ketipinoria 25 mg 100 kpl onko tappava annos

katjaaaaaa

jos nyt heti nielisi 100 kpl 25 mg ketipinoria, kuolisiko? jos teippaisi vielä muovipussin varmuuden varalta päähän juuri ennen kuin on nukahtamaisillaan.. pakko kuolla ei enää yhtään tee mieli elää. junan alle ei voi mennä, ei ole rautateitä kuin 100 km päässä, hukuttautua ei voi kun ei ole ammetta, korkeita rakennuksiakaan ei ole muuta kuin 4 kerroksisia joista vaan halvaantuisi jos hyppäisi. Mitä muutakaan voisin tehdä, kun en jaksa odottaa että jäät sulavat

32

10597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti vielä

      Älä tee itsemurhaa hyvä ihminen! Jos on huono elää, koita muuttaa elämääsi. Lähde lomalle vaikka lainarahoilla, ala opiskella, hanki kunnon työ ja elä elämää täysillä. Hanki itsellesi elämyksiä!

    • katjaaaaaaaaaa

      en voi muuttaa elämää yhtään. haluan vain kuolla, mutta miten???

      • periksiantamaton1

        Älä anna periksi. Itse paljon pahoja asioita kokeneena sanon..älä vielä luovuta. En aio itsekään.


      • periksiantamaton2
        periksiantamaton1 kirjoitti:

        Älä anna periksi. Itse paljon pahoja asioita kokeneena sanon..älä vielä luovuta. En aio itsekään.

        Itse myös lääkkeitä käyttäneenä tiedän mitä ajat takaa..mutta tässä vielä olen ja ..perkules, ei anneta periksi.


    • Jokujostain12

      Omasta mielestäni muovipussi ei auttaisi sinua mitenkään. Haluatko jutella toisen ihmisen kanssa itsetuhoisista ajatuksistasi? Jos olet valmis, niin kirjoita minulle osoitteeseen [email protected]

    • ....................

      ehkä voisi kuolla. ei tiedä ennenkuin koitat.

    • 333(!(44€?;4

      Miksi haluat kuolla, kerro koko tarina mistä alamäki alkoi?

      • Anonyymi

        No kukapa ei haluaisi kuolla, jos ne kuoleman portilla käyneiden jutut pitää paikkansa ja siellä oli joku lämmin ja mukava valo odottamassa? Miksi ihmeessä kukaan haluaisi tänne lihamanalaan jäädä ainakaan sellaisen jälkeen. Eräs vanha mies kertoikin olleensa masentunut kun joutui palaamaan ruumiiseensa lähes kuoltuaan lapsena.


    • ............

      Oletko tosissasi?

      Minun poikani teki itsemurhan viikko takaperin ja koko elämä on ihan helvetillistä.
      Tuska on valtava ja elämä ei palaa koskaan entiselleen..

      • pohjosen poika

        Otan osaa. Surunvalitteluni. Voimia teille.


      • Anonyymi

        Oothan täällä vielä?
        Vaikka mitä synkkää käy läpi siitä ei nää eteenpäin. Toivon että olet taistellut ja oot vielä täällä. Olet ihana just sellasena kun olet ja vastoinkäymiset vahvistaa sua. Niin hölmöltä kun se kuullostaakin.


    • katjaaaaaaa

      no mun kohdalla se ei oo noin kun ei ole läheisiä. mutta tosissani oon. nyt ajattelin, että jos sitä menisi järveen lillumaan juuri sillä hetkellä kun tuntuu että nukahtaa.

    • JKKL

      NIINKKÖ

      • Anonyymi

        Järkeviä neuvoja näissä


    • Pyydä apua

      Mulla oli itsemurha mielessä 1-2kk ajan, kunnes päätin että näin ei voi jatkua. Oli hirveän paha olo, itkin päivittäin,sain paniikki kohtauksia etc. Jouduin pitkälle sairaslomalle eli olin täysin toimintakyvytön.
      Sitten päätin että haen apua, tapahtuipa mitä tahansa, menköön maine, tulkoon tietämään vaikka kaikki sairaudestani jne...millään ei oo enää väliä.
      Marssin psykiatrin vastaanotolle, hän määräsi minulle rohtoja, (pakko oli alkaa syödä niitä ,ku ei muutakaan vaihtoehtoja ollut).
      Aloin voimaan päivä päivältä paremmin, olo siis parantui pikkuhiljaa.
      Nyt pärjäilen jo kohtuullisesti, nautin jopa elämästäni.
      Sinulle neuvo, älä luovuta !! Taistele !!
      Niin tein minäkin ! Voimia sinulle ! Ajattele kyllä tästä vielä noustaan !!
      Ja käy vielä juttelemassa psykologin kanssa, helpottaa ihmeesti.

      • Anonyymi

        Ei ne rohdot yksin mitään auta, suurempi merkitys taisi olla sillä psykiatrin lanttumaakaroinnilla.


    • Päähän potkittu

      Vaikuttaa et vakavasti aattelet lopettaa ittes.Niin mitä me nyt ymmärämä niin se on sit oppu sun kohalta tää taival täällä tantereella....mut jos kuiteski on jotain tuolla toisella puolella,mitäs sit ,jatkuuko taistelu siel....jaksatko aatella sitä...kuiteski sehän on niin et meijä häätyy joka ainoo ihmisen kantaa vastuu omasta elämästä ja sen aikana tehdyistä päätöksistä.sen eestään löytää mitä taakseen jättää.....Paska paikkahan tää on mutta minkäs teet kun oot syntyny..tee asiat selviks täällä ens ja jatka sitt matkaa.......eehkä parempaan

    • MaistuvaTosennus

      Kuolema on lopullinen. Oli elämäntilanteesi kuinka vaikea hyvänsä, tulevaisuus on varmasti valoisampi. Olen koettanut itse poistaa itseni täältä, oli asiat aivan painajaismaisesti. Nykyään olen onnellinen etten kuollut, elämä on tuonut hetkiä joina hymyillä, joskus jopa nauraa. Jollei sinulla vielä ole hoitokontaktia, toivon sinun ottavan yhteyttä paikkakuntasi psykiatriselle poliklinikalle ja kerro tunteesi heille. Tai vaikka terveyskeskuksessa. Kyllä aurinko vielä paistaa sinulle. Älä luovuta!

    • SOS-kriisikeskus vastaa:

      Hei,

      Hyvä että päätit kirjoittaa tilanteestasi tänne, sillä toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on usein liian raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki on tärkeää. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista.

      Yksi vaihtoehto on soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-06, lauantaisin ja juhlapyhinä 15-06, sunnuntaisin 15-22. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran.

      Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta:
      http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset.
      Käynnit eivät maksa mitään.

      Jos haluat mieluummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahden kesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka voivat ymmärtää tilannettasi omien kokemuksiensa kautta.

      Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".

      Lämpimin terveisin,
      SOS-kriisikeskus/ Viivi

      • Auttais ehkä

        paremmi, ku tajuttais joka kodis se totuus!keskustelu on sii ja näi!eli yhteiskunnan pitäis ottaa paremmi huomioon YKSILÖ ku raha!mikää summa ei korvaa uhria omaisil,nii se vaa on ja vast sit se tajutaan.


      • dsfdfsg
        Auttais ehkä kirjoitti:

        paremmi, ku tajuttais joka kodis se totuus!keskustelu on sii ja näi!eli yhteiskunnan pitäis ottaa paremmi huomioon YKSILÖ ku raha!mikää summa ei korvaa uhria omaisil,nii se vaa on ja vast sit se tajutaan.

        Näin on!


    • Carppediem

      Hankit itsellesi ryssistä barbituraatteja, niin et jää kitumaan ja lähtö on varma ja nätti.

    • Carppediem

      Tai jätä nyt ainakin ne ketiapinorit syömättä, ne sut tohon tilanteeseen ovat ajaneetkin.
      Mutta älä lopeta kuin seinään, niin kuin mä aikoinaan tein ja sekosin lopullisesti.
      Kesti yli viisi vuotta toipua siitä lääkehelvetistä, minkä ketia ja muut väärät lääkkeet aiheutti.

      • Anonyymi

        Ei ole tappava A nnos. Itse olin joskus samassa tilanteessa ja otin huomattavasti enemmän. Olin onnellinen kun en kuollutkaan. Yleensä lääkkeiden yliannostukseen ei kuole koska yleensä unissaan oksentaa. Minä olin oksentanut ja aspiroinut sitä ja sain keuhkokuumeen. Oli kauheeta katsoa vanhempien surua. En halua enää tappaa itseäni. Olen kärsinyt ahdistuksesta, jännityksestä, paniikkihäiriöstä yms. Pitkään. Olen saanut todella hyvää apua psykiatrilta ja psykologilta. Jos joku kärsii ahdistuksesta niin kannattaa vaihtaa kahvi kofeiinittomaan. Minä tein niin ja ahdistus hävisi. Kofeiinitonta teetäkin on. Juon jakobs kahvia. Pystyn juomaan yhden kupin normi kahvia päivässä, muuten sydän lyö lujaa ja alkaa ahdistus. Toivottavasti olet vielä elossa ja saanut apua.


    • Toivoaonkaikille

      Jokainen ihminen saa vain sen verran kärsimystä mistä hän voi selvitä ja oppia. Jos ei apua löydy maallisista lähteistä niin aina voi henkioppailta pyytää apua, joita meillä kaikilla on, niillä on velvollisuus autella pahimman yli.

      Ihminen ei ole vain fyysinen lihamöykky tai psyykkinen sekopää vaan myös henkinen olento. Henkisellä puolen me kaikki voidaan tulla suuriksi. Sitä puolta kannattaa kehittää, koska sieltä se elämänhalu lähtee...

      Luoja tai kosminen tietoisuus, on meidät kaikki laittanut liikenteeseen niin hänen velvollisuutensa on myöskin nostaa jaloilleen ja tomuttaa likaantuneet vaatteetkin vielä...mutta itse täytyy osata pyytää ja uskoa että apua on saatavilla. Tsemppiä, itsekin kaiken kokenut.

    • Elina-85

      Mitä kuuluu keskustelun aloittajalle?

    • Anonyymi

      Tuskin. Ketipinoria syödään isoilla annoksilla kaksisuuntaiseen ja skitsofreniaan. Enimmillään jotain 1000mg ellei hieman ylikin. 300-800mg on yleinen annos.

      • Anonyymi

        Okei tääl nyt kaikki vitun kukkahattuhuorat tulee jeesustelee ett löytyy muitakin ratkasuja mut jos joku vois vastata ap:n viestissä esiintyvään kysymykseen tai kertoo edes että mikä annos ketipinoria riittää tappamaan jos ei oo liikaa pyyetty.. kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tääl nyt kaikki vitun kukkahattuhuorat tulee jeesustelee ett löytyy muitakin ratkasuja mut jos joku vois vastata ap:n viestissä esiintyvään kysymykseen tai kertoo edes että mikä annos ketipinoria riittää tappamaan jos ei oo liikaa pyyetty.. kiitos

        kyllähän se tajun vie,koska mulla on unettomuuteen ketipinor 400 mg ja se antaa hyvin unen eli vaikuttaa vireyden tasoon.


    • Anonyymi

      Jos viitsit vilkaista neuvoja, joita annoin heliumin ehdotelijalle, niin ehkäpä siitä olisi apua

    • Anonyymi

      Hei oothan vielä elossa?

    • Anonyymi

      Kannattaa vaan levätä,tehdä mieleisiä asioita. Minulla on äiti kuollut, keskivaikea masennus ja ystäviä on vain pari. Silti elän. Teen paljon ristikoita, pelailen pelejä ym. Siis en rahapelejä vaan ilmaisia .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe