Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MIKS SE ON NIIN MIEKLETTÖMÄN RUMA!?!!

Knips knaps

Melkein arvaan että tää viesti vaaditaan poistettavaksi alta aikayksikön, vaikka todellakaan en kirjota mitään siveyttä ym. loukkaavaa vaan ihan oman suoran mielipiteeni.
Olen muutama vuosi sitten valmistunut kirurginen sairaanhoitaja, ja ammattini puolesta joudun paljon näkemään kaikenlaista.
Esim. noita eri-ikäisten miesten alastomia alapäitä. Ja se mikä mua ihmetyttää on se, että miks se meidänherramme on luonut tuon urospuolisen ihmisen sukuelimet niin jumalattoman rumiksi!?
Siellä jalkojen välissä roikkuu ensin sellanen veltto onkimadonpätkä, ja sitten ne hirveän näköset kivekset! Rumat karvaset säkit melkein polviin asti jos vähän liioitellaan!
Jos katsotaan mitä vaan muuta eläintä, niitten sukuelimet ovat paljon paremmin piilossa, ja peniskin esillä vain silloin kun sitä tarvitaan.
Naisen elimet eivät ole kauniit, mutta ei löllähtele vapaana kuten miesten.
Ja sanottakoon, että itse olen seurustellut jo useamman vuoden. Silti en voi parhaalla tahdollanikaan sanoa "niitä" kauniiksi!
Sorry, mutta mun esteettistä silmääni ne ei todellakaan miellytä!

16

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ugly creature

      kyllähän ihminen on varsin tyhmän näköinen elukka alastomana, siksihän meillä onkin vaatteet.

    • .......

      Jaa. Kyllä ne mun mielestä on kauniit. Etenkin oman miehen, muita nyt ei tule pahemmin nähtyä.

      • iicss

        Niin onkiii! Mies on kaunis.


    • Dino Rex

      Kannattaa jostain biologian kirjasta tsiigata. Ihan järkevät selitykset sille on miksi miehen sukuelin on sellainen kuin on.

    • Ei todella!

      Naisen VI.TUN "kauneus" ei paljon naurata.

    • Knips knaps

      Koulussa luettiin ja tentittiin jumalattoman paksu opus ihmisen anatomiasta ja fysiologiasta. Missään kohtaa ei ollut seltystä kyseiseen ilmiöön. (Rumuuten)

      Ja kuten jo mainitsin, ei minunkaan mielestäni naisen sukuelimet ole kauniit, mutta ne ei roiku tuossa esillä!
      Kyseessä on puhtaasti esteettinen ongelma. Syy siihen miksi ne on sellaiset kuin on, on taas sitten oma lukunsa. Ja sittenkään niitteen ei tarvitsis olla noin rumat! Kyllä varmaan kauniimmin muotoiltu värkkikin asiansa ajais!

      • Anonyymi

        Rumiksihan ne värkit jäi kun Alvar Aalto ei ollu sillo vielä syntyny ku mallikappaleita väsättiin!


    • voi kiesus!

      On sullakin murheet :D

    • Minä olen luullut, että sukupuolielimillä on jokin muu funktio kuin näyttää esteettisesti hyvältä, mutta olen vissiin erehtynyt. Noh, aina oppii uutta!

    • höpö

      Suloisiahan nuo roikuvat vekottimet ovat ;) ja naisten tavara yhtä lailla silmää miellyttävä. Opetelkaa nauttimaan omastanne ja muiden vartaloista!

    • asdfghyujoo

      Joo onhan se aika ruma velttona, mut iha hauskan näkönen ku on "täysissä mitoissaan"... ;-) Mut voipi riippua tietty miehestä!

      • ------------

        Samaa mieltä. Ei velttona niin erityinen (joskaan ei aiheuta minulle sen suurempia negatiivisia tuntemuksia silloinkaan), mutta juhlakunnossa ollessaan on erittäin komea. Sen sijaan naisen sukuelimet ovat äärettömän rumat aina ja joka tilanteessa. Onneksi en ole lesbo, niin ei tarvitse niiden kanssa olla sen enempää tekemisissä, mutta miehiä käy vähän sääliksi.


      • Dino Rex
        ------------ kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei velttona niin erityinen (joskaan ei aiheuta minulle sen suurempia negatiivisia tuntemuksia silloinkaan), mutta juhlakunnossa ollessaan on erittäin komea. Sen sijaan naisen sukuelimet ovat äärettömän rumat aina ja joka tilanteessa. Onneksi en ole lesbo, niin ei tarvitse niiden kanssa olla sen enempää tekemisissä, mutta miehiä käy vähän sääliksi.

        "mutta miehiä käy vähän sääliksi"

        Mitä turhia, kyllä me pimpin ulkonäöstä tykätään


    • Se on työkalu:.!1#%

      .

      Työkalun tarkoituskaan ei ole olla esteettisesti näyttävä vaan hoitaa hommat

      .

    • ......

      Alastomuus on kaunista, vain mieli täytyy tyhjentää kaikesta negatiivisesta.
      Katso taidetta, kun mies otti kuvia vammaisesta vaimostaan, mitään rumaa niissä ei ollut.

    • Anonyymi

      Kiitos kuukausien parhaista nauruista : veltto onkimadon pätkä ja rehottava karvapuska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe