Paras deittipalsta?

teresa4

Voitteko kertoa kokemuksia deittipalstoista? En ole koskaan kokeillut ja nyt tekisi mieli kokeilla ja hyvät vinkit olis tervetulleita ;)

11

459

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alastonsuomi.com

    • Teresa4

      Kiitos! Edate.fi kuulostaa mielenkiintoselta. Meenpä sinne :D Wish me luck ;)

    • Onhan noita, kuten www.okcupid.com on kansainvälinen ja on siellä suomalaisiakin. Siinä mielessä hyväkin sivusto kun näkee vastaako yleensä viesteihin tai onko kukaan pistänyt kys. profiilille viestiä. Sit vielä kysymyksiin kun vastailee näkee myös matchaako ajatukset yhteen... ei liene yllätys että mulla suomalaisten kanssa tulee enemy prosentteja ja jenkkien kans eniten tuntuu matchaavan. Jenkit ovatkin lähestyneet mua jonkun verran... kuka tietää ehkä jonain päivänä häivynkin jenkkeihin.

    • Teresa4

      Satuimpa näkemään (siis vahingossa ja onneksi! ) mainoksen edate.fi:stä facessa ja siellä olikin ilmaiskoodi jollekin kultajäsenyydelle 8.4.2013 saakka. Tässä teillekin ;) Se pitää siis syöttää samalla ku rekisteröityy: KK201301001 . Ihan asialliselta mestalta näyttää ainakin tähän mennessä :)

      • Ikisinkku M

        Itse en ole kuin s24:sta kokeillut niin en voi suositella mitään mutta sensijaan voin kyllä kertoa ettei ilmaista lounasta noissa varmaankaan juuri ole (paitsi se s24) ja tuossa kultajäsenyydessä on varmaan se koukku ettei irtisanominen ole ihan yksinkertaista ja vaikka tuonne 8.4 asti on ilmainen niin sitten alkaa raksuttaa hintaa raskaimman kautta, kehoitan varovaisuuteen siis tai ainakin tutustumaan palvelun ehtoihin tarkoin ettei tarvitse sitten katua.


    • Teresa4

      No siellä on kyl ihan hinnasto, eikä tosiaankaan ole mikään kallis. Halvimmillaan 10€/kk tai voi ostaa jotain pisteitä (1e), jos haluaa lähettää vaan yksittäisen viestin. Ja näköjään nappula löytyy profiilin poistolle. No, aika näyttää. Kerron sitten miten kävi ;)

      • MAINOSTAMINEN KIELLETTY

        Haista Teresa vittu. Näen lävitsesi.

        Muille lukijoille tiedoksi: "Teresa" ei ole nettitreffeistä kiinnostunutta naista nähnytkään. Kyseessä on joku, joka liittyy tuohon maksulliseen paskasaittiin, jota "Teresa" piilotetusti mainostaa.


      • Teresa4
        MAINOSTAMINEN KIELLETTY kirjoitti:

        Haista Teresa vittu. Näen lävitsesi.

        Muille lukijoille tiedoksi: "Teresa" ei ole nettitreffeistä kiinnostunutta naista nähnytkään. Kyseessä on joku, joka liittyy tuohon maksulliseen paskasaittiin, jota "Teresa" piilotetusti mainostaa.

        Sorry, väärin arvattu :) Ihan rehellisesti oon liikkeellä, mut en taidan uskaltaa tuosta enää puhua. Ajattelin laittaa muitakin vertailuja tänne (kunhan ehdin), mutta jos joku noin tästä kiivastuu, niin en taidakkaan ;)


      • Teresa4
        Teresa4 kirjoitti:

        Sorry, väärin arvattu :) Ihan rehellisesti oon liikkeellä, mut en taidan uskaltaa tuosta enää puhua. Ajattelin laittaa muitakin vertailuja tänne (kunhan ehdin), mutta jos joku noin tästä kiivastuu, niin en taidakkaan ;)

        Siis meinaan testata muitakin deittipalstoja...


      • Hei,

        kiitos mielenkiinnosta ja hienoa, että Teresa rekisteröidyit palveluumme. Totta on, että palvelumme on edullinen. Mutta miksi maksullinen? Siksi, ettei deittipalstan ylläpito ole ilmaista ja myös siksi, ettei aivan kuka tahansa pääse palveluun, vaan jäsenmaksulla yritämme pyrimme estämään sen, ettei esim. alaikäiset pääse sivustolle.

        Tervetuloa tutustumaan sivustoomme!
        www.edate.fi


    • turha mies.

      hahahhahah. Kaikki yhtä huonoja. Eikö se ole jo selvä et netistä ei kannata mitään etsiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe