mutta lähestymis- tutustumiskynnys on ehkä kuitenkin matalampi kun voi lähestyä kirjoittaen ja ikään kuin "omassa rauhassa"."

        Moni näitäkin aina kokeilee, mutta se pointti siinä onkin, että eihän se ihminen siitä mihinkään muutu. Sama ihminenhän se on, on hän sitten nettitreffien kautta tuttu tai kuntosalilla tavattu. TIetysti ehkä se "tunnelma" siinä tapaamisessa on erilainen, mutta kuitenkin, jos se toinen ihminen siinä ei kiinnosta, niin se on ihan sama, onko sitä tavattu nettitreffien kautta vai sattumalta työpaikalla. Eihän se ihminen siinä miksikään muutu, sama tyyppi hän on edelleen.

        Jotenkin monet kuvittelevat, että kun muuten ei löydetä naista, niin sitten tehdään nettitreffeille profiili, ikään kuin se poistaisi ne ongelmat ja muuttaisi ihmistä. Ehkä sillä saattaa niille treffeille päästä, mutta sama ihminenhän hän on edelleen. Ne samat ongelmat tulevat niillä treffeilläkin esille. Ei vain kiinnosta niitä treffikumppaneita.

        "Jos haluaa olla mies jota naiset lähestyvät niin tuskin siinä auttaa mikään treenaaminen, itsensä kehittäminen tai kohentaminen. Siihen vaaditaan jotain oikeita feromoneja tai muuta täysin primitiivistä johon ei voi itse vaikuttaa. Naiset nyt vaan ovat eläimiä ja se on pakko hyväksyä."

        Nimenomaan tätä tarkoitankin. Eli kaikkea ei pystykkään treenaamaan vaikka kuinka haluaisi. En edelleenkään ymmärrä, että miksi jotkut ihmettelevät, etteivät kiinnosta naisia. Tai miksi jäävät aina ilman naisia.

        Ulkonäkökin saadaan paljolti ihan syntymälahjana. Tietysti lihaksikkuuteen, hiustyyliin, vaatteisiin, jne. voi vaikuttaa, mutta kuitenkin, niillä ulkonäkökorteilla on pelattava, mitkä on jaettu. Tiettyyn pisteeseen voi itseään kehittää, mutta ne rajat tulevat aina vastaan. Luonne ja persoonakin on 80 %:sesti geeneistä ja perimästä tulevaa.

        Seksuaalinen karisma ja vetovoimakin ovat kaikki synnynnäisiä, joihin ei voi enää vaikuttaa. Toki vetovoimaan voi vaikuttaa jonkin verran, mutta sellainen sisäinen hehku, magneettisuus ja vetovoima on synnynnäistä. Joillakin miehillä vain on sellainen luonnonlahja ja vahvuus, että viehättävät naisia missä tahansa.

        En siis edelleenkään ole koskaan ymmärtänyt, että miksi joku ihmettelee, miksi ei kelpaa tai miksi naisia ei näy eikä kuulu. Vaikka kuinka yrittää itseään kehittää ja tehdä työtä sen naisen saamiseksi, niin siltikin ne tulokset jäävät aivan puolitiehen.

        Itse olen sen jo kauan aikaa sitten tajunnut, että teen ihan mitä hyvänsä, niin minusta ei koskaan tule sellaista miestä, joka viehättää naisia ihan luonnostaan. Minusta ei koskaan tule sellaista miestä, jonka naiset laittavat heti merkille, kun tulen johonkin paikkaan. Minusta ei ikinä tule miestä, joka ensitreffeillä saa naisen sänkyyn kaadettua ja joka herättää naisten mielenkiinnon missä tahansa sitten olenkin.

        Mitä enemmän kiinnostavia, seksikkäitä, haluttavia, puoleensavetäviä ja naisia kiihoittavia ominaisuuksia miehessä on, niin sitä enemmän naiset hänestä ovat kiinnostuneita. Toiset ovat tasolla 1 ja kovalla työllä voivat päästä sille tasolle 3. Toiset ovat niitä kymppejä. Ei sille voi mitään.

        Naiset nimenomaan ovat eläimiä. Ei tarvita kuin jonkun miehen tulla vain paikalle, niin naisten seksuaalinen kiinnostus herää. Jotkut miehet vain ovat sellaisia. Jotkut miehet vain ovat synnynnäisesti sellaisia, että naiset ovat ERITTÄIN kiinnostuneita.

        Joten yksin jääviä miehiä on paljon. Niitä on todella paljon. Suurin osa miehistä on juuri sellaisia Pertti Perusmiehiä, joissa ei ehkä ole mitään vikaa, mutta ei mitään seksuaalisesti kiinnostavaakaan. Hukkuvat massaan ja ovat kuin ilmaa naisille. Niinhän se on minunkin kohdallani, ei minua kukaan nainen ikinä noteeraa missään. Menen ihan mihin tahansa, niin olen kuin pelkkää ilmaa. Niin se vain menee, enkä yhtään ihmettele, miksi tämän ketjun avaaja on ilman naisseuraa ollut.


      • ----
        Joku vaan kirjoitti:

        "Olet kai kokeillut jo nettitreffejä? En kyllä tiedä voinko sitä erityisesti suositella, koska aika monet ovat siihenkin pettyneet. Mutta lähestymis- tutustumiskynnys on ehkä kuitenkin matalampi kun voi lähestyä kirjoittaen ja ikään kuin "omassa rauhassa"."

        Moni näitäkin aina kokeilee, mutta se pointti siinä onkin, että eihän se ihminen siitä mihinkään muutu. Sama ihminenhän se on, on hän sitten nettitreffien kautta tuttu tai kuntosalilla tavattu. TIetysti ehkä se "tunnelma" siinä tapaamisessa on erilainen, mutta kuitenkin, jos se toinen ihminen siinä ei kiinnosta, niin se on ihan sama, onko sitä tavattu nettitreffien kautta vai sattumalta työpaikalla. Eihän se ihminen siinä miksikään muutu, sama tyyppi hän on edelleen.

        Jotenkin monet kuvittelevat, että kun muuten ei löydetä naista, niin sitten tehdään nettitreffeille profiili, ikään kuin se poistaisi ne ongelmat ja muuttaisi ihmistä. Ehkä sillä saattaa niille treffeille päästä, mutta sama ihminenhän hän on edelleen. Ne samat ongelmat tulevat niillä treffeilläkin esille. Ei vain kiinnosta niitä treffikumppaneita.

        Nettitreffien kokeilu ei auta asiaa yhtään. Naisillahan on nettitreffeillä peruslähtökohtana, että miehen täytyy saada naisia livenäkin, muuten miehestä ei jaksa alun perinkään kiinnostua.


      • vielasinkku
        Joku vaan kirjoitti:

        "Olet kai kokeillut jo nettitreffejä? En kyllä tiedä voinko sitä erityisesti suositella, koska aika monet ovat siihenkin pettyneet. Mutta lähestymis- tutustumiskynnys on ehkä kuitenkin matalampi kun voi lähestyä kirjoittaen ja ikään kuin "omassa rauhassa"."

        Moni näitäkin aina kokeilee, mutta se pointti siinä onkin, että eihän se ihminen siitä mihinkään muutu. Sama ihminenhän se on, on hän sitten nettitreffien kautta tuttu tai kuntosalilla tavattu. TIetysti ehkä se "tunnelma" siinä tapaamisessa on erilainen, mutta kuitenkin, jos se toinen ihminen siinä ei kiinnosta, niin se on ihan sama, onko sitä tavattu nettitreffien kautta vai sattumalta työpaikalla. Eihän se ihminen siinä miksikään muutu, sama tyyppi hän on edelleen.

        Jotenkin monet kuvittelevat, että kun muuten ei löydetä naista, niin sitten tehdään nettitreffeille profiili, ikään kuin se poistaisi ne ongelmat ja muuttaisi ihmistä. Ehkä sillä saattaa niille treffeille päästä, mutta sama ihminenhän hän on edelleen. Ne samat ongelmat tulevat niillä treffeilläkin esille. Ei vain kiinnosta niitä treffikumppaneita.

        Olen huomannut, että aloitteita tekevät lähinnä sellaiset naiset, jotka eivät itse saa aloitteita miehiltä. Toisinsanoen lihavat, vähemmän kauniit, yksinhuoltajat jne...


        Tuosta nettideittailusta sen verran, että aika turhaa touhua se on. Työlästä ja hidasta.

        Toisekseen tämän viestiketjun aloittaja on kokematon 35-vuotias vanhapoika. Senikäisestä netissä kiinnostuvat vain kolme-neljäkymppiset naiset, jotka ovat henkisesti paljon kypsempiä kuin 35-vuotias mies, jolla ei ole kokemusta parisuhteesta. Tietenkin netistä voi löytää myös yli kolmekymppisen naisen, joka ei ole kovin kokenut miesten suhteen, mutta aika harvassa sellaiset ovat.

        Sopiva nainen tuonikäiselle miehelle olisi noin 25-vuotias kiltti ja rauhallinen sinkkutyttö, joka on elänyt suht siveellistä elämää. Sellaisen kanssa hän olisi samalla tasolla. Mutta sellaisia ei yleensä netistä löydä ja jos löytää, he saavat niin tuhottoman paljon viestejä, että tuollainen 35-v mies tulee samantien skipatuksi.

        Mun eräs naispuolinen kaveri huomasi tän viestiketjun, eikä voinut ymmärtää, kuinka joku mies voi olla naisten suhteen kokematon vielä yli kolmekymppisenä. Minä taas ymmärrän sen miehenä erittäin hyvin. Naisille on seuransaanti niin paljon helpompaa, ei tarvitse kuin mennä perjantai-iltana baariin niin varmasti saa seuraa. Ainakin seksiseuraa, jos ei muuta. Pelimiehiä riittää aina.
        Toisin on miehillä. Suomessa on todella paljon yli kolmekymppisiä miehiä, joilla on voinut olla elämässään vain 1-2 lyhyttä suhdetta, mutta näitä täysin kokemattomia miehiä löytyy varsin paljon.


      • tasovaatimus
        vielasinkku kirjoitti:

        Olen huomannut, että aloitteita tekevät lähinnä sellaiset naiset, jotka eivät itse saa aloitteita miehiltä. Toisinsanoen lihavat, vähemmän kauniit, yksinhuoltajat jne...


        Tuosta nettideittailusta sen verran, että aika turhaa touhua se on. Työlästä ja hidasta.

        Toisekseen tämän viestiketjun aloittaja on kokematon 35-vuotias vanhapoika. Senikäisestä netissä kiinnostuvat vain kolme-neljäkymppiset naiset, jotka ovat henkisesti paljon kypsempiä kuin 35-vuotias mies, jolla ei ole kokemusta parisuhteesta. Tietenkin netistä voi löytää myös yli kolmekymppisen naisen, joka ei ole kovin kokenut miesten suhteen, mutta aika harvassa sellaiset ovat.

        Sopiva nainen tuonikäiselle miehelle olisi noin 25-vuotias kiltti ja rauhallinen sinkkutyttö, joka on elänyt suht siveellistä elämää. Sellaisen kanssa hän olisi samalla tasolla. Mutta sellaisia ei yleensä netistä löydä ja jos löytää, he saavat niin tuhottoman paljon viestejä, että tuollainen 35-v mies tulee samantien skipatuksi.

        Mun eräs naispuolinen kaveri huomasi tän viestiketjun, eikä voinut ymmärtää, kuinka joku mies voi olla naisten suhteen kokematon vielä yli kolmekymppisenä. Minä taas ymmärrän sen miehenä erittäin hyvin. Naisille on seuransaanti niin paljon helpompaa, ei tarvitse kuin mennä perjantai-iltana baariin niin varmasti saa seuraa. Ainakin seksiseuraa, jos ei muuta. Pelimiehiä riittää aina.
        Toisin on miehillä. Suomessa on todella paljon yli kolmekymppisiä miehiä, joilla on voinut olla elämässään vain 1-2 lyhyttä suhdetta, mutta näitä täysin kokemattomia miehiä löytyy varsin paljon.

        "Senikäisestä netissä kiinnostuvat vain kolme-neljäkymppiset naiset, jotka ovat henkisesti paljon kypsempiä kuin 35-vuotias mies, jolla ei ole kokemusta parisuhteesta. "

        Minusta henkinen kypsyys on aivan eri asia kuin parisuhdekokemus. Kyllä henkisesti kypsä ja aikuinen ihminen pärjää siinä parisuhteessa ilman aikaisempaa harjoitteluakin.

        "Naisille on seuransaanti niin paljon helpompaa, ei tarvitse kuin mennä perjantai-iltana baariin niin varmasti saa seuraa. Ainakin seksiseuraa, jos ei muuta. Pelimiehiä riittää aina."

        Miten miehille voi olla niin vaikeaa käsittää, että monille naisille nuo pelimiehet ovat niin vastenmielinen ihmistyyppi, että sellaisen kanssa ei kerta kaikkiaan halua olla missään tekemisissä. Heitä ei lasketa "seuraksi". Eivätkä yhden illan jutut kasvata ketään ihmisenä, tuskin edes parantavat teknistä suoritusta.


    • 456545654

      Monikohan täällä vinkuvista vässyköistä oikeasti on yrittänyt ketään naista pokata?
      Itsekin ilman sen kummempaa yrittämistä olen saanut naista niin hetkeksi kuin pitemmäksikin aikaa, vaikka olen yli 100 kg ja työtön/satunnaisesti töissä.

    • Joku vaan

      "Itsekin ilman sen kummempaa yrittämistä olen saanut naista niin hetkeksi kuin pitemmäksikin aikaa, vaikka olen yli 100 kg ja työtön/satunnaisesti töissä."

      Tulevatko kauniit naiset AINA tekemään sinulle aloitteita, missä sitten ikinä oletkin? Saatko naisilta seksuaalista kiinnostusta, kun juttelet ihan vieraidenkin naisten kanssa? Huomaatko tuntemattomien naisten osoittavan sinulle seksuaalista kiinnostusta, kun he vaikka keskustelevat kanssasi?

      Soittelevatko naiset kuinka ahkerasti sinulle niiden seksikertojen jälkeen? Ovatko he kertoneet useille kavereilleenkin, että olet TODELLA komea, isokaluinen ja hyvä sängyssä? Oletko koskaan saanut selville, että joukko naisia keskustelee siitä, kuinka viehättävä mies olet?

      Onko kaikki naiset, joita olet saanut, olleet missi/malli? Kuinka laadukkaita kyseiset naiset ihan loppupeleissä ovat? Ovatko ne kaikki naiset olleet sellaisia joiden perään muut miehet kuolaavat ja ovat kateellisia sinulle, kun saat kyseisiä naisia? Ovatko kaikki naiset olleet TODELLA HYVÄKROPPAISIA, seksikkäitä, kauniita, jne? Saatko aina esim. ravintolassa valita itsellesi naisseuraa ILMAN mitään juomien ostamista, rahan käyttöä, jne? Saatko aina sen kauneimman ja hehkeimmän naisen mukaasi?

      Kuinka paljon sinun pitää tehdä naisten saamiseksi töitä? Eli kun menet vaikka ravintolaan, niin kauniit ja seksuaalisesti aktiiviset naiset tulevat tekemään aloitteita? Tuo vain kalahti korviin "ilman kummempaa yritystä". Eli joudut luultavasti tekemään aloitteita, ostamaan juomia, jne. Mutta kuinka paljon joudut tekemään töitä sen mallitason naisen saamiseksi?

      Joidenkin ok-tasoisten naisten kanssa ei hirveästi kannata kehuskella, varsinkin jos olet vielä itse tehnyt aloitteita niille.

      • 456545654

        Taitaa teikän elämä olla aika vaikeata :)
        Siis onko vain kaksi vaihtoehtoa, olla joko täysin saamaton missä vaan ja ikuisesti tai sellainen jota kuumimmat vosut (itse en kylläkään pidä normimalleista) pokailevat aina ja kaikkialla? Eihän kukaan maailmassa ole kumpikaan noista.

        Olenko saanut tuntemattomilta naisilta seksuaalista kiinnostusta? Kyllä, keskustelemalla ja ilmankin.
        Ovatko soitelleet perään? Kyllä.
        Juorunneet keskenään? Enpä välitä käydä vakoilemassa. Mutta joskus jonkun kaveri on kysynyt onko oikeasti niin iso, tiedä tuosta sitten.
        Ovatko muut miehet kuolanneet? Vähän sama juttu kuin naisten kanssa, ettei juorut kiinnosta. Mutta muiden kautta kuullut miten on ihmetelty, ja kehuttu suoraan.
        Onko ollut kauniita ja hyväkroppaisia? Itse tykkään rock, punk yms. tyylistä eli se ei kaikille varmastikaan iske, mutta sanoisin että kyllä. Esim. kuntosaliohjaajaa isoilla tisseillä, eli jos sellaisesta tykkää.
        Ostelenko paukkuja jne.? Itse en kauheasti ota, enkä muillekaan kauheasti ostele joten aikas harvoin.

        En nyt jaksa enempää tähän keskittyä. Eikä tässä pointti ollut mikään kehuminen vaan se että kyllä kaikille irtoaa, eikä se ole mistään yksittäisestä asiasta kiinni.

        Ja mitä tuo malleista jauhaminen on, liikaa telkkua tai nettiä?


    • mies32

      Ihan selvinpäin keskellä kirkasta päivää ei ole montaa aloitetta tullut. Yksi, jonka muistan tuli ulkomailla kandalaiselta tytöltä, joka kysyi puhelinnumeroani muka jotain opiskelujuttuja varten, vaikkemme edes olleet samoissa ryhmissä. Elekielestään havaitsi muutenkin päällekäyvää flirttiä. Kehui vielä aksenttiani saksalaistyyliseksi ;)
      No pakit sai hänkin, joten taas kerran ylläolevien naisten harhakäsitys siitä, ettei mies kiinnostu aloitteita tekevästä naisesta vahvistui. No silloin minulla oli jo tyttöystävä, joka hän taas oli tullut tekemään aloitteen baarin tanssilattialla maanisesti hymyn kera tuijottaen ja lähemmäs hivuttautuen hiljalleen läpi lattian. Eikä kanukki ollut ulkoisestikaan viehättävä. Luonteeltaankin aika kova. Pakkinsa eivät siis johtuneet tekemästään aloitteesta. Tai no, pakit tietysti, mutta omaan kiinnostukseeni häntä kohtaan tekemänsä aloite vaikutti vain positiivisesti, vaikkei se tietysti riittänytkään, jotta tuosta olisi mitään syntynyt.

      Muut aloitteet tulleet baareissa, yöelämässä tai niiden jälkeen seuraavana päivänä esimerkiksi tekstiviestimuodossa.

    • Joku vaan

      Tuo tuttuni, josta kerroin aiemmin, on juuri sellainen, ketä saa naisten huomiota KAIKKIALLA, mihin meneekin. Hän vain on sellainen mies, ketä viehättää SUURINTA osaa naisista.

      Hänelle tulevat kauniit naiset tekemään aloitteita, naiset kiinnostuvat jo hänen pelkästä ulkonäöstä ja olemuksesta, jne. Kuvaavaa siis on, että vaikka olen nähnyt ja tavannut lukemattomia miehiä, niin toista tuollaista en ole tavannut. Eli kyseessä vain on sellainen mies, joka kiinnostaa VALTAOSAA naisia. Ikinä ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada kaunista naisseuraa, kiinnostuneita naisia on ikäluokasta, ammatista, ulkonäöstä, fiksuudesta, jne. riippumatta. Monta kertaa olen saanut vierestä seurata, kuinka naiset viehättyvät hänestä.

      Eli selkeästi sellainen mies, joka vetoaa naisiin. Pitkä, HARVINAISEN KOMEA, fiksu, aikuismainen, matalaääninen, isokaluinen ja loistava sängyssä (tämä siis naisilta kuultuna), tyylikäs, jne. Monta kertaa olen kuullut naisseurana puhuvan hänestä KAIKKEA POSITIIVISTA ulkonäöstä, fiksuudesta, seksuaalisesta karismasta, jne. Nämä siis ihan naisten suusta kuultuna, tuo mies vain on sellainen, joka vetoaa SUURIMPAAN OSAAN naisista.

      Monta kertaa olen nähnyt, kuinka naiset kääntyvät katsomaan taakseen tuon miehen jälkeen, niin monta kertaa olen nähnyt naisten silmien tuikkivan ja kiinnostuksen heräävän, kun he keskustelevat tuon miehen kanssa, jne. Tuolla miehellä vain on sellainen lahjakkuus ja vahvuus, että hän viehättää naisia JO LUONNOSTAAN. Hän vain tulee paikalle ja naisten kiinnostus herää. Tietysti ulkonäkö on jo naisten silmään TODELLA KOMEA.

      Hän on ikäisekseen todella miehekäs ja aikuismainen, sen takia etsiikin aikuista naisseuraa ja vetoaa naisiin nimenomaan miehekkyydellään. Eli ulkonäkö on lukuisia 30-vuotiaita miehiäkin miehekkäämpi. Yhtään ei ole sellaista poikamaisuutta tai lapsenomaisuutta, vaan näyttää ja on todella miehekäs.

      Kun puhutaan nimenomaan siitä, että naiset ovat eläimiä, niin juuri tuollainen mies vetoaa naisten SEKSUAALISUUTEEN. Täynnä testosteronia, komeat ja maskuliiniset kasvot, miehekäs olemus ja ulkonäkö, jne. Eli sen takia myös ne aikuiset, koulutetut naiset viehättyvät tuosta miehestä.

      Niin se vain menee, toisille annetaan enemmän kuin toisille. Ei sille voi mitään. Minäkin haluaisin olla tuollainen NAISTEN UNELMA, joka vetoaa naisiin joka paikassa, mutta kun se vain ei ole mahdollista. Tietyt miehet vain ovat juuri niitä, jotka vetoavat naisten ELÄIMELLISIIN VIETTEIHIN. Tuo mies on juuri sellainen. Ei tippaakaan lapsenomaisuutta MISSÄÄN, vaan miehekäs mies, joka vetoaa naisiin joka paikassa.

      Eivät ne naiset, joiden juttuja olen kuunnellut, puhu turhaan mistään HARVINAISEN KOMEASTA ja viehättävästä miehestä. Tuo mies vain on sellainen ja olen todella kateellinen hänelle siitä.

      Ja kyllä, minulle kelpaa tässä asiassa joko kaikki tai ei mitään. Joko olen samanlainen mies kuin hän tai sitten en harrasta minkäänlaista kanssakäymistä naisten kanssa. Joko tai. Ei todellakaan kiinnosta mitkään yksittäiset naiset, ei todellakaan kiinnosta seksi joidenkin yksittäisten naisten kanssa, vaan koska tuokin mies saa olla tuollainen NAISTEN UNELMA, niin en minäkään tyydy yhtään vähempään. Se on joko tai. Joko tarjoan naisille KAIKEN TAI EN YHTÄÄN MITÄÄN!! Yhtään sen vähempään en tyydy, olen joko samanlainen, naisten SEKSUAALISUUTEEN VETOAVA SEKSIKÄS MIES, tai sitten jätän kaiken seksin ja naiset väliin.

      Tähän päivään mennessä (kohta 25-vuotias) olen jättänyt kaiken väliin. Jos minulla ei ole sitä kaikkea tarjolla, mitä hänkin pystyy naisilleen tarjoamaan, niin jään kokonaan leikistä pois. Kaikki tai ei mitään. Ei kiinnosta mikään puolittainen tai osittainen juttu, kaikki tai ei mitään.

      • Joku vaan

        "Ja mitä tuo malleista jauhaminen on, liikaa telkkua tai nettiä?"

        Moni niistä naisista, joiden kanssa hän on ollut ja jotka ovat olleet hänestä kiinnostuneita, ovat joko hakeneen mallitoimistoon tai sitten toimineet malleina. Siinähän sitä onkin ihmettelemistä. Eli tuo mies saa juuri niitä naisia sänkyynsä, joiden perään moni mies kuolaa. Mutta sillä miehellä onkin, MITÄ TARJOTA. Sitä mitä minulla ei ole tarjota. Eli jos haluaa naisiltaan laatua, niin silloin täytyy itsekkin sitä naisille tarjota.

        Ja kyllä hänellä on niitä kauniita naisia ollut vaikka kuinka ja paljon, olen sen itsekkin nähnyt vaikka kuinka ja monta kertaa. Olen myös vaikka kuinka ja monta kertaa nähnyt, kun kuvankauniit naiset kiinnostuvat hänestä. Olen myös vaikka kuinka ja monta kertaa nähnyt, kuinka useat naiset ovat hänestä olleet kiinnostuneita.

        Ja ihan omin silmin, ei ole mitään hänen omaa keksimäänsä juttua.


      • --------------------
        Joku vaan kirjoitti:

        "Ja mitä tuo malleista jauhaminen on, liikaa telkkua tai nettiä?"

        Moni niistä naisista, joiden kanssa hän on ollut ja jotka ovat olleet hänestä kiinnostuneita, ovat joko hakeneen mallitoimistoon tai sitten toimineet malleina. Siinähän sitä onkin ihmettelemistä. Eli tuo mies saa juuri niitä naisia sänkyynsä, joiden perään moni mies kuolaa. Mutta sillä miehellä onkin, MITÄ TARJOTA. Sitä mitä minulla ei ole tarjota. Eli jos haluaa naisiltaan laatua, niin silloin täytyy itsekkin sitä naisille tarjota.

        Ja kyllä hänellä on niitä kauniita naisia ollut vaikka kuinka ja paljon, olen sen itsekkin nähnyt vaikka kuinka ja monta kertaa. Olen myös vaikka kuinka ja monta kertaa nähnyt, kun kuvankauniit naiset kiinnostuvat hänestä. Olen myös vaikka kuinka ja monta kertaa nähnyt, kuinka useat naiset ovat hänestä olleet kiinnostuneita.

        Ja ihan omin silmin, ei ole mitään hänen omaa keksimäänsä juttua.

        Voi luoja, mene hyvä mies terapiaan.


      • 456545654
        Joku vaan kirjoitti:

        "Ja mitä tuo malleista jauhaminen on, liikaa telkkua tai nettiä?"

        Moni niistä naisista, joiden kanssa hän on ollut ja jotka ovat olleet hänestä kiinnostuneita, ovat joko hakeneen mallitoimistoon tai sitten toimineet malleina. Siinähän sitä onkin ihmettelemistä. Eli tuo mies saa juuri niitä naisia sänkyynsä, joiden perään moni mies kuolaa. Mutta sillä miehellä onkin, MITÄ TARJOTA. Sitä mitä minulla ei ole tarjota. Eli jos haluaa naisiltaan laatua, niin silloin täytyy itsekkin sitä naisille tarjota.

        Ja kyllä hänellä on niitä kauniita naisia ollut vaikka kuinka ja paljon, olen sen itsekkin nähnyt vaikka kuinka ja monta kertaa. Olen myös vaikka kuinka ja monta kertaa nähnyt, kun kuvankauniit naiset kiinnostuvat hänestä. Olen myös vaikka kuinka ja monta kertaa nähnyt, kuinka useat naiset ovat hänestä olleet kiinnostuneita.

        Ja ihan omin silmin, ei ole mitään hänen omaa keksimäänsä juttua.

        Kaveri aikoinaan oli mallitoimiston listoilla, seiskassa, mister kisoissa yms. huuhaajutuissa ja kyllä tuli nähtyä melko stereotyyppisten naisten reaktiot näitä ns. komeita miehiä kohtaan.
        Ihmisten kiinnostavuus riippuu aika pitkälti siitä millaisissa porukoissa pyörii, ei ole mitään universaalia kaikkiin uppoavaa komeutta/kauneutta.

        Mutta tuntuu että joko olet kateellinen tai mustasukkainen tuosta kaveristasi, eikä kumpainenkasn teikän asiaa kyllä auta.


      • ihme hyypiö

        Ja naisethan nimen omaan ovat kiinnostuneita vain tällaisista miehistä, jotka saavat naisia ihan luonnostaan tekemättä mitään, tai käytännössä edes huomaamatta koko asiaa. Jos mies joutuu erikseen lähestymään naista tai tekemään jonkin aloitteen, on se lähtökohtaisesti epätoivoista.


    • ----

      Minulle on käynyt näin kolmesti. Kahdesti baarissa ja kerran tavallisessa elämässä.
      Kerran yksi ihan hyvännäköinen nuori nainen tuli baarissa sanomaan että olin tosi söpö. En edes tajunnut sitä aloitteeksi vaan pidin sitä ihan vain kohteliaisuutena. Koko homma jäi pariin repliikkiin.
      Toisella kerralla minua lähestyi melkein äitini ikäinen, umpihumalainen nainen. Jos hän olisi ollut nuorempi ja selvin päin olisin tarttunut tilaisuuteen, mutta juuri tuolloin minua ei kiinnostanut.
      Kolmas kerta ei ollut missään baarissa. Kyseinen nainen oli jo valmiiksi puolituttuni, olimme tulossa yhtä matkaa kumpikin omaan kotiimme. Hän yllättäin ehdotti että kävisimme yhdessä jossain. Silloin tajusin että tuo nainen saattaa olla kiinnostunut minusta. Kävimme jossain, ja pidimme yhteyttä säännöllisesti sen jälkeen. Tätä kesti noin vähän yli kaksi vuotta, kunnes nainen jätti minut.

      En olisi iki maailmassa uskaltanut lähestyä ketään noista naisista ilman että he olisivat lähestyneet minua. Uskon että ei mies saa lähestyä ketään naista ellei saa jotain etukäteistä merkkiä naiselta että häntä saa lähestyä.

    • Joku vaan

      "Voi luoja, mene hyvä mies terapiaan."

      No jos et usko, niin älä usko. Itse kuitenkin tiedän asian laidan paremmin, kun olen sen niiiin monta kertaa nähnyt.

      Tai sitten vain olet kateellinen, kuten minäkin. Tai kun itsellä on vaikeuksia saada naisia tuolla tavalla, niin sitä ajattelee, että ei kukaan muukaan saa. Eli kun itse en saa houkuteltua naisia IHAN LUONNOSTAAN, niin ei sitä tee kukaan muukaan mies. Ehkä vain et ole sellaista tyyppiä tavannut, mutta se taas ei ole minun ongelmani.

      • Joku vaan

        "Nettitreffien kokeilu ei auta asiaa yhtään. Naisillahan on nettitreffeillä peruslähtökohtana, että miehen täytyy saada naisia livenäkin, muuten miehestä ei jaksa alun perinkään kiinnostua."

        Ja kyllähän sen jo päältä päinkin näkee, että minkälainen se kyseinen mies on. Jos näyttää, kuulostaa ja tuntuu, että mies ei naisia ole ennenkään saanut, niin ei varmaan ole aiemmin mitään vientiä ollut.

        Kun taas toiset miehet vain vetoavat siihen NAISEN SEKSUAALISUUTEEN, niihin ELÄIMELLISIIN VIETTEIHIN ja saavat naisia jo ihan luonnostaan. Ovat vain sellaisia, joista naiset ihan VAISTONVARAISESTI kiinnostuvat.

        Nettitreffit eivät ketään pelasta, se mies on edelleen se sama tyyppi kuin aina ennenkin. Sitä vain jotenkin ajatellaan, että nyt kun teen profiilin tänne, niin naiset kiinnostuvat. Ei, eivät kiinnostu. Jos et naisia viehätä ihan jo muutenkin, niin et tule niitä myöskään missään nettitreffeillä kiinnostamaan. Sama kuin joidenkin harrastusten aloittaminen. Jos et naisia viehätä, niin et naisia viehätä vaikka kuinka aloittaisit harrastuksia. Eivät nekään ole todellakaan minkäänlainen pelastus.


      • --------------------

        Kyllä minä uskon, että tuollaisia miehiä on. Mutta sinulla on asiaan sellainen pakkomielle että se ei todellakaan ole tervettä. Täysin sairasta saman asian jankkaamista.

        Ei millään pahalla, mutta normaalia tuo ei ole. Ja olen itse nainen, joten kateellinen en todellakaan ole.


      • ----
        Joku vaan kirjoitti:

        "Nettitreffien kokeilu ei auta asiaa yhtään. Naisillahan on nettitreffeillä peruslähtökohtana, että miehen täytyy saada naisia livenäkin, muuten miehestä ei jaksa alun perinkään kiinnostua."

        Ja kyllähän sen jo päältä päinkin näkee, että minkälainen se kyseinen mies on. Jos näyttää, kuulostaa ja tuntuu, että mies ei naisia ole ennenkään saanut, niin ei varmaan ole aiemmin mitään vientiä ollut.

        Kun taas toiset miehet vain vetoavat siihen NAISEN SEKSUAALISUUTEEN, niihin ELÄIMELLISIIN VIETTEIHIN ja saavat naisia jo ihan luonnostaan. Ovat vain sellaisia, joista naiset ihan VAISTONVARAISESTI kiinnostuvat.

        Nettitreffit eivät ketään pelasta, se mies on edelleen se sama tyyppi kuin aina ennenkin. Sitä vain jotenkin ajatellaan, että nyt kun teen profiilin tänne, niin naiset kiinnostuvat. Ei, eivät kiinnostu. Jos et naisia viehätä ihan jo muutenkin, niin et tule niitä myöskään missään nettitreffeillä kiinnostamaan. Sama kuin joidenkin harrastusten aloittaminen. Jos et naisia viehätä, niin et naisia viehätä vaikka kuinka aloittaisit harrastuksia. Eivät nekään ole todellakaan minkäänlainen pelastus.

        Eli toisin sanoen jos mies ei saa naisia jo valmiiksi, on täysin hyödytöntä edes yrittää tehdä mitään asian eteen, koska ei se kuitenkaan auta asiaa yhtään, vai?


    • Johan Pukkas

      Hyvin harvinaista on. Selvin päin ei ole tuntemattomat suomalaiset naiset aloitteita tehneet.

      Pari kertaa olen saanut puhelinnumeron pyytämättä. Siis niin, että nainen on tehnyt aloitteen ollessaan humalassa yökerhossa tai häissä ja sitten antanut puhelinnumeron seuraava päivänä tai myöhemmin.

    • Joku vaan

      "ei ole mitään universaalia kaikkiin uppoavaa komeutta/kauneutta.
      Mutta tuntuu että joko olet kateellinen tai mustasukkainen tuosta kaveristasi, eikä kumpainenkasn teikän asiaa kyllä auta."

      Siis eihän kukaan mies viehätä KAIKKIA maailman naisia, mutta on kuitenkin miehiä, jotka viehättävät VALTAOSAA naisista. Eli on olemassa sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, jotka viehättävät VALTAOSAA naisista, siis ei kaikkia, vaan VALTAOSAA.

      Yksi on esimerkiksi kasvojen komeus ja maskuliinisuus. Tutkimusten mukaan juuri nimenomaan maskuliiniset ja komeat kasvot viehättävät naisia, koska ne ovat merkki HYVISTÄ GEENEISTÄ. Nainen ei valitse tällaista miestä ehkä parisuhteeseen, mutta tuollainen mies kiinnostaa naisia SEKSUAALISESTI.

      Pituus on myös yksi piirre. Miehen pituus saa naisilta aina lisäpisteitä. Pitkä mies viehättää naisia enemmän kuin lyhyt.

      Lihaksikkuus vs. ruipelous. Miehen fyysinen koko on myös yksi SEKSUAALISEEN VETOVOIMAAN vaikuttava tekijä. Naiset vain tuntevat alitajuista vetoa vahvaan ja fyysisesti isokokoiseen mieheen, joka pystyy suojelemaan naista ja perhettään.

      Miehen status ja varakkuus, johtajantaidot, jne. ovat aina olleet naisten mieleen. Korkea status, muiden miesten johtaminen, heikompien miesten auttaminen ja johtaminen on ihan aikojen alusta asti voimassa ollut naisia kiinnostava piirre miehessä. Naiset todellakin arvostavat sellaista miestä, jolla on LAUMAN JOHTAJUUTTA, statusta, valtaa muihin miehiin, jne. Jos ette usko, niin ottakaa vaikka selvää.

      Matala ja seksikäs ääni. Tutkimusten mukaan naiset pitävät viehättävämpänä ja puoleensavetävämpänä äänenä matalaa, möreää ja MIEHEKÄSTÄ ääntä. Kimeä ja korkea ääni eivät yksinkertaisesti vetoa samalla tavalla SEKSUAALISESTI. Matala ja miehekäs ääni viestii korkeasta testosteronitasosta.

      Testosteroni ylipäätään tekee miehen ja sitähän naiset etsivät miehessä. Estrogeeni on naishormoni ja testosteroni on mieshormoni. Naiset ennen kaikkea etsivät seksiinkin MIESTÄ. MIEHISTÄ MIESTÄ. Naisiin vetoaa seksuaalisesti MIEHEKÄS MIES. Katsokaa ja ottakaa vaikka itsekkin jo selvää, jos ette usko. Testosteroni vain yksinkertaisesti vetoaa ALITAJUISESTI naisiin, kun on kyse seksistä ja SEKSUAALISESTA VETOVOIMASTA.

      Ylipäätään naisiin vetoaa SEKSUAALISESTI kaikki miehekäs, kaikki fyysinen, miesten kilpailuhenkisyys, jne. Naiset etsivät ALITAJUISESTI jälkikasvulleen MAHDOLLISIMMAN HYVIÄ GEENEJÄ. Niin se on aina mennyt, ei se ole mihinkään täältä maapallolta hävinnyt. Se vain aina jotenkin kielletään se asia. Naisilla kuitenkin on aina se ALITAJUINEN VIETTI niihin OIKEASTI miehekkäisiin miehiin. Niin se vain menee, kääntelee ja vääntelee sitä miten päin tahtoo.

      • Joku vaan

        Kukaan mies ei varmastikkaan vetoa KAIKKIIN MAAILMAN naisiin, mutta kuten todettua, jotkut piirteet vain ovat YLEISMAAILMALLISIA. Siis sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, jotka vetoavat siihen KAIKISTA SUURIMPAAN OSAAN naisista. Vaikka kuinka naiset ovat yksilöitä ja yksittäisiä henkilöitä, niin silti osa miehen piirteistä ja ominaisuuksista ovat YLEISMAAILMALLISIA, siis sellaisia jotka vetoavat SUURIMPAAN OSAAN naisista.

        Jokainen, joka väittää muuta, puhuu pelkkää paskaa. Aivan pelkkää paskaa. VALTAOSA naisista vain on kiinnostuneita noista piirteistä ja se selviää ihan kun vain viitsii edes vähän ottaa asioista selvää, eikä väitä vastaan ILMISELVISSÄ asioissa. Minulle on aivan turhaa tulla väittämään mitään muuta, koska se on pelkkää PASKAA. Sen verran olen kuitenkin asioihin perehtynyt, että aivan turhaa väittää vastaan, AIVAN TURHAA!!!!!

        Ja kyllä, olen erittäin kateellinen tuollaiselle miehelle, joka viehättää naisia tuolla tavalla. Minäkin haluaisin olla tuollainen mies, minäkin olen kiinnostunut naisista ja seksistä. Minäkin haluaisin olla tuollainen mies, joka saa naiset kiinnostumaan JO PELKÄLLÄ ULKONÄÖLLÄ JA OLEMUKSELLA. Minäkin haluan olla tuollainen mies, jolla on SEKÄ ulkonäkö ETTÄ se sisäinen komeus kunnossa.

        Minäkin haluan olla mies, jolla on POIKKEUKSELLISEN SUURI SEKSUAALINEN VETOVOIMA, aivan kuten tuollakin miehellä. Minäkin olen yhtä lailla kiinnostunut naisista ja seksistä, mutta en kuitenkaan pysty tarjoamaan SAMOJA JUTTUJA NAISILLE KUIN HÄN.

        Kyllä, olen ERITTÄIN kateellinen ja katkera siitä, että hän on saanut tuollaiset mahdollisuudet, mutta MINÄ EN!!!!!!!!!!!!!!! Olen erittäin katkera siitä, että hänelle on annettu tuollaiset luonnonlahjat ja vahvuudet, kun taas MINULLE EI!!!!!!!!!!!!!

        Olen vain niin kyllästynyt, niin kyllästynyt, NIIN KYLLÄSTYNYT siihen, että jo syntymässä annetaan ihmisille eri mahdollisuudet. Olen niin katkera ja kateellinen siitä, että hänelle on annettu tuollaiset mahdollisuudet, mutta MINULLE EI!!!!!

        Eikä sitä monikaan pysty ymmärtämään, kuinka vaikeaa se on minulle tajuta se, että niitä omia unelmiaan ja haaveitaan ei voikkaan toteuttaa. Että ne jäävätkin vain haaveeksi. Joka VITUN PÄIVÄ saa todeta, että joku muu tekee sitä, MISTÄ MINÄ JOUDUN VAIN HAAVEILEMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

        Ehkä se on joillekkin helppoa, mutta EI MINULLE!!!! Minä en ole saanut tuollaisia mahdollisuuksia kuin hän, minä en tule ikinä olemaan tuollainen mies kuin hän on, minä en ikinä tule viehättämään naisia kuten hän, minä en ikinä tule tarjoamaan ja antamaan naisille sitä, mistä HE HAAVEILEVAT ja mitä MINÄ HALUAN. Joten jättäydyn leikistä kokonaan pois. Jos en pysty sitä antamaan, niin on aivan sama minulle. Aivan sama, ei kiinnosta.

        Jos en miehenä ole tuollainen, niin se on minulle yksi ja sama, olenko naisten kanssa lainkaan vai en. Tähän päivään asti en ole ollut, enkä tule olemaankaan. Ei kiinnosta pätkän vertaa tällaisena miehenä. Heti kun muutun tuollaiseksi NAISTEN UNELMAKSI, niin sitten kiinnostaa ja silloin alkaa naisiakin kaatua.

        Ja minulla on täysi oikeus valittaa ihan niin paljon kuin haluan. Jos en kerran pysty olemaan tuollainen mies, niin sitten ainakin valitan siitä, etten ole. Ei se minun mahdollisuuksiani huononna tai parannakkaan. Valittamisen lopettaminen ei tee minusta tuollaista miestä, joten valitan ihan niin paljon kuin haluan. Minulla on siihen täysi oikeus. Minulla on täysi oikeus olla kateellinen ja katkera. Minulla on täysi oikeus olla katkera siitä, etten ole saanut samoja mahdollisuuksia. Aivan täysi oikeus.


    • Naisten tekemien aloitteiden kanssa on vähän sama juttu kuin muidenkin yliluonnollisten asioiden kanssa, uskon vasta kun sattuu omalle kohdalle.

    • KetunVitkale

      Mä oon vissiin pelimies sillä suhteita on ollut parissakymmenessä ja naisia varmaan tuplasti. Teen useinmiten aloitteen vaikka yleisemmin pakit saankin mut suht usein onnistaakin. Ja on myös mua kohtaan ollut aloitteellisia naisia. Tärkeä asia on esittää kiinnostuneisuus sitten jos oikeasti kumppani kiinnostaa. Mitkään kissa ja hiiri leikit ei vakuuta enään aikuis iässä. Nyt kohdalleni on osunut oudoin tapaus ikinä. Nainen ensinalkuun esitti ja väitti että olisi kiinnostunut. Halus tavata piankin uudestaan, halus seksiä, pyysi auttamaan eräässä tehtävässä jne mutta yhtäkkiä kiinnostus tapailuun loppu mutta silti liki päivittäin on yhteyksissä. Kummallakin olisi aikaa tavata vaikka useamminkin viikossa mutta miten tuon nyt sitten tulkitset. Oma johtopäätökseni on se että kertapano ja avunanto yhdessä asiassa ilmeisesti riitti hänelle ja nyt vaan roikutaan kun jossain kaverissa. Sanois suoraan että ei kiinnosta sillä aina kun suhde on alkanut jonkun naisen kanssa on nainen ollut oikein yliaktiivinen ja viestitellyt sekä soitellut todella tiheään päivässä ja ehdottanut tapaamisia aina kun on vapaata. Tälle riittää kerran tai joka toinen päivä soittaen ja tapaamisia vain silloin kun hän ei näe kavereita tai muita sukulaisiaan eli on yhtäkuin seurani ei kiinnosta. No mikäs tässä. Kevät etenee ja pääsiäis tipuilla vaatteet vähenee joten silmät avoinna uusia ihanuuksia katselemaan:))

      • mies32

        Kuulostat läheisriippuvaiselta naiselta, kun pitäisi olla perääsi soittelemassa useamman kerran päivässä jo heti tapailun alussa.


      • KetunVitkale
        mies32 kirjoitti:

        Kuulostat läheisriippuvaiselta naiselta, kun pitäisi olla perääsi soittelemassa useamman kerran päivässä jo heti tapailun alussa.

        Ensinnäkin olen mies ja toisekseen puhun kuinka naiset yleensä on toimineet kohdallani. Läheisriippuvuutta minusta tuskin löytää tekemälläkään ja jos ei naista kiinnosta niin ei kiinnosta. Saa lähteä hutvittuun sitten meinaan mä en jää roikkumaan ja ruikuttamaan. On tuolla niitäkin jotka haluaa muutakin kun kerta panon ja hyötyä siitä että autan jossain asiassa jonka jälkeen yhteydenpito ja tapaamiset loppuu kun seinään. Joku saattaisi kutsua sitä hyväksikäytöksi mutta eihän mulla taloudellisesti toimeen tulevalla siihen oikeutta ole.


      • Entä oma aktiivisuus
        KetunVitkale kirjoitti:

        Ensinnäkin olen mies ja toisekseen puhun kuinka naiset yleensä on toimineet kohdallani. Läheisriippuvuutta minusta tuskin löytää tekemälläkään ja jos ei naista kiinnosta niin ei kiinnosta. Saa lähteä hutvittuun sitten meinaan mä en jää roikkumaan ja ruikuttamaan. On tuolla niitäkin jotka haluaa muutakin kun kerta panon ja hyötyä siitä että autan jossain asiassa jonka jälkeen yhteydenpito ja tapaamiset loppuu kun seinään. Joku saattaisi kutsua sitä hyväksikäytöksi mutta eihän mulla taloudellisesti toimeen tulevalla siihen oikeutta ole.

        Ei hän sinua naiseksi väittänytkään, vaan että kuulostat siltä kuin läheisriippuvainen nainen, eli että toisen täytyisi koko ajan roikkua sinussa ja soitella perään.

        Sinulla taitaa olla aika hauras itsetunto jos se vaatii että nainen piirittää jatkuvasti ja on yliaktiivinen. Kuulostaa siltä kuin sinä itse vain odottelisit koska nainen soittaa tai ehdottaa tapaamisia. Ei kai tuollaistakaan moni pitkään jaksa. Mitäs jos itse ehdottaisit tapaamisia tai selvittäisit missä mennään?


      • KetunVitkale
        Entä oma aktiivisuus kirjoitti:

        Ei hän sinua naiseksi väittänytkään, vaan että kuulostat siltä kuin läheisriippuvainen nainen, eli että toisen täytyisi koko ajan roikkua sinussa ja soitella perään.

        Sinulla taitaa olla aika hauras itsetunto jos se vaatii että nainen piirittää jatkuvasti ja on yliaktiivinen. Kuulostaa siltä kuin sinä itse vain odottelisit koska nainen soittaa tai ehdottaa tapaamisia. Ei kai tuollaistakaan moni pitkään jaksa. Mitäs jos itse ehdottaisit tapaamisia tai selvittäisit missä mennään?

        No kuule mitäs jos mä itse ehdotan tapaamista??? Jos en saa vastakaikua olenko silloin läheisriippuvainen ja huonosta itsetunnosta kärsivä kpää petturi mutta jos saan vastakaikua niin sekö parantaa omaa tuntoani vai häh??? Selitäppä se miksi juuri kokemani kohtalo kertoo evoluution elämässäni eikä niin että pakit tarkoittaisi sitä että en vaan kelpaa...???
        Kerrohan kun kaiken tiedät miksi juuri teoriasi on se ainoa oikea!!!!!


      • mies32
        KetunVitkale kirjoitti:

        No kuule mitäs jos mä itse ehdotan tapaamista??? Jos en saa vastakaikua olenko silloin läheisriippuvainen ja huonosta itsetunnosta kärsivä kpää petturi mutta jos saan vastakaikua niin sekö parantaa omaa tuntoani vai häh??? Selitäppä se miksi juuri kokemani kohtalo kertoo evoluution elämässäni eikä niin että pakit tarkoittaisi sitä että en vaan kelpaa...???
        Kerrohan kun kaiken tiedät miksi juuri teoriasi on se ainoa oikea!!!!!

        Ei jäänyt muuta kerrottavaa kuin että sekavaa on sielläkin.


    • J.N78

      Tässä keskusteluketjussa moni on todennut, että tavismiehen pitää tehdä valtavasti töitä, jotta saa naisen. Siis mitä ihmeen töitä?

      Olen aina ollut siinä käsityksessä, että riittää, kun on oma itsensä, niin voi löytää kaltaisensa ihmisen parisuhteeseen.

      Jos ei näin ole, niin ilmankos menen vuodesta toiseen ilman naista.

      • ----

        Jos se "on oma itsensä" on se, että sukulaisten ja työpaikan ulkopuolella käy vain silloin tällöin tapaamassa kavereita jossain ja joskus omin päin jossain tapahtumissa, niin eihän silloin pääse edes tapaamaan mitään naisia. Ei voi löytää naisia joita ei edes pääse tapaamaan. Ja jotkut miehet eivät tee edes tätä.
        Mutta jos joku tällainen mies yrittää sitten laajentaa sosiaalisuuttaan tapaamalla enemmän naisia, niin silloinhan ne naiset huomaavat että mies on tullut paikalle vain tavatakseen heitä, mikä paitsi on heille äärimmäisen suuri turn-off, myös saa miehen vaikuttamaan epätoivoiselta vonkaajalta ja seksuaaliselta ahdistelijalta.


    • Joku vaan

      "Eli toisin sanoen jos mies ei saa naisia jo valmiiksi, on täysin hyödytöntä edes yrittää tehdä mitään asian eteen, koska ei se kuitenkaan auta asiaa yhtään, vai?"

      Niin siis tarkoitan sitä, että kasvojen komeuteen ja piirteisiin ei enää voi vaikuttaa. Ruumiin pituuteenkaan ei voi enää vaikuttaa, jos on jäänyt lyhyeksi, niin on jäänyt lyhyeksi. Tietysti kasvuhormoneja voi aina ottaa, mutta siinä on aikas suuret terveyshaitat. Omaan ääneenkään ei voi oikein vaikuttaa, kuin ihan vähän. Mutta et voi kuitenkaan TÄYSIN määrätä, minkälainen ääni sinulle tulee. Myös SYNNYNNÄINEN SEKSUAALINEN KARISMA on luonnolahja, sitä on jollakin tai ei ole. Karismaan vain sekoitetaan kaikenlaista, mutta sellaista karismaa, JOTA MINÄ TARKOITAN, ei saa kuin syntymälahjana. Se on ihmisellä vahvuus.

      Tarkoitan tällä siis miestä, joka tulee johonkin paikkaan ja naiset laittavat hänet HETI MERKILLE. Elikkä se ulkonäkö, olemus, karisma, jne. on vain sen verran vahva, että naiset kiinnostuvat. Eli mies ei sano sanaakaan, mutta silti naiset laittavat merkille, että kyseessä on TODELLA KOMEA JA MIEHEKÄS MIES.

      Aina voi toki panostaa siihen asenteeseen ja tyyliin, itseluottamukseen ja ulkonäköön sen verran kuin voi. Mutta kun et voi itseäsi muuttaa TÄYSIN. Et voi muuttua AIVAN TOISENLAISEKSI henkilöksi, vaikka kuinka haluaisit. Tiedän lukemattomia miehiä, jotka käyttävät tyylikkäitä vaatteita, omaavat itseluottamusta ja asennetta, käyvät salilla, jne. mutta ei heihin ikinä kohdistu sitä naisten SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA. Aivan rauhassa saavat ravintoloissa olla, ei kukaan kiinnostunut nainen tule juttelemaan kuntosalilla, ei kukaan nainen käänny katsomaan taakseen, kun mies kävelee ohitse, jne.

      Eivät naiset SILMINNÄHDEN kiinnostu kyseisistä miehistä, vaikka sitä asennetta ja itseluottamusta, tyylikästä vaatetta, persoonaa, jne. onkin. Se kokonaisuus vain ei ole sitä luokkaa, että naiset SUURI OSA naisia aina olisi kiinnostuneita. Kyseiset miehet kun ovat kuitenkin niitä PERTTI PERUSMIEHIÄ, joissa ei mitään niin kiinnostavaa tai seksikästä ole, mutta ei mitään vikojakaan. Perusmiehiä, jotka joskus saattavat jonkun naisen saada kiinnostumaan, siinä se.

      Mutta edelleen, tuo mies, josta olen puhunut, on naisten mielestä HARVINAISEN KOMEA. Eli siis ulkonäöltään mies, jonkalaisia naiset eivät JUURIKAAN TAPAA. Eli siis ulkonäkö on jo sellainen, että naiset kiinnostuvat HETKESSÄ!!!! On erittäin fiksu ja aikuismainen, eli etsii aikuista naisseuraa, hänelle tulevat kauniit ja seksikkäät naiset tekemään aloitteita, naiset kääntyvät katsomaan taakseen, kun kyseinen mies kävelee ohitse (olen tätä nähnyt monta, monta kertaa).

      Koulutetut, fiksut kolmekymppiset naisetkin monesti vain kiinnostuvat tuosta miehestä, kun keskustelevat hänen kanssaan. Fiksut naisetkin puhuvat hänestä, että hän on TODELLA KOMEA, FIKSU, KARISMAATTINEN, JNE. Olen sen jumalauta itsekkin kuullut, SIINÄ EI OLE MITÄÄN MIEHEN OMAA JUTTUA!!!!!!!!!!

      Olen sen omin silmin nähnyt, kuinka naiset vain kiinnostuvat tuosta miehestä. Hänen ei tarvitse kuin tulla paikalle ja NAISET KIINNOSTUVAT!!!! Pitkä, HARVINAISEN KOMEA JA KARISMAATTINEN, fiksu, aikuismainen, miehekäs, hyvä sängyssä, isokaluinen, jne.

      • Joku vaan

        Niin se vain menee. En ole IKINÄ tavannut samanlaista mieshenkilöä. Varmasti sellaisia on tietenkin muitakin, mutta hän vain sattuu olemaan sellainen mies, joka kiinnostaa VALTAOSAA naisista. Ei kaikkia tietenkään, MUTTA VALTAOSAA. Siis VALTAOSAA naisia.

        Hänellä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada kauniista ja seksikkäistä naisista seksiseuraa, ei minkäänlaista. Kauniit ja hehkeät naiset vain tulevat hänen luokseen, hän vain on sellainen mies.

        Mutta tuollaiseksi ei TULLA, siihen tarvitaan SYNTYMÄLAHJOJA. Siihen tarvitaan SYNNYNNÄISYYTTÄ. Täytyy aina ymmärtää se, että vaikka kuinka yrittää itseään kehittää, niin ei PÄÄSE KUIN TIETTYYN PISTEESEEN ASTI. Se riittää vain ja ainoastaan TIETTYYN PISTEESEEN ASTI. Täytyy myös ymmärtää se, että toisille annetaan jo syntyessään teelusikalla ja toisille lumilapiolla. Niin se vain menee, ne kortit on jaettu, mitkä on jaettu.

        Itse en todellakaan ala kehittämään itseäni saadakseni naisia, koska pysyttelen heistä erossa kokonaan. En seurustele, en harrasta seksiä, en mene treffeille, jne. Koska vaikka tekisin mitä, niin EN PÄÄSE SILLE TASOLLE, KUIN HALUAN. En pääse sille tasolle, MITÄ TARKOITAN. Minusta ei tule HARVINAISEN KOMEAA, isokaluista, miehekkään näköistä, pitkää, matalaäänistä, SYNNYNNÄISTÄ KARISMAA omaavaa miestä, joka vetoaa VALTAOSAAN naisista. Ei minua kiinnosta vitunkaan vertaa mitkään sisäiset piirteet, ellei minulla ole niitä ulkoisia.

        Joku puhuu asenteen ja itseluottamuksen merkityksestä, niin totta. Niitä tarvitaan ja paljon. Mutta itse en todellakaana tarvitse niitä, ellei minulla ole niitä ulkoisia ja sisäisiä piirteitä. Sitten minua kiinnostaa ne asenteet ja itseluottamus, kun ne muut piirteet ovat kunnossa.

        Ei tuokaan mies ole pelkästään itsensä kehittämisellä tullut tuollaiseksi, vaan hän on saanut SYNTYMÄLAHJANAAN, siis SYNTYMÄLAHJANAAN!!!!!!!!!!!!!!! paljon sellaista, mikä vetoaa naisiin. Täytyy vain ymmärtää, että se on hänen VAHVUUTENSA. Hänen vahvuutensa on juuri se, että hän vetoaa NAISIIN!!!!!!!!!!! Toiset vetoavat jo IHAN LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!! Eli on paljon sellaisia SYNNYNNÄISIÄ PIIRTEITÄ, joista naiset ovat kiinnostuneita. Minua kiinnostaa SE KOKONAISUUS, haluan se KOKONAISUUDEN sellaiseksi, että se ulkoinen että sisäinen komeus on siinä kunnossa KUIN HALUAN.


      • ----
        Joku vaan kirjoitti:

        Niin se vain menee. En ole IKINÄ tavannut samanlaista mieshenkilöä. Varmasti sellaisia on tietenkin muitakin, mutta hän vain sattuu olemaan sellainen mies, joka kiinnostaa VALTAOSAA naisista. Ei kaikkia tietenkään, MUTTA VALTAOSAA. Siis VALTAOSAA naisia.

        Hänellä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada kauniista ja seksikkäistä naisista seksiseuraa, ei minkäänlaista. Kauniit ja hehkeät naiset vain tulevat hänen luokseen, hän vain on sellainen mies.

        Mutta tuollaiseksi ei TULLA, siihen tarvitaan SYNTYMÄLAHJOJA. Siihen tarvitaan SYNNYNNÄISYYTTÄ. Täytyy aina ymmärtää se, että vaikka kuinka yrittää itseään kehittää, niin ei PÄÄSE KUIN TIETTYYN PISTEESEEN ASTI. Se riittää vain ja ainoastaan TIETTYYN PISTEESEEN ASTI. Täytyy myös ymmärtää se, että toisille annetaan jo syntyessään teelusikalla ja toisille lumilapiolla. Niin se vain menee, ne kortit on jaettu, mitkä on jaettu.

        Itse en todellakaan ala kehittämään itseäni saadakseni naisia, koska pysyttelen heistä erossa kokonaan. En seurustele, en harrasta seksiä, en mene treffeille, jne. Koska vaikka tekisin mitä, niin EN PÄÄSE SILLE TASOLLE, KUIN HALUAN. En pääse sille tasolle, MITÄ TARKOITAN. Minusta ei tule HARVINAISEN KOMEAA, isokaluista, miehekkään näköistä, pitkää, matalaäänistä, SYNNYNNÄISTÄ KARISMAA omaavaa miestä, joka vetoaa VALTAOSAAN naisista. Ei minua kiinnosta vitunkaan vertaa mitkään sisäiset piirteet, ellei minulla ole niitä ulkoisia.

        Joku puhuu asenteen ja itseluottamuksen merkityksestä, niin totta. Niitä tarvitaan ja paljon. Mutta itse en todellakaana tarvitse niitä, ellei minulla ole niitä ulkoisia ja sisäisiä piirteitä. Sitten minua kiinnostaa ne asenteet ja itseluottamus, kun ne muut piirteet ovat kunnossa.

        Ei tuokaan mies ole pelkästään itsensä kehittämisellä tullut tuollaiseksi, vaan hän on saanut SYNTYMÄLAHJANAAN, siis SYNTYMÄLAHJANAAN!!!!!!!!!!!!!!! paljon sellaista, mikä vetoaa naisiin. Täytyy vain ymmärtää, että se on hänen VAHVUUTENSA. Hänen vahvuutensa on juuri se, että hän vetoaa NAISIIN!!!!!!!!!!! Toiset vetoavat jo IHAN LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!! Eli on paljon sellaisia SYNNYNNÄISIÄ PIIRTEITÄ, joista naiset ovat kiinnostuneita. Minua kiinnostaa SE KOKONAISUUS, haluan se KOKONAISUUDEN sellaiseksi, että se ulkoinen että sisäinen komeus on siinä kunnossa KUIN HALUAN.

        Voisitko kirjoittaa viestisi hieman lyhyemmin? Ei tuollaisia monen kymmenen rivin mittaisia viestejä jaksa koko ajan lukea.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        Niin se vain menee. En ole IKINÄ tavannut samanlaista mieshenkilöä. Varmasti sellaisia on tietenkin muitakin, mutta hän vain sattuu olemaan sellainen mies, joka kiinnostaa VALTAOSAA naisista. Ei kaikkia tietenkään, MUTTA VALTAOSAA. Siis VALTAOSAA naisia.

        Hänellä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada kauniista ja seksikkäistä naisista seksiseuraa, ei minkäänlaista. Kauniit ja hehkeät naiset vain tulevat hänen luokseen, hän vain on sellainen mies.

        Mutta tuollaiseksi ei TULLA, siihen tarvitaan SYNTYMÄLAHJOJA. Siihen tarvitaan SYNNYNNÄISYYTTÄ. Täytyy aina ymmärtää se, että vaikka kuinka yrittää itseään kehittää, niin ei PÄÄSE KUIN TIETTYYN PISTEESEEN ASTI. Se riittää vain ja ainoastaan TIETTYYN PISTEESEEN ASTI. Täytyy myös ymmärtää se, että toisille annetaan jo syntyessään teelusikalla ja toisille lumilapiolla. Niin se vain menee, ne kortit on jaettu, mitkä on jaettu.

        Itse en todellakaan ala kehittämään itseäni saadakseni naisia, koska pysyttelen heistä erossa kokonaan. En seurustele, en harrasta seksiä, en mene treffeille, jne. Koska vaikka tekisin mitä, niin EN PÄÄSE SILLE TASOLLE, KUIN HALUAN. En pääse sille tasolle, MITÄ TARKOITAN. Minusta ei tule HARVINAISEN KOMEAA, isokaluista, miehekkään näköistä, pitkää, matalaäänistä, SYNNYNNÄISTÄ KARISMAA omaavaa miestä, joka vetoaa VALTAOSAAN naisista. Ei minua kiinnosta vitunkaan vertaa mitkään sisäiset piirteet, ellei minulla ole niitä ulkoisia.

        Joku puhuu asenteen ja itseluottamuksen merkityksestä, niin totta. Niitä tarvitaan ja paljon. Mutta itse en todellakaana tarvitse niitä, ellei minulla ole niitä ulkoisia ja sisäisiä piirteitä. Sitten minua kiinnostaa ne asenteet ja itseluottamus, kun ne muut piirteet ovat kunnossa.

        Ei tuokaan mies ole pelkästään itsensä kehittämisellä tullut tuollaiseksi, vaan hän on saanut SYNTYMÄLAHJANAAN, siis SYNTYMÄLAHJANAAN!!!!!!!!!!!!!!! paljon sellaista, mikä vetoaa naisiin. Täytyy vain ymmärtää, että se on hänen VAHVUUTENSA. Hänen vahvuutensa on juuri se, että hän vetoaa NAISIIN!!!!!!!!!!! Toiset vetoavat jo IHAN LUONNOSTAAN!!!!!!!!!!! Eli on paljon sellaisia SYNNYNNÄISIÄ PIIRTEITÄ, joista naiset ovat kiinnostuneita. Minua kiinnostaa SE KOKONAISUUS, haluan se KOKONAISUUDEN sellaiseksi, että se ulkoinen että sisäinen komeus on siinä kunnossa KUIN HALUAN.

        "Olen aina ollut siinä käsityksessä, että riittää, kun on oma itsensä, niin voi löytää kaltaisensa ihmisen parisuhteeseen."

        Jos siis haluaa kaltaisensa naisen parisuhteeseen, niin riittää varmasti, että on oma itsensä. Sellainen Pertti Perusmies, jossa ei ole mitään vikaa mutta ei mitään erityisen viehättävääkään.

        Mutta jos haluaa seksiä ja seksisuhteita useiden kauniiden ja seksikkäiden naisten kanssa, niin siihen ei riitäkkään mikään omana itsenään oleminen eikä välttämättä mikään esittäminenkään. Eivät ne pelimiehetkään nyt niin kiinnostavia naisten silmissä ole, että mahdottomiin pystyisivät.

        Kaltaisensa nainen? Minun tapauksessani juuri sellaisia naisia, JOISTA EN OLE MILLÄÄN TAVOIN KIINNOSTUNUT. Minäkin haluan niitä OIKEASTI SEKSIKKÄITÄ ja seksuaalisesti aktiivisia naisia seksisuhteisiin, minä haluan seksiä usealta kauniilta naiselta, minä haluan seksiä vaikka kolmen kauniin naisen kanssa samaan aikaan. Mutta kun se taso EI RIITÄ!!!!! En ole sen tasoinen mies, joka saisi niitä kauniita ja hehkeitä naisia mukaansa, en ole sen tasoinen mies, jolla olisi RUNSAASTI VALINNANVARAA naisten suhteen, en ole sen tasoinen mies, joka saisi naisilta RUNSAASTI SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA, en ole sen tasoinen mies, jolla on ERITTÄIN PALJON SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, jne.

        Juuri tuo, kaltaisensa naisen. Saattaa saada SEN YHDEN kiinnostuneen naisen, joka ei ole ulkonäöllisesti eikä sisäisesti millään tavoin kiinnostava, mutta kun itsekkin on samaa tasoa, niin silloin on vain tyydyttävä. Tässä on juuri se pointti mitä tarkoitan: SEKSUAALINEN MENESTYS menee täysin epäreilusti!!!!!!!!!!!!!!!! Minulla ei ole niitä samoja mahdollisuuksia kuin esim. tuolla tuttavallani. Ei todellakaan.

        Joten miksi haaskaisin asiaan aikaa yhtään? Ei minua kiinnosta millään muotoa joku yksittäinen kiinnostunut nainen, ei vittujakaan kiinnosta todellakaan. Ei se seksielämäni silloin olisi sitä MITÄ MINÄ HALUAN!!!!! Ei se tarkoita, että naiset näkisivät minut niin seksikkäänä ja haluttavana, että haluaisivat vaikka kolmen kimppaa kanssani. Ei se tarkoita sitä, että olisin niin kiinnostava mies, että voisin valita niitä parhaimpia naisia itselleni seksisuhteisiin.

        On vain yksi kiinnostunut nainen, ei se kerro minun seksikkyydestäni, komeudestani haluttavuudestani, jne. naisten keskuudessa YHTÄÄN MITÄÄN. En minä miehenä ole yhtään sen kiinnostavampi kuin ennenkään. On vain yksi kiinnostunut nainen, joka ei minua kiinnosta pätkääkään.

        Seksistä haaveilen todella paljon, ja minulla on paljon seksifantasioita. Mutta juuri siksi, koska se EI MENE OIKEASSA ELÄMÄSSÄ NIIN!!!! Sen takia haaveilen seksistä kauniiden ja seksikkäiden naisten kanssa, kun KERRAN SE EI OIKEASSA ELÄMÄSSÄ MENE NIIN!!!!!!!!!! Oikeassa elämässä naisten kanssa, niin sen mitä minä annan heille, haluan että se tulee MYÖS TAKAISIN. Haluan että naiset näkevät minut YHTÄ HALUTTAVANA JA KIINNOSTAVANA kuin minä näen heidät. Piste.

        Mutta kun se ei oikeassa elämässä mene niin, niin haaveilen siitä. Ei se oikean elämän seksielämä olisi ikinä sellaista kuin haluan. Sen takia haaveilen ja jätän naiset ihan huolella muiden pantavaksi ja rakasteltavaksi. Ei siinä yksikään nainen mitään menetä, jos en heidän kanssaan mitään tee. Kaltaisiani Pertti Perusmiehiä on 13 tusinassa, joten aivan sama minulle.

        Jos en kerran pysty tarjoamaan sitä kaikkea, niin en tyydy yhtään vähempäänkään. En todellakaa, tyydy. Minäkin haluan tulla AIVAN SAMALLA LAILLA HALUTTAVAKSI kuin minäkin haluan niitä naisia. Minäkin haluan olla juuri sellainen mies, jonka luokse NAISET TULEVAT. Minäkin haluan olla sellainen mies, joka tyydyttää naisen JOKAISEN SOLUN, minäkin haluan olla mies, joka kiihoittaa ja kiinnostaa niin ULKONÄÖLLISESTI KUIN SISÄISESTIKIN. Minäkin haluan olla mies, jolla on SEKÄ ISO KALU ETTÄ JUMALAISET RAKASTELUTAIDOT. Minäkin haluan olla mies, jonka kanssa naiset TUNTEVAT TODELLA SAAVANSA!!!!!!!!!!

        Minäkin haluan olla mies, jota TODELLA KEHUTAAN naisten seurassa, minäkin haluan olla mies, jonka kanssa nainen voi sanoa saavansa PARASTA SEKSIÄ IKINÄ, minäkin haluan olla mies, jonka kanssa naiset NAUTTIVAT ERITTÄIN PALJON JA RUNSAASTI, minäkin haluan olla mies, jota naiset muistelevat LÄMMÖLLÄ JA NAUTISKELLEN, minäkin haluan olla mies, jota naisten on TODELLA VAIKEA VASTUSTAA, jne.

        Niin se vain menee, jos en tuollaiseksi muutu, niin olkoon minun puolestani kokonaan. Koska tuollaisia miehiä on kerran olemassa, niin en minäkään halua tyytyä yhtään vähempään. Olen vain sen verran kateellinen, että MINÄKIN HALUAN OLLA TUOLLAINEN!!!! En halua tarjota naisille YHTÄÄN VÄHEMPÄÄ, koska naiset ja seksi olisivat ERITTÄIN TÄRKEITÄ MINULLE!!!!!!!!!!! Hienoa aina tietää se, että joku toinen mies tarjoaisi sellaista nautintoa kyseiselle naiselle, mitä ITSE EI PYSTY TEKEMÄÄN IKINÄ. Ei vain ole niitä KAIKKIA PIIRTEITÄ JA OMINAISUUKSIA. Joten minun puolestani saa olla ihan kokonaan, ei kiinnosta vitunkaan vertaa todellakaan.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Olen aina ollut siinä käsityksessä, että riittää, kun on oma itsensä, niin voi löytää kaltaisensa ihmisen parisuhteeseen."

        Jos siis haluaa kaltaisensa naisen parisuhteeseen, niin riittää varmasti, että on oma itsensä. Sellainen Pertti Perusmies, jossa ei ole mitään vikaa mutta ei mitään erityisen viehättävääkään.

        Mutta jos haluaa seksiä ja seksisuhteita useiden kauniiden ja seksikkäiden naisten kanssa, niin siihen ei riitäkkään mikään omana itsenään oleminen eikä välttämättä mikään esittäminenkään. Eivät ne pelimiehetkään nyt niin kiinnostavia naisten silmissä ole, että mahdottomiin pystyisivät.

        Kaltaisensa nainen? Minun tapauksessani juuri sellaisia naisia, JOISTA EN OLE MILLÄÄN TAVOIN KIINNOSTUNUT. Minäkin haluan niitä OIKEASTI SEKSIKKÄITÄ ja seksuaalisesti aktiivisia naisia seksisuhteisiin, minä haluan seksiä usealta kauniilta naiselta, minä haluan seksiä vaikka kolmen kauniin naisen kanssa samaan aikaan. Mutta kun se taso EI RIITÄ!!!!! En ole sen tasoinen mies, joka saisi niitä kauniita ja hehkeitä naisia mukaansa, en ole sen tasoinen mies, jolla olisi RUNSAASTI VALINNANVARAA naisten suhteen, en ole sen tasoinen mies, joka saisi naisilta RUNSAASTI SEKSUAALISTA KIINNOSTUSTA, en ole sen tasoinen mies, jolla on ERITTÄIN PALJON SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, jne.

        Juuri tuo, kaltaisensa naisen. Saattaa saada SEN YHDEN kiinnostuneen naisen, joka ei ole ulkonäöllisesti eikä sisäisesti millään tavoin kiinnostava, mutta kun itsekkin on samaa tasoa, niin silloin on vain tyydyttävä. Tässä on juuri se pointti mitä tarkoitan: SEKSUAALINEN MENESTYS menee täysin epäreilusti!!!!!!!!!!!!!!!! Minulla ei ole niitä samoja mahdollisuuksia kuin esim. tuolla tuttavallani. Ei todellakaan.

        Joten miksi haaskaisin asiaan aikaa yhtään? Ei minua kiinnosta millään muotoa joku yksittäinen kiinnostunut nainen, ei vittujakaan kiinnosta todellakaan. Ei se seksielämäni silloin olisi sitä MITÄ MINÄ HALUAN!!!!! Ei se tarkoita, että naiset näkisivät minut niin seksikkäänä ja haluttavana, että haluaisivat vaikka kolmen kimppaa kanssani. Ei se tarkoita sitä, että olisin niin kiinnostava mies, että voisin valita niitä parhaimpia naisia itselleni seksisuhteisiin.

        On vain yksi kiinnostunut nainen, ei se kerro minun seksikkyydestäni, komeudestani haluttavuudestani, jne. naisten keskuudessa YHTÄÄN MITÄÄN. En minä miehenä ole yhtään sen kiinnostavampi kuin ennenkään. On vain yksi kiinnostunut nainen, joka ei minua kiinnosta pätkääkään.

        Seksistä haaveilen todella paljon, ja minulla on paljon seksifantasioita. Mutta juuri siksi, koska se EI MENE OIKEASSA ELÄMÄSSÄ NIIN!!!! Sen takia haaveilen seksistä kauniiden ja seksikkäiden naisten kanssa, kun KERRAN SE EI OIKEASSA ELÄMÄSSÄ MENE NIIN!!!!!!!!!! Oikeassa elämässä naisten kanssa, niin sen mitä minä annan heille, haluan että se tulee MYÖS TAKAISIN. Haluan että naiset näkevät minut YHTÄ HALUTTAVANA JA KIINNOSTAVANA kuin minä näen heidät. Piste.

        Mutta kun se ei oikeassa elämässä mene niin, niin haaveilen siitä. Ei se oikean elämän seksielämä olisi ikinä sellaista kuin haluan. Sen takia haaveilen ja jätän naiset ihan huolella muiden pantavaksi ja rakasteltavaksi. Ei siinä yksikään nainen mitään menetä, jos en heidän kanssaan mitään tee. Kaltaisiani Pertti Perusmiehiä on 13 tusinassa, joten aivan sama minulle.

        Jos en kerran pysty tarjoamaan sitä kaikkea, niin en tyydy yhtään vähempäänkään. En todellakaa, tyydy. Minäkin haluan tulla AIVAN SAMALLA LAILLA HALUTTAVAKSI kuin minäkin haluan niitä naisia. Minäkin haluan olla juuri sellainen mies, jonka luokse NAISET TULEVAT. Minäkin haluan olla sellainen mies, joka tyydyttää naisen JOKAISEN SOLUN, minäkin haluan olla mies, joka kiihoittaa ja kiinnostaa niin ULKONÄÖLLISESTI KUIN SISÄISESTIKIN. Minäkin haluan olla mies, jolla on SEKÄ ISO KALU ETTÄ JUMALAISET RAKASTELUTAIDOT. Minäkin haluan olla mies, jonka kanssa naiset TUNTEVAT TODELLA SAAVANSA!!!!!!!!!!

        Minäkin haluan olla mies, jota TODELLA KEHUTAAN naisten seurassa, minäkin haluan olla mies, jonka kanssa nainen voi sanoa saavansa PARASTA SEKSIÄ IKINÄ, minäkin haluan olla mies, jonka kanssa naiset NAUTTIVAT ERITTÄIN PALJON JA RUNSAASTI, minäkin haluan olla mies, jota naiset muistelevat LÄMMÖLLÄ JA NAUTISKELLEN, minäkin haluan olla mies, jota naisten on TODELLA VAIKEA VASTUSTAA, jne.

        Niin se vain menee, jos en tuollaiseksi muutu, niin olkoon minun puolestani kokonaan. Koska tuollaisia miehiä on kerran olemassa, niin en minäkään halua tyytyä yhtään vähempään. Olen vain sen verran kateellinen, että MINÄKIN HALUAN OLLA TUOLLAINEN!!!! En halua tarjota naisille YHTÄÄN VÄHEMPÄÄ, koska naiset ja seksi olisivat ERITTÄIN TÄRKEITÄ MINULLE!!!!!!!!!!! Hienoa aina tietää se, että joku toinen mies tarjoaisi sellaista nautintoa kyseiselle naiselle, mitä ITSE EI PYSTY TEKEMÄÄN IKINÄ. Ei vain ole niitä KAIKKIA PIIRTEITÄ JA OMINAISUUKSIA. Joten minun puolestani saa olla ihan kokonaan, ei kiinnosta vitunkaan vertaa todellakaan.

        "Voisitko kirjoittaa viestisi hieman lyhyemmin? Ei tuollaisia monen kymmenen rivin mittaisia viestejä jaksa koko ajan lukea."

        No kun porukka täällä väittää koko ajan vastaan, että "ei tuollaisia miehiä ole", jne. Kun olen sen ihan itse huomannut ja tuo kuuluu tuttavapiiriini, niin aivan varmasti on. Kun kerran tunnen sellaisen ihmisen, niin silloin sellainen on olemassa.

        Koko ajan vängätään vastaan sellaisissa asioissa, jotka ovat PÄIVÄNSELVIÄ. Jos kerran sellaisia miehiä on olemassa, jotka viehättävät naisia JO IHAN LUONNOSTAAN ja ovat sellaisia, joidenka luokse naiset vain löytävät, niin väitetään vastaan. Ja väitetään, että itsensä kehittämisellä ja asenteella päästään tuollaiseksi mieheksi, aivan pelkkää paskapuhetta. Jokainen voi kokeilla muuttuvansa TÄYSIN ERILAISEKSI IHMISEKSI, niin tajuaa jo, ettei se onnistu. Silti väitetään vastaan. En vain ymmärrä.

        Pakko sitten kirjoittaa tuollaista tekstiä, kun ei muuten uskota.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Voisitko kirjoittaa viestisi hieman lyhyemmin? Ei tuollaisia monen kymmenen rivin mittaisia viestejä jaksa koko ajan lukea."

        No kun porukka täällä väittää koko ajan vastaan, että "ei tuollaisia miehiä ole", jne. Kun olen sen ihan itse huomannut ja tuo kuuluu tuttavapiiriini, niin aivan varmasti on. Kun kerran tunnen sellaisen ihmisen, niin silloin sellainen on olemassa.

        Koko ajan vängätään vastaan sellaisissa asioissa, jotka ovat PÄIVÄNSELVIÄ. Jos kerran sellaisia miehiä on olemassa, jotka viehättävät naisia JO IHAN LUONNOSTAAN ja ovat sellaisia, joidenka luokse naiset vain löytävät, niin väitetään vastaan. Ja väitetään, että itsensä kehittämisellä ja asenteella päästään tuollaiseksi mieheksi, aivan pelkkää paskapuhetta. Jokainen voi kokeilla muuttuvansa TÄYSIN ERILAISEKSI IHMISEKSI, niin tajuaa jo, ettei se onnistu. Silti väitetään vastaan. En vain ymmärrä.

        Pakko sitten kirjoittaa tuollaista tekstiä, kun ei muuten uskota.

        "Ja naisethan nimen omaan ovat kiinnostuneita vain tällaisista miehistä, jotka saavat naisia ihan luonnostaan tekemättä mitään, tai käytännössä edes huomaamatta koko asiaa. Jos mies joutuu erikseen lähestymään naista tai tekemään jonkin aloitteen, on se lähtökohtaisesti epätoivoista."

        No onhan se eri asia, saako mies naisseuraa siten, että kauniit naiset tulevat tekemään aloitteita, kuin se, että mies tekee aloitteita ja saattaa saada jonkun ok-tasoisen naisen.

        Tässäkin ketjussa moni mies on kertonut, että naiset eivät tee aloitteita. Ja moni mies kuitenkin saa pakkeja, kun menee tekemään aloitteen. Ja moni mies valittaa muutenkin, kun ei saa naisia.

        Niin sitten jos joku mies saa kauniilta naisilta aloitteita osakseen, ei ole mitään vaikeuksia saada kauniita naisia seksisuhteisiin naiset kiinnostuvat joka paikassa, jne. niin onhan se ihan eri asia verrattuna johonkin Pertti Perusmieheen. Eivät LÄHESKÄÄN kaikki miehet ole tuollaisia.

        Ja kun naiset kerran tekevät niitä aloitteita harvoin, niin onhan se ihan eri asia miehellä, joka saa niitä naisilta usein verrattuna mieheen joka ei saa lainkaan. Onhan se ihan eri asia, jos mies saa naisten huomiota osakseen JOKA PAIKASSA verrattuna mieheen, joka ei saa sitä ikinä. Ymmärrät varmaan pointin? Toinen mies saa siinä missä toiset miehet jäävät ilman. Joku mies saa vaikka sadalta kauniilta naiselta seksiä, kun taas toinen mies ei saa yhdeltäkään ilman rahaa. Ymmärrätkö pointin? Toinen saa siinä missä moni mies jää ilman.

