Olen vuonna -70 syntynyt Lapissa asuva mies. Olen eronnut noin kaksi vuotta sitten. Minulla on 4 lasta, joista kaksi ovat aikuisia. Haen 30-45 -vuotiasta naista pidempiaikaiseen parisuhteeseen. Halusin kokeilla seuranhakua tätä kautta, koska esimerkiksi baareista en usko löytäväni kaltaiselleni miehelle sopivaa naista.
Itse olen normaalipainoinen, sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja melko leppoisa tapaus. Luonnehtisin itseni oman tien kulkijaksi. Omia ajatuksiani minulla on tapana purkaa käveleskellessä metsässä. Sielä on helppo järjestellä päässä pyörivät asiat ja samalla mieli virkistyy.
Alkoholia käytän melko harvoin ja silloinkin kohtuudella. Harrastuksiini kuuluu eritoten metsästys. Olen myös kiinnostunut metsästyskoirien perinnöllisten sairauksien periytyvyyden tutkimisesta. Se jos joku on mielenkiintoista puuhaa. Voisinkin kutsua itseäni tuosta johtuen varsinaiseksi Sherlock Holmesiksi.
Elämässäni olen kokenut niin ylä- kuin alamäkiäkin. En ole kuitenkaan elämälle katkeroitunut. Olen sitä mieltä, että tuulilasista sitä pitää elämää katsoa eikä peruutuspeilistä. Mielenkiinnolla siis seurailen mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Sinulta odotan etenkin alkoholin kohtuukäyttöä. Eduksi katson positiivisen suhtautumisen elämään, lapsirakkauden ja Lapissa asumisen. Minulla on ulkokoiria ja sisäkoira, joten toivottavasti et ole eläimille allerginen.
Olisitkohan juuri sinä se, jota etsin? Lisätietoja minusta saat lähetämällä viestiä sähköpstiosoitteeseeni: [email protected]
Jään jännityksellä odottamaa yhteydenottoasi.
Pitkäaikainen parisuhde hakusessa
katsotaan miten käy
1
354
Vastaukset
- nainen 30 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557- 25555
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523