niin toi otsikko jo kertoo oleellisen:) missä on nainen jolla on jo kyseinen vaiva tai ihanainen nainen jolle se ole mikään este suhteeseen..
mistään isosta asiastahan ei ole kyse vaan turhan päiväisestä viiruksesta :)
mikään treffi palstahan tämä ei ole mutta luulempa että asian omainen nainen itse voi parhaiten löytää minutkin kuin että olisin tuolla treffi palstalla.. noh olenhan minä kyllä sieläkin mutta ihan eri nimellä enkä mainitse sielä herpeksestä mitään kun on oma kuvakin näkösällä :)
itse olen siis 35v tumma, lihaksikas, rauhallinen mies... liikuntaa harrastan säännöllisesti.. perheestä haaveilen.. mutta nainen on nyt etusijalla :)
pistäppä nainen vaikka yhteys tietoja... niin otetaan yhteys.. :)
mistä ihana nainen herpestä sairastavalle?
26
1143
Vastaukset
- Mulla on
Mutta en kyllä taatusti valitse miestä sen perusteella, että silläkin on ;)
- herpesmies
juu noh en kyllä minäkään sen perusteella naistani etsi tavallisesti :).. se vaan helpottais asiaa jos naisellakin on ennestään. onhan toi naisen löytäminen muutenkin kiven takana siis hyvän naisen ei mitä tahansa joka vastaan tulee :) mutta niin sellaista tääl elämä o...
- 19+17
Isoin este taitaa kohdallasi olla tuo huono kirjoitus- ja ilmaisutaito. Kuvauksesi itsestäsi ei paljon herätä kiinnostusta, "35v tumma, lihaksikas, rauhallinen mies" ei kerro yhtään mitään. Loput riippuu siitä minkä ikäistä ja millaista naista haet, jos lapsetonta itseäsi nuorempaa sinkkua niin saattaa olla toivotonta. Jos ei haittaa että on jo lapsia edellisestä liitosta ja ikää vähintään saman verran kuin itselläsi, niin ehkä ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon. Mutta kirjoittamaan kannattaisi opetella jos nettiä käyttää.
Ja tätä kautta ei siis yhteystietoja voi vaihtaa, ylläpito poistaa ne.- herpesmies
juu eipä toi kerrokkaan minusta mitään toi teksti kun ei tämä tosiaan ole mikään seuran haku palstakaan..
ja mitä tulee tuohon seuran hakemiseen niin eipä naisetkaan tuolla treffipalstalla suurimmaksi osaksi osaa itsestään mitään kertoa saatikka edes keskustella.. itselläni on sielä sentään melkosen hyvin kerrottuna millanen mies olen kuvan kera tietenkin ilman herpes vaivoja :).
se vaan on tämä miehen osa mikä on.. naiset odottaa ja miesten pitää iskeä :)ja kun sen naisen pitää olla just eikä melkein sellanen mitä kaipaan...
kiltti hissukka nainen ei ole mua varten vaikka itse en olekkaan mikään menossa oleva puhelias naisten mies :)
naiset taitaa vaan pelätä aristella tehdä kontaktia...
mutta kyllä se tästä. nainen joskus löytyy kun on aina löytynytkin vaikka onkin aina loppujen lopuksi olleet vääriä naisia :)
- 10+3=
Ei kukaan kertoo, eikä halua. Vaikka se on, mutta haluamme teveen ihmisen kanssa, kuin ymmärsin...
- Ei noin ainakaan
Siis, ei noin. Oikeesti, mä en jotenkaan pysty kuvittelemaan että noin suunnilleen flunssaan verrattavissa oleva virus sinänsä ois kenellekään este: seksiä ei ole pakko harrastaa oireellisena ja kortsut on keksitty. Että ennenkuin lapsia aletaan tekemään, missä vaiheessa voi sitoutua ottamaan jo riskin herpeksestä, kun sitoutuu aika s-tanan paljon vakavampaankin asiaan, ei tartte asiasta murehtia. Lisäksi kumppani voi käydä verikokeissa, jos piilevä virus on, se selviää, ja 50% varmuudella se 25-30-vuotiaalla on, joten ei tartte enää murehtia sen suhteen.
Mutta.
Mä en alkaisi seurustelemaan "herpesmiehen" kanssa. Että ihan virus määrittelee osan sun identiteetistä? Sä etsit naistakin jo mainiten ensin sen??? Sitten puhut että on muka turhanpäiväinen virus, mutta määritteleehän se sut ihmisenä näköjään ja sun parisuhteen etsinnänkin hyvin vahvasti.
"Syöpätyttö etsii seuraa", "kynsisieni-mies etsii kaltaistaan", "lapsena-syyliä-mimmi hakee kumppania", joo-o...
Ihan mielenkiintoinen näkemys sulla tosta seuranhausta. Ja ihmisyydestä.
Jos sä tutustut johonkin naiseen oikeasti, uskallat ensin tapailla, jutella, tutustua, suudella, niinkun tietkö... Ettei tartte hypätä heti seksiin ja sänkyyn..? Sä löydät kyllä ihmisen jolle toi ei ole ongelma ja joka näkee susta ensin jotain muutakin.
Ja jos hyppäät seksiin, pidä huolta että olet 100% oireeton ja käytätte kortsua. Ei tartte pelätä tartuttavansa.
Mutta lopeta toi "herpesmies" höpinä, sillä sä et kyllä löydä ketään.
PS. Otsikkosi on siinäkin mielessä valheellinen, että herpes ei ole sairaus, vaan virus normaalisti, oireettomassa tilassa. Herpestä sairastetaan vasta kun se oireilee, eli ollaan "sairaita". Muuten sitä virusta kannetaan. Kuten tsiljoonaa muutakin bakteeria ja virusta. Eikä se vaikuta normaaliin elämään millään tavalla eikä seksielämäänkään oireettomana. Sanon tämän vain siksi, että oikeesti, toi "pieni ja turhanpäiväinen virus" on nyt ottanut susta jonkun ylivoiman, mitä se ei ansaitse.- herpesmies
juu kuten jo edellä mainitsin haen kyllä seuraa treffi palstaltakin ja toki elävässä elämässäkin enkä ole koskaan ottanut herppestä puheeksi alussa. mutta kaikki kumppanin haku konstit on kyllä käytössä kuten nyt tämäkin palstakin tässä :)
- pääsiäistä2013
herpesmies kirjoitti:
juu kuten jo edellä mainitsin haen kyllä seuraa treffi palstaltakin ja toki elävässä elämässäkin enkä ole koskaan ottanut herppestä puheeksi alussa. mutta kaikki kumppanin haku konstit on kyllä käytössä kuten nyt tämäkin palstakin tässä :)
Hei,
minusta haet seuraa ihan reilusti, ihanaa että vielä haaveilet. Ja tekstit on aina mitä on, varmaan parasta tavata ihminen, niinhän se menee... Ja herpeksen voi saada kuka tahansa, että sen vuoksi ei kannata ihmisiä luokitella, miksi yleensä pitäisi ?? Mutta ei sitä halua muille tartuttaa, vaikka osalla ihan tosi pieni vaiva. Kyllä se henkisesti on kuitenkin raskasta kertoa asiasta ja ottaa sitten seuraukset vastaan. Ihan uusi maailma aukeaa, kun menee herpes treffit sivustolle (nyt ollut minulla kyllä viikko vaikeuksia päästä sinne????, harmittaa kun siellä on yksi naisystävä kenen kanssa on kuulumisia vaihdettu). Itse olen nainen ja sitä kautta löysin miehen, iik ihanaa olla ihastunut ja herpes on elämässämme ihan pikku juttu ja helppoa, kun se on molemmilla. Oikeestaan sitä ei enää olekkaan, hassua. En löytänyt treffi-ilmoituksesta varsinaisesti vaan kun siellä kirjoiteltiin muuten ajatuksia, niin sitä kautta kiinnostuin ja siirryin yksityisviestipuolelle. Mutta sitä sivua voin suositella, kunhan se nyt vaan taas toimii. Hyvä kun olet avoimesti liikkeellä, niin toivotan vaan onnea ja sitä ihanaista kainaloosi : ) - herppesmies
pääsiäistä2013 kirjoitti:
Hei,
minusta haet seuraa ihan reilusti, ihanaa että vielä haaveilet. Ja tekstit on aina mitä on, varmaan parasta tavata ihminen, niinhän se menee... Ja herpeksen voi saada kuka tahansa, että sen vuoksi ei kannata ihmisiä luokitella, miksi yleensä pitäisi ?? Mutta ei sitä halua muille tartuttaa, vaikka osalla ihan tosi pieni vaiva. Kyllä se henkisesti on kuitenkin raskasta kertoa asiasta ja ottaa sitten seuraukset vastaan. Ihan uusi maailma aukeaa, kun menee herpes treffit sivustolle (nyt ollut minulla kyllä viikko vaikeuksia päästä sinne????, harmittaa kun siellä on yksi naisystävä kenen kanssa on kuulumisia vaihdettu). Itse olen nainen ja sitä kautta löysin miehen, iik ihanaa olla ihastunut ja herpes on elämässämme ihan pikku juttu ja helppoa, kun se on molemmilla. Oikeestaan sitä ei enää olekkaan, hassua. En löytänyt treffi-ilmoituksesta varsinaisesti vaan kun siellä kirjoiteltiin muuten ajatuksia, niin sitä kautta kiinnostuin ja siirryin yksityisviestipuolelle. Mutta sitä sivua voin suositella, kunhan se nyt vaan taas toimii. Hyvä kun olet avoimesti liikkeellä, niin toivotan vaan onnea ja sitä ihanaista kainaloosi : )juu on ollut mullakin vaikeuksia päästä nyt sinne herppes treffi sivuille.. ajattelin jo että on minun omassa koneessa vikaa :) ja sieltäkin olen kyllä löytänyt treffi seuraa ja jo todella nopeammin kuin muualta.. oli just viime perjantaina treffit ja ihan kivat mutta ei vaan kolahtanut... mutta kyllä se tästä :) ja kaikille tiedoksi jotka tätä lukee että hepertin voi saada huonolla tuurillakin.. kumin kanssakin!! sinälläänhän se on kyllä "ok" vaiva että ei aiheuta mitään muuta kroppaasi vaikka se on ja pysyy aina... onhan ne jenkeissä kuulemma yrittämässä kehitellä konstia saada viirus ulos näytille jotta sen vois lääkeillä tappaa.... varmaan sekin vielä meidän elin aikana kyllä keksivät...
- Rehellisyys tärkeää
Herpes voi tarttua myös oireettomana ja kondomikaan ei suojaa kaikkia paikkoja, koska virus voi tarttua peräaukkoon ym. limakalvoille, joten parisuhteessa tällaisen henkilön kanssa toinen ottaa riskin sairastua siihen itsekin.
On tärkeää kertoa herpeksestä rehellisesti ennen ensimmäistä seksikertaa. Toisen pitää saada tehdä valinta, haluaako hän ottaa riskin vai ei. Näin myös helpommin saa itse selville, rakastaako toinen todella vai haluaako vain seksiä.
- 10+3=
Mutta ihan "pieni ja turhanpäiväinen virus" ......, kun sinulla ei ole ja kun sinä et halua seurustella. Minun mielestä pitää etsiä sen merkillä ja se helpottaa ottaa heti puheeksi, ei pidemmälle. Jos asia on selvä molemmille, voi tutustuua, tapailla, jutella, suunnitella....
- Nyt ihmettelen
Siis hetkinen! Eikö se ole sukupuolitauti? Selitä nyt, miten olet saanut tommosen sukupuolitaudin? Huorista vai?
- kasva aikuiseksi
Sen voi saada kuulepas ihan kuka vaan!!!!! Joillakin käy vaan hiton huono tuuri!
- n+hsv2
Minäkään en oo nyt päässy sinne herpesfoorumi-sivustolle. En ole ikinä sinne mitään kirjoittanut, lukenut vain kohtalotovereiden kirjoituksia. Hienoa jos jotain on sitäkin kautta onnistanut.
Kyllähän tämänkin riesan kanssa pystyy elämään ensijärkytyksen jälkeen. Ei voi kun toivoa, että aloittajakin löytäisi kumppanin ketä ei herpes pelota tai kenellä on jo se. Jos haluaa välttyä sukupuolitaudeilta, ainoa 100%:nen keino on pidättäytyä seksistä kokonaan. Herpeksenkin oikeasti voi saada kuka vaan. Kerran olen itse tavannut miehen kenellä on myös herpes ja silloin ei tarvinnut asian kanssa stressata. Tuntuuhan se kiusalliselta paljastaa jotain henk.koht. joka kerta ennenkuin seksiä harrastaa. Tulee pakit tai sitten ei. Tuntuu, et nyt pitää olla asennetta kymmenen kertaa enemmän kuin "terveenä". Tuleepahan ainakin terveydestään pidettyä kunnolla huolta ja kaikki keinot käytössä, jotta oireilisi mahdollisimman vähän.
Itse kerron mahdollisimman aikaisessa vaiheessa viruksestani, en halua olla päätä pahkaa rakastunut ja saada pakkeja sitten asiasta kerrottuani. Tällä hetkellä tuntuu, ettei taida onni koskaan potkaista, mutta jospa joku päivä sitten. En tätä kautta etsi seuraa, toivotan vaan ap:lle onnea matkaan!!! :) - uLikemeILikeuToo
Itse kärsin siitä, ettei tunnu löytyvän miestä, joka hyväksyy mulla herpeksen. Taidan vaan olla liian nuori sulle :)
- herpesmies
juu et varmaankaan ois liika nuori.. kaikki muut asiat on tärkeämpiä oletkos millainen nainen..? :) missä päin asut..?
- herpesmies
jos et saa tänne yhteys tietoja niin otas minuun yhteys käyttäjänimestä: adomi
- uLikemeILikeuToo
herpesmies kirjoitti:
jos et saa tänne yhteys tietoja niin otas minuun yhteys käyttäjänimestä: adomi
Pistin sulle viestiä :)
- ei aina tartu
Miehelläni oli herpes ja elimme yhdessä 12 vuotta ja saimme lapsenkin mutta en koskaan sairastunut enkä ole eron jälkeen tartuttanut kyseistä vaivaa uudelle miehelleni.
- 10+3=
Kyllä Jossäkin yleinen kuva "ei aina tartu", mutta jokaisella on oma elämä ja jos tartu,sitten ihminen kärsii
- elämä voi yllättää
10+3= kirjoitti:
Kyllä Jossäkin yleinen kuva "ei aina tartu", mutta jokaisella on oma elämä ja jos tartu,sitten ihminen kärsii
Kuinka monella suomalaisellakin on hsv-1 elimistössään!! Sen voi saada samalla tavalla genitaalialueelle, vaikka ei huulissa juuri silloin mitään näkyisikään ja kaikki huuliherpestä kantavat eivät voi tietää onko hänen rakkuloiden syynä juuri hsv-1 vai hsv-2.
Tarttuu oireettomanakin ja todella moni joka luulee olevansa terve onkin viruksen kantaja. Vain pieni osa oireilee. Niihin jotka tietävät saaneen tartunnan, heihin suhtaudutaan kuin spitaaliseen! Typerää! Jokaisella on onneksi oikeus itse päättää kenen kanssa haluaa olla, mutta herpeksen voitkin yllättäin saada vaikka seuraavalta, joka sanoo olevansa terve.
- kiusallinen silti
Noh ensinnäkin herpeksestä on kaksi eri versiota. Toinen asustelee ylä- ja toinen alapäässä. Se alapäässä asusteleva on sukupuolitauti, toinen ei. Herpes simplex virusta, HSV on kahta tyyppiä, HSV1 ja HSV2. Genitaaliherpeksen yleisyyttä ei tunneta tarkkaan, mutta HSV-2:n kantajia lienee aikuisista ainakin 20 %. HSV-1:tä on yli 90 %:lla väestöstä, sanoo Duodecim- terveyskirjaston nettisivu. HSV1:kin on periaatteessa herkästi tarttuva, eli on vältettävä pussailua ja on vastasyntyneille kohtalokaskin. Eli silmiäänkään ei kannata kaivella, silloin kun herpes huulessa on rakkulavaiheessa.
Minäkään en saanut yli kahdenkymmenen vuoden aikana tartutettua huuliherpestä ex-mieheeni, mutta toki varovainen olin. Lapsenikin on siltä säästynyt.
Lääkäristä saa myös lääkekuureja, jotka nopeuttavat paranemista.- elämä voi yllättää
Väärin. Molemmat voivat olla niin ylä- kuin alapäässä.
- kiusallinen silti
elämä voi yllättää kirjoitti:
Väärin. Molemmat voivat olla niin ylä- kuin alapäässä.
Kyllä voi, mutta harvemmin. Yleensä pysyttelee siellä missä sen tyypilleen ominaisena kuuluukin. Minulla ei ainakaan ole koskaan, kohta neljänkymmenen vuoden aikana, ollut muualla kuin huulessa.
- Erererica
Heippa ap, pakko oli kirjoitella kun samansuuntaisia ajatuksia itselläkin kävi mielessä silloin, kun herpeksen sain. Pakko sanoa, että aika monet itkut itkin ja ajattelin olevani saastunut, joka ei enää kellekään kelpaa.
Kuitenkin nyt olen ensimmäistä kertaa tartuntani jälkeen tavannut oikeasti kiinnostavan miehen ja aloittanut seurustelun. Kyseessä ei ole mikään reppana, vaan kaikin puolin aivan täydellinen mies - siis todella älykäs, hauska, menestynyt, hyvännäköinen jne yksilö eli saisi varmasti ihan kenet vain. Silti haluaa olla mun kanssani, vielä senkin jälkeen kun hänelle herpeksestä kerroin :) Sitä helpotuksen tunnetta ei voi sanoin kuvailla, kun monta päivää jännitin hänelle kertomista, ja sitten hän suhtautuikin asiaan aivan neutraalisti. Mun rakas. - vanha"nuori"nainen
Onnea, hyvää jos hän vielä ei lähtenyt pois. En usko että hän "suhtautuikin asiaan aivan neutraalisti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232