        Jostakin miehestä on vaikka kaikki ravintolan 20 naista kiinnostuneita, kun taas jostakin miehestä ei ole yksikään. Tässäkin ymmärrät varmasti pointin? Toinen saa taas siinä missä toiset jäävät ilman. Uskon että tajuat pointin?


      • ----
        Joku vaan kirjoitti:

        "Ja naisethan nimen omaan ovat kiinnostuneita vain tällaisista miehistä, jotka saavat naisia ihan luonnostaan tekemättä mitään, tai käytännössä edes huomaamatta koko asiaa. Jos mies joutuu erikseen lähestymään naista tai tekemään jonkin aloitteen, on se lähtökohtaisesti epätoivoista."

        No onhan se eri asia, saako mies naisseuraa siten, että kauniit naiset tulevat tekemään aloitteita, kuin se, että mies tekee aloitteita ja saattaa saada jonkun ok-tasoisen naisen.

        Tässäkin ketjussa moni mies on kertonut, että naiset eivät tee aloitteita. Ja moni mies kuitenkin saa pakkeja, kun menee tekemään aloitteen. Ja moni mies valittaa muutenkin, kun ei saa naisia.

        Niin sitten jos joku mies saa kauniilta naisilta aloitteita osakseen, ei ole mitään vaikeuksia saada kauniita naisia seksisuhteisiin naiset kiinnostuvat joka paikassa, jne. niin onhan se ihan eri asia verrattuna johonkin Pertti Perusmieheen. Eivät LÄHESKÄÄN kaikki miehet ole tuollaisia.

        Ja kun naiset kerran tekevät niitä aloitteita harvoin, niin onhan se ihan eri asia miehellä, joka saa niitä naisilta usein verrattuna mieheen joka ei saa lainkaan. Onhan se ihan eri asia, jos mies saa naisten huomiota osakseen JOKA PAIKASSA verrattuna mieheen, joka ei saa sitä ikinä. Ymmärrät varmaan pointin? Toinen mies saa siinä missä toiset miehet jäävät ilman. Joku mies saa vaikka sadalta kauniilta naiselta seksiä, kun taas toinen mies ei saa yhdeltäkään ilman rahaa. Ymmärrätkö pointin? Toinen saa siinä missä moni mies jää ilman.

        Jostakin miehestä on vaikka kaikki ravintolan 20 naista kiinnostuneita, kun taas jostakin miehestä ei ole yksikään. Tässäkin ymmärrät varmasti pointin? Toinen saa taas siinä missä toiset jäävät ilman. Uskon että tajuat pointin?

        Olet nyt toistellut tuota asiaa aika monta kertaa. Meni jo perille että itse et saa naista mutta joku toinen tyyppi saa. Turha siitä on enää vuodattaa.
        Oliko sinulla jokin varsinainen pointti? Kannattaako miesten yrittää olla aloitteellisia naisia kohtaan vai vain toivoa että ne naiset tulevat automaattisesti luokse?
        Olisi myös hyvä saada muidenkin miesten ja naisten kommentteja tähän.


    • ----

      Täällä ovat jotkut naiset sanoneet että he eivät tee aloitteita, koska ovat kerran tai pari kokeilleet ja saivat pakit. Tämän he käsittävät johtuvan siitä että miehet eivät muka pidä aloitteellisista naisista.
      Minulla ainakin, ja uskoisin että suurimmalla osalla miehistä, asia on täsmälleen päinvastoin. Miehet nimen omaan haluavat että naiset tekevät heille aloitteita. Minä ainakin ilahtuisin mistä tahansa naisen aloitteesta. Varmasti suurimmassa osassa tapauksista kiinnostuisin, ja silloinkin kun en, olisin kiitollinen saamastani huomiosta.
      Naisia kohtaan kun olen yrittänyt tehdä aloitteita niin eihän siitä ole juuri koskaan mitään tullut. Tämä ei tietenkään johdu siitä etteivät naiset muka pitäisi miesten aloitteista, vaan yksin omaan minusta. Lähestyin heitä väärällä tavalla. Tätä täytyy vain harjoitella lisää.
      Saman jutun uskon olevan kyseessä myös näiden naisten kokemusten kautta. Kysymyksessä oli vain yksittäistapauksia, jolloin miestä ei sattunut kiinnostamaan.

      • mies32

        Naiset ovat oppineet liian hyvälle. Kun aloitteensa eivät toimi 100%, niin tulee iso itku ja johtopäätös on, etteivät miehet pidä aloitteita tekevistä naisista. Vaikka oikea syy on, ettei heistä ylipäänsä pidetä, mutta tätä on näemmä vaikea miesten huomioon tottuneen naisen käsittää. Jokainen päälle parikymppinen mies sen sijaan on joutunut kohtaamaan sen karun maailman, jossa hänestä ei jokainen nainen pidä ja aloitteista osa tulee torjutuiksi aina. Vaikka olisit sitten maailman ykkös-alfauros, niin siltikään et aina onnistuisi aloitteissasi.


    • 17+12

      Tuo nimimerkki "joku vaan" voisi painua hel-vettiin tästä keskustelusta. Eihän noita vuodatuksia jaksa lukea kukaan.

    • -M-

      Eipä ne naiset tee aloitteita ainakaan minulle. Eivät edes siellä baarissa. Pahaltahan se tuntuu aina kun sitä ajattelee mutta pitää vaan yrittää unohtaa koko asia. Olen kyllä miettinyt joskus kovasti sitä millainen kehonkieleni on ja millaisen viestin annan tietämättäni itsestäni ja lähestyttävyydestäni mutta eipä sen analysoiminen ole auttanut asiaa. Minussahan se vika on tavalla tai toisella kun kuitenkin joitakin miehiä naiset lähestyvät, mutta lieneekö sitä vikaa edes mahdollista korjata vaikka sen löytäisikin?

      Pitää vaan ajatella että se on yksi masentava asia muiden joukossa. Jos sitä oikein alkaa miettimään niin onhan se lohduton tunne kun tajuaa että yksikään nainen ei ole niin kiinnostunut minusta että se aiheuttaisi hänessä tarpeen toimia. Ei se tunne omaakaan aktiivisuutta lisää vaan ennemminkin halun luovuttaa.

    • nimierkkim

      Mulla on ollut jonkin aikaa deitti-ilmoitus suomi24:ssä ja naiset tekee mulle aika paljon aloitteita. Mutta kaikille olen antanut pakit. Ei vaan ole napannut, eivät ole vastanneet sitä mitä naisesta haluan.
      Jos olisin pelimies, vamaan esittäisin kiinnostunutta. Tiedä vaikka pääsisin panemaan. Mutta kun en ole pelimies.

      Tosielämässä en ole ikinä saanut naiselta muuta kuin flirttailua.

    • perusjamppa2

      Olen itse ainakin sitä mieltä että kuulun tuohon The Perusmies osastoon. Kuitenkin aloite baarissa kolme kertaa naisen toimesta. Kaikki kolme kertaa mennyt samalla tapaa, tulleet juttelemaan ihan niitä näitä. Ensimmäisen kanssa ei mitään sen vakavampaa kehittynyt, lähinnä vain peiton heilutusta. Toisen kanssa vähän sama homma, vaikka hetken aikaa vähän vakavammalta vaikuttikin. Ja tuon kolmannen kanssa sen sijaan kehittyi pidempi aikainen parisuhde.
      Jälkikäteen ajateltuna tajunnut että tilanteita on ollut myös ihan normaalissa arjessa, mutta jotenkin vain onnistunut silmänsä sulkemaan noilta eikä ole niitä sillä hetkellä tajunnut.

      • ----

        Tuo kyllä tuntuu minusta aika uskomattomalta. Kahdesti olen saanut naiselta baarista aloitteen, kummastakaan ei seurannut mitään. Kerran sain normaalissa elämässä minua melkein kymmenen vuotta vanhemmalta naiselta aloitteen, mistä seurasi noin kaksi vuotta kestänyt melkein suhde, mihin sisältyi seksiäkin. (Ensimmäinen seksikokemukseni elämässäni muuten.)
        Minulle "peiton heilutus" nimen omaan on "vakavampaa". Ei yhtä vakavaa kuin oikea parisuhde mutta vakavampaa mitä minä olen päässyt kokemaan.
        Voiko siis oikeasti ihan vain juttelu baarissa ilman että mitään oikeasti yritetään johtaa tällaiseen? Minä kun olen käsittänyt että nimen omaan baarissa naiset pyrkivät vain välttymään kaikelta tällaiselta.


    • Ei ne ehdi

      Ei ne ehdi. Tänään oli yks nainen pistänyt kylpytakin
      vyönsä mun verkkokomeron oveen, menin oven taakse ja
      sidoin sen sillä samalla vyöllä.

      Jos ei syytettä tuu perästä niin se piti siitä.

    • Aloiteanalyytikko, M

      Naisilta olen mielestäni saanut aika hyvin aloitteita baareissa. Reilut kymmenen vuotta baareissa kiertelyä takana, toisinaan enemmän (monta reissua/kuukausi) ja toisinaan tosi harvakseltaan (muutama kerta vuodessa), ja aloitteita naisten suunnalta kertynyt joku puolensataa - siis konkreettisisa aloitteita. En laske vielä pelkkää flirttiä, pitkää katsetta tai vastaavaa vihjettä aloitteeksi. Kuitenkaan en ole koskaan saanut työ- tai opiskelupaikassa aloitetta. Harrastuksissa tai muissa vapaammissa "keskellä kirkasta päivää" tapahtuvissa puitteissa ehkä yhden käden sormilla laskettavan määrän, osa niistäkin siinä ja siinä uskaltaako tulkita aloitteeksi. Mielestäni aikamoinen epäsuhta jos vertaa tuohon baareissa saatujen aloitteiden määrään.

      Toinen seikka joka on pistänyt silmään: minulle ei nainen ole koskaan ehdottanut yhden yön juttua, vaikka monien muiden miesten kuulee sellaisia seikkailuja päässeen harrastamaan useinkin ja ihan naisten ehdotuksista. Eli siis ne seksuaalisesti rohkeat naiset, jotka hakevat nimenomaan seksiseuraa, eivät hakeudu minun luokseni baarissa. Minulle aloitteita tehneet naiset ovat olleet liikkeellä pidempiaikainen seura mielessä tai näin ovat ainakin antaneet selkeästi ymmärtää.

      Kolmas mielenkiintoinen juttu: monesti kai ajatellaan, että aloitteita tekevät eniten ne naiset, jotka eivät itse saa miehiltä kiinnostusta (lue: rumat, lihavat tms.) Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla: monet aloitteita tehneistä ovat olleet jopa sellaisia, joiden uskoisin pärjäävän kauneuskilpailussa jos sellaiseen osallistuisivat. Sitten paljon "normaalimman" näköisiä naisia, joita kuitenkin myös miehet luultavasti lähestyvät. Juuri koskaan ei sellaisia selvästi epätoivoisia naisia ole lähestynyt minua.

      Kiteytettynä siis: aloitteita naisilta tulee, muttei "keskellä kirkasta päivää". Yhden yön juttuja ei ehdoteta käytännössä koskaan. Aloitteen tekijät ovat myös pääsääntöisesti ihan hyvännäköisiä. Mitähän tästä sitten pitäsi vetää johtopäätökseksi? Olen ilmeisesti naisia kiinnostava ja nimenomaan potentiaalisena pidempiaikaisena kumppanina, mutta samalla olen vaikeasti lähestyttävän/jollakin tapaa pelottavan oloinen ja minua lähestyäkseen pitää olla sopivat puitteet, eli lähinnä baari tai kapakka, joka suomalaisessa kulttuurissa on se kaikkein "luvallisin" paikka lähestyä vastakkaista sukupuolta. Ulkonäöltäni olen ehkä "Perusperttiä" hiukan komeampi, mutten todellakaan mikään urheilullinen adonis.

    • lottamari<3

      Teen nyt aloitteen. Lähteekö joku kanssani sokkotreffeille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe