Keljuileva mies

Saara

On pikkusen alkanut keljuttaa miesten keljuilu. Jos naiset tuohon malliin naljailevat niin en yhtään ihmettele, miksi moni mies saa jalat alleen. Ei hittolainen. Mistä ihmeestä tuo tuommoinen johtuu. Ilmeisesti vain siitä, että olen niin tyhmä, että esitän tyhmiä kysymyksiä, joihin ei yksinkertaisesti ole muuta reagointitapaa...

6

846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      ei kenenkään tarvitse kuunnella paskanjauhantaa. Ei edes höppänöiltä paitsi työn puolesta.

    • heh

      miehen kirjoittama juttu.. vai naiset kyselee :D Mikään ei ole muuttunut, vaikka kesän aikana ei ole näillä palstoilla tullut paljon käytyä, saati kirjoitettua. Tänne kirjoittavat miehet naisten nikeillä kysyen tyhmiä kysymyksiä ja sitten saavat keskenään ihmetellä, kuinka tyhmiä naiset ovat.Hehän niitä tyhmiä ovat, kun luulevat naistensa olevan niinniin epätoivoisia ;)
      Get a life! Nauttikaa, minä en näitä provoja jaksa kahlata :)

      • päivi-petteri

        No ihan saman oon huomannu..


      • Provo

        Heh, hyvin on mennyt tähän saakka, mut nyt voin sanoa että menee jo tosi hyvin, ku mieheks epäillää=)
        Mitenkä tässä nyt todistat sitten sukupuolesi;)
        Mut provo ei ollu, nainen olen. Kuka hullu tänne oikeesti provoilemaan alkais?! Mitä järkeä!?

        Ja tuo miesten keljuilu..ilmeisesti se ei sit ookaan niin yleistä kun tuommoisia kommentteja sain. Itteeni se keljuttaa joka tapauksessa kunnolla. Taaskin tänään yks mies vastas s-postiin naljailemalla. Yhtään ainoaa asiallista tai edes huumorilla sävytettyä viestiä en ole saanu. Oon vaan miettiny, liekö se jotenki sisäsyntystä vai mitä. Enkä mä nyt mitenkään pyri miehiä tai naisia vertailemaan. Tää on vain mulle uutta, kun oon jotenkin ajatellu, et meiltä naisilta se saattaa luonnistua;), mut että sit mieheltä.

        Annettakoon (toivottavasti) anteeksi viestiini kätkeytyvä asenteellinen käsitys miehestä ja naisesta=)


    • Anonyymi

      Kun laittaa haun rynkyrys alkaa keljuilut olet lapsi.
      Ressu Redford Nenäpäivä osuus

    • Anonyymi

      Sanelin hullut Oulainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe